Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 13 juni 2004
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 13 juni 2004 In dit forum kun je debatteren over de verkiezingsuitslagen.

 
 
Discussietools
Oud 16 juni 2004, 10:18   #21
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thinker
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP

Kunt u mij eens uitleggen hoe u uit mijn woorden tot zulk een concluse komt? of gaat u terug rond de pot draaien zodat je jezelf toch maar in een slachtofferrol kunt wurmen?

Voor alle duidelijkheid: mijn stelling was dat ongeveer 80% van de mensen in het stemhokje nadenkt. er is een verschil tussen 'sommige mensen' en 'ikzelf', of was Nederlands niet uw sterkste vak?
Dat U niet nadenkt is wel mogelijk.
Uw voorspelbaarheid is op het hilarische af komisch.
U bent echt niet in staat een constructieve discussie te voeren met gefundeerde argumenten. Verder dan enkele slogans en plattitudes komt
u helaas niet.
We zullen het maar steken op het slechte onderwijs hier zeker in Vlaanderen? of zou domheid net als criminaliteit volgens u genetisch bepaald zijn?

Nochmaals, innige deelneming.
BartP is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:22   #22
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Het is dankzij zulke acties dat Blok stemmers zich aan hun partij zullen vasthouden. net zoals de nieuwe stemmers zich bij een volgende sneer in hun richting ook weer zullen vasthouden aan hun Blokstem.


eigenlijk is het zo dat de lawine de berg afrolt (al past hier beter het beeld van de bergop maar soit) en niet meer te stoppen is. Men heeft alles al geprobeerd zonder succes.

Ik heb het recept om het Blok te stoppen in mijn hoofd maar niemand wil het kopen. Tja dan zul je er mee moeten leren leven he.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:29   #23
Shadowman
Burger
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Berichten: 180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thinker

Dat zal niet nodig zijn, want van de meeste 3 miljoen anderen zal de frank (enfin Euro) vroeg of laat ook wel vallen. Hopelijk niet laat.
Ik zou er toch niet op rekenen mocht ik van u zijn.
Niet iedereen is een kuddedier dat zich makkelijk achter de kar van een demagoog laat spannen. Sommige mensen denken na in het stemhokje en hebben een fundamenteel gevoel van rechtvaardigheid en verdraagzaamheid.
Jammer, ik heb niet nagedacht in het stemhokje en voor de CD&V gestemd. 'k Heb er al spijt van, de volgende keer zal ik me de reactie van Leterme herinneren wanneer men hem vroeg wat hij met het Vlaams Blok (m.a.w. 24.1% van de kiezers) zou doen en zal ik dus voor het Vlaams Blok stemmen.
Shadowman is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:30   #24
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Laat die 3 miljoen één maand in een migrantenbuurt leven en het Blok haalt de algemene meerderheid!
jan hyoens is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:31   #25
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowman
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP

Ik zou er toch niet op rekenen mocht ik van u zijn.
Niet iedereen is een kuddedier dat zich makkelijk achter de kar van een demagoog laat spannen. Sommige mensen denken na in het stemhokje en hebben een fundamenteel gevoel van rechtvaardigheid en verdraagzaamheid.
Jammer, ik heb niet nagedacht in het stemhokje en voor de CD&V gestemd. 'k Heb er al spijt van, de volgende keer zal ik me de reactie van Leterme herinneren wanneer men hem vroeg wat hij met het Vlaams Blok (m.a.w. 24.1% van de kiezers) zou doen en zal ik dus voor het Vlaams Blok stemmen.
Dat is uw volste recht. Ik hoop alleen dat Vlaanderen er beter van wordt. Vooral voor u dan.
BartP is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:32   #26
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Laat die 3 miljoen één maand in een migrantenbuurt leven en het Blok haalt de algemene meerderheid!
Laat die 1 miljoen 1 week in een migrantenbuurt wonen en het Blok is de helft van haar stemmen kwijt.
BartP is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:35   #27
Shadowman
Burger
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Berichten: 180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Laat die 1 miljoen 1 week in een migrantenbuurt wonen en het Blok is de helft van haar stemmen kwijt.
Euhm... Is 't daarom dat het Blok voornamelijk wint in die steden waar het migrantenprobleem het grootst is?
Shadowman is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:35   #28
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Laat die 3 miljoen één maand in een migrantenbuurt leven en het Blok haalt de algemene meerderheid!
Laat die 1 miljoen 1 week in een migrantenbuurt wonen en het Blok is de helft van haar stemmen kwijt.
Zeg je dat met dezelfde overtuiging als jouw bewering dat het stemrecht voor vreemdellingen in 2003 is gestemd?
__________________
Antoon is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:37   #29
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thinker

Dat zal niet nodig zijn, want van de meeste 3 miljoen anderen zal de frank (enfin Euro) vroeg of laat ook wel vallen. Hopelijk niet laat.
Ik zou er toch niet op rekenen mocht ik van u zijn.
Niet iedereen is een kuddedier dat zich makkelijk achter de kar van een demagoog laat spannen. Sommige mensen denken na in het stemhokje en hebben een fundamenteel gevoel van rechtvaardigheid en verdraagzaamheid.

Als dat zo is, waarom maken de partijen dan gebruik van reclamebureaus om de kiezer te misleiden ? Waarom zoeken ze hun heil in het stigmatiseren van de oppositiepartij ?
Waarom trekken ze BV’s aan ?
Kan die nadenkende kiezer dan zelf het beleid en het programma niet beoordelen?
Bobke is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:38   #30
Thinker
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 juni 2004
Berichten: 347
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thinker

Dat U niet nadenkt is wel mogelijk.
Uw voorspelbaarheid is op het hilarische af komisch.
U bent echt niet in staat een constructieve discussie te voeren met gefundeerde argumenten. Verder dan enkele slogans en plattitudes komt
u helaas niet.
We zullen het maar steken op het slechte onderwijs hier zeker in Vlaanderen? of zou domheid net als criminaliteit volgens u genetisch bepaald zijn?

Nochmaals, innige deelneming.
Uw antwoord is er weer een perfecte illustratie van dat U van zichzelf denkt het allemaal te weten, terwijl U alle anderen voor dom houdt...
Thinker is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:38   #31
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

tsss Antoon toch..... pfff.... nie netjes he....
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:43   #32
Thinker
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 juni 2004
Berichten: 347
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Laat die 3 miljoen één maand in een migrantenbuurt leven en het Blok haalt de algemene meerderheid!
Laat die 1 miljoen 1 week in een migrantenbuurt wonen en het Blok is de helft van haar stemmen kwijt.
Zalig de armen van geest!
Thinker is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:44   #33
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowman
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Laat die 1 miljoen 1 week in een migrantenbuurt wonen en het Blok is de helft van haar stemmen kwijt.
Euhm... Is 't daarom dat het Blok voornamelijk wint in die steden waar het migrantenprobleem het grootst is?
Het blok is 10% gestegen in Kaprijke, Poperinge, Izegem...
Daar is de vooruitgang voornamelijk geboekt
BartP is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:44   #34
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Laat die 3 miljoen één maand in een migrantenbuurt leven en het Blok haalt de algemene meerderheid!
Laat die 1 miljoen 1 week in een migrantenbuurt wonen en het Blok is de helft van haar stemmen kwijt.
die doen dat al pipo!
jan hyoens is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:46   #35
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP

Ik zou er toch niet op rekenen mocht ik van u zijn.
Niet iedereen is een kuddedier dat zich makkelijk achter de kar van een demagoog laat spannen. Sommige mensen denken na in het stemhokje en hebben een fundamenteel gevoel van rechtvaardigheid en verdraagzaamheid.

Als dat zo is, waarom maken de partijen dan gebruik van reclamebureaus om de kiezer te misleiden ? Waarom zoeken ze hun heil in het stigmatiseren van de oppositiepartij ?
Waarom trekken ze BV’s aan ?
Kan die nadenkende kiezer dan zelf het beleid en het programma niet beoordelen?
En het blok doet geen beroep op reclamebureaus? Het blok spendeert het grootste budget aan reclame en campagne mijn beste vriend.
Amerika heeft ons geleerd dat de politicus met het grootste budget in de campagne (en het jaar naar de campagne) de meeste stemmen haalt.
BartP is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:48   #36
Thinker
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 juni 2004
Berichten: 347
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowman

Euhm... Is 't daarom dat het Blok voornamelijk wint in die steden waar het migrantenprobleem het grootst is?
Het blok is 10% gestegen in Kaprijke, Poperinge, Izegem...
Daar is de vooruitgang voornamelijk geboekt
Misschien omdat men daar stilaan ook al van de 'zegeningen' van het multiculturele samenlevingsmodel begint te genieten?
Thinker is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:48   #37
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thinker
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP

Laat die 1 miljoen 1 week in een migrantenbuurt wonen en het Blok is de helft van haar stemmen kwijt.
Zalig de armen van geest!
Waarde man, ik stel enkel vast dat u niet in staat bent om op mijn vragen te antwoorden.
De conclusies die u haalt uit mijn vragen haalt u uit het ongerijmde.
BartP is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:50   #38
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thinker

Zalig de armen van geest!
Waarde man, ik stel enkel vast dat u niet in staat bent om op mijn vragen te antwoorden.
De conclusies die u haalt uit mijn vragen haalt u uit het ongerijmde.
Was dat dan een vraag?
jan hyoens is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:50   #39
Thinker
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 14 juni 2004
Berichten: 347
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thinker

Zalig de armen van geest!
Waarde man, ik stel enkel vast dat u niet in staat bent om op mijn vragen te antwoorden.
De conclusies die u haalt uit mijn vragen haalt u uit het ongerijmde.
Uw zogenaamde vaststellingen hebben geen enkele objectieve wetenschappelijke waarde en uw conclusies duidelijk nog veel minder.
Thinker is offline  
Oud 16 juni 2004, 10:59   #40
BartP
Burgemeester
 
Geregistreerd: 13 juni 2004
Locatie: Gent
Berichten: 525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thinker
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartP

Laat die 1 miljoen 1 week in een migrantenbuurt wonen en het Blok is de helft van haar stemmen kwijt.
Zalig de armen van geest!
Waarde man, ik stel enkel vast dat u niet in staat bent om op mijn vragen te antwoorden.
De conclusies die u haalt uit mijn vragen haalt u uit het ongerijmde.
BartP is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be