Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 juli 2002, 19:14   #1
Akt
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 7 juli 2002
Locatie: Gent
Berichten: 3
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Akt Stuur een bericht via MSN naar Akt
Standaard

EUdee is de werknaam van een nieuw tijdschrift opgericht door twee studenten uit Gent. Bedoeling is verschillende onderwerpen i.v.m. politiek, cultuur en economie te bespreken. We willen ons richten op de relevante evoluties op lange termijn die in de toekomst nog een rol kunnen spelen.
Ben je bezig met politiek in Europa en België, en heb je zin om mee te werken aan een splinternieuw forum\tijdschrift laat ons iets weten.

mvg, EUdee
__________________
EUdee studenten
Akt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2002, 19:37   #2
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akt
EUdee is de werknaam van een nieuw tijdschrift opgericht door twee studenten uit Gent. Bedoeling is verschillende onderwerpen i.v.m. politiek, cultuur en economie te bespreken. We willen ons richten op de relevante evoluties op lange termijn die in de toekomst nog een rol kunnen spelen.
Ben je bezig met politiek in Europa en België, en heb je zin om mee te werken aan een splinternieuw forum\tijdschrift laat ons iets weten.

mvg, EUdee

Wat is de ideologische strekking van de artikels inzake politiek bijvoorbeeld?
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2002, 20:17   #3
Pieterjan
Parlementslid
 
Pieterjan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.771
Standaard

Persoonlijk heb ik daar interesse voor. Enkele dingen weerhouden me. Is het de bedoeling dat daar veel tijd in wordt gestoken? Kwestie van nog wat tijd over te laten voor de studies. Met de richting die ik volg-journalistiek- zou het natuurlijk een uitermate boeiende ervaring kunnen zijn. Ook op het vlak van DTP en layoutverzorging heb ik al enkele jaren ervaring. Programma's als Quark Xpress en Pagemaker heb ik dus al min of meer onder de knie. Geef wat meer info en ik zal een beslissing nemen.
Pieterjan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2002, 21:07   #4
Akt
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 7 juli 2002
Locatie: Gent
Berichten: 3
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Akt Stuur een bericht via MSN naar Akt
Standaard

EUdee is een tijdschrift waarin alle democratische en kritische gedachten hun plaats krijgen. De bedoeling is verschillende meningen tegen elkaar uit te spelen en zo te komen tot een pluralistisch geheel. Uiteindelijk zouden we een divers beeld willen krijgen van wat er nu leeft en wat er in de toekomst nog een rol zou kunnen spelen.
__________________
EUdee studenten
Akt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2002, 21:14   #5
Pieterjan
Parlementslid
 
Pieterjan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.771
Standaard

Stuur me een e-mail met de eisen waaraan ik moet voldoen en ik neem dan weer contact op. Vanaf 19/08 ben ik weer in Gent.
Pieterjan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2002, 21:35   #6
Akt
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 7 juli 2002
Locatie: Gent
Berichten: 3
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Akt Stuur een bericht via MSN naar Akt
Standaard

We willen driemaandelijks een tijdschrift uitgeven, de bedoeling was het tijdschrift te verspreiden aan de RUG, met kopies. We sluiten echter geen andere suggesties uit.
Layout kan van pas komen, maar we willen nog even benadrukken dat het gaat om vrijwillige deelname vermits wij zelf over weinig financiële middelen beschikken. We vragen enkel aan diegenen die willen meewerken dat ze een of meerdere artikels schrijven na onderling overleg.
Ben jijzelf vaak in Gent? of ben je bereid naar Gent te komen?
Dit is geen absolute vereiste maar het is natuurlijk wel handiger.

mvg EUdee
__________________
EUdee studenten
Akt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juli 2002, 21:39   #7
Pieterjan
Parlementslid
 
Pieterjan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2002
Berichten: 1.771
Standaard

Als ik me kan vrijmaken is het mogelijk om naar Gent te komen. Vanaf begin augustus ben ik enkele weken kotloos. Die weken wordt het een beetje moeilijk maar voor de rest is het perfect mogelijk. De komende weken heb ik ook amper tijd. Tweede zit is in aantocht en daar wil ik klaar voor zijn. Ik weet niet of ik de talenten noch de capaciteiten heb maar ik wil gerust proberen. Ik verwittig u maar, in koffie zetten ben ik geen uitblinker. Oef, daar ben ik ook al weer van af.
Pieterjan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be