Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 mei 2009, 16:53   #1
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard Verkeers hufters.

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=GE02AJG29


Agressieveling stampt bestuurder ziekenhuis in, maar wordt vrijgelaten

'Zijn zool staat nog op mijn voorhoofd'


OOSTENDE/LAARNE/DENDERMONDE - Een woesteling heeft een bestuurder het ziekenhuis in geslagen, omdat die met zijn lichten had geknipperd. Toch werd de agressieve man enkele uren later vrijgelaten! In het ziekenhuis doet het slachtoffer zijn huiveringwekkende verhaal.

Oostendenaar Frank Vandenberghe (46) vertrok donderdagavond richting Antwerpen, waar hij als schipper werkt bij het loodswezen. Op het viaduct van de E17 in Gentbrugge liep het fout. 'Ik zag in mijn achteruitkijkspiegel een Mercedes C Coupé en een witte Fiat met grote snelheid afkomen terwijl je op het viaduct slechts 90 km per uur mag rijden', zegt Frank Vandenberghe. 'Wat verder leek het alsof de Fiat de andere wagen probeerde te blokkeren zodat die de afrit niet kon nemen. Dat onnozel doen duurde een hele tijd. Verschillende autobestuurders moesten plots op de rem gaan staan. Op een bepaald moment reed die Fiat vlak voor me. Ik heb toen even met de lichten geknipperd. Achteraf gezien was mijn reactie misschien dom. Maar ik had nooit gedacht dat dit tot zulke zware verkeersagressie zou leiden.'

De bestuurder van de Fiat - achteraf geïdentificeerd als Ingo S. (36) uit Antwerpen - kon niet appreciëren dat Frank hem met zijn lichtsignalen terechtwees en startte een gevaarlijke achtervolging. 'Hij stak me telkens voorbij en ging dan op de rem staan. Dat duurde zo'n tien minuten', vertelt Frank. De Oostendenaar besliste om er een einde aan te maken door op de pechstrook te stoppen. 'Hij stopte ook en reed achteruit naar me toe. Ik wist niet waar ik het had. Ik heb in eerste versnelling plankgas gegeven en me weer in het verkeer gemengd. Wat ik deed, was gevaarlijk. Maar ik wist niet wat anders te doen.'

Nog was de achtervolging niet afgelopen, en dus besloot Frank om de snelweg af te rijden aan het pompstation in Kalken. 'Het was veel te gevaarlijk. Ik had gezien dat een andere wagen al ei zo na onder een vrachtwagen was gereden. Maar de Fiatbestuurder reed ook de snelweg af en parkeerde in mijn buurt. Ik ben uitgestapt en heb hem gevraagd waarom hij mij achtervolgde. Een antwoord kreeg ik niet. De man begon me meteen te schoppen en te slaan. De klappen kwamen raak aan. Toen ik op de grond lag, is de man zelfs op mijn hoofd gaan staan. Toen er getuigen kwamen aangelopen, is hij in zijn wagen gesprongen en weggereden. Die getuigen hadden die roekeloze bestuurder ook bezig gezien op de snelweg en waren daarom ook de parking aan het pompstation opgereden. Gelukkig maar. Ik weet niet wat die man anders nog van plan was met mij.'

Frank Vandenberghe houdt aan de aanval van de razende bestuurder zware verwondingen over. In het ziekenhuis in Lokeren stelden ze vast dat hij een complexe kuitbeenbreuk opliep. Verder heeft hij over zijn hele lichaam blauwe plekken. Een schoenafdruk op zijn voorhoofd bewijst hoe driest de dader tekeerging.

Franks vrouw Nathalie Termonia (43) heeft haar man donderdagavond nog naar het AZ Sint-Jan campus Henri Serruys in Oostende gebracht waar hij gisteren werd geopereerd. Frank zal wellicht enkele maanden arbeidsongeschikt zijn. 'Ik moet zes weken op krukken lopen. En dan revalideren. Ik zal nog een lange weg moeten afleggen.'

Frank, Nathalie, en hun zonen Damon (15) en Wayne (12) zien nu hun zomervakantie in Spanje in duigen vallen. 'Een bezoek aan het voetbalstadion van Barcelona stond op ons verlanglijstje. We zullen alles mogen annuleren', zucht Nathalie.

De agressieve bestuurder Ingo S. werd een tijd na het incident opgepakt en voor de onderzoeksrechter in Dendermonde geleid. Het parket vorderde zijn aanhouding, maar de onderzoeksrechter liet hem vrij, onder strikte voorwaarden.


Dominique Jauquet en, Danny Bontinck


En da is niet het eerste gevalleke van verkeersaggressie. En dan laten ze die gast nog vrij ook. Wat krijgt hij voor straf? Zekers een maand onkruid trekken langs de autostrade?
__________________
Wie sjoen os Limburg is...
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2009, 18:27   #2
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

auto afpakken en levenslang rijverbod (agressievelingen zijn dat meestal voor het leven)
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2009, 18:54   #3
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
auto afpakken en levenslang rijverbod (agressievelingen zijn dat meestal voor het leven)
2
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2009, 19:15   #4
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Ik ben daarin altijd voorzichtig. Nooit stoppen, altijd de deuren op slot als ik in de auto ben en gsm naast mij in aanslag om versterking op te roepen.

Inderdaad, zo'n kerels moeten een rijverbod krijgen.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2009, 19:16   #5
Flanelcondoom
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2009
Locatie: Lemuria
Berichten: 15.636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik ben daarin altijd voorzichtig. Nooit stoppen, altijd de deuren op slot als ik in de auto ben en gsm naast mij in aanslag om versterking op te roepen.

Inderdaad, zo'n kerels moeten een rijverbod krijgen.
Vroeger had mijn vader een degen in de auto voor zulke kerels. Kwam eens schitterend van pas op een nacht.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2009, 19:48   #6
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Ik ben ook al eens bijna afgeklopt geweest door ene die op de binnenstrook reed op een rond punt en afsloeg. Helaas pinkte hij niet en dacht ik dat hij 3/4 rond ging ipv 1/2 en dus reed ik op (de hele essentie van de binnenstrook gebruiken, het laat toe anderen op te rijden). Nu moest die mens af op 1/2 en blokkeerde ik hem dus een beetje. Kerel tript helemaal door en zet zijn auto op de berm. Ik rij natuurlijk door. Het getuut en de handgebaren maakte al duidelijk dat dat ik wsh een dik pak slaag ging krijgen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 01:01   #7
Radioactive Man
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 18 april 2009
Berichten: 9
Standaard

De baan zit vol met achterlijken.

Daarjuist ging ik naar het frituur in het dorp en daarvoor moest ik links afslaan om direct daarna links de parking op te rijden.Het frituur was dicht dus ik remde even(met mijn pinker op)en draaide dan terug.Op die moment reed er een audi op pakweg 150 cm achter mij die natuurlijk een versnelde hartslag kreeg omdat hij door de veel te korte tussenaftand verschoot en bijna pannikeerde(typisch).

Toen ik dan omgedraaid was keek hij me aan en knikte zo op zo'n compleet belachelijke schoolmeesterkes-achtige mannier neen naar mij.Kende dat?Dat is zo belachelijk!!!

Dus ging ik maar naar een ander frituur 800 m verder en die was wel open dus ik bestelde een pakske met een curryworst en een gebakken balleke.Ik lees efkes de P in dat overvol frietkot waar geen woord gezegd wordt en ga naar buiten.

Ik steek de straat over en op die moment kwam er een wielertoerist met hoge snelheid zo'n 10 meter verder vanuit een zijstraat zonder te kijken de straat van het frituur ingereden en stevende recht op mij af,ik moest even versnellen want die ging zo snel en die mikte precies op mij.Rakelings(opzettelijk) vlamt die dan langs mij met een gezicht precies Al Capone als hem slecht geslapen heeft.

Op mijn werk(trukker) gaat dat de hele dag zo in het verkeer.Mensen trekken constant smoelen naar mij omdat ik met een vrachtwagen rij.Zo moet ik soms met 29 ton betonstaal (dus een totaal gewicht van 44000 kg en een zeer onstabiele aard van lading)een drukke baan opdraaien.Dat is bijna onmogelijk zonder iemand te doen vertragen.

Ik ben professioneel en kan dat wel inschatten wanneer het veilig kan maar zelfs een auto die nog 300 m ver is zal nog moeten vertragen als ik in dezelfde richting moet omdat ik zeer traag optrek en voor zo'n momenten zou ik graag een klein digitaal fototoestelleke bij hebben om al die smoelen te trekken.Soms zwaaien ze dan zo met hun hand naast hun gezicht.

Precies allemaal schoolmeesterkes en jufrouwkes.De domheid en het gebrekkig inzicht in het verkeer druipt er op die moment zo af.Het ergste zijn die die zien dat ge beslist om door te rijden maar ze zijn nog te ver om zo onnozel te kunnen doen en dus geven ze gas bij tot vlak bij mij om dan keihard te remmen om dan meestal zeer uitgebreid met hun armen te beginnen zwaaien.

Soms zijn er zelf die doen alsof ze mij willen gaan rammen en ik heb zelf al meegemaakt(meer dan eens) dat er ene ook effectief voor ging.In Wemmel kwam ik van de A 12 en het was file daar zoals gewoonlijk.Ik reed links om te kunnen invoegen en ik vond een gat waar ik mijn trekker instuurde,natuurlijk de oplegger volgt en dan kan die persoon die daar STILstaat natuurlijk even niet verder met dus wederom ernstige frustratie tot gevolg.

Het is nu eenmaal spijtig genoeg de enige mannier om daar ingevoegd te geraken tenzij er een barmhartige samaritaan teken doet en plaats maakt maar meestal is dat niet.Voorbij het knooppunt versnelt het verkeer tot zo'n 80 km/h op het rechter vak en ik volg rustig mee toen ineens die gefrustreerde persoon met zijn camionette met grote aanhangwagen mij traag inhaalde.

Ik had die nog niet echt in de gaten en net toen die mij met zijn camionette voorbij was kapt die keihard af naar rechts om mij te rammen met zijn remork.Ik reageerde gelukkig bliksemsnel en stampte op de rem en hij miste mij op een haar.Daar kon ik zelfs mijn vinger niet tussen krijgen.Mijn remork danste 10 keer op en neer van die stamp.

Als dat raak was was die waarschijnlijk morsdood en zijn passagier ook en die kon er niet mee lachen want ik zag ze ruzie maken toen ik afsloeg naar Zellik en bij hun kon binnen kijken.

Verkeersagressie is dagelijkse kost voor mij en voor vele mensen.Iedereen zit gewoon kwaad in zijn auto(niet altijd maar wel zeer veel).Ik haat het zelfs om met mijn auto(in mijn camion trek ik me dat veel minder aan maar in de auto voel ik me kwetsbaarder) buiten te komen want altijd komt er wel ene achter mij plakken,andere automobilisten zijn meestal gewoon onbeschoft en ze zouden liever op u rijden dan wat te vertragen,ze lokken soms zelf het gevaar uit om dan van hun botten te maken.

Auto's zijn een zege en tegelijk een vergif,ik verdenk zelfs de auto ervan een belangrijke rol te spelen in de verzuring van de maatschapij.Het maakt de mensen associaal en zelfs kwaad.Een oplossing volgens mij zou kunnen zijn begrenzen en het verkeer(auto's) vertragen,meer openbaar vervoer en het gebruik van moto's,brommers en fietsen aanmoedigen.

Laatst gewijzigd door Radioactive Man : 24 mei 2009 om 01:19.
Radioactive Man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 01:19   #8
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.871
Standaard

ach ik hoorde afgelopen dag in Nederland dat iemand zijn rijbewijs en motor kwijt was omdat hij 238 (!!!!) reed....
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 06:41   #9
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Simpel, auto's maken die slechts 120km/u kunnen, zou een mooie preventie zijn, die daadwerkelijk uithaalt. Snelheidsduivels blijven scheuren, als ze kapitaalkrachtig genoeg zijn.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2009, 06:57   #10
stropkeuh
Parlementslid
 
stropkeuh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 november 2005
Locatie: LIMBURG
Berichten: 1.774
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
ach ik hoorde afgelopen dag in Nederland dat iemand zijn rijbewijs en motor kwijt was omdat hij 238 (!!!!) reed....

Reed? Vliegen bedoelt ge met zo'n snelhied op ne motto.
Da zijn wielen nog de grond raakten...
__________________
Wie sjoen os Limburg is...
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2009, 11:38   #11
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Tja, eerlijk gezegd durf ik ook nogal zo doen.
Over het algemeen ben ik vrij rustig, maar in het verkeer verander ik totaal.
Zaken escaleren snel, ik flits met mijn lichten, de andere remt voor mijn neus, ik steek hem voorbij en rem, en zoverder en zoverder.

Of iemand die in mijn kont komt rijden op de snelweg, waardoor ik op mijn rem stamp, hij met zijn lichten flits en terwijl hij mij voorbijsteekt, ik mijn raampje laat zakken en tegen 120 op zijn auto probeer te slaan.

Meestal "win" ik dan en gelukkig ben ik nog nooit uit mijn auto gekomen...

Ik ben helaas echt een rotzakje in het verkeer en ga vooral uit van mijn eigen gelijk.

Gelukkig besef ik dat nu van mezelf en probeer ik er iets aan te veranderen, maar makkelijk is het niet dat kan ik je zeggen.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 23:29   #12
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andro Bekijk bericht
Simpel, auto's maken die slechts 120km/u kunnen, zou een mooie preventie zijn, die daadwerkelijk uithaalt. Snelheidsduivels blijven scheuren, als ze kapitaalkrachtig genoeg zijn.
Net als op scooters en brommers een begrenzing erop zou inderdaad een slimme zet zijn.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2009, 23:32   #13
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kay_ Bekijk bericht
Tja, eerlijk gezegd durf ik ook nogal zo doen.
Over het algemeen ben ik vrij rustig, maar in het verkeer verander ik totaal.
Zaken escaleren snel, ik flits met mijn lichten, de andere remt voor mijn neus, ik steek hem voorbij en rem, en zoverder en zoverder.

Of iemand die in mijn kont komt rijden op de snelweg, waardoor ik op mijn rem stamp, hij met zijn lichten flits en terwijl hij mij voorbijsteekt, ik mijn raampje laat zakken en tegen 120 op zijn auto probeer te slaan.

Meestal "win" ik dan en gelukkig ben ik nog nooit uit mijn auto gekomen...

Ik ben helaas echt een rotzakje in het verkeer en ga vooral uit van mijn eigen gelijk.

Gelukkig besef ik dat nu van mezelf en probeer ik er iets aan te veranderen, maar makkelijk is het niet dat kan ik je zeggen.
Stel dat je ooit iemands kind zou doodrijden, zou je daar mee kunnen leven, stel dat die moeder daarna jou half- of helemaal dood zou willen trappen?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 12:57   #14
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Stel dat je ooit iemands kind zou doodrijden, zou je daar mee kunnen leven, stel dat die moeder daarna jou half- of helemaal dood zou willen trappen?

Nope en dat weet ik maar al te goed.
Vroeger was ik ook zo absoluut niet en reed ook nooit te snel.
Maar hoe meer ik rijd, hoe erger het lijkt te worden.

Soit, ik weet nu tenminste dat er een probleem is en let er wel op.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 13:14   #15
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kay_ Bekijk bericht
Nope en dat weet ik maar al te goed.
Vroeger was ik ook zo absoluut niet en reed ook nooit te snel.
Maar hoe meer ik rijd, hoe erger het lijkt te worden.

Soit, ik weet nu tenminste dat er een probleem is en let er wel op.
Werk uw agressie eens om 3 uur 's nachts af op een verkeerd geparkeerde plataan aan 150 km/h, en ge zult zien, nadien zijt ge van dat agressiviteitsprobleem af
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 13:20   #16
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Werk uw agressie eens om 3 uur 's nachts af op een verkeerd geparkeerde plataan aan 150 km/h, en ge zult zien, nadien zijt ge van dat agressiviteitsprobleem af
Ja jongens, kijk hé, het is het één of het ander.

Als ik een wetsvoorstel indien om dat soort agressie tegen personen te kwalificeren als vrijwillige doodslag, zo dat de rechters niet meer kunnen kiezen maar verplicht zijn van deze kwalificatie uit te gaan, en er een straf op te zetten van minstens tien jaar onsamendrukbare dwangarbeid, wie van jullie gaat dat dan steunen? En wie gaat op zijn achterste poten staan of zemelen dat het "toch allemaal zo erg niet is en we nu ook niet moeten overdrijven"?

Aan wie ligt het dan dat zulke potentiële moordenaars zelfs geen dag in de cel doorbrengen?
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 14:31   #17
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Werk uw agressie eens om 3 uur 's nachts af op een verkeerd geparkeerde plataan aan 150 km/h, en ge zult zien, nadien zijt ge van dat agressiviteitsprobleem af
Ik denkt dat het voor mij niet echt een agressiviteitsprobleem maar eerder een 'attitude'-probleem is dat zich manifesteert in agressie.

Nu de laatste maanden is het al wat beter en blijft het bij schelden met de ramen dicht en wat getoet.

Maar mocht het erger worden ga ik mij toch wat professionele hulp zoeken, want ik heb geen zin om zoals mijn buurman mijn huis te moeten verkopen om iemands ziekenhuis kosten te betalen. Of erger...
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 14:39   #18
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kay_ Bekijk bericht
Maar mocht het erger worden ga ik mij toch wat professionele hulp zoeken, want ik heb geen zin om zoals mijn buurman mijn huis te moeten verkopen om iemands ziekenhuis kosten te betalen. Of erger...
Ik kan maar moeilijk geloven dat je het zo erg zitten hebt.

Jij bent toch Kay-Gel van vroeger hé?
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2009, 14:43   #19
Kay_
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 mei 2006
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Ik kan maar moeilijk geloven dat je het zo erg zitten hebt.

Jij bent toch Kay-Gel van vroeger hé?
Yup, dat ben ik. Het is echt erg geworden.
Vroeger reed ik nog niet eens 1 km te hard en kon ik mensen die hard reden absoluut niet verstaan.


Nu rij ik ook standaard tijdens werkdagen 140 op de snelweg als ik van het werk kom.

Echt gek hoor hoe dat kan veranderen. Maar nu doe ik per dag makkelijk 120 - 150 km per dag en werk ik. Ik denk dat dat veel veranderd heeft.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 10 juni 2009 om 14:44.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2009, 19:09   #20
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

die gast heeft dat zelf gezocht... beetje uw faren gaan opzetten om zo te proberen uw voorligger te verblinden opdat die ergens tegen aan botst.

De politie had die pipo uit zn ziekenhuis bed moeten sleuren en in het gevangenis opsluiten
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be