Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 februari 2017, 15:48   #81
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Wij allemaal.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 16:38   #82
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Moest u in de jaren '70 en '80 eens in de maritiem werken! Wat daar allemaal aan de hand was. Maar we durfden de mannen ook van repliek te dienen. Vreemd genoeg waren er toen (bij mijn weten) geen burn-outs, die zijn pas gekomen nadat er "vertrouwenspersonen" werden aangesteld.
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2017, 16:40   #83
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Moest u in de jaren '70 en '80 eens in de maritiem werken! Wat daar allemaal aan de hand was. Maar we durfden de mannen ook van repliek te dienen. Vreemd genoeg waren er toen (bij mijn weten) geen burn-outs, die zijn pas gekomen nadat er "vertrouwenspersonen" werden aangesteld.
ikke gedaan!

toen een klets op een schoon kontje nog gewoon mocht ... ttz als ze u sympathiek vond toch, anders ging ge het ook toen al wel gehoord hebben!!!
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2017, 23:23   #84
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ja. Soms uit geheel onverwachte hoek.

Hoe kan een zichzelf respecterende vrouw nu werken in deze samenleving? Het enige werk dat ik nog zou doen is bij mijn man op t werk maar volgens hem is dat niet nodig. Er werken tot op heden ook nog geen vrouwen...
Wat moeten we ons daar in godsnaam bij voorstellen?

Heeft er één van je mannelijke collega's in het naaiatelier een stukje blote bips gezien tussen je jarretel en je string toen je, struikelend over je eigen burka waarop je net had getrapt, een koprol maakte voor de ogen van de argeloze man?

Geef om te beginnen eens wat meer duiding over de precieze situatie waaruit de zondige gedachten ontsproten waar je je naderhand zo schuldig over voelde dat je met tegenzin besloot voor de rest van je leven op hypocriete wijze te teren op een werkloosheidsuitkering die deze goddeloze samenleving je verschaft.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2017, 23:29   #85
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.882
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ja. Soms uit geheel onverwachte hoek.

Hoe kan een zichzelf respecterende vrouw nu werken in deze samenleving? Het enige werk dat ik nog zou doen is bij mijn man op t werk maar volgens hem is dat niet nodig. Er werken tot op heden ook nog geen vrouwen...
Dzjeezes.

Ik werk in een organisatie met ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Veel avances heb ik daar nog niet meegemaakt, maar het gebeurt zo nu en dan.

Het aan de einder liggende alternatief is de gehele maatschappelijke seksescheiding.

Die er desgevallend in kan bestaan dat mannen thuis blijven, maar dat is geen optie voor u zeker?
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2017, 00:56   #86
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Dzjeezes.

Ik werk in een organisatie met ongeveer evenveel mannen als vrouwen. Veel avances heb ik daar nog niet meegemaakt, maar het gebeurt zo nu en dan.

Het aan de einder liggende alternatief is de gehele maatschappelijke seksescheiding.

Die er desgevallend in kan bestaan dat mannen thuis blijven, maar dat is geen optie voor u zeker?
Bent u wel lief tegen de vrouwelijke collega's? Anders hebt u geen kans op avances, hé!
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2017, 01:31   #87
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Een drie viertal avances op mijn werk zal men kunnen nalezen in mijn draad "Taxiverhalen". Momenteel is er al één gepost.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be