Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 februari 2016, 14:52   #21
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Als je stelling klopt dan heeft het belang zelfs geen kans want de "overkant" weigert dialoog daarmee. Dan is het logische antwoord dat het enkel mogelijk is met de NVA.
En die krijgt bij de "overkant" geen steun.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2016, 15:49   #22
Queensburry
Gouverneur
 
Queensburry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2005
Berichten: 1.107
Standaard Trek me uit de Vlaamse klei, geef me een Uzzi en maak me blij! (Vrij naar R VHGNW)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eric007 Bekijk bericht
Verder ik weet het niet N-VA of Vlaams Belang,
Welke vande twee heeft het meeste kans om Vlaamse Onafhankelijkheid
te bereiken?
De Vlaamse onafhankelijkheid? Met Aaaaaaaaantwaaaaaaaaaarpe als hoofdstank zeker? Of Brehhe? Is België nog niet klein genoeg?
Waarom niet elke provincie tot een onafhankelijke republiek uitroepen?
Dat kunnen jullie allemaal gezellig je eigen koeterwaals spreken, daar helemaal warm van worden, en sudderen in jullie totale irrelevantie.
De Vlaamse TV-zenders zijn dat al volop aan het voorbereiden. Acteurs die mooi Nederlands spreken worden op 'dialectcursus' gestuurd. Kwestie van het Vlaamse volk toch maar zeker in de modder te duwen. Want daar kunnen ze natuurlijk hun favoriete rol van underdog ten volle beleven natuurlijk!
Ik verhuis dan wel naar Durbuy, de enige plaats waar ik steeds mooi Nederlands hoor spreken. Of anders toch maar naar Nederlands, als het echt niet anders kan.
Queensburry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2016, 15:59   #23
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Queensburry Bekijk bericht
De Vlaamse onafhankelijkheid? Met Aaaaaaaaantwaaaaaaaaaarpe als hoofdstank zeker? Of Brehhe? Is België nog niet klein genoeg?
Waarom niet elke provincie tot een onafhankelijke republiek uitroepen?
Dat kunnen jullie allemaal gezellig je eigen koeterwaals spreken, daar helemaal warm van worden, en sudderen in jullie totale irrelevantie.
De Vlaamse TV-zenders zijn dat al volop aan het voorbereiden. Acteurs die mooi Nederlands spreken worden op 'dialectcursus' gestuurd. Kwestie van het Vlaamse volk toch maar zeker in de modder te duwen. Want daar kunnen ze natuurlijk hun favoriete rol van underdog ten volle beleven natuurlijk!
Ik verhuis dan wel naar Durbuy, de enige plaats waar ik steeds mooi Nederlands hoor spreken. Of anders toch maar naar Nederlands, als het echt niet anders kan.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be