Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 24 september 2006, 21:51   #21
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Ik herinner me nog zeer goed dat daar zo'n enorme poster van "UNCLE SAM" hangde met de Amerikaanse vlag op. Nazi vlaggen en SM aan de muur ........, dat moet dan gekomen zijn nadat ik daar nog ging.
Het caféke daar schuin over (THE BOUNTY) was mijn gedacht veel verdachter. Daar zat dan ook meestal zo'n ruige motobende. Maar eigenlijk ben ik daar ook wel enige keren binnen geweest en eigenlijk moet ik zeggen dat ze, ondanks hun "Hell's angels" uiterlijk, nogal meevielen de meesten.
Den Bounty was inderdaad de laatste café die bleef trekken in de Bouwdewijnstraat .
Den Barbarella is eind de jaren ' 90 nog eens het stamcafé geweest van de nieuwe Gentse hell's angels tot ook zij in den bak vlogen .
Dat heette toen dragon bar of zoiets .
Ik meen dat er nu geen enkele café meer is in de bouwdewijnstraat .
Kaffer is offline  
Oud 24 september 2006, 21:53   #22
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Den Bounty was inderdaad de laatste café die bleef trekken in de Bouwdewijnstraat .
Den Barbarella is eind de jaren ' 90 nog eens het stamcafé geweest van de nieuwe Gentse hell's angels tot ook zij in den bak vlogen .
Dat heette toen dragon bar of zoiets .
Ik meen dat er nu geen enkele café meer is in de bouwdewijnstraat .
In de Boudewijnstraat niet meer geloof ik, tenzij op de hoek met het Sint-Pietersstation. Daar zit momenteel wel heel wat jonge gasten.
Karma is offline  
Oud 24 september 2006, 21:54   #23
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Den Bounty was inderdaad de laatste café die bleef trekken in de Bouwdewijnstraat .
Den Barbarella is eind de jaren ' 90 nog eens het stamcafé geweest van de nieuwe Gentse hell's angels tot ook zij in den bak vlogen .
Dat heette toen dragon bar of zoiets .
Ik meen dat er nu geen enkele café meer is in de bouwdewijnstraat .
Er zijn er nog een paar maar het is niet meer te vergelijken.
De nieuwe Genste Hells Angels hadden hun stamcafé in Gentbrugge aan de kerk op de hoek.
Momenteel bestaan ze verder onder de naam zoals "Nomads" en zijn vele andere clubs hun "eigendom ". Nou ja dat is van moeten of van sluiten natuurlijk.
Als je een insigne ziet op hun vest van 1% dan is het een angel.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline  
Oud 24 september 2006, 21:55   #24
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
In de Boudewijnstraat niet meer geloof ik, tenzij op de hoek met het Sint-Pietersstation. Daar zit momenteel wel heel wat jonge gasten.
U bedoelt café " De splendid " ?
Kaffer is offline  
Oud 24 september 2006, 22:00   #25
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
U bedoelt café " De splendid " ?
Ja, kan wel zijn (is zo mijne coté niet meer).
Maar om terug te komen op die verkrachtingen ... eigenlijk kan ik het me best voorstellen dat zulke dingen gebeurden in die tijd. Zoals ik al zei, de meisjes die daar kwamen waren meestal nogal "gemakkellijk". Men moest maar eens wat dieper in hun ogen kijken en ze kwamen al op uw schoot zitten.
Ik kan me echter niet voorstellen dat politici zoals Martens, Van den Boeynants en consoorten zich met zulke meiden bezig hielden. Die verhaaltjes zijn, vrees ik, eigenlijk nadien verzonnen. Politici zag men daar trouwens niet in de Boudewijnstraat (ook de politie bleef daar meestal weg, al was het maar om niet te veel PV'tjes te moeten typen achteraf).
Karma is offline  
Oud 24 september 2006, 22:05   #26
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Ik zie Martens en VD Boeynants al in de barbarella zitten!
Regina mijn kind hoe kom je er op.
Het belangrijkste als je zo iets wil verzinnen is een reporter te vinden die het wil opschrijven denk ik.
Amai amai.
Mambo is offline  
Oud 24 september 2006, 22:06   #27
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Ja, kan wel zijn (is zo mijne coté niet meer).
Maar om terug te komen op die verkrachtingen ... eigenlijk kan ik het me best voorstellen dat zulke dingen gebeurden in die tijd. Zoals ik al zei, de meisjes die daar kwamen waren meestal nogal "gemakkellijk". Men moest maar eens wat dieper in hun ogen kijken en ze kwamen al op uw schoot zitten.
Ik kan me echter niet voorstellen dat politici zoals Martens, Van den Boeynants en consoorten zich met zulke meiden bezig hielden. Die verhaaltjes zijn, vrees ik, eigenlijk nadien verzonnen. Politici zag men daar trouwens niet in de Boudewijnstraat (ook de politie bleef daar meestal weg, al was het maar om niet te veel PV'tjes te moeten typen achteraf).
Vandaar ook dat ik mijn megaserieuze twijfels heb over die Regina Louf haar klap .
Om het nog eens over die nieuwe hell's angels te hebben , die gasten werden opgepakt wegens wapendiefstal in een kazerne .
Onderzoeksrechter Alain Bloch zei tegen die gasten : wie zijn wapens inlevert is vrij .
Ge had ze moeten zien lopen , recht naar huis , hun wapens gaan halen en inleveren bij de politie .
Dan hou ik het toch liever op zotten tsjeef die over heel Gent zei dat hij zich ging doodrijden en dat nog deed ook
Kaffer is offline  
Oud 24 september 2006, 22:12   #28
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Vandaar ook dat ik mijn megaserieuze twijfels heb over die Regina Louf haar klap .
Om het nog eens over die nieuwe hell's angels te hebben , die gasten werden opgepakt wegens wapendiefstal in een kazerne .
Onderzoeksrechter Alain Bloch zei tegen die gasten : wie zijn wapens inlevert is vrij .
Ge had ze moeten zien lopen , recht naar huis , hun wapens gaan halen en inleveren bij de politie .
Dan hou ik het toch liever op zotten tsjeef die over heel Gent zei dat hij zich ging doodrijden en dat nog deed ook
Zotten tjeef was een hele eenzame mens. Er zal wel werk aan geweest zijn.
Hij had echter zijn liefde bij een café bazin op st amandsberg die in een zijstraat van de ossenstraat woonde.
Daar moet iets gebroken zijn denk ik.
De rest is nadien naar Nederland getrokken over het algemeen.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline  
Oud 24 september 2006, 22:13   #29
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik zie Martens en VD Boeynants al in de barbarella zitten!
Regina mijn kind hoe kom je er op.
Het belangrijkste als je zo iets wil verzinnen is een reporter te vinden die het wil opschrijven denk ik.
Amai amai.
Er is mij trouwens nog iets ingevallen over die Bouwdewijnstraat .
Er was daar ook een café den vibrato .
De uitbater ervan , dat was die met zijn één oog nam later een café over aan het zuid in Gent .
Die rare kwast bestond het om zijn vrouw van een slordige 130 kg te vermoorden en haar in zijn café te laten liggen .
Was die verbaasd dat hij de politie op zijn dak kreeg .
Kaffer is offline  
Oud 24 september 2006, 22:17   #30
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Er is mij trouwens nog iets ingevallen over die Bouwdewijnstraat .
Er was daar ook een café den vibrato .
De uitbater ervan , dat was die met zijn één oog nam later een café over aan het zuid in Gent .
Die rare kwast bestond het om zijn vrouw van een slordige 130 kg te vermoorden en haar in zijn café te laten liggen .
Was die verbaasd dat hij de politie op zijn dak kreeg .
Daar weet ik niets van. Net als Karma heb ik daar wat rondgehangen allemaal maar ik was toch veel te jong om het allemaal zo goed te weten.
Nou ja aan het zuid was het de maffia immers, of de would be maffia "spekmakro's en dergelijke"
De Italianen waren destijds de baas. Restaurantjes en zo allemaal. Tot ze kit kat vonden waarmee ze de spaghetti's zo lekker maakten.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline  
Oud 24 september 2006, 22:29   #31
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Daar weet ik niets van. Net als Karma heb ik daar wat rondgehangen allemaal maar ik was toch veel te jong om het allemaal zo goed te weten.
Nou ja aan het zuid was het de maffia immers, of de would be maffia "spekmakro's en dergelijke"
De Italianen waren destijds de baas. Restaurantjes en zo allemaal. Tot ze kit kat vonden waarmee ze de spaghetti's zo lekker maakten.
Die cafébaas van de vibrato had trouwens een oog verloren tijdens een gevecht op de zuid met leden van de klan van de Bombello's .
De Bombello's wonen nu in Zelzate , buurgemeente van Assenede , dus ik kan ze goed volgen .
De ene helft van die kliek zit in t'gesticht wegens druggebruik , de andere helft zoekt boel in alle café's van Zelzate .
De godfather van die kliek , Salvatore zit nu in den bak in Grenoble .
Twee jaar geleden is hij ook nog eens gepluimd geweest door één van zijn vroegere prostituees , zijnde " Mona " , die nog eens in Jambers is geweest als de oudste prostituee van het glazen straatje .
Ze was toen al in de 50 , nu moet ze ergens in de 60 zijn en ze doet het nog .
Zware tijden hebben we wel achter de rug , ja .
Kaffer is offline  
Oud 24 september 2006, 22:34   #32
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Die cafébaas van de vibrato had trouwens een oog verloren tijdens een gevecht op de zuid met leden van de klan van de Bombello's .
De Bombello's wonen nu in Zelzate , buurgemeente van Assenede , dus ik kan ze goed volgen .
De ene helft van die kliek zit in t'gesticht wegens druggebruik , de andere helft zoekt boel in alle café's van Zelzate .
De godfather van die kliek , Salvatore zit nu in den bak in Grenoble .
Twee jaar geleden is hij ook nog eens gepluimd geweest door één van zijn vroegere prostituees , zijnde " Mona " , die nog eens in Jambers is geweest als de oudste prostituee van het glazen straatje .
Ze was toen al in de 50 , nu moet ze ergens in de 60 zijn en ze doet het nog .
Zware tijden hebben we wel achter de rug , ja .
Dat cafétje daar op de hoek in zelzate. Dat is gekend.
Nou ja die heeft wel wreed veel geld samen gehaald op die manier.
Vroeger kwamen ze daar kaarten ook. 10% was voor de baas van de kaarters. De café baas dus.
Ach vroeger konden we nog eens lachen. Nu is het allemaal zo afgemeten.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 24 september 2006 om 22:35.
Mambo is offline  
Oud 24 september 2006, 22:41   #33
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Dat cafétje daar op de hoek in zelzate. Dat is gekend.
Nou ja die heeft wel wreed veel geld samen gehaald op die manier.
Vroeger kwamen ze daar kaarten ook. 10% was voor de baas van de kaarters. De café baas dus.
Ach vroeger konden we nog eens lachen. Nu is het allemaal zo afgemeten.
Dat cafeetje is intussen ook al failliet , het noemt nu Chez Calo , uitgebaat door een Italiaan van het eerder verwijfde type .
Als zelfs de italianen beginnen te plooien leven we wel in heel barre tijden .
Kaffer is offline  
Oud 24 september 2006, 22:42   #34
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Heb je ooit die reportage gezien in jambers "georganiseerde misdaad"?
Ze heeft bakken kritiek gehad en hij heeft ze moeten wegnemen nadien.
Maar ze is 1 keer uitgezonden.
Mambo is offline  
Oud 24 september 2006, 22:43   #35
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Dat cafeetje is intussen ook al failliet , het noemt nu Chez Calo , uitgebaat door een Italiaan van het eerder verwijfde type .
Als zelfs de italianen beginnen te plooien leven we wel in heel barre tijden .
Ik heb het dan toch mis.
Ik weet de naam niet maar heb er verleden week nog iets gegeten.
Blijkbaar zat ik dus verkeerd.
Kan gebeuren.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline  
Oud 24 september 2006, 23:00   #36
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik heb het dan toch mis.
Ik weet de naam niet maar heb er verleden week nog iets gegeten.
Blijkbaar zat ik dus verkeerd.
Kan gebeuren.
ik denk dat ik het mis heb .
Je bedoelde waarschijnlijk café de mondial vlak voor de brug van Zelzate ?
Er word daar inderdaad nogal wat afgekaart , maar of er geld mee gemoeid is weet ik niet .
Ik weet trouwens nog een anecdote over die Bombello's .
Vroeger had je voor de brug van Zelzate nog een ander café , café italia , eigendom van de Bombello's .
Vittorio , dat is die typ die in de bak gezeten heeft in nederland omdat hij 2 moorden had laten plegen had boel tegen een bende arabieren in zijn café .
Eén van die arabieren ging naar het toilet , die Vittorio stak er een alarmpistool onder en loste een schot .
Ik zei : waarom doe je dat , en hij zei : je n'aime pas des arabes .
Je had die arabier moeten zien toen hij terugkwam van dat wc , nog bleker dan een albino .
Kaffer is offline  
Oud 24 september 2006, 23:19   #37
Karma
Europees Commissaris
 
Karma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2005
Berichten: 6.611
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Vandaar ook dat ik mijn megaserieuze twijfels heb over die Regina Louf haar klap .
Om het nog eens over die nieuwe hell's angels te hebben , die gasten werden opgepakt wegens wapendiefstal in een kazerne .
Onderzoeksrechter Alain Bloch zei tegen die gasten : wie zijn wapens inlevert is vrij .
Ge had ze moeten zien lopen , recht naar huis , hun wapens gaan halen en inleveren bij de politie .
Dan hou ik het toch liever op zotten tsjeef die over heel Gent zei dat hij zich ging doodrijden en dat nog deed ook
Zotte tjeef was gewoon een unicum in Gent. Moest hij rijk geweest zijn dan kreeg hij de stempel "excentriek" maar vermits hij geen geld had bleef het gewoon bij "zot"
Karma is offline  
Oud 24 september 2006, 23:40   #38
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Zotte tjeef was gewoon een unicum in Gent. Moest hij rijk geweest zijn dan kreeg hij de stempel "excentriek" maar vermits hij geen geld had bleef het gewoon bij "zot"
En toch blijf ik hem missen .
Kaffer is offline  
Oud 25 september 2006, 00:10   #39
Kaffer
Banneling
 
 
Kaffer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2006
Locatie: Assenede
Berichten: 2.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Ja, kan wel zijn (is zo mijne coté niet meer).
Maar om terug te komen op die verkrachtingen ... eigenlijk kan ik het me best voorstellen dat zulke dingen gebeurden in die tijd. Zoals ik al zei, de meisjes die daar kwamen waren meestal nogal "gemakkellijk". Men moest maar eens wat dieper in hun ogen kijken en ze kwamen al op uw schoot zitten.
Ik kan me echter niet voorstellen dat politici zoals Martens, Van den Boeynants en consoorten zich met zulke meiden bezig hielden. Die verhaaltjes zijn, vrees ik, eigenlijk nadien verzonnen. Politici zag men daar trouwens niet in de Boudewijnstraat (ook de politie bleef daar meestal weg, al was het maar om niet te veel PV'tjes te moeten typen achteraf).
Nu g'et zegt dat ging daar inderdaad vrij makkelijk .
Misschien heb ik daar ooit met die Louf zitten vrijen .
Die meisjes waren daar niet allemaal van de snelste , maar mijn motto toen was : ge moet pakken wat ge kunt krijgen .
Kaffer is offline  
Oud 25 september 2006, 01:20   #40
ggolsteyn
Schepen
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Locatie: Sint-Amandsberg
Berichten: 436
Standaard Of zei Regina Louf te lastige waarheid?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Nu g'et zegt dat ging daar inderdaad vrij makkelijk .
Misschien heb ik daar ooit met die Louf zitten vrijen .
Die meisjes waren daar niet allemaal van de snelste , maar mijn motto toen was : ge moet pakken wat ge kunt krijgen .
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zoek het eens op met Copernic Agent Basic, Je zal er heel wat meer horen dan Gent, waar ze door haar eigen moeder uitgestuurd werd.

In Brussel in het "Café" bij Nihoul werd ze met de auto door de chauffeur gebracht, (informatie uit eerste hand). Vergeet ook niet de sleutelclub in Ursel, dicht bij het jachtgebied van Van den Boeynants en zijn vriendin, (info uit eerste hand), de jachtpartijtjes in de kastelen in de Ardennen, de moorden waar ze details over kende die niemand kende, de contacten met tenminste 1 prins, en vooral met de huidige zombie Willy de Clercq waar men veel over te weten kwam (maar toen werd ze zot verklaard, kom zeg, wie richt er nu confituurbaden in in Brussel, en lawaai dat ook de niet-uitgenodigden het konden horen (en verstaan). Het hotel van haar familielid aan de kust enz... Gent, daar werd nauwelijks over gesproken, haar vader en moeder ontkenden dit trouwens redelijk lang.

De onderzoekers werden dan ook snel van het onderzoek verwijderd....

Zij heeft ook verklaringen afgelegd voor de VN.

Groetjes,

Gerard Golsteyn.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nuda veritas als het ware! (Horatius).
http://www.copernic.com/
ggolsteyn is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be