Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

 
 
Discussietools
Oud 15 mei 2005, 10:42   #21
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Misschien moet eens uw denkkader een beetje aanpassen: Walen, Vlamingen en Brusselaars zijn allemaal Belgische burgers, die heel wat willen veranderen om hun welvaart en dienstverlening vanuit de staat te optimaliseren. Zij willen dit doen om zekerheid in hun leven te hebben, vb. gezondheidszorg, een degelijk pensioen, etc.
Zij willen veel veranderen om in een veilig, vredevol en welvarend land te leven dat voor zijn burgers zorgt.
Daar willen we allemaal leven en als er slechte dingen zijn, dan moeten we die verbeteren en goede dingen moeten we behouden.
Beste Rudy,

Mijn denkkader is volop in beweging. Het wordt aangepast, wees gerust. Alleen vind ik niet dat u als politieke partij mij moet aanmanen mijn denkkader aan te passen in welke richting dan ook.
Ik ben een soevereine burger. Ik informeer mij, denk na en bepaal mijn standpunt. Vervolgens ga ik op de politieke markt kijken wie zo dicht mogelijk bij mijn standpunt aansluit. Niet omgekeerd.

Nog even ten gronde: ik verwacht van u als politicus ook dat u geen gebakken lucht verkoopt. De idylische beschrijving die u hierboven geeft over de burgers van dit land, lijkt me vooral een vrome wensdroom te zijn. U mengt het persoonlijke niveau en het beleidsniveau door elkaar en dat is nooit een goede zaak. De machtsrealiteit is enigszins anders. Die is dat de Franstalige minderheid dit land nog steeds domineert. Dat is strijdig met alle logica en ik wil als burger dat daar een eind aan komt. Partijen die daartoe een strategie aanbieden, kunnen op mijn steun rekenen.

Egidius

Laatst gewijzigd door Egidius : 15 mei 2005 om 10:45.
Egidius is offline  
Oud 15 mei 2005, 10:50   #22
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boerke Naas
Egidius, ik weet dat je 100 procent gelijk hebt. Maar ik geloof er niet (meer) in. De Vlamingen zijn reeds zo dikwijls in de zak gezet door onze eigen politici. (En niet door de Walen, want zij buiten de Vlaamse verdeeldheid enkel uit)
De CVP is altijd de kampioen van het toegeven geweest. Ze gaven keer op keer toe aan de Walen. Ik herinner me nog de uitspraak "Met spijt in het hart, en voor de allerlaatste keer". En de PVV is nogsteeds de Pest Voor Vlaanderen. Een naamsverandering is enkel zand in de ogen strooien. Hun ware aard is weer eens naar bovengekomen. Zelfs Schiltz, een oude VU-er, was voorstander van het inschrijvingsrecht.
Ik geloof er niet meer in. Enkel een onafhankelijk Vlaanderen moet ons doel zijn.
Naasken, ik ken de zienswijze die u hier beschrijft en ik respecteer ze. Het is alleen niet langer de mijne.
Lees uw tekst hierboven nog eens na: het is één grote jammerklacht. Ik wil niet dat mijn kinderen nog eens met zo'n houding opgroeien, ik wens dat zij ongecomplexeerd de lakens zullen uitdelen in dit land. Vlaanderen of België, dat speelt geen rol meer: het gaat om wie de macht heeft.

Egidius

Laatst gewijzigd door Egidius : 15 mei 2005 om 11:01.
Egidius is offline  
Oud 15 mei 2005, 10:59   #23
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Partijen die daartoe een strategie aanbieden, kunnen op mijn steun rekenen.
Zo een partij is er.
Programmapunt 1 is Vlaamse Onafhankelijkheid.
Reden waarom ze ook werd veroordeeld.
Vijand nummer 1 van de Belgische machten achter (en voor) de schermen.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 15 mei 2005, 10:59   #24
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV
Er blijft één mogelijkheid tot zelfbestuur : ONAFHANKELIJKHEID
Ik richt me even tot de Vlaamse burger die u bent. Denkt u dat in een onafhankelijk Vlaanderen de politici van SP-A, VLD en CD&V wél voor de nationale belangen zullen opkomen? Op basis waarvan verwacht u dat eigenlijk?

Als ik tot u spreek in uw hoedanigheid van partijmens, die om onze stem vraagt, dan zeg ik: ik vraag van u geen idealen, geen blauwdrukken, geen goede toespraken. In ruil voor mijn stem wil ik simpelweg resultaten. U bent misschien tevreden dat uw partij alweer eens stemmen zal bijwinnen, maar ik heb daar niets aan.
Ik merk dat de minderheid in dit land wel resulaten kan halen, welnu dan kan u het ook.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 15 mei 2005, 11:00   #25
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Zo een partij is er.
Programmapunt 1 is Vlaamse Onafhankelijkheid.
Reden waarom ze ook werd veroordeeld.
Vijand nummer 1 van de Belgische machten achter (en voor) de schermen.
Maar ze boekt 0,0 resultaten. BHV is nog steeds niet gesplitst.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 15 mei 2005, 11:02   #26
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Zo een partij is er.
Programmapunt 1 is Vlaamse Onafhankelijkheid.
Reden waarom ze ook werd veroordeeld.
Vijand nummer 1 van de Belgische machten achter (en voor) de schermen.
Mij bekruipt soms de idee dat de Vlaamse onafhankelijkheid een strategie is om als meerderheid de macht niet te moeten grijpen.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 15 mei 2005, 11:35   #27
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Beste Rudy,

Mijn denkkader is volop in beweging. Het wordt aangepast, wees gerust. Alleen vind ik niet dat u als politieke partij mij moet aanmanen mijn denkkader aan te passen in welke richting dan ook.
Ik ben een soevereine burger. Ik informeer mij, denk na en bepaal mijn standpunt. Vervolgens ga ik op de politieke markt kijken wie zo dicht mogelijk bij mijn standpunt aansluit. Niet omgekeerd.

Nog even ten gronde: ik verwacht van u als politicus ook dat u geen gebakken lucht verkoopt. De idylische beschrijving die u hierboven geeft over de burgers van dit land, lijkt me vooral een vrome wensdroom te zijn. U mengt het persoonlijke niveau en het beleidsniveau door elkaar en dat is nooit een goede zaak. De machtsrealiteit is enigszins anders. Die is dat de Franstalige minderheid dit land nog steeds domineert. Dat is strijdig met alle logica en ik wil als burger dat daar een eind aan komt. Partijen die daartoe een strategie aanbieden, kunnen op mijn steun rekenen.

Egidius
Beste Egidius,

Eerst en vooral wil ik U tot niks dwingen.
U vormt uiteraard uw eigen mening op uw manier. Moest het zo overgekomen zijn dat ik U wil dwingen tot iets, dan bied ik U hierbij mijn verontschuldigingen aan, want dat was niet mijn bedoeling.

Anderzijds denk ik dat een ideaalbeeld steeds de basis moet zijn van een politiek beleid! Anders wordt politiek een spel van ordinair opportunisme! En daar pas ik voor, want het is het handelsmerk van de huidige traditionele partijen. Kijk maar naar de houding van de CD&V en N-VA in de kwestie B-H-V...

U mag mijn houding 'gebakken lucht' noemen, maar ons programma is wel gebaseerd op dit ideaalbeeld.
Democratie vormt daarbij een héél belangrijk item!
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 15 mei 2005, 11:43   #28
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Als Vlaamsnationalist vanin mijn vroege jeugd (en dat is nu ondertussen toch al meer dan drie decennia), begin ik stilaan mijn twijfels te krijgen over dat onafhankelijk Vlaanderen. Ik vraag me af of het niet veel productiever zou zijn, en of we niet veel meer zouden winnen, door de democratie in dit land te herstellen en als meerderheid de zaak gewoon over te nemen.
Twee sleutelmomenten hebben daar tot nu toe een rol in gespeeld: de zaak-Doel (de Vlaamse regering die met alle middelen een eigen Vlaams dorp kapotmaakt, en de inwoners wegpest), en de minabele houding van de Vlaamsgezinden in de zaak BHV.
Ik begin het gekrakeel onder Vlaamsgezinden hartsgrondig beu te worden, net zoals ik het stilaan onder mijn waardigheid begin te vinden om steevast tot de verliezers in dit landje te behoren. Nadenken, samenwerken en resultaten boeken: dat is IMHO de attitude die we nu moeten verwerven.
Ik wil geen excuses en historische explicaties meer horen, ze glijden als water van me af. Als militant van het eerste uur, als belastingbetaler en als kiezer eis ik resultaten. Niet in een ongedefinieerde toekomst ("binnenkort valt België uiteen"), maar nu.
Als de Vlaamsgezinde partijen niet snel tot een constructievere houding komen en resultaten boeken, overweeg ik voor de allereerste maal in mijn leven naar een andere parkeerplaats voor mijn stem uit te kijken. Wie de afschaffing van grendels en speciale meerderheden, en de invoering van het bindend referendum op volksinitiatief -- met andere woorden: de invoering van de democratie in België -- uitdrukkelijk in de etalage zet, zal dan op mij kunnen rekenen.

Denk er eens over na!

Egidius
De Vlamingen moeten inderdaad hun klootjesvolk mentaliteit eindelijk eens laten varen. Nu denken ze dat ze een overwinning geboekt hebben als ze niet uit de regering stappen.

Laatst gewijzigd door Wreker : 15 mei 2005 om 11:43.
Wreker is offline  
Oud 15 mei 2005, 11:49   #29
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Anderzijds denk ik dat een ideaalbeeld steeds de basis moet zijn van een politiek beleid! Anders wordt politiek een spel van ordinair opportunisme!
Politiek is een kwestie van macht. Als u dat als iets vies zou beschouwen, dan vrees ik ... ik denk nu aan tragische figuren als Kris Merckx...

Citaat:
U mag mijn houding 'gebakken lucht' noemen, maar ons programma is wel gebaseerd op dit ideaalbeeld.
Ik heb uw houding geen gebakken lucht genoemd. Wel uw uitgangspunt: dat we allemaal lieve mensen bij elkaar zijn die door die stoute politici tegen elkaar worden opgezet. Dat zou stof kunnen zijn voor een mooi sprookje, maar het heeft naar mijn gevoel maar weinig te maken met politiek.

Ik denk dat wie een politiek programma wil opstellen, vertrekt van een zeer realistische analyse, dan zijn doelstellingen definieert, en vervolgens zijn strategie uitstippelt om vanuit de realiteit de doelstellingen te verwezenlijken. Daarom vind ik de kwaliteit van uw uitgangspunt belangrijk.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 15 mei 2005, 11:54   #30
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Politiek is een kwestie van macht. Als u dat als iets vies zou beschouwen, dan vrees ik ... ik denk nu aan tragische figuren als Kris Merckx...



Ik heb uw houding geen gebakken lucht genoemd. Wel uw uitgangspunt: dat we allemaal lieve mensen bij elkaar zijn die door die stoute politici tegen elkaar worden opgezet. Dat zou stof kunnen zijn voor een mooi sprookje, maar het heeft naar mijn gevoel maar weinig te maken met politiek.

Ik denk dat wie een politiek programma wil opstellen, vertrekt van een zeer realistische analyse, dan zijn doelstellingen definieert, en vervolgens zijn strategie uitstippelt om vanuit de realiteit de doelstellingen te verwezenlijken. Daarom vind ik de kwaliteit van uw uitgangspunt belangrijk.

Egidius
Waarom denkt U dat wij bij de Nationale Unie geen realistische analyse van de huidige toestand hebben gedaan? Wees maar zeker dat we die analyse zeker gemaakt hebben en daar heel concreet een strategie hebben op gebouwd. Maar...als men geen ideaalbeeld voor ogen houdt, dan heeft men geen lange-termijnvisie. En dat is nu eenmaal essentieel in goede politiek!
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:03   #31
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Maar ze boekt 0,0 resultaten. BHV is nog steeds niet gesplitst.

Egidius
Ze heeft alleszins haar onbekwaamheid nog niet bewezen.
Zelfs daar krijgt ze nog geen kans voor ...
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 15 mei 2005, 12:52   #32
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Ze heeft alleszins haar onbekwaamheid nog niet bewezen.
Zelfs daar krijgt ze nog geen kans voor ...
Puur theoretisch (want anders verzanden we in een pro/anti-VB discussie): wat zijn we als burgers met een politieke groepering wiens belangrijkste discours er zou uit bestaan dat ze "geen kans krijgt"?

Egidius
Egidius is offline  
Oud 15 mei 2005, 13:13   #33
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Joepie!! Ik vind de houding en redenering van Egidius zeer hoopvol. Wat mij echt gelukkig maakt is , dat een jeugdige dertiger die denkpiste volgt, dat belooft voor onze Vlaamse toekomst.

Laat ons inderdaad streven naar een Goede Vlaamse staat eventueel samen met Wallonië, maar met een eerlijke houding, niet met een werkend en een profiterend deel , waar dan nog de profiterende minderheid de bestuurslijn bepaalt en de andere de mond snoert.

Hopelijk vertegenwoordigt hij een serieus deel van de jeugd, want de ouderen leven wel nog teveel in het verleden en herinneren zich de strijd die ze vroeger hebben gevoerd.( bij mij speelt dat alleszins een rol) De jeugd ziet wat nu gebeurt en niet door de beugel kan, en dat is hoopvol voor ons land al dan niet samen.
omaplop is offline  
Oud 15 mei 2005, 13:15   #34
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

We leven vooralsnog in een particratisch systeem. In het geval van het VB betekent dit dat haar electoraal gewicht dusdanig moet toenemen dat het CS doorbroken moet worden.
Helemaal niet irrealistisch, kijk maar naar Antwerpen.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 15 mei 2005, 13:15   #35
Rudy Van Nespen
Minister-President
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 5.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop
Joepie!! Ik vind de houding en redenering van Egidius zeer hoopvol. Wat mij echt gelukkig maakt is , dat een jeugdige dertiger die denkpiste volgt, dat belooft voor onze Vlaamse toekomst.

Laat ons inderdaad streven naar een Goede Vlaamse staat eventueel samen met Wallonië, maar met een eerlijke houding, niet met een werkend en een profiterend deel , waar dan nog de profiterende minderheid de bestuurslijn bepaalt en de andere de mond snoert.

Hopelijk vertegenwoordigt hij een serieus deel van de jeugd, want de ouderen leven wel nog teveel in het verleden en herinneren zich de strijd die ze vroeger hebben gevoerd.( bij mij speelt dat alleszins een rol) De jeugd ziet wat nu gebeurt en niet door de beugel kan, en dat is hoopvol voor ons land al dan niet samen.
Blij dat er onder de iets minder jeugdigen onder ons, toch ook mensen zijn die een werkbare staat willen: Er is dus nog hoop!
__________________
"J'en ai marre!"

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline  
Oud 15 mei 2005, 13:24   #36
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop
Joepie!! Ik vind de houding en redenering van Egidius zeer hoopvol. Wat mij echt gelukkig maakt is , dat een jeugdige dertiger die denkpiste volgt, dat belooft voor onze Vlaamse toekomst.
Dank voor de complimentjes, oma, maar toch een kleine rechtzetting: de tijd dat ik een jeugdige dertiger was, ligt al een tijdje achter ons. Wat ik schreef was dat ik al drie decennia als Vlaamsgezinde militeer.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 15 mei 2005, 14:10   #37
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Puur theoretisch (want anders verzanden we in een pro/anti-VB discussie): wat zijn we als burgers met een politieke groepering wiens belangrijkste discours er zou uit bestaan dat ze "geen kans krijgt"?

Egidius
je doet er je wel héél gemakkelijk af!

Als individu zoek je naar een mogelijkheid om je doelstellingen te realiseren.

Wel de enige oplosssing die zich aandient is het VLaams Belang voor mij.

Elke keer opnieuw zijn meer en meer mensen daar van overtuigd tot....

Waar is jouw alternatief????

Ik wil ook wel wat jij wil, niet moeilijk.... en dan kan je alleen weloverwogen nadenken hoe kan dat best gerealiseerd worden . Wel, mijn keuze ken je
__________________
AVV is offline  
Oud 15 mei 2005, 14:22   #38
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV
je doet er je wel héél gemakkelijk af!
Dat is mijn goed recht. Als burger ben ik de klant. Het zijn de politieke partijen die mijn stem moeten verdienen.

Citaat:
Waar is jouw alternatief????
Als mijn beenhouwer aan mij komt vragen hoe hij worsten moet maken, dan kan hij inpakken.

Egidius

Laatst gewijzigd door Egidius : 15 mei 2005 om 14:23.
Egidius is offline  
Oud 15 mei 2005, 21:52   #39
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Als de Vlaamsgezinde partijen niet snel tot een constructievere houding komen en resultaten boeken, overweeg ik voor de allereerste maal in mijn leven naar een andere parkeerplaats voor mijn stem uit te kijken. Wie de afschaffing van grendels en speciale meerderheden, en de invoering van het bindend referendum op volksinitiatief -- met andere woorden: de invoering van de democratie in België -- uitdrukkelijk in de etalage zet, zal dan op mij kunnen rekenen.

Denk er eens over na!

Egidius
Vooral deze laatste paragraaf vind ik prachtig Egidius.

Ik snuif hierin dat je stilaan afstapt van onproductief flamingantisme, ten voordele van een pragmatische en vooral een zuiver democratische houding.
Ik kan dit enkel toejuichen. Elke ware democraat kan op mijn waardering en steun rekenen. Ongeacht zijn andere ethische of politieke standpunten. Een echte democraat wil dat de burger(meerderheid) souverein is, en legt zich bij die souvereiniteit neer ongeacht de uitkomst van bepaalde beslissingen.

Ik kan je wél voorspellen dat je erg eenzaam zal staan, roepend in de particratische woestijn. Alle partijslaafjes (ook van flamingantische zijde), die zichzelf o zo graag een democratisch jasje aanmeten, zullen je verguizen en hun versie van democratie proberen voorspiegelen als de ware. De verwijten van verrader der Vlaamse zaak zullen niet van de lucht zijn.
En nog meer slecht nieuws: in het eenzame partijloze hoekje waarin je stilaan verglijdt, zal je het met mij als medestander moeten doen. Geen prettig vooruitzicht voor een pas afkickende flamingant..................
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 16 mei 2005, 07:57   #40
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Ik snuif hierin dat je stilaan afstapt van onproductief flamingantisme, ten voordele van een pragmatische en vooral een zuiver democratische houding.
Ik kan dit enkel toejuichen. Elke ware democraat kan op mijn waardering en steun rekenen. Ongeacht zijn andere ethische of politieke standpunten. Een echte democraat wil dat de burger(meerderheid) souverein is, en legt zich bij die souvereiniteit neer ongeacht de uitkomst van bepaalde beslissingen.
Ik blijf flamingant, vanzelfsprekend, maar wil onderzoeken of het doel (de implementatie van de rechten van de Vlamingen) niet op een doeltreffender manier kan bereikt worden: door als meerderheid de Belgische staat op een natuurlijke manier te domineren. Ik ben niet tegen afscheuringen, maar ze passen niet voor een volk dat de meerderheid uitmaakt.
En even vanzelfsprekend blijft de invoering van de democratie vooropstaan: beide doelstellingen gaan zelfs uitstekend samen. (Dat is interessant als een mens op leeftijd komt: het denken wordt coherenter...)

Citaat:
En nog meer slecht nieuws: in het eenzame partijloze hoekje waarin je stilaan verglijdt, zal je het met mij als medestander moeten doen. Geen prettig vooruitzicht voor een pas afkickende flamingant..................
Moet ik hier op mijn hoede zijn voor een doodskus?
OK, laten we een dezer dagen maar eens metterdaad onderzoeken of het de moeite waard is...

Egidius
Egidius is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be