Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Algemeen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 augustus 2002, 14:49   #1
FMisplon
Provinciaal Gedeputeerde
 
FMisplon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2002
Locatie: (kot) Leuven | (thuis) Koolskamp
Berichten: 896
Stuur een bericht via MSN naar FMisplon
Standaard

Nooit Meer Bellen 's Nachts

Hoi iedereen,
hier ben ik terug.

Moet je eens horen wat ik laatst ben tegengekomen. Na mijn uren als politie-agent ben ik werkzaam als hitman voor de christelijke vakbond (ACV). Vooral de vakbonden van de overheidsbedrijven doen vaak een beroep op mij. Regelmatig moet ik mensen bezoeken om geld te innen of om ze kordaad te laten weten dat ze niet meer welkom zijn! Het gebeurt ook regelmatig dat ik een dreigtelefoontje moet plegen. Das heel normaal en gebeurt overal.

Nu had de NMBS mij de vorige dagen ingehuurd om een telefoontje te plegen naar een nummer in Luxemburg. Daar stond bij dat die mens lastig deed en geen zin had in een Franstalige kaas (of was da nu baas??). Geen probleem voor mij: minister Durand betaald mij toch royaal dus ik bel maar. Er pakt daar een klein meisje op met de woorden : "bonsour, goeieavond, goodevening, chez Heinzmann, bij Heinzmann, with Heinzmann." Tegen dan lag ik al bijna in slaap maar kom, ik herpakte mij en zei: "dag meisje, is je papa toevallig niet thuis". "Ja hoor", zei dat meisje, "bent u van de ACV??" Ik reageer verbaasd en vraag haar hoe zij dat weet? "Wel", zegt ze," mijn papa zei net: als die stommekloten van de ACV nu ook nog bellen hebben al die spoorvakbonden gedreigd een kogel door mijn kop te jagen: de wapenindustrie in Wallonie zal weer floreren." Ik wist niet waarover ze het had maar ja, da meiske ziet ze waarschijnlijk vliegen dus ik vraag: " Geef je papa eens" Dat duurt een tijdje en opeens hoor ik een dronken stem die zegt: "Ik ben baas van de NMBS en ik ga zorgen dat de treinen vooruit gaan vliegen!" Dan begint die mijnheer opeens te huilen en zegt: " Iedereen is tegen mij. Ik trakteerde met lekstokken en iedereen lachtte mij uit. Ik ben hier nie graag. Ik ga terug naar mijn vliegtuigen. Die zijn tenminste langer weg en hebben tenminste leuke vertragingen." En hij legde de telefoon neer. Jongens toch: die Luxemburgers denken ook dat ze alles zijn hé!

Kamiel Druipsteen
FMisplon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be