Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 1 maart 2015, 21:57   #81
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
De enige 'lijst' waar ik het 'werelderfgoed' van een 54-jarige arrogante, bijzonder met zichzelf in zijn nopjes zijnde, door sex geobsedeerde, egoistische, fanatieke, gewelddadige, haatdragende, kleinzerige, misanthropische, narcistische, onverdraagzame, paternalistische, rancuneuze, verraderlijke, wauwelende zwanslap die zichzelf het recht toekende een negenjarig meisje tot seksuele betrekkingen te 'verleiden' wil zien prijken, is de 'lijst van voor eeuwig en altijd verdwenen rotzooi'.

Van 'beschaving' kan geen sprake zijn zolang dat 'werelderfgoed' nog ergens voort kan en/of mag woekeren als de schadelijke schimmel die het is.
U bent necrofiel vergeten. Een moslim mag een vrouw verkrachten tot 6 uur na haar dood. Waarschijnlijk nog een geliefkoosde bezigheid van de profeet. Dit is een lijstje waarbij Hitler op een koorknaap lijkt. Guinevere kickt blijkbaar op dergelijk types.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 1 maart 2015 om 22:02.
Lukkas is offline  
Oud 1 maart 2015, 22:22   #82
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

https://www.google.be/search?q=islam...ta=&gws_rd=ssl
Daar ik het zelf niet weet , efkes gegoegeld !!
Veel websites , waar & niet waar !!
In elk geval , wie zoiets ook maar zou toelaten ,
die is/zijn werkelijk compleet ziekelijk gestoord !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 1 maart 2015, 22:39   #83
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.328
Standaard

Of necrofilie nu al dan niet 'halal' is doet er zelfs niet toe.

Alleen al het feit dat de Koran droogweg, volstrekt humorloos en zonder de minste omwegen vermeldt dat eenieder die de miserabele lariekoek en apekool die er in staat verwerpt sowieso tot de 'slechtste aller schepselen' behoort zou moeten volstaan om alle mogelijke alarmtoeters en -bellen af te doen gaan.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline  
Oud 2 maart 2015, 03:24   #84
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
- Een demokratisch verkozen Antwerps stadsbestuur vergelijken met IS getuigt van intellectueel blind simplisme. Men zou hiertegen een spuitbus moeten uitvinden.
Wat wilt ge ? We hebben hier dan ook te maken met een vers bekeerlingetje van de islam soort. En zijn die nu toevallig allemaal niet wat "simpel" van geest ?
DeProf_eet is offline  
Oud 2 maart 2015, 04:29   #85
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Goed punt. Maar ik ben de moslim die daar lijnrecht tov staat.
Tegen de wil van Allah ingaan, is dat wel toegelaten?
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline  
Oud 2 maart 2015, 04:35   #86
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Wie geen respect kan opbrengen voor andere culturen kan niet mee in deze tijd.
Versus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Weerom een bewijs dat het multiculturalisme en het cultuurrelativisme de enige mogelijke sociaal-culturele samenlevingsvormen van de toekomst kunnen zijn.
?

Als (ondermeer) cultuurrelativisme het hoogste goed is/wordt, waarom dan deze topic openen?
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline  
Oud 2 maart 2015, 04:37   #87
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Je pleit ervoor om andere culturen te respecteren, net nadat je een van die andere culturen voor gruwelijk en barbaars hebt versleten.

Kortom, een zoveelste rondje politiek correct "kijk eens hoe open-minded ik ben" gelul.
Het was mij eerlijk gezegd nog niet eens opgevallen, totdat ik, na jouw post, de openingspost nog eens opnieuw las. Het klopt inderdaad niet.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline  
Oud 2 maart 2015, 04:45   #88
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
De huidige westerse beschaving? Jazeker. Ik sta voor een andere beschaving waarin mensen een veranderlijke 'werelderfgoedlijst' niet als onfeilbaar beschouwen en die niet aan de hele wereld willen opleggen.
Eerst en vooral wordt er helemaal niks opgelegd, het wordt �*�*ngevraagd. Er zijn geen verplichtingen.

Verder is het een vrij magere basis om op basis hiervan te pleiten voor een 'andere' beschaving.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline  
Oud 2 maart 2015, 04:47   #89
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
De huidige westerse beschaving? Jazeker. Ik sta voor een andere beschaving waarin mensen een veranderlijke 'werelderfgoedlijst' niet als onfeilbaar beschouwen en die niet aan de hele wereld willen opleggen.
Zielig, heel zielig. Moogt gij wel hier op het forum zitten van uwen imam ? En met ongelovigen in discussie gaan ? Hoeveel keren hebt ge vandaag al met uw kont in de tegenovergestelde richting van Mekka gewipt ?
DeProf_eet is offline  
Oud 2 maart 2015, 07:15   #90
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Begrijp me niet verkeerd. Ik kan kunst en cultuur zeker apprecieren en ga zelfs elk jaar naar TEFAF.
Maar als 'erfgoed' wordt vernield (door enkele jahiliyya/onverstandigen) moet blijkbaar de hele moslimbevolking, meer dan een vierde van de wereld, samen met de Koran en God worden beledigd. Dat begrijp ik niet zo goed. Ik vind het ook erg dat eeuwenoude staving voor de geschiedenis wordt vernietigd of wat dacht je? God zal het met reden voor eeuwen hebben bewaard. Maar langs de andere kant gebeurt deze vernieling m.i. ook met Gods wil en heeft dit ook een reden.
Dat is werelderfgoed he! Geen kunst of cultuur van achter de hoek he.
Dat is gelijk een "tijdelijke" regering in Italië zou zeggen: we zetten een shoppingcenter boven het Colosseum.
De geschiedenis heeft nergens de islam beledigd.

Als die van het kalief zeggen "dat kantoor van Saddam gaan we een herbouwen tot een ziekenhuis", who cares????
Het is niet god die het door de eeuwen bewaard heeft , maar mensen.
Een samenwerking van eeuwen, een observatie van ouder op kind, in één glimp van fanatisme vernield!

[quotet]En met alle respect maar ik ben het niet eens met de uitspraak dat sommige dingen van ons allen zijn, ongeacht het land. Als het Antwerps stadsbestuur morgen beslist om het plantin-moretus complex neer te gooien en er een nieuw, modern gebouw in de plaats te zetten, zal dit bij sommige Antwerpenaren al veel ongenoegen opwekken. Kun je je voorstellen hoe ze zich gaan voelen als er dan nog uit de hele wereld kritiek op komt?! Vind jij dat ze zich veel van die kritiek moeten aantrekken? Ik niet, hoor. De werelderfgoed lijst moet dan maar aangepast worden.[/quote]

Allez, verander nu het plantin moretus complex eens door het Rubenshuis en zoek het verschil.
Ik denk dat er geen enkele Antwerpenaar zal overgaan tot de vernietiging van Antwerps erfgoed als iets niet in hun kraam past.

De lijst gaat niet aangepast worden omdat gij dat vindt he?
Peche is offline  
Oud 2 maart 2015, 17:10   #91
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Dat is werelderfgoed he! Geen kunst of cultuur van achter de hoek he.
Dat is gelijk een "tijdelijke" regering in Italië zou zeggen: we zetten een shoppingcenter boven het Colosseum.
De geschiedenis heeft nergens de islam beledigd.

Als die van het kalief zeggen "dat kantoor van Saddam gaan we een herbouwen tot een ziekenhuis", who cares????
Het is niet god die het door de eeuwen bewaard heeft , maar mensen.
Een samenwerking van eeuwen, een observatie van ouder op kind, in één glimp van fanatisme vernield!

[quotet]En met alle respect maar ik ben het niet eens met de uitspraak dat sommige dingen van ons allen zijn, ongeacht het land. Als het Antwerps stadsbestuur morgen beslist om het plantin-moretus complex neer te gooien en er een nieuw, modern gebouw in de plaats te zetten, zal dit bij sommige Antwerpenaren al veel ongenoegen opwekken. Kun je je voorstellen hoe ze zich gaan voelen als er dan nog uit de hele wereld kritiek op komt?! Vind jij dat ze zich veel van die kritiek moeten aantrekken? Ik niet, hoor. De werelderfgoed lijst moet dan maar aangepast worden.


Guineviere ziet nu eenmaal alles als de wil van Alla, dus enige discussie met haar is volkomen onmogelijk.

Laatst gewijzigd door alice : 2 maart 2015 om 17:11.
alice is offline  
Oud 2 maart 2015, 17:51   #92
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Guineviere ziet nu eenmaal alles als de wil van Alla, dus enige discussie met haar is volkomen onmogelijk.
Tja , dan is de islamofobie ook de wil van allah , waarom zagen ze er dan zo over ?
Mocht er iemand zich neerleggen bij "de wil van allah" , die persoon zou nooit klagen .
Maar als er 100 Euro ontbreekt van de uitkering , dan gaan ze niet bidden hoor . Vakbond , ziekteverzekering , OCMW , daar gaan ze klagen .
vlaams realist is offline  
Oud 2 maart 2015, 18:10   #93
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Guineviere ziet nu eenmaal alles als de wil van Alla, dus enige discussie met haar is volkomen onmogelijk.
Als we het breder bekijken is het ook de oorzaak van vrije wil.
Zie wat er gebeurd als ge mannen met visie voor het Oosten kapot gaat maken en niets in de plaats levert, maar de rijkdom aan uzelf schenkt.

Als het Kalief enkel diegene zou treffen die verantwoordelijk zijn voor alle shit daar, zij zouden mijn eeuwige sympathie winnen.
Kinderen onthoofden omdat ze voetbal kijken heeft iets anders wakker gemaakt in mij... dat was rap gedaan met enige sympathie.

Hoewel ik nog altijd van mening ben dat het nooit zover had kunnen komen als er geen stokjes in het vuur werden gegooid tot het een broeihaard werd.
En wat gaan ze zeggen in plaats van den Duits ?
"We didn't start the fire, it was always burning"
Peche is offline  
Oud 2 maart 2015, 19:28   #94
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Als we het breder bekijken is het ook de oorzaak van vrije wil.
Zie wat er gebeurd als ge mannen met visie voor het Oosten kapot gaat maken en niets in de plaats levert, maar de rijkdom aan uzelf schenkt.

Als het Kalief enkel diegene zou treffen die verantwoordelijk zijn voor alle shit daar, zij zouden mijn eeuwige sympathie winnen.
Kinderen onthoofden omdat ze voetbal kijken heeft iets anders wakker gemaakt in mij... dat was rap gedaan met enige sympathie.

Hoewel ik nog altijd van mening ben dat het nooit zover had kunnen komen als er geen stokjes in het vuur werden gegooid tot het een broeihaard werd.
En wat gaan ze zeggen in plaats van den Duits ?
"We didn't start the fire, it was always burning"
Het werd een broeihaard toen de buikjes van de moslima's begonnen te zwellen .
Zoals elke epidemie en zoals elke plaag is het buitensporig maken van nazaten het begin van het einde .
Tenzij je je kroost kan laten groeien in een ander nest .
vlaams realist is offline  
Oud 2 maart 2015, 19:39   #95
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Awel, ik had daar een goeie film over gezien Vlaamse Realist.
https://www.youtube.com/watch?v=_kKkY5EpVpY
Echt waar, MUST SEE! Get it straight!

En dat is inderdaad via de buik, zonder het zwaard.
Het zwaard werd pas geheven toen men mannen met visie en ijzeren grip eruit haalde.
Peche is offline  
Oud 4 maart 2015, 05:04   #96
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter
 
Esperanza's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 december 2004
Berichten: 8.453
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Guineviere ziet nu eenmaal alles als de wil van Alla, dus enige discussie met haar is volkomen onmogelijk.
Blijkbaar niet, want op :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Dat is Gods wil.
krijg je als antwoord :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Goed punt. Maar ik ben de moslim die daar lijnrecht tov staat.
De gebruikelijke spreidstand dus.
__________________
Etiam si omnes, ego non.
Esperanza is offline  
Oud 4 maart 2015, 08:26   #97
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Dus wanneer hier ooit weer een rechtse totalitaire dictatuur aanstormt, democratisch verkozen, dan mag die, zoals toen, van jou gerust alle "entartete Kunst" vernielen? Meunier, Permeke, Raveel, Rops, Ensor, Khnopff, Landuit, Masereel, Delvaux, Beuys, Magritte, Spilliaert, Rademakers, Verkampen, Verdoodt, Tuymans, Fabre, Vandekerckhove, De Cock, Vanmechelen...

Gewoon kapotslagen?

Tut tut. Niks van.
Tiens. Hebben de Nazi's daar dan geen korte metten mee gemaakt tijdens hun vorige beeldenstorm?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 4 maart 2015, 08:35   #98
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Begrijp me niet verkeerd. Ik kan kunst en cultuur zeker apprecieren en ga zelfs elk jaar naar TEFAF.
Maar als 'erfgoed' wordt vernield (door enkele jahiliyya/onverstandigen) moet blijkbaar de hele moslimbevolking, meer dan een vierde van de wereld, samen met de Koran en God worden beledigd. Dat begrijp ik niet zo goed. Ik vind het ook erg dat eeuwenoude staving voor de geschiedenis wordt vernietigd of wat dacht je? God zal het met reden voor eeuwen hebben bewaard. Maar langs de andere kant gebeurt deze vernieling m.i. ook met Gods wil en heeft dit ook een reden.
.
Je méént het?

Mijn maag draait om bij zoveel walgelijke onzin!

"God" is een menselijk hersenspinsel. De grootste barbaren praten via die ufo hun misdaden goed.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be