Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 augustus 2017, 07:03   #1
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard Spits mijden in Antwerpen beloond.

In Antwerpen wordt spits mijden beloond met waarde- en lunchbonnen. Wel enkel voor mensen die normaal kanker verspreiden, sluikstorten, de lichamelijke integriteit van de burgers schenden, lawaai-overlast produceren, mobiliteitsproblemen creëren, gebouwen zwart maken, de islam sponsoren én een smartphone hebben.Bron.


Ik noem het zware discriminatie. De mensen belonen die in de eerste plaats schuldig zijn aan de mobiliteitsproblemen en dan nog wel op kap van diegenen die al hun hele leven proberen er iets aan te doen. Ik zal Unia inlichten.

Onvoorstelbaar hoe de politici blijven geld uitdelen aan hun vriendjes terwijl ze de gemeenschapsdenkers blijven pluimen.

Met hun waardebon kunnen ze dan misschien een plantje kopen van komoptegenkanker om hun jarenlange zonden met één simpel mooi gebaartje af te kopen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 20 augustus 2017 om 07:10.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2017, 12:37   #2
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.392
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik mijd al jaren alle dagen de spits in Antwerpen, Brussel, Gent enzoverder.

De beloning die ik mezelf geef is tijd, minder kosten en vooral meer plezier.

Maar u hebt wel gelijk. Waarom zo'n stom cadeau geven aan mensen die pas veel te laat hun gedrag tijdelijk aanpassen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2017, 06:04   #3
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

In plaats van meer trams laat men minder trams rijden.

Tekort aan bestuurders. En wat doet Bean 'subsidiekraan' Weyts ? Die tekent een nieuwe cao waardoor trambestuurders met een loopbaan van om en bij de dertig jaar op vervroegd pensioen gaan.

Toen ik zondag van het werk kwam en er een pak dagjestoeristen uit de rijkere rand op de tram opeengepropt zaten als beesten heb ik zoveel nijd en woede gezien ... en te zeggen dat wij dat gewoon alle dagen mee maken.

Maar geen nood, binnenkort moeten de trambestuurders niet meer kunnen lezen, schrijven, tot tien tellen of de Nederlandse taal machtig zijn. Alles komt nog goed. NV-A, de kracht van de verandering en van het wat we zelf doen doen we beter. Voor de vakbond is het al goed. Behalve administratieve postjes schrappen om de bestuurders beter te verlonen en zo volk aan te trekken.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be