Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 oktober 2013, 16:55   #41
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
[/b]http://nl.wikipedia.org/wiki/Pest_(ziekte)

http://oud.digischool.nl/ckv2/massa/.../zigeuners.htm

De ziektes werden door reizigers overal rondgedragen. Soldaten,zeemannen, handelaars & sjacheraars ( waarover vele joden ), zwervers, zigeuners...
En 1350, dat is voor mij wel hetzelfde als " rond 1400 ". Trouwens, weet je hoe zigeuners te werk gingen ( en vandaag nog steeds ) ? Die stuurden eerst verkenners. Mannen alleen, om te zien of een gebied geschikt was om in rond te zwerven met de hele stam. Of er genoeg scheef te slagen was !
Voor mij komen de datums overeen van hun verschijning in Europa, en die van de eerste pest-epidemies.
Je mag dat altijd ontkennen natuurlijk. Je kan dat echter niet bewijzen.
Ik hoef ook niks te bewijzen. Ik heb ongeveer alle historici van de Middeleeuwen om mij gelijk te geven en te zeggen dat de pest naar Europa is gekomen vanuit China via de Tataren.
Wat heb jij? Een vooroordeel.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2013, 18:11   #42
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
De biologische ouders van Maria zijn gevonden. DNA-tests hebben aangetoond dat een Bulgaars Roma-koppel de ouders zijn van het blonde meisje dat vorige week werd aangetroffen in een kamp van Roma-zigeuners in Griekenland.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...31025_MariaFUP
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2013, 19:06   #43
hollande
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 februari 2010
Berichten: 2.114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
De biologische ouders van Maria zijn gevonden. DNA-tests hebben aangetoond dat een Bulgaars Roma-koppel de ouders zijn van het blonde meisje dat vorige week werd aangetroffen in een kamp van Roma-zigeuners in Griekenland.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...31025_MariaFUP
ik geloof er geen woord van, duur van dna test!!!!!!
Citaat:
Hoe lang duurt het DNA-onderzoek?
Na het afnemen van de stalen voor onderzoek en enkel wanneer al de stalen in het dossier ter beschikking zijn, duurt de analyse in het laboratorium één week als de standaard testen moeten uitgevoerd worden. De resultaten van het onderzoek - uitsluiting of inclusie - zijn dan telefonisch ter beschikking. Hiervoor zal u van ons een controlenummer toegekend worden dat samen met het dossiernummer moet vermeld worden wanneer u ons telefonisch contacteert voor de resultaten. Bij een niet-standaard analyse kan de analysetermijn langer zijn wat bij afname van de stalen medegedeeld zal worden.
Afhankelijk of het DNA-onderzoek al dan niet in het kader van een gerechtelijke procedure verloopt zal een rapport worden opgesteld dat binnen 3 weken na afname van de stalen zal verstuurd worden. In een gerechtelijke procedure zal eerst een voorlopig rapport worden opgemaakt waarna de verschillende partijen tenminste 2 weken de tijd krijgen om opmerkingen te formuleren. Hierna zal het eindverslag naar de rechtbank en de verschillende partijen worden gestuurd. In al de andere gevallen zal het eindverslag na de analyse worden opgemaakt en verstuurd naar de verschillende betrokken personen.
bron
http://www.uzleuven.be/forensische-g...apsonderzoek-0
hollande is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2013, 19:30   #44
Charlie don't Surf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 februari 2012
Berichten: 3.404
Standaard

Citaat:
He said that their DNA machines can usually run results in about a day or two.
However, the state just purchased a new piece of equipment that can get DNA results in less than two hours.
http://www.kpho.com/story/23343487/new-dps-dna-machine
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2013, 23:26   #45
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik hoef ook niks te bewijzen. Ik heb ongeveer alle historici van de Middeleeuwen om mij gelijk te geven en te zeggen dat de pest naar Europa is gekomen vanuit China via de Tataren.
Wat heb jij? Een vooroordeel.
Gij zegt zus, ik zeg zo...Denk wat je wil zal ik maar zeggen.
Ik weet uit ervaring dat je hier zelden iemand van mening kunt doen veranderen, zeker niet bepaalde poco allochtonenknuffelende progressieve cannabispaffers.
Trouwens, wat jij zegt, dat de pest uit China komt, geeft mij helemaal geen ongelijk. Ik weet niet of dat klopt, maar ik weet wel dat je om vanuit China hier te geraken langs India kunt passeren.
Met de Tataren vanuit China tot in Indië, en vandaar met de zigeuners mee tot hier. Voila sé, zo simpel is dat.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2013, 00:48   #46
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Het is ineens stil langs circe's kant, druk in de weer met de intolerantietest van de standaard.. lol
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2013, 13:23   #47
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Het is ineens stil langs circe's kant, druk in de weer met de intolerantietest van de standaard.. lol
Als er iemand intolerant is ( maar wel tegenover het Eigen Volk ) dan zijn het de volksverradende poco allochtonenknuffelende zogezegd progressieve ultralinkse in de soep spuwende blankenhaters .
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be