Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Hans Van de Cauter (B.U.B.) - 23 tot 29 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Van de Cauter (B.U.B.) - 23 tot 29 februari "België staat centraal in het leven van deze 31-jarige Brusselse advocaat. Omdat de profilering op het vlak van unitarisme uitbleef binnen Vivant koos hij de moeilijkste weg, een eigen partij oprichten. Sinds juli 2002 is hij dan ook de nationale voo

 
 
Discussietools
Oud 23 februari 2004, 17:40   #21
MoW
Vreemdeling
 
MoW's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MoW


Daar ligt de Belgicistische eenheidsworst aan diggelen
Is dat zo? BUB groeit nog steeds, met of zonder Bruno...
Wel : BUB Limburg lijkt MIA (Missin in Action) terwijl er toch al een werkpaard (Bruno Yamine, alias Lawine) buiten gekiepert is .
Trouwens heb ik op een vergadering willen opmerken dat de meerderheid franstaligen zijn ...dus de eenheid is moeilijk breekbaar ...maar niet onmogelijk.
MoW is offline  
Oud 23 februari 2004, 17:48   #22
Nello
Staatssecretaris
 
Nello's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 2.736
Stuur een bericht via MSN naar Nello
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MoW
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello

Is dat zo? BUB groeit nog steeds, met of zonder Bruno...
Wel : BUB Limburg lijkt MIA (Missin in Action) terwijl er toch al een werkpaard (Bruno Yamine, alias Lawine) buiten gekiepert is .
Trouwens heb ik op een vergadering willen opmerken dat de meerderheid franstaligen zijn ...dus de eenheid is moeilijk breekbaar ...maar niet onmogelijk.
Wel, beste David, dat was geen vergadering, dat was een regeling voor de actie die namiddag (handtekeningen verzamelen) vorig jaar op 1 maart.
De leden van de Belgische Unie kunnen zich zonder enig probleem in twee talen behelpen, en er is geen overgewicht van welke taalgroep dan ook.
__________________
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels!
Nello is offline  
Oud 23 februari 2004, 17:58   #23
MoW
Vreemdeling
 
MoW's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MoW

Wel : BUB Limburg lijkt MIA (Missin in Action) terwijl er toch al een werkpaard (Bruno Yamine, alias Lawine) buiten gekiepert is .
Trouwens heb ik op een vergadering willen opmerken dat de meerderheid franstaligen zijn ...dus de eenheid is moeilijk breekbaar ...maar niet onmogelijk.
Wel, beste David, dat was geen vergadering, dat was een regeling voor de actie die namiddag (handtekeningen verzamelen) vorig jaar op 1 maart.
De leden van de Belgische Unie kunnen zich zonder enig probleem in twee talen behelpen, en er is geen overgewicht van welke taalgroep dan ook.
Bon stop nu eens met mijne naam te lullen. We hebben allebei ne nick voor iets.
Nu is het ineens geen vergaderind, dat is toch niet wat er tegen mij gezegd werd toen ik er naartoe ging, een vergadering bevat verschillende mensen die samenkomen om iets te bespreken...ra ra wat is er daar gedaan ? besproken hoe de co-ordinatie ging verlopen.
MoW is offline  
Oud 23 februari 2004, 19:03   #24
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Jullie spreken in de BUB en daar ook de helen tijd maar over eenheid enz. Nu moet ik vaststellen dat de meeste van uw toenmalige BUB vrienden uw schip (zinkend ?) verlaten hebben en zich bij Vivant/VLD hebben aangesloten.
Dat "schrikwekkend tempo" dient toch ietwat gerelativeerd te worden: uiteindelijk is de schade beperkt gebleven.

Eenheid is inderdaad wat wij nastreven, maar wij hebben er niet voor gekozen dat Bruno en Bob zouden opstappen. Dat hebben zij zelf gedaan. Na enkele reactionaire reacties van Bruno werd gevraagd dat hij een andere functie zou opnemen, en die van ondervoorzitter zou laten varen. Het is geen goede reclame om als ondervoorzitter iemand te hebben die zich niet kan beheersen in het debat.

Bruno zelf vond zijn postje blijkbaar belangrijker dan de eenheid van België en de goede naam van de partij, en is daarop opgestapt. Dit was zijn beslissing, en daar was hij vrij is. Bob heeft zijn lot aan dat van Bruno verbonden.

We geven inderdaad toe dat we daarmee twee van onze grootste krachten kwijt zijn, maar kom, we moeten verder. Als iemand in een bedrijf de verwachtingen die aan zijn functie zijn verbonden niet kan waarmaken, dan krijgt hij meestal zelfs geen tweede kans ergens anders, maar wordt die ontslagen. Dat was bij ons nog niet het geval.
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
Oud 23 februari 2004, 20:06   #25
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

De leden van BUB hebben zeer veel geduld gehad met Bruno, in een andere partij had hij lang niet zo'n grote mond moeten opzetten. Maar kom, dit is weer een discussie buiten de kwestie.

BUB groeit gestaag, we werken met de middelen en de mensen die we hebben en we staan er zeer positief tegenover.
Kim is offline  
Oud 23 februari 2004, 20:09   #26
MoW
Vreemdeling
 
MoW's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
De leden van BUB hebben zeer veel geduld gehad met Bruno, in een andere partij had hij lang niet zo'n grote mond moeten opzetten. Maar kom, dit is weer een discussie buiten de kwestie.

BUB groeit gestaag, we werken met de middelen en de mensen die we hebben en we staan er zeer positief tegenover.
Mag het publiek weten : que pasa ?

Open debat cultuur .... burgerlijke participatie
MoW is offline  
Oud 23 februari 2004, 20:23   #27
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Mag het publiek uw vraag in een het Nederlands te horen krijgen?

Elementaire beleefdheid: wie zich met een vraag richt naar een ander, past zich aan. Wie een dienst verleent, past zich ook aan.
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
Oud 23 februari 2004, 20:33   #28
MoW
Vreemdeling
 
MoW's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Mag het publiek uw vraag in een het Nederlands te horen krijgen?

Elementaire beleefdheid: wie zich met een vraag richt naar een ander, past zich aan. Wie een dienst verleent, past zich ook aan.

Jullie zijn toch meertalig ?

Waarom werd Bruno Yamine uit de BUB gezet ?
Nu blij ?

Inderdaad wie een vraag richt past zich aan maar in de dagelijkse wereld is dat onbestaande....zo heb ik duizend maal de vraag gekregen : "quelle heure est-il, c.v.p.?". Soms gaf ik antwoord int Frans soms niet.
MoW is offline  
Oud 23 februari 2004, 20:42   #29
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Wel, we zijn meertalig in de landstalen. Heel Europa is totnogtoe niet haalbaar.

Overigens: het is "s.v.p.", met de s. (maar maak u niet druk, een mens leert van zijn fouten ) Er is nog werk aan de winkel, maar u kunt bijvoorbeeld zelf het goede voorbeeld geven door (zoals ik doe) in Brussel steeds mijn vragen in twee talen te stellen en te kijken hoe men antwoordt. Noteer trouwens: niet iedere Waal is het Nederlands machtig (schuld van de splitsing van het onderwijs die andere eindtermen toelaat), en Franse toeristen bijvoorbeeld meestal ook niet.

Bruno Yaminne werd niet uit de BUB gezet, maar is er zelf uitgestapt, uit onvrede met een beslissing om hem een andere functie te geven. Deze beslissing die werd ondersteund door een meerderheid, kwam er na enkele reactionaire uitlatingen in publieke debatten (die ons voor schut hadden gezet), en zelfs in interne mail.

Zoals reeds elders verklaard: Bruno wou geen afstand doen van zijn post, omdat hij niet aan de verwachtingen van die functie voldeed, en is opgestapt.
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
Oud 23 februari 2004, 21:01   #30
MoW
Vreemdeling
 
MoW's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Wel, we zijn meertalig in de landstalen. Heel Europa is totnogtoe niet haalbaar.

Overigens: het is "s.v.p.", met de s. (maar maak u niet druk, een mens leert van zijn fouten ) Er is nog werk aan de winkel, maar u kunt bijvoorbeeld zelf het goede voorbeeld geven door (zoals ik doe) in Brussel steeds mijn vragen in twee talen te stellen en te kijken hoe men antwoordt. Noteer trouwens: niet iedere Waal is het Nederlands machtig (schuld van de splitsing van het onderwijs die andere eindtermen toelaat), en Franse toeristen bijvoorbeeld meestal ook niet.

Bruno Yaminne werd niet uit de BUB gezet, maar is er zelf uitgestapt, uit onvrede met een beslissing om hem een andere functie te geven. Deze beslissing die werd ondersteund door een meerderheid, kwam er na enkele reactionaire uitlatingen in publieke debatten (die ons voor schut hadden gezet), en zelfs in interne mail.

Zoals reeds elders verklaard: Bruno wou geen afstand doen van zijn post, omdat hij niet aan de verwachtingen van die functie voldeed, en is opgestapt.
Komma neukerij
Mijn Frans is meer dan goed...tenzij 80% slecht is, maar enfin.
Het zit zo meestal kan ik een onderscheid maken tussen een Fransoos en een Waal, de Fransoos help ik in het Frans.
Brussel is tweetalig, ik hoef geen frans te praten tegen een Waal en ze moeten ook eens leren begrijpen dat er nog anderstaligen zijn.
Zoals u zelf door een BUBer geschreven : vraag moet gesteld worden in de taal van degene die men bevraagt.
Daar hou ik mij dan ook aan behalve dacht ik dat jullie meertalig genoeg zouden zijn om "Que Pasa'" pigeren (snappen).
__________________
it is the natural law of the moral world that a nation on the brink of an abyss will try to save itself by any means - VC
MoW is offline  
Oud 23 februari 2004, 21:20   #31
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

De beleefdheid vraagt evenzeer dat als diegene die aan u iets vraagt, uw taal niet begrijpt, dat u als hulpvaardige burger zich op uw beurt aanpast.

Niet iedere Waal heeft nederlands geleerd. Een van de grootste tekortkomingen van de splitsingen. Maar ja, mijn keuze niet geweest.
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
Oud 23 februari 2004, 21:24   #32
MoW
Vreemdeling
 
MoW's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
De beleefdheid vraagt evenzeer dat als diegene die aan u iets vraagt, uw taal niet begrijpt, dat u als hulpvaardige burger zich op uw beurt aanpast.

Niet iedere Waal heeft nederlands geleerd. Een van de grootste tekortkomingen van de splitsingen. Maar ja, mijn keuze niet geweest.

Die beleeftheid bestaat niet bij mij en zal niet bestaan totdat de Walen respect krijgen voor het Vlaams en tenminste TRACHTEN het taaltje te broebelen wanneer ze in Vlaanderen zijn.
Ik zou hulpvaardig kunnen zijn, maar wie niet leren wil moet voelen.
Tja de meeste Vlamingen hebben frans geleerd, is het Vlaams dan zo'n minderwaardige taal dat men de "tekortkomeningen" van de splitsing niet verholpen heeft ?
__________________
it is the natural law of the moral world that a nation on the brink of an abyss will try to save itself by any means - VC
MoW is offline  
Oud 23 februari 2004, 21:28   #33
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MoW
Die beleeftheid bestaat niet bij mij en zal niet bestaan totdat de Walen respect krijgen voor het Vlaams en tenminste TRACHTEN het taaltje te broebelen wanneer ze in Vlaanderen zijn.
Ik zou hulpvaardig kunnen zijn, maar wie niet leren wil moet voelen.
Tja de meeste Vlamingen hebben frans geleerd, is het Vlaams dan zo'n minderwaardige taal dat men de "tekortkomeningen" van de splitsing niet verholpen heeft ?
1. beleefdheid is met een d in het midden.
2. "De Walen" is een veralgemening, en dus een drogreden.
3. U kunt hen niet allemaal over dezelfde kam scheren, er zijn er meer dan genoeg die Nederlands spreken in Vlaanderen, enkel die zeldzamen die het (nog) niet doen vallen natuurlijk op.
4. Wat doet u weten dat zij niet zouden willen leren?
5. Wie u op de ene wang slaat...
6. Wie zonder zonden is...
7. Mijn moedertaal is nog steeds Nederlands.
8. Tja, door splitsingen kan men over de taalgrens doen wat men wilt. Terug unitair dus, om dat te kunnen veranderen.
9. Tekortkomeningen?
10. Als ik u uw taal moest doen voelen in plaats van leren, ge had op elke bil een stel rode striemen .
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
Oud 23 februari 2004, 21:32   #34
MoW
Vreemdeling
 
MoW's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MoW
Die beleeftheid bestaat niet bij mij en zal niet bestaan totdat de Walen respect krijgen voor het Vlaams en tenminste TRACHTEN het taaltje te broebelen wanneer ze in Vlaanderen zijn.
Ik zou hulpvaardig kunnen zijn, maar wie niet leren wil moet voelen.
Tja de meeste Vlamingen hebben frans geleerd, is het Vlaams dan zo'n minderwaardige taal dat men de "tekortkomeningen" van de splitsing niet verholpen heeft ?
1. beleefdheid is met een d in het midden.
2. "De Walen" is een veralgemening, en dus een drogreden.
3. U kunt hen niet allemaal over dezelfde kam scheren, er zijn er meer dan genoeg die Nederlands spreken in Vlaanderen, enkel die zeldzamen die het (nog) niet doen vallen natuurlijk op.
4. Wat doet u weten dat zij niet zouden willen leren?
5. Wie u op de ene wang slaat...
6. Wie zonder zonden is...
7. Mijn moedertaal is nog steeds Nederlands.
8. Tja, door splitsingen kan men over de taalgrens doen wat men wilt. Terug unitair dus, om dat te kunnen veranderen.
Ok typo, ma jongen.
1. ok, da hebbek ni gezien, maar get het toch gesnapt.
2. De Walen is geen veralgemening maar een noemer voor de franstalige gemeenschap in Belgica.
3. Ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam, als ze nederlands kunnen dan moete ze dat maar spreken in Vlaanderen, als ze in Brussel Frans spreken, dat is hun probleem als zij geen rekening houden met anderstaligen. Als Ik iets vraag in Brussel vraag ik meestal of luister ik meestal welke taal ze hanteren.
4. Tja, ervaring ....de meeste Franstaligen die mij in VLAANDEREN aangesproken hebben kunnen de botten of proberen zelfs geen Vlaams.
5,6,7. bla bla bla
8. Neen, totaal barsten
__________________
it is the natural law of the moral world that a nation on the brink of an abyss will try to save itself by any means - VC
MoW is offline  
Oud 23 februari 2004, 22:35   #35
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Dan moet u mij maar eens zeggen wat barsten zal verhelpen aann die concrete taalproblemen in Brussel.
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
Oud 23 februari 2004, 22:40   #36
MoW
Vreemdeling
 
MoW's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Dan moet u mij maar eens zeggen wat barsten zal verhelpen aann die concrete taalproblemen in Brussel.
Misschien gaan ze eens respect hebben ?
Brussel gaat wel met ons mee eh
So no problemo.
__________________
it is the natural law of the moral world that a nation on the brink of an abyss will try to save itself by any means - VC
MoW is offline  
Oud 23 februari 2004, 22:46   #37
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MoW
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Dan moet u mij maar eens zeggen wat barsten zal verhelpen aann die concrete taalproblemen in Brussel.
Misschien gaan ze eens respect hebben ?
Brussel gaat wel met ons mee eh
So no problemo.
Respect? Zij, voor ons? Dat denkt gij? Dream on... Halve burgeroorlog vrees ik dat ge kunt krijgen. Een verstandig mens toont geen respect voor de bullebak die zijn wil opdringt en lacht slechts meewarig als die met gesloten ogen de E19 oversteekt...

En denk nog eens twee keer na voordat ge voorspellingen doet over de toekomst van Brussel. Trouwens: als die met u meegaat zit ge in uw onafhankelijke Vlaanderen met een aanzienlijke minderheid Franstaligen. Die hebben hun rechten op faciliteiten, scholen in eigen taal... dit keer allemaal door Vlaanderen alleen gefinancierd.

no problemo? Had ge gedacht.


Daarentegen onze oplossing is wel constructief: gelijkstelling van de eindtermen (verplicht Nederlands leren in Waalse scholen), en ondersteuning van uitwisselingen tussen de gemeenschappen in het land van leerkrachten, ervaring...
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
Oud 23 februari 2004, 22:49   #38
MoW
Vreemdeling
 
MoW's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MoW

Misschien gaan ze eens respect hebben ?
Brussel gaat wel met ons mee eh
So no problemo.
Respect? Zij, voor ons? Dat denkt gij? Dream on... Halve burgeroorlog vrees ik dat ge kunt krijgen. Een verstandig mens toont geen respect voor de bullebak die zijn wil opdringt en lacht slechts meewarig als die met gesloten ogen de E19 oversteekt...

En denk nog eens twee keer na voordat ge voorspellingen doet over de toekomst van Brussel. Trouwens: als die met u meegaat zit ge in uw onafhankelijke Vlaanderen met een aanzienlijke minderheid Franstaligen. Die hebben hun rechten op faciliteiten, scholen in eigen taal... dit keer allemaal door Vlaanderen alleen gefinancierd.

no problemo? Had ge gedacht.


Daarentegen onze oplossing is wel constructief: gelijkstelling van de eindtermen (verplicht Nederlands leren in Waalse scholen), en ondersteuning van uitwisselingen tussen de gemeenschappen in het land van leerkrachten, ervaring...
LOL ....tja droom jij jouw droom , zal ik de mijne dromen.
Er is altijd een oplossing. Burgeroorlog ? Heb ik ooit over een burgeroorlog gesproken ?
Tja ik ben niet van het type die de E-19 zou overstappen.
__________________
it is the natural law of the moral world that a nation on the brink of an abyss will try to save itself by any means - VC
MoW is offline  
Oud 24 februari 2004, 19:30   #39
Foundation
Minister
 
Foundation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 oktober 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.834
Standaard

Waarom dan de sprong naar een onafhankelijk Vlaanderen riskeren? U heeft geen glazen bol...
__________________
Bloei O Land, In Eendracht Niet Te Breken,
Wees Immer Uzelf En Ongeknecht
Het Woord Getrouw, Dat G' Onbevreesd Moogt Spreken,
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline  
Oud 25 februari 2004, 00:14   #40
MoW
Vreemdeling
 
MoW's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2004
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Waarom dan de sprong naar een onafhankelijk Vlaanderen riskeren? U heeft geen glazen bol...

Heeft U dan een glazen bol die zegt dat een Unitair belgië veel beter zal zijn of even goed ?
__________________
it is the natural law of the moral world that a nation on the brink of an abyss will try to save itself by any means - VC
MoW is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be