Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 15 maart 2015, 11:03   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Red face "Ergste nachtmerrie van IS": Irakezen maken cultheld van universiteitsdocent met bijl

Bron

Detail tekst:

Citaat:
Terwijl het Iraakse leger en tal van milities IS hevig bekampen in Tikrit, stellen Irakezen elders hun hoop op een universiteitsdocent met bijl om de moslimextremisten te verslaan.
De man met de bijl zeg maar ...

En ik die dacht dat een bijl alleen maar handig was in de tuin.


Een heel ander persoon blijkt dan weer enorme fan te zijn van de Teletubbies, al lijkt mij dat enorm ongeloofwaardig.

"Jihadi John is fan van... de Teletubbies"

Zoals ik hier ergens ten velde op forum dezes al eens wist te schrijven hebben die allemaal teveel naar die weliswaar prachtige serie 24 gekeken met éne zekere Jack Bauer in de hoofdrol (Kiefer Sutherland box 53 dvd dacht ik en seizoen 9 ook nog)

Complotten, samenzweringen, moorden, terroristen, olie, geld ... draait het daar in real life ook niet allemaal om
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 maart 2015 om 11:10.
Universalia is offline  
Oud 15 maart 2015, 11:11   #2
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Het zijn harde tijden voor pacifisten.
Thuleander is offline  
Oud 15 maart 2015, 12:51   #3
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.185
Standaard

Die bijl dat is de Arabische fasces.

En de zaklamp op het geweer is omdat ze hem in het donker van ver zouden zien komen.

Dan kunnen ze er beter op mikken.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline  
Oud 15 maart 2015, 12:55   #4
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Die zijn wel gezonden door god zelve, dat overstijgt sex en geld.
Snerror is offline  
Oud 15 maart 2015, 14:47   #5
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.760
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



De man met de bijl zeg maar ...

En ik die dacht dat een bijl alleen maar handig was in de tuin.


Een heel ander persoon blijkt dan weer enorme fan te zijn van de Teletubbies, al lijkt mij dat enorm ongeloofwaardig.

"Jihadi John is fan van... de Teletubbies"

Zoals ik hier ergens ten velde op forum dezes al eens wist te schrijven hebben die allemaal teveel naar die weliswaar prachtige serie 24 gekeken met éne zekere Jack Bauer in de hoofdrol (Kiefer Sutherland box 53 dvd dacht ik en seizoen 9 ook nog)

Complotten, samenzweringen, moorden, terroristen, olie, geld ... draait het daar in real life ook niet allemaal om
Die leukerd heeft ongetwijfeld de film 'Inglorious Bastards' gezien, en imiteert de scène met de 'Bear Jew'.

https://www.youtube.com/watch?v=pVEFCDP4KiM
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 15 maart 2015, 18:48   #6
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

IS-militanten rond Tikrit worden gevierendeeld en onthoofd door sjiitische milities. Ze verkleden zich zelfs als vrouw om het strijdtoneel te kunnen ontvluchten: http://www.mirror.co.uk/news/world-n...caught-5336795

Er is zelfs sprake van wraakacties tegen gewone soennieten, die verdacht worden van collaboratie met IS.
mvd is offline  
Oud 15 maart 2015, 20:18   #7
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
smiley's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2004
Berichten: 10.199
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:



De man met de bijl zeg maar ...

En ik die dacht dat een bijl alleen maar handig was in de tuin.

Een heel ander persoon blijkt dan weer enorme fan te zijn van de Teletubbies, al lijkt mij dat enorm ongeloofwaardig.

"Jihadi John is fan van... de Teletubbies"

Zoals ik hier ergens ten velde op forum dezes al eens wist te schrijven hebben die allemaal teveel naar die weliswaar prachtige serie 24 gekeken met éne zekere Jack Bauer in de hoofdrol (Kiefer Sutherland box 53 dvd dacht ik en seizoen 9 ook nog)

Complotten, samenzweringen, moorden, terroristen, olie, geld ... draait het daar in real life ook niet allemaal om
Zelfde soort antiwesters pro islamstaat krapuul als het kalifaat/sharia minnende alla hakbaar roepende IS. Hij heeft immers dezelfde boekskes gelezen en handelt er ook naar, heeft dezelfde agenda. Waarom ze dan elkaar letterlijk de kop in slaan ? Omdat ze beiden denken de ware gelovige te zijn en de andere de ongelovige/afvallige. En wat moet er met afvalligen gebeuren ? Juist ! Perfect conform hun immorele haatboekskes.

Oh ja. Vandaag het circus op tv gezien. Alle religieuze 'leiders' hand in hand met in het midden een imam en alle 'verdraagzame' politieke partijen vertegenwoordigd. Voor vrede, respect godsdienstvrijheid en tegen onverdraagzaamheid en terreur. De steeds maar weer herhaalde leugen 'wie een mens doodt ... http://www.exmoslim.org/wie%20een%20mens%20doodt.html mocht ook niet ontbreken. Zolang een moslim blijft zweren bij zijn koran en zijn andere haatboekskes waar net het omgekeerde in staat als waar zij vandaag voor op straat kwamen en 'profeet' mohammed als voorbeeld blijven nemen komt heel die show nogal ongeloofwaardig over. Dit was niets anders dan een pro islam manifestatie aangezien alleen de islam met zijn terreur onder vuur ligt, en dit volkomen terecht. De enige die dus bij die manifestatie belang heeft is de in het midden lopende imam met zijn islam.

Over bijlen gesproken. In Gent (jaja, het Gent van Termont) hebben een 25 tal 'allochtonen' (dat woord bestaat niet meer in Gent dus die problemen zijn door dit woord niet meer te gebruiken van de baan ?) met messen en bijlen huisgehouden. Wie gaat er met een bijl op cafee ? http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-in-Gent.dhtml
__________________
De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68

Laatst gewijzigd door smiley : 15 maart 2015 om 20:48.
smiley is offline  
Oud 15 maart 2015, 20:23   #8
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Dergelijke artikels doen me steevast denken aan het Comache-album van Hermann "En de duivel brulde van vreugde".

Maar blijkbaar zag Allah dat het allemaal goed was...
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 16 maart 2015, 21:50   #9
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Vroeger smeten wij als kinderen bijlen naar elkaar om te spelen.
Echte bijlen.
We konden daar goed mee smijten om den duur.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline  
Oud 17 maart 2015, 19:35   #10
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Vroeger smeten wij als kinderen bijlen naar elkaar om te spelen.
Echte bijlen.
We konden daar goed mee smijten om den duur.
Aangezien je klinkt alsof je nog geen onderdelen mist, toch ook weer niet zo goed!
andev is offline  
Oud 18 maart 2015, 06:44   #11
Frailty
Partijlid
 
Frailty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
IS-militanten rond Tikrit worden gevierendeeld en onthoofd door sjiitische milities. Ze verkleden zich zelfs als vrouw om het strijdtoneel te kunnen ontvluchten: http://www.mirror.co.uk/news/world-n...caught-5336795
Er is zelfs sprake van wraakacties tegen gewone soennieten, die verdacht worden van collaboratie met IS.
Dat keur ik goed, je moet de taal van de terroristen spreken anders denken ze dat het je niet menens is.

http://i.imgur.com/eZV0t.jpg

Laatst gewijzigd door Frailty : 18 maart 2015 om 06:50.
Frailty is offline  
Oud 18 maart 2015, 08:22   #12
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Het zijn harde tijden voor pacifisten.
Volgens het gelinkte artikel is de man onderdeel van een andere zeer gewelddadige fractie, eentje met goede banden met Iran. Held? Misschien wel. Pacifist? Nah...
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline  
Oud 18 maart 2015, 10:16   #13
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frailty Bekijk bericht
Dat keur ik goed, je moet de taal van de terroristen spreken anders denken ze dat het je niet menens is.

http://i.imgur.com/eZV0t.jpg
Het is begrijpelijk, maar goedkeuren gaat te ver. Bovendien is het problematisch wanneer er ook ''verdachten'' aan onderhevig zijn.
mvd is offline  
Oud 19 maart 2015, 02:50   #14
Frailty
Partijlid
 
Frailty's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Het is begrijpelijk, maar goedkeuren gaat te ver. Bovendien is het problematisch wanneer er ook ''verdachten'' aan onderhevig zijn.
Je kunt geen ommelet bakken zonder eieren te breken... �* la guerre comme �* la guerre...
Frailty is offline  
Oud 2 april 2015, 15:47   #15
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frailty Bekijk bericht
Dat keur ik goed
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frailty Bekijk bericht
Je kunt geen ommelet bakken zonder eieren te breken... �* la guerre comme �* la guerre...
met zulke moraal verschil je niet veel met de IS.

Je zou er goed tussen passen.
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 2 april 2015 om 15:47.
Sywen is offline  
Oud 8 april 2015, 11:54   #16
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Het zijn harde tijden voor pacifisten.
Pacifisten zijn een uitstervende soort. Kijk naar hun groot voorbeeld , Jezus, en hoe die de scéne verliet...Liever hij dan ik.
griezel is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be