Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 januari 2015, 15:55   #81
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Waarom maken we hier en nu geen afspraak met mekaar dat we het de moderator op deze manier gemakkelijker proberen te maken?
Voor degenen die er even niet aan denken, of die niet op tijd doorhebben dat er weer een dubbelnicker terug is, misschien helpt het als we elkaar eraan herinneren wat de afspraak is?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2015, 15:59   #82
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als niemand nog op een dubbelnick of trol reageert, helpen we de moderator een handje.
Als je van de veronderstelling vertrekt dat een dubbelnick dan vanzelf afdruipt, dan zou je gelijk kunnen hebben.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2015, 18:08   #83
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Waarom maken we hier en nu geen afspraak met mekaar dat we het de moderator op deze manier gemakkelijker proberen te maken?
Voor degenen die er even niet aan denken, of die niet op tijd doorhebben dat er weer een dubbelnicker terug is, misschien helpt het als we elkaar eraan herinneren wat de afspraak is?
En massaal op het driehoekje klikken.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2015, 20:45   #84
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
En massaal op het driehoekje klikken.

Beste,

Ik dank u en iedereen die reeds een helpende hand verleenden bij het weren van posters die niets bijdragen tot dit forum.

Mag ik u en alle anderen die een melding maken via het driehoekje, verzoeken om dit te beperken tot één enkele berichtmelding van de trol, spammer of dubbelnicker in kwestie?

Eens ik zijn identiteit ken, vernietig ik automatisch in bulk al diens berichten.
Het is dus onnodig om allemaal de berichten te melden.

Dank bij voorbaat.
Pontifex.
Pontifex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2015, 20:57   #85
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Lap!
De nep modderator weet nu wie de baas is.

Op Pontifex!



En dat we hem nog lang als mod mogen hebben!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 januari 2015 om 20:57.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 januari 2015, 12:52   #86
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.691
Standaard

Nu is er een driehoekje actief.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2015, 15:36   #87
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Ik bekijk het fenomeen louter vanuit het oogmerk om een aangenamer forum te creëren.

Vitten op taal wordt hier meestal als een 'wapen' gehanteerd om de politieke opponent te irriteren en te discrediteren, vooral wanneer de argumenten op zijn.
Los daarvan vind ik het niet passend om met ghakketak daarover een topic te kapen dat tenslotte een heel ander onderwerp van discussie beoogt te zijn.
Wie graag strijdt voor een beter taalgebruik, kan dit per PB doen, of er in Koetjes en Kalfjes een topic aan wijden in plaats van off topic te gaan in een politieke of maatschappelijke discussie.

Pontifex
Goed standpunt, en zeker terecht als opmerkingen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2015, 16:06   #88
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Er dient door iedereen zorg gedragen te worden over een correct taalgebruik, ook op fora. Het lijkt me dan ook de evidentie zelve om anderen te wijzen op taalfouten, zodat men (hopelijk) vanaf dan minstens de moeite gaat doen om zijn tekst zorgvuldig na te lezen vooraleer op "Antwoord versturen" te klikken. Er heerst veel teveel taalkundige en grammaticale slordigheid, dus dient de correctie daarvan zeker niet bijkomend afgestraft te worden. Dit is geen kwestie van vitten, maar van elementair wederzijds respect voor onze taal.


Je kan iemand systematisch stalken met taalcorrecties.
Stalking met taalcorrecties invoeren in het bp systeem is dik in orde.

Ik vind dat je taalfouten onopvallend kan en mag verbeteren als je dat wil en als je iets kwoot, zolang dat niet het onderwerp van de reactie is.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2015, 20:13   #89
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Je kan iemand systematisch stalken met taalcorrecties.
Stalking met taalcorrecties invoeren in het bp systeem is dik in orde.

Ik vind dat je taalfouten onopvallend kan en mag verbeteren als je dat wil en als je iets kwoot, zolang dat niet het onderwerp van de reactie is.
eno2. mijn inziens zoek je wel degelijk aandacht.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2015, 17:36   #90
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Lap!
De nep modderator weet nu wie de baas is.

Op Pontifex!



En dat we hem nog lang als mod mogen hebben!
Pff... Ongepaste vleierij en mouwvegerij ten top! Tsjonge, tsjonge.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 07:29   #91
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Hopelijk heb jij niet altijd 8 maanden nodig om je gif kwijt te geraken, HO.

Heb je het nog steeds niet verteerd dat je je vluchtheuvel kwijt bent?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2015, 23:25   #92
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

J-Jacques De Klucht nieuwe spammer
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 06:48   #93
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht

Beste,

Ik dank u en iedereen die reeds een helpende hand verleenden bij het weren van posters die niets bijdragen tot dit forum.

Mag ik u en alle anderen die een melding maken via het driehoekje, verzoeken om dit te beperken tot één enkele berichtmelding van de trol, spammer of dubbelnicker in kwestie?

Eens ik zijn identiteit ken, vernietig ik automatisch in bulk al diens berichten.
Het is dus onnodig om allemaal de berichten te melden.

Dank bij voorbaat.
Pontifex.
Mag ik daar nog een vraag aan koppelen? Krijgt de "ge-rodedriehoekte" een bericht wie hem of haar heeft gemeld? Niet dat ik daar wakker van zou liggen maar ik vraag me af of jullie forum niet gehackt is en er enkelingen zijn die toegang hebben tot deze informatie. 't Is ook mogelijk dat ze zelf moderator zijn natuurlijk, onder een andere naam. Open kaart graag.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 25 januari 2016 om 07:16.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 07:10   #94
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Mag ik daar nog een vraag aan koppelen? Krijgt de "ge-rodedriehoekte" een bericht wie hem of haar heeft gemeld? Niet dat ik daar wakker van zou liggen maar ik vraag me af of jullie forum niet gehackt is en er enkelingen zijn die toegang hebben tot deze informative. 't Is ook mogelijk dat ze zelf moderator zijn natuurlijk, onder een andere naam. Open kaart graag.
Beste @Skobelev,

Bekijk het een beetje als voetbal. Soms krijgt U aldanniet onterecht een gele of rode kaart (dacht ik).

Maar U kan meestal blijven verder spelen. Zo werkt dat hier ook. Wees gerust, ik heb ooit ook gevloekt en me wat 'zenuwachtig' gemaakt. Maar dat staat niet. Wees gerust een man/vrouw.

Ik ben hier nog. Ook U zal blijven. Blijf uit de buurt van vetes en trollers. Ook zij genieten van een status. Laten bollen, U slaagt zich erdoor. Alle ol' timers hier doen dat.

Het beste en vriendelijke groet,

zb
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 25 januari 2016 om 07:13.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 07:16   #95
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Beste @Skobolev,

Bekijk het een beetje als voetbal. Soms krijgt U onterecht een gele of rode kaart (dacht ik).

Maar U kan meestal blijven verder spelen. Zo werkt dat hier ook. Wees gerust, ik heb ooit ook gevloekt en me wat 'zenuwachtig' gemaakt. Maar dat staat niet. Wees gerust een man.

Ik ben hier nog. Ook U zal blijven. Blijf uit de buurt van vetes en trollers. Ook zij genieten van een status. Laten bollen, U slaagt zich erdoor. Alle ol' timers hier doen dat.

Het beste en vriendelijke groet,

zb
ZB, ik heb geen berisping gekregen. Wel eentje gemeld, wat ik zeer zelden doe, enkel met ettertjes die me persoonlijk trachten te raken. Wat me verbaasde was dat ik seconden later reeds een pb van dat gemeld individu kreeg. Wat me laat vermoeden dat het ettertje in kwestie toegang heeft tot het "rode driehoek" meldpunt. Drie mogelijkheden...men krijgt een melding dat men gemeld is, hij is zelf mod of hij heeft de site gehackt.
Meer is er niet aan, maar ik wil dit wel graag weten.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 07:27   #96
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
ZB, ik heb geen berisping gekregen. Wel eentje gemeld, wat ik zeer zelden doe, enkel met ettertjes die me persoonlijk trachten te raken. Wat me verbaasde was dat ik seconden later reeds een pb van dat gemeld individu kreeg. Wat me laat vermoeden dat het ettertje in kwestie toegang heeft tot het "rode driehoek" meldpunt. Drie mogelijkheden...men krijgt een melding dat men gemeld is, hij is zelf mod of hij heeft de site gehackt.
Meer is er niet aan, maar ik wil dit wel graag weten.
Bekijk het toch als een gele kaart. U kan dus verderspelen. Pas op met de smeerlapjes, dat werd me ook ooit aangeraden. Blijf uit hun buurt. Het maakt niet uit hoor, ik herhaal gewoon wat ik vertelde in mijn voorgaande post.

Spoedig bent U dit vergeten en zet U verder.

Uiteraard mag de mod reageren indien ze dat wensen.

Maar U bent niet buiten spel gezet. Noch strafpunt enige.

Mag ik U er ook op wijze dat dit een open platform is en Uzelf voor Uw eigen veiligheid instaat. Daar kan de mod noch eigenaar iets aan doen.

I hope you catch my drift zodat U weet wat ik zeggen wil.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 07:31   #97
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Mag ik daar nog een vraag aan koppelen? Krijgt de "ge-rodedriehoekte" een bericht wie hem of haar heeft gemeld? Niet dat ik daar wakker van zou liggen maar ik vraag me af of jullie forum niet gehackt is en er enkelingen zijn die toegang hebben tot deze informatie. 't Is ook mogelijk dat ze zelf moderator zijn natuurlijk, onder een andere naam. Open kaart graag.
Beste,

Het totale aantal meldingen is te groot om elk individueel geval extensief te becommentariëren en te documenteren.
De meesten weten best waar en tegen wie ze over de schreef gingen.
Ze beginnen dan ook niet verongelijkt te discussiëren met de moderatie.
Ook de vraag naar wie de melding deed, beantwoord ik niet: ze is irrelevant voor het verder verloop van de discussie, en voedt enkel rancune wat de sfeer op het forum ook niet ten goede komt.
Vroeger knipte ik enkel op vraag van de 'beledigde', maar als het echt gortig is, dan knip ik al een tijdje eveneens op andermans verzoek, of op eigen initiatief, dat laatste weliswaar zonder banpunten.
Wanneer een klager de belediging of persoonlijke aanval quoot en becommentariëert, dan knip ik uiteraard niet, om evidente redenen.
De conclusie die ik jullie aanbeveel om te trekken: vermaningen, strafpunten, en knipwerk, zijn in 99% van de gevallen meer dan terecht, en rechtvaardigen nooit discussie vol verontwaardiging, geveinsde onwetendheid en stoere eisen om info over de aangever.
Slik de pil, en ga verder met discussie over politiek, zonder de debaters in het gesprek te betrekken.

Pontifex.
Pontifex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 07:49   #98
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Dit forum is een belangrijk verzamelpunt. De eigenaar en mod doet zijn best. Wees gerust dat ze het mss niet eens zijn mat wie of wat dan ook. Ik ben tegen censuur etc...

Zoek naar een ander Belgisch platform van deze aard... de ontgoocheling zal groot zijn.

Niets is perfect, maar 'OMG' this works.


Zet verder skobe en anderen. Op forum.politics.be beleven we 'free speech'. Echt waar...

Ponti zal het zeer zeker niet eens zijn met sommige/vele van mijn standpunten. Hoeft ook niet, hij houdt de boel draaiende. Waarschijnlijk gratis mensen. WAke up.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 07:54   #99
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Bekijk bericht
Beste,

Het totale aantal meldingen is te groot om elk individueel geval extensief te becommentariëren en te documenteren.
De meesten weten best waar en tegen wie ze over de schreef gingen.
Ze beginnen dan ook niet verongelijkt te discussiëren met de moderatie.
Ook de vraag naar wie de melding deed, beantwoord ik niet: ze is irrelevant voor het verder verloop van de discussie, en voedt enkel rancune wat de sfeer op het forum ook niet ten goede komt.
Vroeger knipte ik enkel op vraag van de 'beledigde', maar als het echt gortig is, dan knip ik al een tijdje eveneens op andermans verzoek, of op eigen initiatief, dat laatste weliswaar zonder banpunten.
Wanneer een klager de belediging of persoonlijke aanval quoot en becommentariëert, dan knip ik uiteraard niet, om evidente redenen.
De conclusie die ik jullie aanbeveel om te trekken: vermaningen, strafpunten, en knipwerk, zijn in 99% van de gevallen meer dan terecht, en rechtvaardigen nooit discussie vol verontwaardiging, geveinsde onwetendheid en stoere eisen om info over de aangever.
Slik de pil, en ga verder met discussie over politiek, zonder de debaters in het gesprek te betrekken.

Pontifex.
Beste Pontifex.

Bedankt voor uw antwoord maar de essentie van de zaak blijft hiemee onbeantwoord.
Dit was wat ik me eigenlijk afvraag :
Seconden na dat ik iets had gemeld kreeg ik van de gemelde een pb met de text dat "iemand melden voor pussies was". Dit laat vermoeden dat het ettertje in kwestie toegang heeft tot het "rode driehoek" meldpunt. Drie mogelijkheden...men krijgt een melding dat men gemeld is, hij is zelf mod of hij heeft de site gehackt.
Daar had ik graag antwoord op.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2016, 07:55   #100
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Klagen. Twijfelen...


Koop een goede projector en geef speeches.


Dat wou ik nog meegegeven.

Het is alsof voor sommigen dit platform de enige uitlaatklep is.

Dit forum zou donaties moeten krijgen voor de opvang en het fantastische werk. Miljoenen maal beter dan onze reguliere media.

Voila. Het mag wel eens gezegd worden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be