Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 december 2017, 19:28   #281
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Als je kijkt naar de politieke overtuiging van mij en Thuleander, dan weet je wat onze visie is op "anders en beter".
Kortom: je hebt geen flauw idee.
Hieronder wel een zestal alina's spenderen aan het kakken op 'de kudde' maar eens 1 of 2 zinnetjes typen met voorbeelden van hoe jou ideale systeem eruit ziet, nee... dat is teveel gevraagd.

Citaat:
Hier beschrijf je heel mooi het probleem: als onderdeel van de kudde heb je werkelijk geen enkel idee.
Wat ik tot nu toe in deze draad geleerd heb is dat vooral jijzelf geen enkel idee hebt over hoe het systeem beter zou functioneren. Want als je er nog niet in slaagt om daar eens 1 voorbeeld bij te geven terwijl je blijkbaar tijd genoeg hebt om in het wilde weg wat rond te schelden is dat wel duidelijk.

Citaat:
Dat is typisch voor de meute van hersenloze schapen: ze hebben geen enkel idee van "wie wat hoe of waar".
Geen enkel idee hebben van 'wie wat hoe of waar' je zelf voor staat is veel erger.

Citaat:
Maar jullie permiteren het wel om mensen zoals mij en Thuleander plat te branden als ze zeggen hoe het anders kan.
Ocharme toch, dutske.
Ik vraag een paar keer om wat uitleg en mijnheer voelt zich platgebrand...

Citaat:
Ik noem dat de BSO-mentaliteit, beroepsmentaliteit, complete achterlijkheid.
Ja, zo kennen we je weer.

Citaat:
Jullie hebben geen vijanden nodig: je hebt genoeg aan jezelf.
Als je 'vijanden' niet eens kunnen zeggen waar ze voor staan dan is het inderdaad moeilijk om 'vijanden' te vinden.
Misschien sta je wel voor hetzelfde als ik maar zolang je het houdt bij 'kijk naar mijn politieke overtuiging' gaat me dat niet lukken.
Voor zover ik weet is jou politieke overtuiging vooral uit witte klodders, hoeren, stinkende negerinnen en visa-slurpende-vrouwen.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2017, 19:31   #282
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Dat was recht in de roos ....
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2017, 19:32   #283
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Goed, jullie kunnen het niet laten, dus ik zal een concreet voorbeeld geven.

Thuleander heeft het over een zware hypotheek.
Had de uitkomst van WO 2 anders geweest, hadden we geen last gehad van grootbanken en gigantische schulden.
En dat noem jij een concreet voorbeeld?
Ten eerste weet jij totaal niet wat de toekomst had gebracht als WWII anders was afgelopen. WWII had wel op honderd manieren anders kunnen aflopen.

Maar soit, misschien hebben we hier een eerste aanzet, laten we hem grijpen.

Hoe zag jij WWII dan liefst aflopen en wat zou dat concreet betekend hebben voor de toekomst na 1945?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2017, 19:41   #284
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Misschien moet je even mijn 35.000 berichten doorlezen?
inclusief die over uw buurvrouw, negers en bulgaarse saus?
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2017, 19:41   #285
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

ik ben gelukkig dat hitler niet gewonnen heeft. STel u voor, een vuile sos die baas was in Europa.
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2017, 20:19   #286
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
En dat noem jij een concreet voorbeeld?
Ten eerste weet jij totaal niet wat de toekomst had gebracht als WWII anders was afgelopen. WWII had wel op honderd manieren anders kunnen aflopen.

Maar soit, misschien hebben we hier een eerste aanzet, laten we hem grijpen.

Hoe zag jij WWII dan liefst aflopen en wat zou dat concreet betekend hebben voor de toekomst na 1945?
Als de tegenpartij gewonnen had, was de macht van de grootbanken minder geweest.

Wat begrijp je daar niet aan?
Behoeft dat nog meer uitleg?
Begrijp je het niet?

Dat is zo min of meer het onderwerp van deze draad.
Weet je wat dat is, een "onderwerp"?

Wat bestel je zo Starbucks?
Een Mango Passion Frappuccino?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2017, 20:21   #287
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
inclusief die over uw buurvrouw, negers en bulgaarse saus?
De boog hoeft niet altijd gespannen te staan.
Zeveren maakt gelukkig.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2017, 20:43   #288
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Kortom: je hebt geen flauw idee.
Hieronder wel een zestal alina's spenderen aan het kakken op 'de kudde' maar eens 1 of 2 zinnetjes typen met voorbeelden van hoe jou ideale systeem eruit ziet, nee... dat is teveel gevraagd.

Wat ik tot nu toe in deze draad geleerd heb is dat vooral jijzelf geen enkel idee hebt over hoe het systeem beter zou functioneren. Want als je er nog niet in slaagt om daar eens 1 voorbeeld bij te geven terwijl je blijkbaar tijd genoeg hebt om in het wilde weg wat rond te schelden is dat wel duidelijk.

Geen enkel idee hebben van 'wie wat hoe of waar' je zelf voor staat is veel erger.

Ocharme toch, dutske.
Ik vraag een paar keer om wat uitleg en mijnheer voelt zich platgebrand...

Ja, zo kennen we je weer.

Als je 'vijanden' niet eens kunnen zeggen waar ze voor staan dan is het inderdaad moeilijk om 'vijanden' te vinden.
Misschien sta je wel voor hetzelfde als ik maar zolang je het houdt bij 'kijk naar mijn politieke overtuiging' gaat me dat niet lukken.
Voor zover ik weet is jou politieke overtuiging vooral uit witte klodders, hoeren, stinkende negerinnen en visa-slurpende-vrouwen.
De haat, de karikaturen, het zuur, de complete blubber die je hier komt uitstorten is zeker geen teken van een gelukkig mens.

Een gelukkig mens moet zijn kinderen geen vervallen charcuterie voorschotelen met fikse korting.
Net zoals een goede vader geen wiet zit te smoren.

Hoe het beter kan? Meer loon overhouden, minder belastingen en dus minder overheid, macht van de banken drastisch inperken, grenzen sluiten, geen nutteloze uitgaven meer vanuit de overheid, rechtbanken die moordenaars voldoende straffen, de Europese Unie afschaffen.

Zo ver is het gekomen, dat leeghoofdigen zonder principes de mensen met principes gaan uitkafferen.
Probeer zelf eens na te denken.
Ik heb genoeg voorbeelden gegeven.

Wanneer je charcuterie koopt dat vervallen is met 30% korting, dan ga je voor kwantiteit.
Ik ga voor kwaliteit.
Pas bovenstaande toe en je hebt een fikse verandering.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2017, 21:18   #289
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Die rest was een concreet voorbeeld ?
Dus hadden de nazi's gewonnen, hadden we nu geen grootbanken gehad ?
Zoiets, gezien de Duitse mirakeljaren (1933-’38) waarin dat land economisch verrees uit het puin van Versailles, is dit feit net te danken zijn aan het eigen monetair systeem dat toen werd uitgebracht, met de 'waarborg' ervan gebaseerd op de werkwilligheid van de bevolking en geproduceerde goederen:

"We were not foolish enough to try to make a currency [backed by] gold of which we had none, but for every mark that was issued we required the equivalent of a mark's worth of work done or goods produced. . . .we laugh at the time our national financiers held the view that the value of a currency is regulated by the gold and securities lying in the vaults of a state bank."
- Adolf Hitler, quoted in "Hitler's Monetary System"

En wat met de nuchtere vaststelling die Rakovsky, een Bolsjeviek tot in het merg en goede vriend van Trotsky, maakte:

“[Hitler] took over for himself the privilege of manufacturing money and not only physical moneys, but also financial ones; he took over the untouched machinery of falsification and put it to work for the benefit of the state . . . . Are you capable of imagining what would have come . . . if it had infected a number of other states . . . . If you can, then imagine its counterrevolutionary functions”

Zelfs naoorlogse economen geven op dat punt lof aan Snorremans:

“Economist Henry C K Liu writes of Germany's remarkable transformation:

The Nazis came to power in Germany in 1933, at a time when its economy was in total collapse, with ruinous war-reparation obligations and zero prospects for foreign investment or credit. Yet through an independent monetary policy of sovereign credit and a full-employment public-works program, the Third Reich was able to turn a bankrupt Germany, stripped of overseas colonies it could exploit, into the strongest economy in Europe within four years, even before armament spending began.”

http://www.webofdebt.com/articles/bankrupt-germany.php

Kortom, de banksters werden gewoon terzijde geschoven en die verlossende aktie zou het einde betekenen voor hun monetaire monopoly om geld uit het niets te toveren en dat dan tegen woekerrente uit te lenen.
Stel je voor dat, zoals Rakovsky zich levendig kon voorstellen, andere landen – die ook schulden hadden aan banken - het Duitse monetaire voorbeeld zouden volgen, dan was het game over geweest voor die geldzwendelaars en hun politieke knechten.

Alleen daarom moést en zoú Duitsland vernietigd worden, elke andere reden voor het uitbreken van WO-2 is louter geschreven vanuit de zgn ‘humanitaire’ positie van de overwinnaar.
Citaat:
De Sovjet-Unie had ook geen grootbanken...
Wel een centrale bank (Gosbank), maar die kon niet doen voor de SU, wat voor de Duitse Rijksbank blijkbaar wel kon.
Citaat:
Probeer nog eens.
Net gedaan.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 20 december 2017 om 21:20.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2017, 21:26   #290
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
De haat, de karikaturen, het zuur, de complete blubber die je hier komt uitstorten is zeker geen teken van een gelukkig mens.

Een gelukkig mens moet zijn kinderen geen vervallen charcuterie voorschotelen met fikse korting.
Net zoals een goede vader geen wiet zit te smoren.

Hoe het beter kan? Meer loon overhouden, minder belastingen en dus minder overheid, macht van de banken drastisch inperken, grenzen sluiten, geen nutteloze uitgaven meer vanuit de overheid, rechtbanken die moordenaars voldoende straffen, de Europese Unie afschaffen.

Zo ver is het gekomen, dat leeghoofdigen zonder principes de mensen met principes gaan uitkafferen.
Probeer zelf eens na te denken.
Ik heb genoeg voorbeelden gegeven.

Wanneer je charcuterie koopt dat vervallen is met 30% korting, dan ga je voor kwantiteit.
Ik ga voor kwaliteit.
Pas bovenstaande toe en je hebt een fikse verandering.
Wajooo, ewa ja....

Mohim, terugkeren naar een geromantiseerd verleden is helaas niet realistisch of mogelijk. Echt niet vergeten dat mensen vroeger ook zo hun problemen hadden. Armoede en ziektes, vrouwen aan de haard, 8 a 9 kinderen, geen kinderbijslag, 1 middelmatig loon, met hoger naar bed gaan, elke avond patat,...

Laatst gewijzigd door Guinevere : 20 december 2017 om 21:26.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2017, 21:30   #291
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
...Alleen daarom moést en zoú Duitsland vernietigd worden, elke andere reden voor het uitbreken van WO-2 is louter geschreven vanuit de zgn ‘humanitaire’ positie van de overwinnaar...
Geloof jij dat nu écht ????
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2017, 21:36   #292
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Geloof jij dat nu écht ????
De argumenten daarvoor zijn duidelijk genoeg, me dunkt.
Maar je mag gerust de 'officiële reden' blijven geloven, hoor.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2017, 22:26   #293
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2017, 13:33   #294
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
De haat, de karikaturen, het zuur, de complete blubber die je hier komt uitstorten is zeker geen teken van een gelukkig mens.
Hoe hypocriet kan je eigenlijk worden?
Haat, karikaturen, blubber uitstorten? Waar dan?
Ik deed hier nog niet meer dan meegeven dat ik het huidige systeem niet als het meest ideale beschouw maar dat ik er mee kan leven en dat ik er het beste van probeer te maken. En dan lees jij haat?

Citaat:
Een gelukkig mens moet zijn kinderen geen vervallen charcuterie voorschotelen met fikse korting.
Net zoals een goede vader geen wiet zit te smoren.
En dan heb jij het over karikaturen?
Echt, hoe hypocriet kan je worden?

Citaat:
Hoe het beter kan? Meer loon overhouden, minder belastingen en dus minder overheid, macht van de banken drastisch inperken, grenzen sluiten, geen nutteloze uitgaven meer vanuit de overheid, rechtbanken die moordenaars voldoende straffen, de Europese Unie afschaffen.
Die voorstellen hoor je aan elke toog. Hoe later op de avond, hoe meer.
Of op een VB-congres, daar hoor je dat ook.
Ik veronderstel dat je ze dan ook van een of andere VB website hebt geplukt want net zoals het VB altijd doet laat jij ook na om eens te duiden hoe zo'n voorstellen dan in werkelijkheid uitgevoerd moeten worden.

-Hoe verbeteren we het systeem?
-Minder belastingen!!
Tsja, dat voorstel had ik op de speelplaats van de lagere school ook kunnen gaan halen.

Citaat:
Zo ver is het gekomen, dat leeghoofdigen zonder principes de mensen met principes gaan uitkafferen.
Jij ziet echt dingen die er niet zijn eh? Je wordt platgebrand, ik zit je uit te kafferen,...
Lees je eigen replies eens na en kom dan nog eens terug over wie er zit uit te kafferen.
Citaat:
Probeer zelf eens na te denken.
Ik heb genoeg voorbeelden gegeven.
Waarom moet ik nadenken over wat voor jou het ideale systeem is en hoe je dat zou verwezenlijken?
Dat is gemakkelijk. Mijn ideale systeem is zus en zo en als je twijfelt twijfelt aan de uitbouw daarvan moet je er maar eens over nadenken.

Citaat:
Wanneer je charcuterie koopt dat vervallen is met 30% korting, dan ga je voor kwantiteit.
Had jij het ergens over karikaturen?
En wie beschuldigde je daarvan?

Citaat:
Ik ga voor kwaliteit.
Pas bovenstaande toe en je hebt een fikse verandering.
Ik ook!
Daarom stel ik voor om, in dezelfde lijn als jou voorstellen, de zon voortaan te verplichten om slechts 1 keer in de 14 dagen niet te schijnen, om alle werkgevers hun werknemers een opslag te geven van 250%, om alle honger en armoede uit de wereld te helpen, om iedereen een fatsoenlijke woning te geven met betaalbare nutsvoorzieningen, om iedereen minstens 1 keer in zijn leven de lotto te doen winnen,...
Prima voorstellen lijkt mij.
En als je je afvraagt hoe we dat in realiteit gaan omzetten raad ik je aan om er maar eens deftig over na te denken.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2017, 13:37   #295
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Als de tegenpartij gewonnen had, was de macht van de grootbanken minder geweest.
Hoe weet jij dat zo zeker?

Citaat:
Wat begrijp je daar niet aan?
Behoeft dat nog meer uitleg?
Begrijp je het niet?
Ik begrijp niet hoe jij weet wat er gebeurd zou zijn als WWII anders afgelopen zou zijn nee. Dat behoeft idd wat meer uitleg.

Citaat:
Dat is zo min of meer het onderwerp van deze draad.
Weet je wat dat is, een "onderwerp"?
Toch wel. Maar ik begrijp niet wat dat te maken heeft met wat loze beweringen in de groep te gooien.

Citaat:
Wat bestel je zo Starbucks?
Een Mango Passion Frappuccino?
Karikatuur iemand?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2017, 22:29   #296
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Het is helemaal niet moeilijk om dergelijke voorstellen uit te voeren.
Dat is eigenlijk doodeenvoudig.

De kudde is echter zo gebrainwasht dat ze nog amper snappen hoeveel 1 + 1 is.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2017, 22:48   #297
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Het is helemaal niet moeilijk om dergelijke voorstellen uit te voeren.
Dat is eigenlijk doodeenvoudig.

De kudde is echter zo gebrainwasht dat ze nog amper snappen hoeveel 1 + 1 is.
Maar blijkbaar wel te moeilijk om gewoon te kunnen benoemen ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2017, 22:49   #298
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Maar blijkbaar wel te moeilijk om gewoon te kunnen benoemen ?
Dan moet je dringend leren begrijpend lezen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2017, 07:03   #299
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Het is helemaal niet moeilijk om dergelijke voorstellen uit te voeren.
Dat is eigenlijk doodeenvoudig.

De kudde is echter zo gebrainwasht dat ze nog amper snappen hoeveel 1 + 1 is.
Hier schieten we nog maar weer eens niks mee op eh?

Soit, op enige verstaanbare uitleg ga ik niet meer wachten.

Laten we afspreken dat ik gewoon verder doe met zo gelukkig mogelijk leven en dat jij de rest van je leven spendeert aan mekkeren op het systeem waar je zonder al te veel tegenspartelen toch ook gewoon in meedraait.

Ik denk dat niemand in deze draad me zal tegenspreken als ik stel dat het met jou argumentatie veel triestiger gesteld is dan met uw gescheld en uw hypocrisie.

.
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2017, 15:38   #300
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Hier schieten we nog maar weer eens niks mee op eh?

Soit, op enige verstaanbare uitleg ga ik niet meer wachten.

Laten we afspreken dat ik gewoon verder doe met zo gelukkig mogelijk leven en dat jij de rest van je leven spendeert aan mekkeren op het systeem waar je zonder al te veel tegenspartelen toch ook gewoon in meedraait.

Ik denk dat niemand in deze draad me zal tegenspreken als ik stel dat het met jou argumentatie veel triestiger gesteld is dan met uw gescheld en uw hypocrisie.

.
Jouw probleem is dat je het simpelweg niet kan of wil begrijpen.

Trol rustig verder en blijf jezelf beliegen.

De kudde leeft van zelfbedrog, doe zo voort.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be