Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 oktober 2017, 16:02   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Flexibele job, de natte droom van ondernemers.
Ze hebben je nodig op piekmomenten, ze dumpen je als het wat rustiger is
Het is de natte droom van mensen die graag van hun vrijheid genieten.
De baas roept je op om te komen werken op woensdagnamiddag ? Middelvinger omhoog.

Ernstig nu: een werkgever die succesvol wenst te zijn, legt zijn goed personeel graag in de watten; een werknemer die centen wil verdienen, doet al eens iets extra als het nodig is.
De tijd van kapitalisme versus den arbaaider ligt ver achter ons.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 16:05   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja dat klopt. Uiteindelijk betaalt iedereen voor iedereen. Wie nooit naar de kerk gaat betaalt ook mee voor het onderhoud van de kerken enz.... Sowieso draait geld altijd rondjes. Zelfs steuntrekkers die alle dagen zat zijn dragen hun steentje bij . Hoeveel accijnzen worden er heden al niet geheven op Alcohol ?
Afgezien dat je voorbeelden extra slecht gekozen zijn, klopt het wel wat je daar zegt.
Maar toch is de logica in het belgicistisch-communistisch-koloniaal systeem zwaar maatschappelijk ontwrichtend.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 16:07   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wie gebruik maakt van dat openbaar vervoer betaald toch ook?
Welk is de dekkingsgraad van de algemene kosten, als je een kaartje koopt ?
Als je een treinkaartje koopt voor een reis van 20 euro, hoeveel moet de staat daar bovenop leggen? Neigt dat niet naar 80 euro ?

Er mag, en er moet, een ondersteuning zijn van het openbaar vervoer. Maar niet zo vakboungdsachtig veel.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 16:39   #24
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Wat is een hamburger job?
Dit misschien?

Hamburgerjobs

Bij deze gluur ik even naar The Paulus Experience of ik het wel bij het rechte eind heb?

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 16:57   #25
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dit misschien?

Hamburgerjobs

Bij deze gluur ik even naar The Paulus Experience of ik het wel bij het rechte eind heb?


Dat zijn geen jobs! Dat zijn werkplaatsen.
Maar veel kandidaten zullen er niet zijn.
Een job veronderstelt dat men steeds verlof kan nemen wanneer het U past en natuurlijk een hogere bezoldiging.
En misschien een firmawagen er bovenop?
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 17:48   #26
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik ben wel voorstander om zoveel als mogelijk voor belastingen en sociale zekerheid, alle rechten puur individueel te maken.
Mits die uitzondering dat er solidariteit moet blijven.
Bijvoorbeeld: een huismoeder (m/v) die slechts 10 jaar gewerkt heeft, en voor de rest op de kinderen gepast, moet een soort overlevingspensioen hebben, op basis van de afdrachten van de partner (ook v/m).

Daar hoort natuurlijk ook bij dat iemand kan en mag opteren om vb. slechts enkele uren per week te werken. Maar oei, daar zijn de vakboungden tegen.
Dat is nu reeds zo. Als je op je 60ste scheidt van je (goedverdienende) man mag je 60 % van zijn loon tellen voor je eigen pensioen voor de jaren dat je getrouwd bent, zonder dat hij daar centen door verliest.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 17:51   #27
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De tijd van kapitalisme versus den arbaaider ligt ver achter ons.
Hoe komt u daar in Godsnaam bij?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 17:53   #28
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wie gebruik maakt van dat openbaar vervoer betaald toch ook?
Betaald die de volle pot?
Ik dacht dat De Lijn ongeveer 20% zelfbedruipend is, dus 80% wordt bijbetaald door ...



... door de autogebruiker.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 17:54   #29
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is de natte droom van mensen die graag van hun vrijheid genieten.
De baas roept je op om te komen werken op woensdagnamiddag ? Middelvinger omhoog.

Ernstig nu: een werkgever die succesvol wenst te zijn, legt zijn goed personeel graag in de watten; een werknemer die centen wil verdienen, doet al eens iets extra als het nodig is.
De tijd van kapitalisme versus den arbaaider ligt ver achter ons.


Dream on
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 17:55   #30
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dit misschien?

Hamburgerjobs

Bij deze gluur ik even naar The Paulus Experience of ik het wel bij het rechte eind heb?

Hello!
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 17:55   #31
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Welk is de dekkingsgraad van de algemene kosten, als je een kaartje koopt ?
Als je een treinkaartje koopt voor een reis van 20 euro, hoeveel moet de staat daar bovenop leggen? Neigt dat niet naar 80 euro ?

Er mag, en er moet, een ondersteuning zijn van het openbaar vervoer. Maar niet zo vakboungdsachtig veel.
Verhouding is inderdaad rond de 20/80
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 17:57   #32
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Een job veronderstelt dat men steeds verlof kan nemen wanneer het U past en natuurlijk een hogere bezoldiging.
En misschien een firmawagen er bovenop?
Wat is dat voor onzin?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 21:29   #33
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Ik denk dat Gwen zich deze uitspraak nog vaak gaat beklagen.
Ergens valt er iets voor te zeggen, maar dan alleen als een detail in een volledig evenwichtig uitgewerkt systeem.

Deze uitspraak van haar gaat haar nog vaak in het gezicht gesmeten worden. Vooral in verkiezingsdebatten en dito shows.

Ze heeft ermee in eigen voet geschoten. Vanuit de heup. Op zodanige wijze dat de kogel in zijn baan ook een stuk van haar schaamlippen geraakt heeft. Hoogst onconfortabel.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2017, 21:59   #34
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wat is dat voor onzin?

Heeft het zin dat ik voor U zinnige dingen vertel?
Ik heb je vroeger reeds gezegd dat je nog lang bij de reserven zult spelen.
En als je het verschil niet kent tussen een job en een arbeidsplaats dan zal ik dat moeilijk uitgelegd krijgen. Het zou een te lange bijdrage worden.
En er wordt nu al geklaagd dat mijn bijdragen te lang zijn.
Dus ik ga geen verder gevolg geven aan uw vraag. Vanzelfsprekend!
Als ge U afvraagt wat onzin is kan je beter bij uzelf terecht.
Geen vragen stellen via one-liners vriend. Als je leest wat er op het forum verschijnt; en er niet alleen de zaken uithaalt die in uw kraam passen; dan zou je al gemerkt hebben dat ik reeds honderd maal mijn allergie uitgedrukt heb tegenover one-liners en zeker tegenover de gebruikers ervan. Als je post op dit forum probeer tenminste iets te zeggen waar anderen serieus kunnen op reageren.
En anders zwijgen als het kan? Als dat niet te moeilijk is.
En uw tribunestoeltje krijg je niet terug.
Want dan gooi je het met graagte terug over de afsluiting.
Hoeveel is de stand bij de match? Slechte arbiter zeker?

Laatst gewijzigd door werkman : 21 oktober 2017 om 22:05.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2017, 16:08   #35
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dus een gehuwde huisvrouw mag ook niet genieten van het overlevingspensioen van haar man ? Die man heeft toch gewerkt voor hun pensioen ?
Als mijn vader sterft zal mijn moeder dan naast haar pensioen ook een overlevingspensioen krijgen? Ha nee,want zij heeft haar leven lang gewerkt,en zoals altijd moet je geven aan degenen die niks gedaan hebben.
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2017, 16:09   #36
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Wie gebruik maakt van dat openbaar vervoer betaald toch ook?
Maar een fractie van de werkelijke kost.
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2017, 16:30   #37
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.618
Standaard

Rutten weet blijkbaar niet hoe zwaar een huishouden is, hoe kan het ook?
Dat leeghoofd heeft vast voor elke huishoudelijke taak een poetsvrouw/man met dienstencheques, betaald met ons belastinggeld.
Niet iedereen kan met het geld van de gemeenschap JOUW huishouden laten doen.....En verplichte gemeenschapsdienst?
Dat ZIJ eens begint aan haar verplichte gemeenschapsdienst ipv vrouwen te schofferen die voor hun gezin ZORGEN, de trut wordt er genoeg voor betaald en bakt er NIKS van.
Bovendien is het mede door haar partij dat gezinnen met twee MOETEN gaan werken om financieel het hoofd boven water te kunnen houden.
Velen hébben zelfs de keuze niet meer om hun kinderen zelf op te voeden omdat 1 inkomen niet toereikend is om een ménswaardig bestaan te leiden.
In plaats van de steeds terugkerende leugen te herhalen dat werk alle problemen zou oplossen (wat zeker niet het geval is én de politiek zélf onze economie afbreekt en vernietigt waarbij de vinger hypocriet wordt gewezen naar het volk!) zouden politici beter wérken aan oplossingen ipv telkens met hun kop in de media aandacht te komen opeisen voor hun verkiezingspropaganda dat kant noch wal raakt zoals het schofferen van thuisblijvende moeders/vaders die ze dan nog dom durft te noemen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2017, 16:31   #38
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Maar een fractie van de werkelijke kost.
Ja, men kan moeilijk per bus of tramrit de klant 125.000€ aanrekenen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2017, 18:08   #39
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Rutten weet blijkbaar niet hoe zwaar een huishouden is, hoe kan het ook?
Dat leeghoofd heeft vast voor elke huishoudelijke taak een poetsvrouw/man met dienstencheques, betaald met ons belastinggeld.
Niet iedereen kan met het geld van de gemeenschap JOUW huishouden laten doen.....En verplichte gemeenschapsdienst?
Dat ZIJ eens begint aan haar verplichte gemeenschapsdienst ipv vrouwen te schofferen die voor hun gezin ZORGEN, de trut wordt er genoeg voor betaald en bakt er NIKS van.
Bovendien is het mede door haar partij dat gezinnen met twee MOETEN gaan werken om financieel het hoofd boven water te kunnen houden.
Velen hébben zelfs de keuze niet meer om hun kinderen zelf op te voeden omdat 1 inkomen niet toereikend is om een ménswaardig bestaan te leiden.
In plaats van de steeds terugkerende leugen te herhalen dat werk alle problemen zou oplossen (wat zeker niet het geval is én de politiek zélf onze economie afbreekt en vernietigt waarbij de vinger hypocriet wordt gewezen naar het volk!) zouden politici beter wérken aan oplossingen ipv telkens met hun kop in de media aandacht te komen opeisen voor hun verkiezingspropaganda dat kant noch wal raakt zoals het schofferen van thuisblijvende moeders/vaders die ze dan nog dom durft te noemen.

Feitelijk zit ik nog goed. Samen met mijn echtgenote hebben we ons hele leven op en af naar Brussel gaan werken. Verhuizen zat er niet in daar ik de zorg van mijn ouders er bij moest nemen want die hun pensioen was te laag om in een home te kunnen gaan.
Soit. Als ik of mijn vrouw definitief mijn schop over de haag gooi krijgt de overblijvende dan ook twee pensioenen? En daarbovenop nog een overlevingspensioen misschien? Dat zijn er dus drie?
Nu hen ik wel collega's gekend die werkten voor 10 want zij hebben verder kunnen studeren. De vrouw bleef wel thuis.
Ben eens benieuwd welke vrouw het hoogste pensioen zal trekken.
Deze die zelf gewerkt heeft en mee heeft afgedragen of deze die aan het diploma van een overleden man vast hangt.
Tuurlijk; haar geld is op. De inflatie knaagt er aan.
Dus moet zij meer krijgen om haar levensstandaard te kunnen behouden.
Die inflatie toch ook. De zelfstandigen klagen dat inflatie hun spaarpot aan knaagt. En dat de ambtenaar baat heeft bij inflatie want hij krijgt toch aanpassingen.Toch simpel dan. Schaf die inflatie af.
Te simpel denk ik. Wie heeft er feitelijk baat bij inflatie?
En was deze laag of hoog de laatste jaren?
Ik hoor dan weer niet een krekel reclameren.
De mier daarentegen zoveel te meer.
Denk maar even grondig na over deze stelling van Pythagoras.
Wiskunde brengt soms verassende resultaten naar boven.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2017, 18:08   #40
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Rutten weet blijkbaar niet hoe zwaar een huishouden is, hoe kan het ook?
Dat leeghoofd heeft vast voor elke huishoudelijke taak een poetsvrouw/man met dienstencheques, betaald met ons belastinggeld.
Niet iedereen kan met het geld van de gemeenschap JOUW huishouden laten doen.....En verplichte gemeenschapsdienst?
Dat ZIJ eens begint aan haar verplichte gemeenschapsdienst ipv vrouwen te schofferen die voor hun gezin ZORGEN, de trut wordt er genoeg voor betaald en bakt er NIKS van.
Bovendien is het mede door haar partij dat gezinnen met twee MOETEN gaan werken om financieel het hoofd boven water te kunnen houden.
Velen hébben zelfs de keuze niet meer om hun kinderen zelf op te voeden omdat 1 inkomen niet toereikend is om een ménswaardig bestaan te leiden.
In plaats van de steeds terugkerende leugen te herhalen dat werk alle problemen zou oplossen (wat zeker niet het geval is én de politiek zélf onze economie afbreekt en vernietigt waarbij de vinger hypocriet wordt gewezen naar het volk!) zouden politici beter wérken aan oplossingen ipv telkens met hun kop in de media aandacht te komen opeisen voor hun verkiezingspropaganda dat kant noch wal raakt zoals het schofferen van thuisblijvende moeders/vaders die ze dan nog dom durft te noemen.

Feitelijk zit ik nog goed. Samen met mijn echtgenote hebben we ons hele leven op en af naar Brussel gaan werken. Verhuizen zat er niet in daar ik de zorg van mijn ouders er bij moest nemen want die hun pensioen was te laag om in een home te kunnen gaan.
Soit. Als ik of mijn vrouw definitief mijn schop over de haag gooi krijgt de overblijvende dan ook twee pensioenen? En daarbovenop nog een overlevingspensioen misschien? Dat zijn er dus drie?
Nu hen ik wel collega's gekend die werkten voor 10 want zij hebben verder kunnen studeren. De vrouw bleef wel thuis.
Ben eens benieuwd welke vrouw het hoogste pensioen zal trekken.
Deze die zelf gewerkt heeft en mee heeft afgedragen of deze die aan het diploma van een overleden man vast hangt.
Tuurlijk; haar geld is op. De inflatie knaagt er aan.
Dus moet zij meer krijgen om haar levensstandaard te kunnen behouden.
Die inflatie toch ook. De zelfstandigen klagen dat inflatie hun spaarpot aan knaagt. En dat de ambtenaar baat heeft bij inflatie want hij krijgt toch aanpassingen.Toch simpel dan. Schaf die inflatie af.
Te simpel denk ik. Wie heeft er feitelijk baat bij inflatie?
En was deze laag of hoog de laatste jaren?
Ik hoor dan weer niet een krekel reclameren.
De mier daarentegen zoveel te meer.
Denk maar even grondig na over deze stelling van Pythagoras.
Wiskunde brengt soms verassende resultaten naar boven.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be