Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 april 2024, 12:24   #21
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.015
Standaard

Hoe zou je je als burger kunnen activeren om te lobbyen voor een legalisering van medicinale cannabis?
De wetenschap is er reeds, de getuigenissen en dus de ervaringen evenzeer, ... We staan voor een politiek monster dat te klein is haar ongelijk toe te geven en duizendtallen zielen hun levenskwaliteit te verbeteren.

Hoe kan je zoiets overstijgen zodat we kans maken op medicinale cannabis?
Politiek kan het blijkbaar niet behaald worden, hoe dan wel?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2024, 12:50   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.499
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoe zou je je als burger kunnen activeren om te lobbyen voor een legalisering van medicinale cannabis?
De wetenschap is er reeds, de getuigenissen en dus de ervaringen evenzeer, ... We staan voor een politiek monster dat te klein is haar ongelijk toe te geven en duizendtallen zielen hun levenskwaliteit te verbeteren.

Hoe kan je zoiets overstijgen zodat we kans maken op medicinale cannabis?
Politiek kan het blijkbaar niet behaald worden, hoe dan wel?
The answer is blowing in the wind
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2024, 12:58   #23
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.015
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
The answer is blowing in the wind
Maar serieus, ik ben nu echt heel serieus, niets satire, niets sarcasme, doodecht pleidooi: Ik heb medicinale cannabis nodig om normaal te kunnen functioneren.
Ik ben niet alleen. Er zijn zelfs kinderen die het krijgen om normaal te functioneren. Er is een geval gekend waar iemand van baby af hoge concentraties cbd en thc kreeg.

Hoeveel meer moet er dan zijn om aan te tonen dat cannabis (relatief) veilig is en medicinale eigenschappen heeft?

De natuur is ons door God gegeven en niet aan de politiek om te corrumperen. Genesis 1:29.

Dus als ze langdurig zieken willen heractiveren: ben ik daar 1 van en is mijn klacht doodserieus: Ik kan niet integreren als een spast die overprikkelt en la tourette neigingen krijgt bij overprikkeling. Ik overprikkel al aan een kassa bij piepgeluidjes en waar ene te dicht in mijn personal space komt hijgen en hoesten.
Nochtans, geef mij 1 druppel cannabisolie voor ik naar de winkel vertrek en ik heb daar zero klachten in. Ik laat dan zelfs mensen voor die minder bij hebben, anders doe ik dat niet om zelf rapper buiten te zijn.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2024, 18:00   #24
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.944
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Nochtans, geef mij 1 druppel cannabisolie
Is dat niet gewoon op het internet te verkrijgen?
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2024, 18:09   #25
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.015
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Is dat niet gewoon op het internet te verkrijgen?
Niet die ik nodig heb. Het moet trouwens olie zijn uit co2 extractie, zo’n installatie kan niet iedereen betalen. Gros van online olie is zeer twijfelachtig en enkel cbd. Als dat zou werken had ik geen probleem.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2024, 21:36   #26
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.323
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Crisis bij de NVA.....alle hens aan dek. Bartman Bart gaat nu niet alleen de grenzen met LUX en NL moeten bewaken maar ook nog eens de grens met Duitsland. The war on drugs neemt nu een gans andere wending

https://www.demorgen.be/snelnieuws/c...land~b8f7c2d0/
Veel fantasie.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2024, 21:38   #27
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.323
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Criminelen zijn helemaal niet gebaat bij een legalisering en mijn psychiater gaf al aan mij medicinale cannabis voor te schrijven zodra hij kan.

Het is echter geen arts van de overheid, maar een gedoctoreerd arts.
Ah ja? Oei, leg eens uit.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2024, 22:35   #28
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.015
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ah ja? Oei, leg eens uit.
Toen ik behandeld werd door de zorg van de staat/overheid, was dat gericht op propaganda. Toen ging ik bij iemand met een master, kost wel veel meer, heeft die naar het hele plaatje gekeken.
Daarvoor staken ze alles op de wiet, maar ze wijzen mijn ouders en mij al van in de kleuterschool op het feit dat ik “anders” ben.
Die van de overheid mochten geen diagnose geven, die arts met master wel. Hoewel hij dat liever niet doet, kwam het wel uit dat ik adhd heb en in het spectrum van autisme zit.

Nu ik volwassen ben en zowat 101 therapeuten, psychologen en psychiaters zag; mogen mijn klachten wel eens serieus genomen worden. Ik word enkel beter van wiet. Het verbod op cannabis staat gelijk aan lamme mensen hun rolstoel afpakken.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be