Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 februari 2017, 00:15   #41
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht


Thuis heb ik het zo ver gekregen dat ondertussen alles wat niet vaatwasbestendig is, weg is of net toevallig gebroken is of kapot is gegaan.
Foei
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 01:07   #42
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Met plezier de afwas gedaan voor deze week. Nog langer laten staan zou minder prettig geweest zijn.

Muziek maakt het verschil niet, die staat op voor, tijdens en na.

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 februari 2017 om 01:14.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 07:08   #43
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Foei
Welnee. Bekijk het als een grote schoonmaak : al de rommel moet weg.
Niet vaatwasbestendig = rommel = weg ermee. Ideaal om nutteloze discussies te vermijden thuis, waarbij madam panda anders zou suggereren van "dat stuk ga ik toch maar gauw afwassen, dat mag niet in de machine". Aangezien ik weet dat ik dan de koliekskes krijg of kwaad ga worden los is het probleem liever preventief op.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 11:17   #44
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Totaal mis. Ik heb daar dus echt geen last van. Ik kook graag, en de keuken is een slagveld als ik gedaan heb. Mijn madam zou er zot van worden dat ik dan die aandrang niet voel om direct alles proper te maken. Vermoedelijk is dat een constructiefout in mijn software, die reflex bestaat bij mij niet.



Als je hekel aan manueel afwassen maar voldoende groot is, zet je dergelijke rationalisering met plezier aan de kant.



D�*t is een mooie illustratie van de redenering van de generatie van mijn moeder.
De oplossing ligt nochtans voor de hand : je laat de machine pas draaien als ze voldoende vol is. Het is een onbestaand probeem.



No way. Oplossingen genoeg, maar afwassen met de hand ? Out of the question. Trouwens, zonder electriciteit : geen warm water.
Mijn hekel aan manueel afwassen is voldoende groot. Mijn hekel aan te weinig geld is echter nog groter ...

"De oplossing ligt nochtans voor de hand : je laat de machine pas draaien als ze voldoende vol is."
Zie, dat begrijp ik dus echt niet. Ik kan me niets viezers voorstellen dan aangekoekte etensrestjes die vier, vijf dagen moeten wachten om afgewassen te worden. Mogelijk spoelt u alles een beetje af voor u het in de machine zet en dan ziet u natuurlijk niet dat er nog kleine stukjes zijn die evenzeer beschimmelen als grotere hoeveelheden oud voedsel, alleen minder zichtbaar zijn. En als u inderdaad alles op voorhand afspoelt dan is er al weinig verschil met gewoon afwassen, of hebt u daar geen water voor nodig.

Zonder elektriciteit geen warm water ??? Hoe hebben al die miljarden mensen dat dan gedaan voor de 20ste eeuw?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 12:54   #45
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Mijn hekel aan manueel afwassen is voldoende groot. Mijn hekel aan te weinig geld is echter nog groter ...

"De oplossing ligt nochtans voor de hand : je laat de machine pas draaien als ze voldoende vol is."
Zie, dat begrijp ik dus echt niet. Ik kan me niets viezers voorstellen dan aangekoekte etensrestjes die vier, vijf dagen moeten wachten om afgewassen te worden. Mogelijk spoelt u alles een beetje af voor u het in de machine zet en dan ziet u natuurlijk niet dat er nog kleine stukjes zijn die evenzeer beschimmelen als grotere hoeveelheden oud voedsel, alleen minder zichtbaar zijn. En als u inderdaad alles op voorhand afspoelt dan is er al weinig verschil met gewoon afwassen, of hebt u daar geen water voor nodig.

Zonder elektriciteit geen warm water ??? Hoe hebben al die miljarden mensen dat dan gedaan voor de 20ste eeuw?
Groot gelijk Marie ik vind het ook maar niks dat vier, vijf dagen (of langer) moeten wachten om afgewassen te worden, dan is vlug een afwas met de hand doen toch stukken beter. Ik snap pandareus ook niet goed wanneer ie beweert alles wat niet vaatwasbestendig is weggedaan te hebben, er zijn namelijk best veel pannen/potten en ander keukengerief waar uitdrukkelijk op staat 'niet vaatwasbestendig' ... Dus bizar dat alles bij hem schijnbaar in de machine kan.......
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 12:58   #46
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Met plezier de afwas gedaan voor deze week. Nog langer laten staan zou minder prettig geweest zijn.

Muziek maakt het verschil niet, die staat op voor, tijdens en na.
Haha ik heb er deze ochtend ook een grote gedaan (minstens van een halve week), maar da's omdat ik afgelopen dagen m'n ritme omgegooid heb en weer meer buiten de deur kom - bijgevolg was ik telkens pompaf 's avonds - Normaal gezien laat ik nooit de afwas opstapelen, en wanneer ik gekookt heb doe ik ze sowieso uit automatisme...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 13:00   #47
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Groot gelijk Marie ik vind het ook maar niks dat vier, vijf dagen (of langer) moeten wachten om afgewassen te worden, dan is vlug een afwas met de hand doen toch stukken beter. Ik snap pandareus ook niet goed wanneer ie beweert alles wat niet vaatwasbestendig is weggedaan te hebben, er zijn namelijk best veel pannen/potten en ander keukengerief waar uitdrukkelijk op staat 'niet vaatwasbestendig' ... Dus bizar dat alles bij hem schijnbaar in de machine kan.......
Die 'best veel pannen/potten ea keukengerief waar uitdrukkelijk op staat "niet vaatwasbestendig' " heeft hij dus weggedaan of niet aangeschaft.
Enkel de 'best veel etc...die wèl "vaatwasbestendig" zijn.

Lijkt me nogal logisch
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 14:40   #48
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Mijn hekel aan manueel afwassen is voldoende groot. Mijn hekel aan te weinig geld is echter nog groter ...
Water kost evenveel als je het gebruikt voor met de hand af te wassen als met de machine hoor. En het water opwarmen is ook niet gratis.
Het argument besparing is verwaarloosbaar.
En zelfs al kost het een paar % van een eurocent meer, so what ?

Citaat:
"De oplossing ligt nochtans voor de hand : je laat de machine pas draaien als ze voldoende vol is."
Zie, dat begrijp ik dus echt niet. Ik kan me niets viezers voorstellen dan aangekoekte etensrestjes die vier, vijf dagen moeten wachten om afgewassen te worden.
Zelfs voor iemand die alleen woont is een afwasmachine bomvol als je de vaat van twee dagen laat bijeen komen. Vier of vijf dagen is echt niet realistisch...
Citaat:
Mogelijk spoelt u alles een beetje af voor u het in de machine zet en dan ziet u natuurlijk niet dat er nog kleine stukjes zijn die evenzeer beschimmelen als grotere hoeveelheden oud voedsel, alleen minder zichtbaar zijn.
Een bord of een pan staat heus niet te schimmelen de tweede dag hoor. Echt overdreven.

Citaat:
En als u inderdaad alles op voorhand afspoelt dan is er al weinig verschil met gewoon afwassen, of hebt u daar geen water voor nodig.
Ik zei het toch : dat interesseert me niet. Dat is een argument van de bomma : "da kost allemoal veil te veil..." Dat is gewoon redenen zoeken om toch maar te blijven hangen in de gewoontes van vroeger. Sorry, ik doe daar niet aan mee.

Citaat:
Zonder elektriciteit geen warm water ??? Hoe hebben al die miljarden mensen dat dan gedaan voor de 20ste eeuw?
In de keuken heb ik een kleine electrische boiler, die werkt heus niet zonder stroom. CV draait op gas, maar de pomp en de electronische sturing + ontsteking werkt niet zonder electriciteit. In de badkamer idem : de gasgeiser werkt met electronische ontsteking, en een buis-in buis systeem met ventilator. Geen electriciteit : niks werkt nog.

We gaan nu toch niet argumenteren met scouts of chiro toestanden hee ? Of warm jij water op buiten op het kampvuur ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 4 februari 2017 om 14:40.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 14:46   #49
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
En als u inderdaad alles op voorhand afspoelt dan is er al weinig verschil met gewoon afwassen, of hebt u daar geen water voor nodig.
Behalve dat je maar één keer moet afdrogen (als je geen machine hebt).

Citaat:
Zonder elektriciteit geen warm water ??? Hoe hebben al die miljarden mensen dat dan gedaan voor de 20ste eeuw?
Mijn jonge dochter wou me nooit geloven dat koud water niet goed afwast,
Volgens haar had je daarvoor helemaal geen warm water nodig.

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 februari 2017 om 14:47.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 14:49   #50
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Haha ik heb er deze ochtend ook een grote gedaan (minstens van een halve week), maar da's omdat ik afgelopen dagen m'n ritme omgegooid heb en weer meer buiten de deur kom - bijgevolg was ik telkens pompaf 's avonds - Normaal gezien laat ik nooit de afwas opstapelen, en wanneer ik gekookt heb doe ik ze sowieso uit automatisme...
Meestal was ik af TERWIJL ik kook, twee vliegen in één klap, je moet toch in de keuken blijven...

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 februari 2017 om 14:59.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 14:50   #51
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Groot gelijk Marie ik vind het ook maar niks dat vier, vijf dagen (of langer) moeten wachten om afgewassen te worden, dan is vlug een afwas met de hand doen toch stukken beter. Ik snap pandareus ook niet goed wanneer ie beweert alles wat niet vaatwasbestendig is weggedaan te hebben, er zijn namelijk best veel pannen/potten en ander keukengerief waar uitdrukkelijk op staat 'niet vaatwasbestendig' ... Dus bizar dat alles bij hem schijnbaar in de machine kan.......
Je hebt er duidelijk niet veel van begrepen hoor...
1) vier of vijf dagen is puur gezever : dat zou betekenen dat je hele afwas bestaat uit een paar tassen en een paar borden. Normale mensen koken, drinken niet dagenlang uit hetzelfde glas, koken niet al hun eten samen in één pot enz enz.
In een normaal gezin is één afwasmachine vol per 24u echt het minimum minimorum, daar komen wij zelfs niet mee toe. Waarom zou dat een probleem zijn ?
En als er eens een dagje is met minder vaatwas, bv omdat we gaan uit eten, dan verschuift de rest gewoon tot de volgende vaatwas : morgen dus.
Wat is hier eigenlijk het probleem ?

2) over vaatwasbestendigheid : je mist het punt totaal. Mijn objectief was om het hele fenomeen/probleem te elimineren. Dus : stoorzenders zoals "dat glas mag ni in den afwas" moeten absoluut gekortwiekt worden. Oplossing : ofwel weggooien, en als madam daar problemen mee heeft laat je het gewoon een week of twee later per ongeluk vallen.

Bij mij thuis is nu alles 100% vaatwasbestendig, nooit ruzie dus over aberraties zoals plotse oprispingen om iets met de hand te willen afwassen en
Miele zorgt dagelijks dat alle afwas perfect in orde is .
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 15:02   #52
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Mijn jonge dochter wou me nooit geloven dat koud water niet goed afwast,
Volgens haar had je daarvoor helemaal geen warm water nodig.
Je dochter heeft gelijk. Het gaat misschien sneller met warm water maar uiteindelijk werkt koud water even goed hoor.
Dingen die ik gebruik tijdens het koken en waar geen vet mee in aanraking is geweest was ik ook gewoon direct na het koken af met koud stromend water. Als je die dingen niet laat indrogen is zelfs zeep niet nodig.

Pannen ed. was ik ook af met koud water maar dan wel met een scheutje zeep erbij. Werkt perfect. Vetresten krijg je met warm water ook niet weg zonder zeep.

Het enige waar ik heet water voor gebruik is zijn aangekoekte of aangebrande dingen. Dat werkt het handigst als je ze eerst en tijdje laat weken in warm zeepsop. Maar aangezien ik wel een beetje kan koken heb ik daar zelden mee te maken en zelfs dan nog krijg je aangekoekte resten ook met koud water weg hoor. Je gaat enkel wat langer moeten wrijven.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 15:39   #53
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Je dochter heeft gelijk. Het gaat misschien sneller met warm water maar uiteindelijk werkt koud water even goed hoor.
Dingen die ik gebruik tijdens het koken en waar geen vet mee in aanraking is geweest was ik ook gewoon direct na het koken af met koud stromend water. Als je die dingen niet laat indrogen is zelfs zeep niet nodig.

Pannen ed. was ik ook af met koud water maar dan wel met een scheutje zeep erbij. Werkt perfect. Vetresten krijg je met warm water ook niet weg zonder zeep.

Het enige waar ik heet water voor gebruik is zijn aangekoekte of aangebrande dingen. Dat werkt het handigst als je ze eerst en tijdje laat weken in warm zeepsop. Maar aangezien ik wel een beetje kan koken heb ik daar zelden mee te maken en zelfs dan nog krijg je aangekoekte resten ook met koud water weg hoor. Je gaat enkel wat langer moeten wrijven.
Je vraagt je dan af waarom (haast) iedereen warm water gebruikt. Vet lost inderdaad toch niet op in water, dus warm of koud... Misschien doodt afwassen in heet water bacteriën? Of verhoogt het reinigend effect van de zeep? Ik vind afwassen in koud water sowieso ongezellig. En mijn dochter moet ik eens vragen hoe ze afwast sinds ze het huis uit is. Ze heeft al lang een vaatwasmachine, zoveel weet ik.




Deze jongedame heeft problemen met de was, jammer dat het niet met de afwas is, anders kon ik zeker helpen.

http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-o...t-de-was.dhtml

Laatst gewijzigd door eno2 : 4 februari 2017 om 15:43.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 15:42   #54
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Je dochter heeft gelijk. Het gaat misschien sneller met warm water maar uiteindelijk werkt koud water even goed hoor.
Dingen die ik gebruik tijdens het koken en waar geen vet mee in aanraking is geweest was ik ook gewoon direct na het koken af met koud stromend water. Als je die dingen niet laat indrogen is zelfs zeep niet nodig.

Pannen ed. was ik ook af met koud water maar dan wel met een scheutje zeep erbij. Werkt perfect. Vetresten krijg je met warm water ook niet weg zonder zeep.

Het enige waar ik heet water voor gebruik is zijn aangekoekte of aangebrande dingen. Dat werkt het handigst als je ze eerst en tijdje laat weken in warm zeepsop. Maar aangezien ik wel een beetje kan koken heb ik daar zelden mee te maken en zelfs dan nog krijg je aangekoekte resten ook met koud water weg hoor. Je gaat enkel wat langer moeten wrijven.
Allemaal naast de kwestie. Zet die boel gewoon in de machine, laat ze draaien, en ze komt er brandschoon uit. Problem fixed.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2017, 18:13   #55
Ik-haat-afwassen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 90
Standaard

Dames, ik haat afwassen, zodoende schaffen wij ons wegwerpborden aan, scheelt enorm veel aan waterverbruik. Ook niet te vergeten, het is ook eveneens een aangename tijdbesparing

.

Laatst gewijzigd door Ik-haat-afwassen : 16 februari 2017 om 18:33.
Ik-haat-afwassen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2017, 18:14   #56
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ik-haat-afwassen Bekijk bericht
Dames, ik haat afwassen, zodoende schaffen wij ons wegwerpborden aan, scheelt enorm veel aan waterverbruik. Ook niet te vergeten, het is ook eveneens een aangename tijdbesparend.
Welkom terug na ruim 8 jaar zou ik zeggen !
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2017, 18:30   #57
Ik-haat-afwassen
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 90
Standaard

Ik zag een bericht over afwassen, dus besloot ik hier op te reageren. Heel af en toe lees ik hier nog wel eens, maar daar blijft het dan ook bij. Privé heb ik andere prioriteiten.
__________________
Ik hou van koken, maar
wie wil mijnen afwas doen

Laatst gewijzigd door Ik-haat-afwassen : 16 februari 2017 om 18:31.
Ik-haat-afwassen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2017, 18:49   #58
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Groot gelijk Marie ik vind het ook maar niks dat vier, vijf dagen (of langer) moeten wachten om afgewassen te worden, dan is vlug een afwas met de hand doen toch stukken beter. Ik snap pandareus ook niet goed wanneer ie beweert alles wat niet vaatwasbestendig is weggedaan te hebben, er zijn namelijk best veel pannen/potten en ander keukengerief waar uitdrukkelijk op staat 'niet vaatwasbestendig' ... Dus bizar dat alles bij hem schijnbaar in de machine kan.......
Er zijn kleine vaatwassers voor singels.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2017, 18:49   #59
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ik-haat-afwassen Bekijk bericht
Ik zag een bericht over afwassen, dus besloot ik hier op te reageren. Heel af en toe lees ik hier nog wel eens, maar daar blijft het dan ook bij. Privé heb ik andere prioriteiten.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2017, 19:13   #60
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Groot gelijk Marie ik vind het ook maar niks dat vier, vijf dagen (of langer) moeten wachten om afgewassen te worden, dan is vlug een afwas met de hand doen toch stukken beter. ..
jij hebt daar dan ook zeer veel tijd voor hé, gezien je niet wil werken en lekker lui thuis blijft zitten
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be