Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 maart 2017, 19:44   #641
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik bedacht mij laatst, waarom hebben wij zo geen woonwijken voor mensen met een lichte handicap zoals ADHD of autisme?
Dat die mensen bij elkaar wonen en niet verdeeld in een grote massa verdwalen. Daarbovenop ook sociale woonwijken voor zigeuners, moslims, Christenen, Joden, en dergelijke. Iedereen zijn wijkje en iedereen gelijk.
Er zullen weinig conflicten zijn en in het centrum komen we dan als bruisende multiculturele maatschappij samen waarin het individu centraal staat.

De woonwijk van de moslims dragen bij voor de moskee, de woonwijk van de christenen dragen bij aan de kerk, de woonwijk van de joden aan de synagoge en ga maar door....

Ieder zijn plekje.
Waarom? Awel ga eens door zo een wijk wandelen dan weet je direct waarom.
Uw linkse vrienden dromen nog steeds van zo een wereldje de werkelijkheid is helaas heel ontnuchterend.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 14 maart 2017 om 19:46.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 19:44   #642
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Een kennis van me heeft een paintball-geweer steeds gebruiksklaar liggen.
Als 'n ongenode gast zich toegang verschaft tot z'n woning, dan zal die het geweten hebben.

Vb van het effect van zo'n verfballetje op de huid: https://www.youtube.com/watch?v=3FmMfpGzYKw
Best niet gebruiken als de indringer gewapend is.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 19:45   #643
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik bedacht mij laatst, waarom hebben wij zo geen woonwijken voor mensen met een lichte handicap zoals ADHD of autisme?
Dat die mensen bij elkaar wonen en niet verdeeld in een grote massa verdwalen. Daarbovenop ook sociale woonwijken voor zigeuners, moslims, Christenen, Joden, en dergelijke. Iedereen zijn wijkje en iedereen gelijk.
Er zullen weinig conflicten zijn en in het centrum komen we dan als bruisende multiculturele maatschappij samen waarin het individu centraal staat.

De woonwijk van de moslims dragen bij voor de moskee, de woonwijk van de christenen dragen bij aan de kerk, de woonwijk van de joden aan de synagoge en ga maar door....

Ieder zijn plekje.
De correcte naam is Ghetto.

Warsaw had er zo eentje.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 19:46   #644
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Mij werd exact hetzelfde verteld door een politie-commissaris. ("als je een inbreker neerschiet, schiet je hem best zo dood mogelijk"), samen met de raad om nooit een indringer in de rug te schieten.
Dead men tell no tales.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 19:52   #645
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Waarom? Awel ga eens door zo een wijk wandelen dan weet je direct waarom.
Uw linkse vrienden dromen nog steeds van zo een wereldje de werkelijkheid is helaas heel ontnuchterend.
Kameraadski ik woon er middenin. Ik loop 's nachts al eens over straat, nooit rel gehad zenne.
Tjah er zijn mensen die voor het kalifaat opkomen, maar wie creëerde dat kalifaat? Het was niet ik, noch de moslim die hier woont. Wij worden gewoon tegen mekaar op gezet.

Ik zeg vandaag, 14/03/2017, wij dienen te aanvaarden wat wij niet willen aanvaarden. Verzet is zinloos, het is als vuur uitdoven met kerosine. Ik bepleit een wereld achter te laten waarin we vuur leren blussen met water. Waarin reden en verstand centraal staat.

De islam is niet het probleem noch een bedreiging. Enkel als je het er van maakt. Ideologie neemt vormen in naar waartoe je het kneedt. En ja het is wat het is, maar het kan ook anders.
Zoals wij het al decennia deden, terugkeren naar wat was is mijn pleidooi hier.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 19:56   #646
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Kameraadski ik woon er middenin. Ik loop 's nachts al eens over straat, nooit rel gehad zenne.
Tjah er zijn mensen die voor het kalifaat opkomen, maar wie creëerde dat kalifaat? Het was niet ik, noch de moslim die hier woont. Wij worden gewoon tegen mekaar op gezet.

Ik zeg vandaag, 14/03/2017, wij dienen te aanvaarden wat wij niet willen aanvaarden. Verzet is zinloos, het is als vuur uitdoven met kerosine. Ik bepleit een wereld achter te laten waarin we vuur leren blussen met water. Waarin reden en verstand centraal staat.

De islam is niet het probleem noch een bedreiging. Enkel als je het er van maakt. Ideologie neemt vormen in naar waartoe je het kneedt. En ja het is wat het is, maar het kan ook anders.
Zoals wij het al decennia deden, terugkeren naar wat was is mijn pleidooi hier.
Moet serieus goede wiet zijn die dat ge daar hebt.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 19:58   #647
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Uit de link van Schoof:

"Misschien hadden wij er beter aan gedaan om aan de voorzitter van de rechtbank van eerste aanleg voor te stellen dat deze Roma-families op hotel konden gaan in de stad, op onze kosten, zolang, tot de stadsgemeenschap gastvrijer de Roma’s weet op te vangen. Dat zou natuurlijk veel geld gekost hebben, maar dan moesten we ons niet langer zorgen maken,' betreurt het koppel."

Dubbel genaaid worden - door de krakers én de overheid - en dan nog bereid zijn, om op te draaien voor de bijkomende kosten.
How low can you go, pocokoppel ?


In Gent krioelt het met dat soort links volk. Tegenover al wat een andere huidskleur heeft gedragen ze zich als waren ze Jezus Christus: als ze een klop krijgen bieden ze hun andere wang aan.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 19:59   #648
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Moet serieus goede wiet zijn die dat ge daar hebt.
Neen ik ben aan het bezinnen geslagen, ik zal U nuchter hetzelfde zeggen nu.
Waarom? Ik ben de gulden regel aan het toepassen in mijn leven.
Ik ben zelf dakloos geweest man, dat is hel en Jezus leert mij dat ik mij vijanden niet hetzelfde mag toewensen. Waarom zou ik die mensen als Roma zigeuners geen vast plekje gunnen ergens in een afgezonderde woonwijk die ze zelf dan onderhouden? Verloederd dat? Tjah het is van hun he.
Ieder zijn woonwijk en iedereen op zijn plek. Geen zever meer met dakloosheid en dergelijke.

De Kracht Hoomer, richt U daartoe. She is strong and quite compelling. It's coming up.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 20:16   #649
koppijn
Minister-President
 
koppijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Locatie: a'pen
Berichten: 4.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
How low can you go, pocokoppel ?
Een publicatie van ons sociaal koppel: Counterbalancing the integration policy for migrants through social work

Een pleidooi voor steun aan migranten en minderheden.
Maar
Naam: Knipsel.PNG
Bekeken: 118
Grootte: 57,0 KB
__________________
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal
koppijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 20:30   #650
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Kameraadski ik woon er middenin. Ik loop 's nachts al eens over straat, nooit rel gehad zenne.
Tjah er zijn mensen die voor het kalifaat opkomen, maar wie creëerde dat kalifaat? Het was niet ik, noch de moslim die hier woont. Wij worden gewoon tegen mekaar op gezet.

Ik zeg vandaag, 14/03/2017, wij dienen te aanvaarden wat wij niet willen aanvaarden. Verzet is zinloos, het is als vuur uitdoven met kerosine. Ik bepleit een wereld achter te laten waarin we vuur leren blussen met water. Waarin reden en verstand centraal staat.

De islam is niet het probleem noch een bedreiging. Enkel als je het er van maakt. Ideologie neemt vormen in naar waartoe je het kneedt. En ja het is wat het is, maar het kan ook anders.
Zoals wij het al decennia deden, terugkeren naar wat was is mijn pleidooi hier.
Twee maand geleden wou je ze nog door de gehaktmolen halen....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 20:32   #651
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik bedacht mij laatst, waarom hebben wij zo geen woonwijken voor mensen met een lichte handicap zoals ADHD of autisme?
Dat die mensen bij elkaar wonen en niet verdeeld in een grote massa verdwalen. Daarbovenop ook sociale woonwijken voor zigeuners, moslims, Christenen, Joden, en dergelijke. Iedereen zijn wijkje en iedereen gelijk.
Er zullen weinig conflicten zijn en in het centrum komen we dan als bruisende multiculturele maatschappij samen waarin het individu centraal staat.

De woonwijk van de moslims dragen bij voor de moskee, de woonwijk van de christenen dragen bij aan de kerk, de woonwijk van de joden aan de synagoge en ga maar door....

Ieder zijn plekje.

Denkt U trouwens dat ik hedendaags nog flirt met links of rechts? Think again.
Ik ben het addergebroed, de schaduw in haar pure vorm. Ik overschaduw eender welke ideologie Hoomer. Ik eigen het me toe, ik ben het, ik overstijg het, ik verwerp het.

Die plekken voor moslims zijn er, we kunnen ze helaas niet daar houden.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 20:34   #652
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Die plekken voor moslims zijn er, we kunnen ze helaas niet daar houden.
Ai, het masker van de gematigde Vlaams-nationalist klettert op de grond...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 21:04   #653
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Ik gun roma ook hun vast plekje.
In Roemenië.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 21:05   #654
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Twee maand geleden wou je ze nog door de gehaktmolen halen....
Ik was overnomen door de donkere zijde. Maar ik ben het nu overstegen. Hopelijk heb ik het nu niet gejinxt.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 22:08   #655
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Kameraadski ik woon er middenin. Ik loop 's nachts al eens over straat, nooit rel gehad zenne.
Tjah er zijn mensen die voor het kalifaat opkomen, maar wie creëerde dat kalifaat? Het was niet ik, noch de moslim die hier woont. Wij worden gewoon tegen mekaar op gezet.

Ik zeg vandaag, 14/03/2017, wij dienen te aanvaarden wat wij niet willen aanvaarden. Verzet is zinloos, het is als vuur uitdoven met kerosine. Ik bepleit een wereld achter te laten waarin we vuur leren blussen met water.
Citaat:
Waarin reden en verstand centraal staat.
De islam is niet het probleem noch een bedreiging. Enkel als je het er van maakt. Ideologie neemt vormen in naar waartoe je het kneedt. En ja het is wat het is, maar het kan ook anders.
Zoals wij het al decennia deden, terugkeren naar wat was is mijn pleidooi hier.
T'is gewoon volledig verkeerd ons land uit te verkopen aan de islam mensen, ge verstaat iets niet ..t'is zelfs laf een oud stadhuis te Lokeren te verkopen aan de Islam voor gebedshuis dan nog recht op een plein waar een standbeeld staat van de Vlaamse strijders in de laatste oorlog ... dit is alleen pure waanzin , wij Belgen geven gewoon ons land in de handen van de Islamiet en waarom feitelijk ? omdat we laffe stomme sletten zijn! we spuwen op ons vaderland we verachten het ....we hebben geen respect voor ons eigen vaderland . Het hoeft niet zo te gaan...

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 14 maart 2017 om 22:09.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2017, 23:47   #656
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Inbreken mag hier uiteraard niet. Tegen kraken valt jammer genoeg nog niet veel te doen. Dus is het belangrijk dat het wetsvoorstel Lachaert er nu snel doorraakt.
Dan zal dat strafbaar zijn, en kan de politie optreden.
De wetgeving laat toe dat burgemeesters krakers aanpakken.
__________________
Het is allemaal de schuld van de Flair.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 02:02   #657
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wie hier uit zijn nek zit te lullen is maar zeer de vraag...
Gent beschikt niet over een 'lijst met kraakpanden' maar wel over een lijst met gekraakte panden.
typefoutje, verandert niets aan de grond vd zaak
dit is geen kraak en de roma zijn gewoon inbrekers

volgens het parket is het pand onbewoond dus ga ik ervan uit dat die Roma in de afgelopen weken alles wat los stond verpatst hebben = diefstal
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 02:28   #658
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Inbreken mag hier uiteraard niet. Tegen kraken valt jammer genoeg nog niet veel te doen. Dus is het belangrijk dat het wetsvoorstel Lachaert er nu snel doorraakt.
Dan zal dat strafbaar zijn, en kan de politie optreden.
Belgenland is niet langer een apenland. Ik moet mijn visie herzien!
En tevens breng ik een ontzettend respect op voor de wetten-eerbiedigende burgers aldaar die dat alles nog meer gedwee slikken dan de meisjes uit 't glazen straatje.
Hoed af Panda.
Jij bent het straaltje hoop van de burger en het eerbiedig respect voor de wetgever uit dit niet langer als apenland gekwalificeerd regiootje.
Toch vraag ik me af:
Zouden er misschien voor de inbraak die uiteraard niet mag, toch geen verzachtende omstandigheden kunnen gevonden worden? Het zou je sieren.




Bende kloefkappers!! Ne mens zou nog gaan emigreren, verdomme!
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 05:46   #659
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
typefoutje, verandert niets aan de grond vd zaak
dit is geen kraak en de roma zijn gewoon inbrekers

volgens het parket is het pand onbewoond dus ga ik ervan uit dat die Roma in de afgelopen weken alles wat los stond verpatst hebben = diefstal
Iets anders kan ik daar ook niet van maken.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 06:37   #660
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Uit de link van Schoof:

"Misschien hadden wij er beter aan gedaan om aan de voorzitter van de rechtbank van eerste aanleg voor te stellen dat deze Roma-families op hotel konden gaan in de stad, op onze kosten, zolang, tot de stadsgemeenschap gastvrijer de Roma’s weet op te vangen. Dat zou natuurlijk veel geld gekost hebben, maar dan moesten we ons niet langer zorgen maken,' betreurt het koppel."

Dubbel genaaid worden - door de krakers én de overheid - en dan nog bereid zijn, om op te draaien voor de bijkomende kosten.
How low can you go, pocokoppel ?
die twee geitenwollensokkendragers zijn inderdaad los van de wereld...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be