Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 oktober 2010, 09:03   #1
stropke
Minister-President
 
stropke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2009
Locatie: Oost-Limburg
Berichten: 4.363
Standaard Herfst is mooi..alleen op foto's.

Kettingbotsing op de A7 GRONINGEN -
Op de A7 tussen Groningen en Bremen zijn ruim tien auto's en één vrachtwagen betrokken geraakt bij een grote kettingbotsing.

Het ongeval gebeurde tussen de afrit Westerbroek en Foxhol. Volgens de politie zijn er twee gewonden, maar die zijn er niet ernstig aan toe. Over de oorzaak van het ongeluk is nog niks bekend.

De ravage is ernorm en het verkeer wordt over de vluchtstrook langs het ongeval geleid. De snelweg wordt naar verwachting pas om 12:00 weer helemaal vrijgegeven, meldt de ANWB.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/7...7__.html?p=3,2


Tja de oorzaak nog niks bekend. Op de foto wel dikke mist te zien.
Het is herfst en mist-tijd. Benieuwd of we het nu gaan leren of nooit geleerd krijgen.
Herfst is mooi..alleen op fotos en schilderijen.
__________________
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!!
stropke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 10:52   #2
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Hier begint de periode van de dikke erwtensoep ook binnenkort, nog een paar weken en dan heb je in de Po vallei, zowel in de vroeg morgen tot ongeveer 9 uur en in de vroege avond mist, soms zo dik dat ge met moeite een paar meter voor u kunt kijken.

Als ge dan over de autostrade moet,... ik vorder dan aan een normale veilige snelheid, maar als ge dan ziet aan wat voor snelheden sommige idioten voorbijkomen, dan vraagt ge u eigen toch af, hebben die ne radar of zo in hun voituur staan want ik zie geen steek meer zodra ik bvb 80 rij, maar werkelijk geen steek. Toch gaan die gasten u aan snelheden voorbij die serieus hoger liggen dan 80...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 17:28   #3
George
Staatssecretaris
 
George's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2003
Locatie: huis
Berichten: 2.982
Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Hier begint de periode van de dikke erwtensoep ook binnenkort, nog een paar weken en dan heb je in de Po vallei, zowel in de vroeg morgen tot ongeveer 9 uur en in de vroege avond mist, soms zo dik dat ge met moeite een paar meter voor u kunt kijken.

Als ge dan over de autostrade moet,... ik vorder dan aan een normale veilige snelheid, maar als ge dan ziet aan wat voor snelheden sommige idioten voorbijkomen, dan vraagt ge u eigen toch af, hebben die ne radar of zo in hun voituur staan want ik zie geen steek meer zodra ik bvb 80 rij, maar werkelijk geen steek. Toch gaan die gasten u aan snelheden voorbij die serieus hoger liggen dan 80...
Te weten dat er wellicht ook extra bange mensen op dezelfde weg rijden tegen 40km/h
__________________

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2010, 21:55   #4
stropke
Minister-President
 
stropke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2009
Locatie: Oost-Limburg
Berichten: 4.363
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk bericht
Te weten dat er wellicht ook extra bange mensen op dezelfde weg rijden tegen 40km/h
Das al even gevaarlijk, ge ziet ze te laat en BOEM !!
Ik ben net bang in mist, wel voorzichtig. Het enigste weer wat ik rot vind te rijden is regen. Alles glinstert en weerkaatst, de wegbelijning niet meer te zien, vooral bij donker.
__________________
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!!
stropke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be