Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Gaza offensief
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum

 
 
Discussietools
Oud 12 maart 2009, 03:31   #501
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
zo onschuldige
Gaza-offensief.... ?
sprakeloos wordt je van zo'n onmenselijke uitspraken ,al dan niet letterlijk!

Citaat:
Mijn gedachten zijn oprecht bij onschuldige Palestijnen, die slachtoffer zijn geworden van hun gestoorde geloofsgenoten....
de honderden palestijnse dode kinderen dankzij de israelische clustermunitie en fosforgas kunnen dus niet op uw sympathie rekenen, maar vallen wél mee; doch collabo's die Hamas doelen aangaven aan de Israelis en die nadien vervolgd of geëxecuteerd worden door hamas (eveens af te keuren) zijn wél in uw gedachten.

Citaat:
dat alle terroristen, inclusief de terroristen in-spe, al beroofd zijn van hun menselijkheid
zo simpel is dat voor een israel fundamentalist, die honderden dode Palestijnse kinderen waren terroristen "in-spe". zelfs als ze ondertussen in hun wiegje lagen

Citaat:
om Israël is een slecht daglicht te stellen. Over de duivel gesproken. U moet zich schamen, héél diep.
israel heeft niemand nodig om zichzelf in een slecht daglicht te stellen , dat doet het zelf. en jullie helpen daar enorm bij moet ik zeggen.


Citaat:
Uw poging mij te demoniseren zal niet slagen.
niet mijn intentie, maar u bent er zelf wél behoorlijk in geslaagd.
méér dan behoorlijk zelfs.
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 12 maart 2009 om 03:34.
roodhaar is offline  
Oud 12 maart 2009, 03:53   #502
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Klopt slechts gedeeltelijk. In wat later het Oostblok zou worden was er een zéér wijd verspreid antisemtisme. Vooral in Polen en Oekraïne. Maar ook hier, in het Westen, hebben velen joden verraden en helpen deporteren. Duizenden hebben ook joden helpen onderduiken of vluchten. Die duizenden hebben dit vaak met gevaar voor eigen leven gedaan, maar de andere kant was er dus ook.
daarom is het ook zo goed dat de meeste kritiek op de misdaden van Israel jegens de Palestijnen door joden wordt verwoord. en terecht !

deze joden worden evenwel evenzeer "gestalked" door de Israelfundamentalisten. hun aanhang neemt echter gestaag af, de kritiek wordt steeds luider
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 12 maart 2009 om 03:55.
roodhaar is offline  
Oud 12 maart 2009, 07:50   #503
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
ah daarom dat hij zich zo gedraagt. hij begon nochtans ietwat geargumenteerd om de Israelische misdaden toch maar trachten te verrechtvaardigen, maar verviel nadat die telkens ontkracht werden al snel in persoonlijke aanvalletjes en afwijkingspogingen.

Maar goed , Paulus zijn postings zijn hier blijkbaar door meerderen op die manier gekend.

jammer dat zionisten altijd dit pad opgaan. Maar ze hebben nu ook niet veel keus, het bewijd tegen hun oorlogstokende en volksverdrijvende zionistische staat is overweldigend.
Zoals ik eerder al zei, mag je mij beschuldigen, maar je moet dan wel je beschuldiging kunnen hard maken en aantonen waar ik doe waarvan je me beschuldigd.

Anders veroordeel je alleen maar jezelf.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 12 maart 2009, 14:19   #504
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
sprakeloos wordt je van zo'n onmenselijke uitspraken ,al dan niet letterlijk!
Het wijzigen en uit de context rukken van citaten is in strijd met het forumreglement.
Citaat:
de honderden palestijnse dode kinderen dankzij de israelische clustermunitie en fosforgas kunnen dus niet op uw sympathie rekenen, maar vallen wél mee; doch collabo's die Hamas doelen aangaven aan de Israelis en die nadien vervolgd of geëxecuteerd worden door hamas (eveens af te keuren) zijn wél in uw gedachten.
Alle Palestijnen die niets te maken wilden hebben met Hamas zijn m.i. onschuldig.
Citaat:
zo simpel is dat voor een israel fundamentalist, die honderden dode Palestijnse kinderen waren terroristen "in-spe". zelfs als ze ondertussen in hun wiegje lagen
Hamas hanteert kinderlegers en kindsoldaten, net zoals Adolf Hitler. Als u überhaupt deel wilt nemen aan zo'n discussie, moet u wel de basis kennen. U ziet dit als een simpel dader-slachtoffer conflict, maar dat is hier niet het geval. Duizenden factoren spelen een rol, die u voor het gemak maar even over het hoofd ziet, met als gevolg; een totaal ongenuanceerd beeld van de werkelijkheid, en een fout beeld.
Citaat:
israel heeft niemand nodig om zichzelf in een slecht daglicht te stellen , dat doet het zelf. en jullie helpen daar enorm bij moet ik zeggen.
Wie = jullie?
liberalist_NL is offline  
Oud 12 maart 2009, 17:14   #505
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
de honderden palestijnse dode kinderen [u]dankzij de israelische clustermunitie en fosforgas
Een paar van je mantra's.

Kan je eens een voorbeeld geven waar Israël de voorbije campagne clustermunitie heeft gebruikt? Waar zijn de zones die nu ontoegankelijk zijn wegens gevaar voor 'mijnen' (niet ontplofte submunitie).

En vooral, fosforgas dat is een antiek gedoe uit wereldoorlog 1. Denk je nu echt de de Israëlische strijdkrachten achterlijk zijn? Zelfs de gassen ontwikkeld maar niet gebruikt een dikke halve eeuw terug waren al véééééél moderner. Publiceer eens wat foto's van mensen met gasmaskers op. Want je hebt het écht wel over een gasoorlog hé als je het over gebruik van fosforgas hebt. Waar is de dan ook de (terechte) internationale kritiek daar op?

Ik geloof echt dat je zelf niet goed weet wat je schrijft in je aanvallen van hondsdolheid. Ik zou zeggen, doe rustig voort met jezelf belachelijk maken. Je overtuigingskracht voor 'de goede zaak' zakt met de posting.

Statistisch ten overstaan van alle slachtoffers ligt het aantal kinderslachtoffers onder het gemiddelde tegenover de doorsnede van de bevolking. Eerder een bewijs dat kinderen ontzien werden zo veel als mogelijk in plaats van blind geviseerd met de wapens die je telkens weer opnieuw post.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 12 maart 2009, 19:11   #506
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Mbt fosforgas:
Minister van agitatie verwees in een vorige post naar verschillende redacties die het bericht over de inzet van fosforgas hadden overgenomen. De bronnen voor dit bericht waren vaststellingen door de Human Right Watch en Amnesty International. Het heeft eventjes geduurd, maar uiteindelijk is dit bericht ook doorgesijpeld naar de vrt. Zij verklaarden in een van hun journaals begin januari o.m. dat HRW hulzen met de tekst 'witte fosfor' had aangetroffen bij de Israëlische artillerie gericht op Gaza. Israël reageerde toen 'ter verdediging' dat de hulzen niet zouden afgeschoten worden naar Gaza en dat ze - ondanks de inscriptie - geen witte fosfor bevatten. Het zou volgens het IDF gegaan zijn om lege hulzen...

Ik weet dat de Minister van Agitatie in die periode postings heeft geplaatst die uittreksels weergeven uit de stukken van HRW en Amnesty International waarin er meer informatie wordt gegeven over die clustermunitie en witte fosfor. Ik kan alleen die specifieke postings niet vinden.

Misschien interessant om weten, maar zo gedateerd lijkt witte fosfor me nu toch ook weer niet. Het zal o.m. wel ingezet geweest zijn in WOI, maar ook in Fallujah hebben de Amerikanen het gas ingezet. Libanon kreeg het in 2003 ook te verduren.
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.

Laatst gewijzigd door Andy : 12 maart 2009 om 19:20.
Andy is offline  
Oud 12 maart 2009, 19:51   #507
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

De laatste zin in bovenstaande post moet natuurlijk zijn 'Libanon kreeg ook in 2006 nog een aanval met witte fosfor te verwerken'.
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.

Laatst gewijzigd door Andy : 12 maart 2009 om 19:52.
Andy is offline  
Oud 12 maart 2009, 20:11   #508
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Een paar van je mantra's.

Kan je eens een voorbeeld geven waar Israël de voorbije campagne clustermunitie heeft gebruikt? Waar zijn de zones die nu ontoegankelijk zijn wegens gevaar voor 'mijnen' (niet ontplofte submunitie).

En vooral, fosforgas dat is een antiek gedoe uit wereldoorlog 1. Denk je nu echt de de Israëlische strijdkrachten achterlijk zijn? Zelfs de gassen ontwikkeld maar niet gebruikt een dikke halve eeuw terug waren al véééééél moderner. Publiceer eens wat foto's van mensen met gasmaskers op. Want je hebt het écht wel over een gasoorlog hé als je het over gebruik van fosforgas hebt. Waar is de dan ook de (terechte) internationale kritiek daar op?

Ik geloof echt dat je zelf niet goed weet wat je schrijft in je aanvallen van hondsdolheid. Ik zou zeggen, doe rustig voort met jezelf belachelijk maken. Je overtuigingskracht voor 'de goede zaak' zakt met de posting.

Statistisch ten overstaan van alle slachtoffers ligt het aantal kinderslachtoffers onder het gemiddelde tegenover de doorsnede van de bevolking. Eerder een bewijs dat kinderen ontzien werden zo veel als mogelijk in plaats van blind geviseerd met de wapens die je telkens weer opnieuw post.
Blijkbaar wordt dat hier inderdaad gedacht.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 12 maart 2009, 20:27   #509
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
De laatste zin in bovenstaande post moet natuurlijk zijn 'Libanon kreeg ook in 2006 nog een aanval met witte fosfor te verwerken'.
Witte (ook rode) fosfor is een niet metaal. Werd vroeger nog gebruikt in lucifers. Wordt nu gebruikt om rookgordijnen op te zetten en zo meer. Het is pertinent geen wapen al kunnen er natuurlijk wel neveneffecten optreden omdat witte fosfor (dat vroeger ook als ontsteker van napalmbommen werd gebruikt) zware brandwonden kan geven wegens de enorme ontvlambaarheid.

FosforGAS is, zoals de naam het zegt een (gif)gas. Het werd door de Fransen gebruikt in WO I. De kanten van Ieper wordt het nog altijd boven gehaald. Het wordt soms ook gebruikt om ongedierte te bestrijden.

De twee hebben alleen de naam fosfor gemeen.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 12 maart 2009, 21:32   #510
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

dubbel
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.

Laatst gewijzigd door Andy : 12 maart 2009 om 21:35.
Andy is offline  
Oud 12 maart 2009, 21:34   #511
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Bedankt om erop te wijzen dat het idd niet om fosforgas gaat, maar om (hier witte) fosfor.

Ik dacht dat het net omwille van haar ontvlambaarheid (en de daaruit resulterende brandwonden) was dat minstens witte fosfor niet mocht ingezet worden in bewoond gebied, ook niet in de vorm van rookgordijnen. Althans, dat is wat verschillende mensenrechtenorganisaties toen beweerden. Zij baseerden zich daarvoor op de wetgeving mbt 'indiscriminate killing/weapons'. Palestijnse artsen - alsook een Noorse arts in het al-Shifa (?) ziekenhuis - hebben gedurende het offensief in Gaza dit soort van brandwonden gerapporteerd.

Het is in ieder geval correct dat het niet als wapen gebruikt hoeft te worden. Het kan (en mag) bvb gebruikt worden om rookgordijnen te leggen, zolang dat boven onbewoond gebied gebeurt (op zee, in een woestijn,...).
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.

Laatst gewijzigd door Andy : 12 maart 2009 om 21:39.
Andy is offline  
Oud 13 maart 2009, 00:23   #512
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Natuurlijk mijn beste ,gemakshalve even vergeten dat er nog 80 % palestijnen overblijven die niet voor het israelisch burgerschap kiezen omdat ze toch onderdrukt worden...wat er ook op hun paspoort staat...

De dag dat U alles in zijn juist context zal weten te plaatsen zal ik vrees ik nooit meemaken...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Bij mijn weten is dat zo in elk land ter wereld. Zelfs in een voetbalclub is dat zo. Burgers hebben nu eenmaal meer rechten dan buitenlanders in een land.

Paulus.
Uw zin voor realiteit verloren mijn beste Paulus....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Bij mijn weten is dat zo in elk land ter wereld.
Zozo,in hoeveel europese landen zijn er de laatste 60 jaar de autochtone wonende bevolking door de nieuwe bezetters uit hun huizen gegooid en opgesloten in grote afgebakende gebieden die volledig onder kontrole staan van die nieuwe bezetters...
En die wanneer ze zich tegen die bezetters verweren massaal worden platgebombardeerd zonder onderscheid te maken tussen burgers én strijders....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Zelfs in een voetbalclub is dat zo.
Paulus.

U kent dus duidelijk niets van voetbal aangezien U nog geeneens weet dat een buitenlandse jonge voetbalspeler dank zijn een op wettelijk vastgestelde basis op een hoger voetbalsalaris kan rekenen dan zijn autochtone generatiegenoot...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Burgers hebben nu eenmaal meer rechten dan buitenlanders in een land.Paulus.
Hier hebben zowel autochtone als allochtone burgers op het stemrecht na dezelfde rechten wat betreft Justitie, gezondheidszorg ,schoolfaciliteiten en gebruik van alle openbare instanties....

Héél wat anders dan in bijvoorbeeld de westbank waar de palestijnen onder het militaire strafrecht vallen,uitgesloten zijn van dezelfde gezondheidszorg als de joden die ondanks ze een minderheid vormen door de hele westbank voor zichzelf mooie aparte wegen hebben waar geen palestijn zich op mag wagen...

U verdedigd gewoon een zionistisch apartheidsregime gesteund op onderdrukking....

Laatst gewijzigd door Svennies : 13 maart 2009 om 00:23.
Svennies is offline  
Oud 13 maart 2009, 07:22   #513
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Uw zin voor realiteit verloren mijn beste Paulus....



Zozo,in hoeveel europese landen zijn er de laatste 60 jaar de autochtone wonende bevolking door de nieuwe bezetters uit hun huizen gegooid en opgesloten in grote afgebakende gebieden die volledig onder kontrole staan van die nieuwe bezetters...
En die wanneer ze zich tegen die bezetters verweren massaal worden platgebombardeerd zonder onderscheid te maken tussen burgers én strijders....




U kent dus duidelijk niets van voetbal aangezien U nog geeneens weet dat een buitenlandse jonge voetbalspeler dank zijn een op wettelijk vastgestelde basis op een hoger voetbalsalaris kan rekenen dan zijn autochtone generatiegenoot...



Hier hebben zowel autochtone als allochtone burgers op het stemrecht na dezelfde rechten wat betreft Justitie, gezondheidszorg ,schoolfaciliteiten en gebruik van alle openbare instanties....

Héél wat anders dan in bijvoorbeeld de westbank waar de palestijnen onder het militaire strafrecht vallen,uitgesloten zijn van dezelfde gezondheidszorg als de joden die ondanks ze een minderheid vormen door de hele westbank voor zichzelf mooie aparte wegen hebben waar geen palestijn zich op mag wagen...

U verdedigd gewoon een zionistisch apartheidsregime gesteund op onderdrukking....
Beste svennies.

U hoeft niet zo denigrerend te doen.

Het feit dat niet-leden van een club of vereniging minder rechten hebben dat zij die er wel lid van zijn, is de gewoonste zaak van de wereld.

Zo is het ook met burgers van een land. Niet-Belgen hebben nu eenmaal minder rechten dan Belgen en daar is niks verkeerd mee.

En zo is het ook in Israël. Israëlische burgers, of ze nu Jood zijn of Palestijn, hebben meer rechten in Israël dan niet-Israëli.

U bedoelt het goed weet ik wel, maar trapt een toch open deur in.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 13 maart 2009 om 07:23.
Paulus is offline  
Oud 13 maart 2009, 22:44   #514
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Beste svennies.

U hoeft niet zo denigrerend te doen.

Het feit dat niet-leden van een club of vereniging minder rechten hebben dat zij die er wel lid van zijn, is de gewoonste zaak van de wereld.

Zo is het ook met burgers van een land. Niet-Belgen hebben nu eenmaal minder rechten dan Belgen en daar is niks verkeerd mee.

En zo is het ook in Israël. Israëlische burgers, of ze nu Jood zijn of Palestijn, hebben meer rechten in Israël dan niet-Israëli.
U bedoelt het goed weet ik wel, maar trapt een toch open deur in.

Paulus.


Slechte vergelijking mijn beste, een club met een land vergelijken ....

En overigens negeert U een groot deel van mijn post...

Misschien bang dat er té veel waarheid in wordt weergeven die het beeld van israel allesbehalve goed doen...

Enne mijn beste,dus toch een apartheidsregime in vergelijking met de meeste westerse landen waar allochtone burgers op het stemrecht na ,nét zoveel gelijke rechten hebben als de autochtone ingezetenen van dat land....

Laatst gewijzigd door Svennies : 13 maart 2009 om 22:48.
Svennies is offline  
Oud 13 maart 2009, 23:02   #515
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
in vergelijking met de meeste westerse landen ...
Aangezien Israël tot nader order nog altijd in het midden oosten ligt ware het misschien beter te vergelijken met de meeste landen in het midden oosten.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 13 maart 2009, 23:18   #516
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Aangezien Israël tot nader order nog altijd in het midden oosten ligt ware het misschien beter te vergelijken met de meeste landen in het midden oosten.
Een héél zwak punt om ter verdediging in te roepen mijn beste.....

Ze zijn toch geprofileerd als zowat het meest modern en westers gericht land in die regio....

Ze zijn volgens zichzelf zo westers en vooruitstevend als natie,en tegelijkertijd nét zo barbaars als hun westerse bondgenoten 100 jaar geleden waren in hun kolonies....

Zij voeren zelf immers een apartheidspolitiek ,aangezien ze een duidelijke scheiding maken tussen de rechten van de palestijnse én israelische burgers in één land....

Kortom mijn beste, U kan géén enkel geldig argument aanbrengen om hun optreden goed te praten .....
Svennies is offline  
Oud 14 maart 2009, 17:31   #517
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Bedankt om erop te wijzen dat het idd niet om fosforgas gaat, maar om (hier witte) fosfor.,...).
ja, het is dus witte fosfor en niet het fosforgas zoals ik stelde. de "wolk" van wiite fosfor die je ziet is er wel (zie foto), vandaar mijn verkeerde benaming.
Maar het blijft een gruwelijk ding !


.

Citaat:
Het is in ieder geval correct dat het niet als wapen gebruikt hoeft te worden. Het kan (en mag) bvb gebruikt worden om rookgordijnen te leggen, zolang dat boven onbewoond gebied gebeurt (op zee, in een woestijn
witte fosfor "wolk" niet bepaald in "onbewoond" gebied he !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
Vermits je de beelden betwist, moeten de mods ze ook niet weghalen wegens te gevoelig...



op de hill of shame :

Plezant ! nu strooien onze kannonen eens wat witte fosforwolken se. Uitroeien !! lache !!

__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 14 maart 2009 om 17:34.
roodhaar is offline  
Oud 15 maart 2009, 16:53   #518
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Je kunt onmogelijk spreken van een etnische verdrijving in een land als Israël waar 20% van de bevolking Palestijn is.
Welke term zou jij dan verkiezen, wanneer men met militaire middelen het percentage van 90% terugbrengt tot 20%?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline  
Oud 15 maart 2009, 16:56   #519
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
U draait in een rondje. Als de Israëli voor twintig procent uit Palestijnen bestaat is er onmogelijk sprake van een etnische zuivering.
Dus als Hitler "slechts" 6 miljoen van de 18 miljoen joden uitroeit, kan men volgens u niet spreken over een etnische zuivering?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline  
Oud 15 maart 2009, 16:58   #520
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Er op wijzen waar de werkelijke etnische zuivering plaatsgrijpt en gezworen wordt bij de hoogste eed, -maar dan van het joodse volk door de Palestijnen wel te verstaan-, met groeperingen als Hamas en Hesbollah op kop, noemt u dan van onderwerp veranderen....
Hezbollah Palestijns??
Zouden we die niet eerder in Libanon gaan zoeken?
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 15 maart 2009 om 17:03.
Jaani_Dushman is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be