Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 juli 2003, 16:02   #61
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferro
U vergist u metser.
De vreemdelingen dragen ook méér dan hun steentje bij in die ganse Hooligan-problematiek !!!
Bij de harde kern van Antwerp bijvoorbeeld zit er naast heel wat extreem links gespuis ook heel wat gespuis van Noord-Afrikaanse afkomst.
Ook bij Racing Genk stikt het van de geweldadige zandnegers.(de Club Brugge supporters kunnen er van meespreken).
Jongen toch, wat voor ne zever komt gij hier rondspuiten? ELKE keer als er aan den Antwerp gevochten wordt, zijn het blanken. Ik sta er verdomme dikwijls genoeg. Dat "gespuis van Noord-Afrikaanse afkomst" durft wel eens "Beerschot" beginnen roepen als ze passeren, maar eens de leeftijd van 15 gepasseerd zijn ze dat ook al verleerd.

Ik vond het anders wel verbazingwekkend dat de laatste keer dat ik op den Beerschot passeerde, een groot deel van het stadion "Hamaz, Hamaz, joden dood aan gas" aan het brullen was. En nog het grappigste was dat al die spasten een wit blinkend geschoren koppeke hadden...
Gij ziet alleen zwart wit zeker, bruin kunt ge niet onderscheiden.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2003, 16:48   #62
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Nog niet veel kale allochtonen gezien.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2003, 17:11   #63
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Nog niet veel kale allochtonen gezien.
Zou het behoud van haar dan toch wat te zien hebben met inteligentie? ('t is maar een vraagske!)
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2003, 17:38   #64
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Mijn jeugd was in Schaarbeek, ik kan mij geen streken inbeelden die die mannen uitsteken die ik zelf als blanke niet heb uitgestoken. Ge had inderdaad een paar mietjes rondlopen die al 200 meter voor ze een Marokkaan gingen passeren op de stoep al van kant van de straat veranderden en die kregen regelmatig een pak rammel, zowel van de allochtonen als de autochtonen. Als ge daarentegen de eerste keer als 10-jarig manneke gevraagd wordt om uw skate bord af te geven en ge gebruikt het om hun gebit wat bij te werken, dan hebt ge met die gasten later nooit last. And guess what: Van hun broers ook niet.

Uiteindelijk zit het zo dat ruige buurten altijd zullen bestaan, of er nu Marokkanen wonen of niet.

Tip: En als ze u niet lastigvallen zodat ge geen gelegenheid krijgt om uw terrein af te plassen kunt ge nog altijd ernaartoe stappen als ze op den hoek van het straat staan en vragen of hun moeder door een kameel bevrucht was omdat de gelijkenis zo groot is. Gegarandeerd success.
Kijk zie, daar ben ik nu eens 2000 procent mee akkoord! Zelf ben ik in een volksbuurt in een provinciestadje opgegroeid waar er nogal tamelijk veel krapuulvolk rondliep, en dat waren blanke autochtonen. Veel stedelingen hebben blijkbaar een geïdealizeerd beeld van een rustig en vredig platteland dat niet met de werkelijkheid overeenkomt. Al ooit eens een betoging van boze West-Vlaamse boeren meegemaakt? Later heb ik ook nog meer dan 10 jaar regelmatig achter de toog gestaan van een plaatselijk alternatief trefcentrum dat fuiven, konserten, en festivals organizeerde. De meeste bezoekers waren vreedzame mensen, maar soms kreeg je ook eens agressieve etters over de vloer. Zelf heb ik nog oog in oog gestaan met dronken hooligans en gedrogeerde psychopaten. Ik heb in ieder geval geleerd om voor mezelf op te komen. Verder kan het ook veel helpen als iedereen solidair is met het slachtoffer in plaats van afzijdig te blijven. Ik kan mij dan ook ergeren aan die strandjanetten die altijd maar zitten te klagen over hoe onveilig de straten van een van de relatief welvarendste en veiligste landen ter wereld wel zijn. Mijn advies aan hen: laat gewoon niet goedschiks over je heen lopen en wees solidair met de slachtoffers.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2003, 09:59   #65
Georg
Provinciaal Statenlid
 
Georg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2003
Locatie: Absurdistan
Berichten: 707
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferro
U vergist u metser.
De vreemdelingen dragen ook méér dan hun steentje bij in die ganse Hooligan-problematiek !!!
Bij de harde kern van Antwerp bijvoorbeeld zit er naast heel wat extreem links gespuis ook heel wat gespuis van Noord-Afrikaanse afkomst.
Ook bij Racing Genk stikt het van de geweldadige zandnegers.(de Club Brugge supporters kunnen er van meespreken).
Jongen toch, wat voor ne zever komt gij hier rondspuiten? ELKE keer als er aan den Antwerp gevochten wordt, zijn het blanken. Ik sta er verdomme dikwijls genoeg. Dat "gespuis van Noord-Afrikaanse afkomst" durft wel eens "Beerschot" beginnen roepen als ze passeren, maar eens de leeftijd van 15 gepasseerd zijn ze dat ook al verleerd.

Ik vond het anders wel verbazingwekkend dat de laatste keer dat ik op den Beerschot passeerde, een groot deel van het stadion "Hamaz, Hamaz, joden dood aan gas" aan het brullen was. En nog het grappigste was dat al die spasten een wit blinkend geschoren koppeke hadden...
Gij ziet alleen zwart wit zeker, bruin kunt ge niet onderscheiden.
Gewoon voor de zekerheid : gij zijt zo'n Kielse Rat, newoa?

ANTWERP IS DE PLOEG VAN'T STAD !!!!
__________________
[size=4]Love all, trust a few. Do wrong to none.[/size]
Shakespeare
Georg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2003, 11:19   #66
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferro
U vergist u metser.
De vreemdelingen dragen ook méér dan hun steentje bij in die ganse Hooligan-problematiek !!!
Bij de harde kern van Antwerp bijvoorbeeld zit er naast heel wat extreem links gespuis ook heel wat gespuis van Noord-Afrikaanse afkomst.
Ook bij Racing Genk stikt het van de geweldadige zandnegers.(de Club Brugge supporters kunnen er van meespreken).
Jongen toch, wat voor ne zever komt gij hier rondspuiten? ELKE keer als er aan den Antwerp gevochten wordt, zijn het blanken. Ik sta er verdomme dikwijls genoeg. Dat "gespuis van Noord-Afrikaanse afkomst" durft wel eens "Beerschot" beginnen roepen als ze passeren, maar eens de leeftijd van 15 gepasseerd zijn ze dat ook al verleerd.

Ik vond het anders wel verbazingwekkend dat de laatste keer dat ik op den Beerschot passeerde, een groot deel van het stadion "Hamaz, Hamaz, joden dood aan gas" aan het brullen was. En nog het grappigste was dat al die spasten een wit blinkend geschoren koppeke hadden...
Gij ziet alleen zwart wit zeker, bruin kunt ge niet onderscheiden.
Gewoon voor de zekerheid : gij zijt zo'n Kielse Rat, newoa?

ANTWERP IS DE PLOEG VAN'T STAD !!!!
Adres staat toch aangegeven, leesbrilleke kopen kan mischien helpen. Ik ben van GROOT EVERGEM! Klein Antwerpenaarke!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2003, 11:52   #67
Georg
Provinciaal Statenlid
 
Georg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2003
Locatie: Absurdistan
Berichten: 707
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferro
U vergist u metser.
De vreemdelingen dragen ook méér dan hun steentje bij in die ganse Hooligan-problematiek !!!
Bij de harde kern van Antwerp bijvoorbeeld zit er naast heel wat extreem links gespuis ook heel wat gespuis van Noord-Afrikaanse afkomst.
Ook bij Racing Genk stikt het van de geweldadige zandnegers.(de Club Brugge supporters kunnen er van meespreken).
Jongen toch, wat voor ne zever komt gij hier rondspuiten? ELKE keer als er aan den Antwerp gevochten wordt, zijn het blanken. Ik sta er verdomme dikwijls genoeg. Dat "gespuis van Noord-Afrikaanse afkomst" durft wel eens "Beerschot" beginnen roepen als ze passeren, maar eens de leeftijd van 15 gepasseerd zijn ze dat ook al verleerd.

Ik vond het anders wel verbazingwekkend dat de laatste keer dat ik op den Beerschot passeerde, een groot deel van het stadion "Hamaz, Hamaz, joden dood aan gas" aan het brullen was. En nog het grappigste was dat al die spasten een wit blinkend geschoren koppeke hadden...
Gij ziet alleen zwart wit zeker, bruin kunt ge niet onderscheiden.
Gewoon voor de zekerheid : gij zijt zo'n Kielse Rat, newoa?

ANTWERP IS DE PLOEG VAN'T STAD !!!!
Adres staat toch aangegeven, leesbrilleke kopen kan mischien helpen. Ik ben van GROOT EVERGEM! Klein Antwerpenaarke!
Wil niet zeggen dat ge geen supporter van den Beerschot (de Kielse ratten dus) zou kunnen zijn. Maar dat ben je dus niet, anders had je dat wel begrepen

Conclusie : jij kent de situatie Antwerp-Beerschot niet, noch de supportersclubs, noch de hooliganbendes. Gij ziet dus geen zwart, geen wit en geen bruin, maar verzint maar wat

Ik weet wel wat ik zie als ik op den Bosuil passeer, jong, en dat zijn géén allochtone hooligans. Die hooligans zijn bijna allemaal kletskoppen met klakskes en teveel bier in de maag.
__________________
[size=4]Love all, trust a few. Do wrong to none.[/size]
Shakespeare
Georg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2003, 12:01   #68
fernand
Europees Commissaris
 
fernand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Locatie: ertvelde/evergem
Berichten: 7.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferro
U vergist u metser.
De vreemdelingen dragen ook méér dan hun steentje bij in die ganse Hooligan-problematiek !!!
Bij de harde kern van Antwerp bijvoorbeeld zit er naast heel wat extreem links gespuis ook heel wat gespuis van Noord-Afrikaanse afkomst.
Ook bij Racing Genk stikt het van de geweldadige zandnegers.(de Club Brugge supporters kunnen er van meespreken).
Jongen toch, wat voor ne zever komt gij hier rondspuiten? ELKE keer als er aan den Antwerp gevochten wordt, zijn het blanken. Ik sta er verdomme dikwijls genoeg. Dat "gespuis van Noord-Afrikaanse afkomst" durft wel eens "Beerschot" beginnen roepen als ze passeren, maar eens de leeftijd van 15 gepasseerd zijn ze dat ook al verleerd.

Ik vond het anders wel verbazingwekkend dat de laatste keer dat ik op den Beerschot passeerde, een groot deel van het stadion "Hamaz, Hamaz, joden dood aan gas" aan het brullen was. En nog het grappigste was dat al die spasten een wit blinkend geschoren koppeke hadden...
Gij ziet alleen zwart wit zeker, bruin kunt ge niet onderscheiden.
Gewoon voor de zekerheid : gij zijt zo'n Kielse Rat, newoa?

ANTWERP IS DE PLOEG VAN'T STAD !!!!
Adres staat toch aangegeven, leesbrilleke kopen kan mischien helpen. Ik ben van GROOT EVERGEM! Klein Antwerpenaarke!
Wil niet zeggen dat ge geen supporter van den Beerschot (de Kielse ratten dus) zou kunnen zijn. Maar dat ben je dus niet, anders had je dat wel begrepen

Conclusie : jij kent de situatie Antwerp-Beerschot niet, noch de supportersclubs, noch de hooliganbendes. Gij ziet dus geen zwart, geen wit en geen bruin, maar verzint maar wat

Ik weet wel wat ik zie als ik op den Bosuil passeer, jong, en dat zijn géén allochtone hooligans. Die hooligans zijn bijna allemaal kletskoppen met klakskes en teveel bier in de maag.
Omdat ik bij een betoging dezelfde slogan gehoord heb van Hamas enz....
Maar dat waren dan wel bruine krullebollekens, daarom vraag ik U ofdat ge geen bruin kon onderscheiden. Van hooliganisme weet ik alleen wat den TV zecht, en het interreseerd mij genen Bal. Voor mij spelen ze maar in een stadion zonder suporters wanneer er te veel herrie is. Na enige malen zal het wel vlug gedaan zijn met de hooligans.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2003, 12:19   #69
Georg
Provinciaal Statenlid
 
Georg's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 juli 2003
Locatie: Absurdistan
Berichten: 707
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Omdat ik bij een betoging dezelfde slogan gehoord heb van Hamas enz....
Maar dat waren dan wel bruine krullebollekens, daarom vraag ik U ofdat ge geen bruin kon onderscheiden. Van hooliganisme weet ik alleen wat den TV zecht, en het interreseerd mij genen Bal. Voor mij spelen ze maar in een stadion zonder suporters wanneer er te veel herrie is. Na enige malen zal het wel vlug gedaan zijn met de hooligans.
Ja natuurlijk wordt dat niet alleen door Beerschot-supporters gebruikt. Die brullen het wel in hun stadion, omdat die van den Antwerp ook wel "de joden" genoemd worden (de Joodse gemeenschap is altijd al een belangrijke sponsor van Royal Antwerp FC geweest)

met vriendelijke groeten
__________________
[size=4]Love all, trust a few. Do wrong to none.[/size]
Shakespeare
Georg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2003, 16:48   #70
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
[Mja, Fernand is helemaal gewonnen voor de idee van Apartheid. Hij weet dan ook waarover hij spreekt, want hij heeft daar nog gewerkt, en kent Zuid-Afrika dan ook door en door... Die negerkes hadden het nòg zo goed onder het Apartheidstregime...
Vermits gedwongen terugkeer van onze allochtonen vooralsnog niet bespreekbaar is(tenzij ze nog wat meer massaal voor overlast worden), zou het aangewezen zijn om hier een aangepast Apartheidsregime in te voeren. Dit zou op een sociaal aanvaardbare manier het gepaste klimaat scheppen voor een uiteindelijke vrijwillige terugkeer naar de thuislanden.
Dat apartheidsregime wordt nu al door de 'democratische krachten' in stilte doorgevoerd op vraag van de moslimgemeenschap.

Zie bvb de zwembaden met aparte uren voorbehouden voor moslima's ed.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2003, 16:53   #71
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
Waarom toch willen die linksen die zichzelf o zo progressief en breeddenkend voelen met alle geweld alochtone achterlijke gewoonten en culturen inporteren die de NEGATIE zijn van breeddenkendheid en progressiviteit?
Ik denk dat ik hier eindelijk een plausibele verklaring voor gevonden heb. En ook voor het feit waarom de islam zo'n aantrekkingskracht uitoefent op links en op dom en geleerd. Stof voor een nieuwe topic dus.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be