Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 17 februari 2015, 11:16   #21
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Sorry, maar het gaat niet om mijn territorium.
Elke natie moet zijn eigen territorium verdedigen en beveiligen.
Zelfs het onze is blijkbaar niet waterdicht genoeg om dat religieus crapuul buiten te houden.
We kunnen niet de veiligheid van gans de wereld bekostigen, als de onze nog rammelt.
Het probleem zit natuurlijk in het feit dat wij Westerlingen dit probleem mee geschapen hebben, door decennialang de grootste haatpredikers de hand boven het hoofd te houden in ruil voor de benzine.
Onze goede vrienden van Saoudi Arabië met name, waar men nog steeds mensen ophangt, en waar stinkendrijke oliesjeiks de gulle financierders van hun tweede belangrijkste exportproduct zijn: fundamentalistische imams.

Zolang we blijven onze auto voltanken met olie uit dat land blijven we dat probleem in stand houden.
Bolleke Wol is offline  
Oud 17 februari 2015, 11:24   #22
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Het probleem zit natuurlijk in het feit dat wij Westerlingen dit probleem mee geschapen hebben, door decennialang de grootste haatpredikers de hand boven het hoofd te houden in ruil voor de benzine.
Onze goede vrienden van Saoudi Arabië met name, waar men nog steeds mensen ophangt, en waar stinkendrijke oliesjeiks de gulle financierders van hun tweede belangrijkste exportproduct zijn: fundamentalistische imams.

Zolang we blijven onze auto voltanken met olie uit dat land blijven we dat probleem in stand houden.
Tsja,...
Zelfs met ontwikkelingsgeld worden er wreedheden en dictatoriale gefinancierd zonder dat we er olie voor terugkrijgen.

En aan tanken is er geen ontkomen.
De automobilist heeft trouwens niet eens inspraak over de herkomst van de olie.
Ik voel me dus niet schuldig hoor.
Idem voor de energie waar we ons huis mee verwarmen.
Zit jij met drie truien aan in de winter?
Of financier je ook onrechtstreeks kloterijen met je maandelijkse electrabel-afrekening?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline  
Oud 17 februari 2015, 19:23   #23
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN Bekijk bericht
Je zou je ook kunnen afvragen, waarom zij hun wel op hun kop laten schijten?
Dringend tijd dat wij ons beginnen te gedragen als moslimkrapuul?
O ja, "jij bent geen moslim en je zal het niet worden"?
Wat voor onnozelheden ga je nu weer uitspuwen om iedereen wat op te jutten? Niets beters te doen met je tijd? Kunnen ze je nergens gebruiken voor iets nuttigers?
andev is offline  
Oud 17 februari 2015, 19:26   #24
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Een beetje zoals het utopisch wereldbeeld van de religioten van uw slag bedoel je?
Meneer Multiman is geen moslim en speelt enkel wat met Uw voeten!

Laatst gewijzigd door andev : 17 februari 2015 om 19:26.
andev is offline  
Oud 22 februari 2015, 18:51   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN Bekijk bericht
Volgens mij ben je daar eerder een extreem flauw afkooksel van. Want om uw utopisch wereldbeeld door te kunnen voeren, moet je iedereen ie het niet met uw visie eens is, met kogels doorzeven tot er van discriminatie van andersdenkenden geen sprake meer kan zijn. Enfin, je weet best hoe het er in de communitische paradijzen aan toe ging.
Hetzelfde dat jouw geloofsgenoten in de 21ste eeuw over heel de wereld doen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 februari 2015, 18:52   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Meneer Multiman is geen moslim en speelt enkel wat met Uw voeten!
Multidinges doet wat wij volgens zijn IS-soort verdienen:op onze kop schijten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 februari 2015, 19:04   #27
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Als progressief (naar verluid) extreem-linkse commiesossie ben ik uiteraard wel gevoelig voor de structurele problemen met betrekking tot discriminatie op de arbeidsmarkt, ik heb het zelf meermaals zien gebeuren, en het is geen geheim dat discriminatie en achterstelling tot allerlei maatschappelijke problemen kunnen leiden zoals gettovorming en de daarbij horende criminaliteit.

Discriminatie is zeker een probleem dat moet aangepakt worden als het zich stelt.

Ik zit echter met een nogal moeilijke vraag waar mijn medelinkse commiesossie progressievelingen geen deftig antwoord op geven.
Waar blijven de fundamentalistische Negers, Homoseksuelen, Christenen, Feministen, Oost-Europeanen, Aziaten, Joden, Hindoes, Zuid-Amerikanen, Hollanders en Domme Blondjes met hun terreuraanslagen in Europa in naam van hun geloof/identiteit/geaardheid? Die zijn toch ook allemaal meermaals het slachtoffer geweest van vormen van discriminatie, onderdrukking, spot en cartoons? Waarom schieten zij geen cartoonisten neer?

Het is een vreemde zaak, wie geeft mij een antwoord?
Discriminatie is maar een heel klein stukje van het verhaal natuurlijk.

Radicalisering is iets complex, dat is een heel proces waar discriminatie een deel van kan zijn, maar dat hoeft niet.

Soms is trouwens gewoon dommigheid een bepalende factor.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 22 februari 2015, 19:32   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.223
Standaard

Discriminatie is van alle tijden, onvermijdelijk, en zelfs een mensenrecht.

http://ovv.be/page.php?ID=277

De linkse positieve discriminatiewetten hebben daar géén verandering in gebracht.
Integendeel!
Het is géén toeval dat de politieke hoofdverantwoordelijken voor de gang van zaken in héél Europa aan de verliezende hand zijn.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 22 februari 2015, 20:00   #29
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Als progressief (naar verluid) extreem-linkse commiesossie ben ik uiteraard wel gevoelig voor de structurele problemen met betrekking tot discriminatie op de arbeidsmarkt, ik heb het zelf meermaals zien gebeuren, en het is geen geheim dat discriminatie en achterstelling tot allerlei maatschappelijke problemen kunnen leiden zoals gettovorming en de daarbij horende criminaliteit.

Discriminatie is zeker een probleem dat moet aangepakt worden als het zich stelt.

Ik zit echter met een nogal moeilijke vraag waar mijn medelinkse commiesossie progressievelingen geen deftig antwoord op geven.
Waar blijven de fundamentalistische Negers, Homoseksuelen, Christenen, Feministen, Oost-Europeanen, Aziaten, Joden, Hindoes, Zuid-Amerikanen, Hollanders en Domme Blondjes met hun terreuraanslagen in Europa in naam van hun geloof/identiteit/geaardheid? Die zijn toch ook allemaal meermaals het slachtoffer geweest van vormen van discriminatie, onderdrukking, spot en cartoons? Waarom schieten zij geen cartoonisten neer?

Het is een vreemde zaak, wie geeft mij een antwoord?
Ik ben vol verwachting aan het wachten op de eerste geladicaliseelde flietchinees.
__________________
Mein Land
F.B. is offline  
Oud 22 februari 2015, 20:37   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.223
Standaard

De vraag was:

Citaat:
Ik zit echter met een nogal moeilijke vraag waar mijn medelinkse commiesossie progressievelingen geen deftig antwoord op geven.
Waar blijven de fundamentalistische Negers, Homoseksuelen, Christenen, Feministen, Oost-Europeanen, Aziaten, Joden, Hindoes, Zuid-Amerikanen, Hollanders en Domme Blondjes met hun terreuraanslagen in Europa in naam van hun geloof/identiteit/geaardheid? Die zijn toch ook allemaal meermaals het slachtoffer geweest van vormen van discriminatie, onderdrukking, spot en cartoons? Waarom schieten zij geen cartoonisten neer
Het antwoord is: omdat de opgesomden, en nog een heleboel anderen die eveneens aan de lijven ondervonden wat discriminatie is, geen aanhangers zijn van de "vredelievende" ISLAM.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 25 februari 2015, 13:20   #31
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Tsja,...
Zelfs met ontwikkelingsgeld worden er wreedheden en dictatoriale gefinancierd zonder dat we er olie voor terugkrijgen.

En aan tanken is er geen ontkomen.
De automobilist heeft trouwens niet eens inspraak over de herkomst van de olie.
Ik voel me dus niet schuldig hoor.
Idem voor de energie waar we ons huis mee verwarmen.
Zit jij met drie truien aan in de winter?
Of financier je ook onrechtstreeks kloterijen met je maandelijkse electrabel-afrekening?
We zijn wel verantwoordelijk voor de partijen die we aan de macht stemmen en die allerlei 'vrijhandelsakkoorden' goedkeuren.
Bolleke Wol is offline  
Oud 25 februari 2015, 17:58   #32
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Discriminatie is maar een heel klein stukje van het verhaal natuurlijk.

Radicalisering is iets complex, dat is een heel proces waar discriminatie een deel van kan zijn, maar dat hoeft niet.

Soms is trouwens gewoon dommigheid een bepalende factor.
Er zijn zoveel lieden die zich uitsloven om te beweren dat de Islam daar voor niets tussen zit. Terwijl het juist de islam is die aan de basis ligt van hun gedrag!
andev is offline  
Oud 25 februari 2015, 20:24   #33
schaakspeler
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2010
Berichten: 330
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Er zijn zoveel lieden die zich uitsloven om te beweren dat de Islam daar voor niets tussen zit. Terwijl het juist de islam is die aan de basis ligt van hun gedrag!
Dan moet je godsdienstvrijheid afschaffen. In de bijbel staan ook veel uitspraken die tot geweld tegen andersdenkenden kunnen aanzetten.
schaakspeler is offline  
Oud 25 februari 2015, 22:37   #34
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN Bekijk bericht
Je zou je ook kunnen afvragen, waarom zij hun wel op hun kop laten schijten?
2

Ik vind eigenlijk veel zaken in het leven helemaal niet om mee te lachen. En 'anderen' uitlachen vind ik toch maar van weinig smaak en fatsoen getuigen. Als je daarmee publiekelijk uw brood verdient, dan moet je ook niet verbaasd om de publieke reacties daarop.
Guinevere is offline  
Oud 25 februari 2015, 22:41   #35
Guinevere
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 augustus 2014
Locatie: BE
Berichten: 9.477
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Als progressief (naar verluid) extreem-linkse commiesossie ben ik uiteraard wel gevoelig voor de structurele problemen met betrekking tot discriminatie op de arbeidsmarkt, ik heb het zelf meermaals zien gebeuren, en het is geen geheim dat discriminatie en achterstelling tot allerlei maatschappelijke problemen kunnen leiden zoals gettovorming en de daarbij horende criminaliteit.

Discriminatie is zeker een probleem dat moet aangepakt worden als het zich stelt.

Ik zit echter met een nogal moeilijke vraag waar mijn medelinkse commiesossie progressievelingen geen deftig antwoord op geven.
Waar blijven de fundamentalistische Negers, Homoseksuelen, Christenen, Feministen, Oost-Europeanen, Aziaten, Joden, Hindoes, Zuid-Amerikanen, Hollanders en Domme Blondjes met hun terreuraanslagen in Europa in naam van hun geloof/identiteit/geaardheid? Die zijn toch ook allemaal meermaals het slachtoffer geweest van vormen van discriminatie, onderdrukking, spot en cartoons? Waarom schieten zij geen cartoonisten neer?

Het is een vreemde zaak, wie geeft mij een antwoord?
Mijn antwoord is dat u de geschiedenis er maar weer eens op moet nalezen. Al die groeperingen hebben met geweld gereageerd toen men op hun kop scheet... en doen dat nog steeds.
Guinevere is offline  
Oud 25 februari 2015, 22:55   #36
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MultiMAN Bekijk bericht
Je zou je ook kunnen afvragen, waarom zij hun wel op hun kop laten schijten?
Tuurlijk joch, wanneer je niet kiest voor agressie maar zo iets beschaafd als dialoog, laat je op je kop schijten, toch?

Laatst gewijzigd door alice : 25 februari 2015 om 22:55.
alice is offline  
Oud 25 februari 2015, 23:20   #37
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
2

Ik vind eigenlijk veel zaken in het leven helemaal niet om mee te lachen. En 'anderen' uitlachen vind ik toch maar van weinig smaak en fatsoen getuigen. Als je daarmee publiekelijk uw brood verdient, dan moet je ook niet verbaasd om de publieke reacties daarop.
"ze hebben die moordaanslag zelf uitgelokt" zeg maar.

Speciaal voor onze religiote vrienden nog eens:

Fuck you.

__________________

"There is no such thing as Margaret Thatcher."
- Society
Bolleke Wol is offline  
Oud 26 februari 2015, 08:41   #38
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Mijn antwoord is dat u de geschiedenis er maar weer eens op moet nalezen. Al die groeperingen hebben met geweld gereageerd toen men op hun kop scheet... en doen dat nog steeds.
Het geweld heeft dus weinig geholpen?
Bobke is offline  
Oud 26 februari 2015, 09:02   #39
Sywen
Minister-President
 
Sywen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 5.825
Standaard

Coöperativa Artigiana Fuoco ed Affini
Nuclei Armati per il Comunismo
Aum Shinrikyo
Babbar Khalsa
Cellula Contro Capitale, Carcere i suoi Carcerieri e le sue Celle - CCCCC
New People's Army
Voortgezet Iers Bevrijdingsleger
Epanastatikos Agonas
Antifascistische Verzetsgroepen van de Eerste Oktober
Hofstadgroep
Holy Land Foundation for Relief and Development
International Sikh Youth Federation
Solidariet�* Internazionale
Kach
Koerdische Arbeiderspartij
Ejército de Liberación Nacional
Loyalist Volunteer Force
Oranje Vrijwilligers
Real Irish Republican Army
Brigate Rosse
Red Hand Defenders
Revolutionary Nuclei of Epanastatiki Pirines
Epanastatiki Organosi dekaefta Noemvri
Lichtend Pad
Brigata XX Luglio
Ulster Defence Association
Federazione Anarchica Informale
DHKP/C



Deze zijn dus allemaal moslims volgens jullie?
__________________
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 26 februari 2015 om 09:03.
Sywen is offline  
Oud 26 februari 2015, 10:05   #40
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
2

Ik vind eigenlijk veel zaken in het leven helemaal niet om mee te lachen. En 'anderen' uitlachen vind ik toch maar van weinig smaak en fatsoen getuigen. Als je daarmee publiekelijk uw brood verdient, dan moet je ook niet verbaasd om de publieke reacties daarop.
publieke reacties mogen, geen enkel probleem. Maar dan wel van dezelfde orde, moorden is toch niet hetzelfde.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be