Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juni 2016, 22:34   #121
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

http://typovivium.ntc.be/fileadmin/u...ericht_IIB.pdf
http://debuyser.eu/files/PAR-Product%20fiche.pdf
De Groep is eveneens actief in Luxemburg via P&V Luxemburg en
Euresa-Life.


Het netwerk van Kobelco en Vivium (ING & Recordbank) bestond al veel langer.
En Kobelco holding NV heeft gebruik gemaakt van dat bestaand netwerk via zelfstandige Recordbank filiaalhouders.

http://www.vandaag.be/economie/25954...eken-neer.html
Vivium (ING ) is zelf ten ondergegaan (*zware verliezen) door producten van Kobelco
* levensverzekeringen.

Doordat die levensverzekeringen goed opbrachten voor Vivium en Kobelco liet ING toe dat NV Recordbank filiaalhouders spaargelden van hun klanten liet verlenen aan Kobelco holding NV omdat er daartussen +-2,5% winst op zat en NV recordbank geen verantwoording moest afleggen
Dat kaarten huisje is inéén gevallen en enkel Kobelco holding NV zou de schuldige zijn!!

Laatst gewijzigd door Deo : 4 juni 2016 om 22:58.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2016, 23:18   #122
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

http://www.ombudsfin.be/nl/particuli...ver-agent-mbt/

Voor alle duidelijkheid aan Kobelco gedupeerden in Antwerpen valt niets te rapen.
Span een rechtszaak tegen uw bank en hun filiaalhouders in , zij wisten zeer goed dat dit geld nooit kon terug betaald worden.(door instorting van producten die Kobelco verhandelde) NV Recordbank wist via (*VIVIUM)dat een sneeuwballetje aan het rollen was.
* ING

Filiaalhouders met een mandaat van NV Recordbank hebben spaargelden laten beleggen in een lening aan (Kobelco Holding NV)dat levensverzekeringen verkocht via Vivium (ING)
En Vivium (ING ) heeft de opdracht gegeven om die levensverzekeringen te laten verdelen via Recordbank België hun zelfstandige filiaalhouders.
Had die handel van levensverzekeringen niet instort was er niets aan de hand en zou er nooit iets aan de hand geweest zijn.

Laatst gewijzigd door Deo : 4 juni 2016 om 23:47.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 07:15   #123
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Heb maar een naam "Nils Kok" en je word voortdurend geconfronteerd met een andere Nils kok.(toenmalige bestuurder Kobelco Holding NV)
De Nils kok hierboven heeft er niets of ook niets met Kobelco te maken ,maar word door zijn zelfde naam overal bannend of verwijderd op ING.
Waarom? Waarom verwijderd ING alles met de Naam "Nils Kok" op hun website?
Misschien geef je hier zelf aan dat het om (minstens) twee verschillende personen gaat. Waar jij denkt dat het allemaal verwijderd werd in één of ander complot .... misschien heeft hebben die documenten nooit bestaan? Of misschien zelfs nooit online gestaan?
Als ik naar de naam zoek op Linkedin dan tref ik meteen 5 leden aan ùet de naam Nils Kok. Misschien zijn ze nog niet allemaal lid van Linkedin.
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 07:22   #124
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
http://typovivium.ntc.be/fileadmin/u...ericht_IIB.pdf
http://debuyser.eu/files/PAR-Product%20fiche.pdf
De Groep is eveneens actief in Luxemburg via P&V Luxemburg en
Euresa-Life.


Het netwerk van Kobelco en Vivium (ING & Recordbank) bestond al veel langer.
En Kobelco holding NV heeft gebruik gemaakt van dat bestaand netwerk via zelfstandige Recordbank filiaalhouders.

http://www.vandaag.be/economie/25954...eken-neer.html
Vivium (ING ) is zelf ten ondergegaan (*zware verliezen) door producten van Kobelco
* levensverzekeringen.

Doordat die levensverzekeringen goed opbrachten voor Vivium en Kobelco liet ING toe dat NV Recordbank filiaalhouders spaargelden van hun klanten liet verlenen aan Kobelco holding NV omdat er daartussen +-2,5% winst op zat en NV recordbank geen verantwoording moest afleggen
Dat kaarten huisje is inéén gevallen en enkel Kobelco holding NV zou de schuldige zijn!!
In het geciteerde artikel staat geen enkele verwijzing naar Vivium.
Dat Vivium ten onder zou gaan hieraan lijkt me pure fictie.
Opnieuw de filiaalhouders, niet de Recordbank.
Kobelco holding en filiaalhouders waren schuldig, als ik het goed begrepen heb. Als ik het goed begreep dan oordeelde de Rechtbank, welke objectiever is dan jij in deze zaak, dat de bank niet verder moest vervolgd worden.

Wanneer komt je zaak voor? Welke rechtbank?
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 11:16   #125
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Kobelco had geen toestemming om de obligaties uit te geven. Om spaargeld in te zamelen is immers een goedkeuring nodig van de Commissie voor het Bank-, Financie- en Assurantiewezen (CBFA).

Volgens Ombudsfin is hier NV Recordbank verantwoordelijk voor hun (*)daad van gemandateerde filiaalhouders.
* recordbank spaargelden verlenen aan Kobelco holding NV
Bank is hier altijd verantwoordelijk voor


Aan Kobelco gedupeerden,
De fusie van P&V en ING in Vivium Juni 2007 wilde (neen dwong ING ) dat hun producten werden verhandeld via Recordbank België hun gemandateerde filiaalhouders netwerk.
Daar Kobelco Luxemburg al met Vivium samenwerkte was dit een bestaand netwerk met NV Recordbank België
Vivium was in Juni 2007 waarschijnlijk al op de hoogte dat het slecht zou lopen met Kobelco groep en wilde het roer overnemen van de Bad verzekeringen en het bestaand Recordbank netwerk
Kobelco holding NV ontleende geld om zelf te investeren in bad verzekeringen die een hoger intrest gaf dan de intrest die ze moesten geven aan de lening van Recordbank klanten.
Door die luchtbel van bad verzekeringen uit tak 23 is Kobelco holding ten onder gegaan en kon de leningen niet meer terug betalen.
Recordbank filiaalhouder kregen grote premies om snel nog zoveel mogelijk geld op te halen en vele juist ingeschreven kobelco (leningen)contracten werden kapot gescheurd en nieuwe werden opgesteld met langere afloopdatum, dit was fraude van de bovenste plank en NV Recordbank liet alles goedkeurend begaan ook met de grote sommen van afgelopen Cordis Capital fonds.


PS. onze burgerlijke rechtszaak is in Turnhout en belaagden zijn R D toenmalige Recordbank filiaalhouder en NV Record bank als eindverantwoordelijke voor "bedrog" van zijn gemandateerde filiaalhouder.
Word na 21 juni (Kobelco uitspraak Antwerpen)hernomen maar zal terug opgestart worden na gerechtelijk verlof.
Zal nadien info daarover doorgeven.

Laatst gewijzigd door Deo : 6 juni 2016 om 11:24.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 12:44   #126
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Recordbank filiaalhouder kregen grote premies om snel nog zoveel mogelijk geld op te halen en vele juist ingeschreven kobelco (leningen)contracten werden kapot gescheurd en nieuwe werden opgesteld met langere afloopdatum, dit was fraude van de bovenste plank en NV Recordbank liet alles goedkeurend begaan ook met de grote sommen van afgelopen Cordis Capital fonds.
Dat lijkt me zéér onwaarschijnlijk. Het zou dan om effecten aan toonder gaan. Als effecten aan toonder verscheurd worden verdwijnen ze niet zo maar.
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 juni 2016 om 12:44.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 12:57   #127
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
http://www.pia.be/pictures/pdf/facts...20Prestige.pdf
De groep P&V, meer bepaald haar filiaal Vivium, heeft in 2006 aan dit type product een rendement van 6,75% toegekend.
De 6,75 % kregen zij uit de bad levens verzekering en daarom kon Kobelco holding NV geld ophalen(door leningen uit te schrijven) met een intrest van 4,5% via NV Recordbank filiaalhouders
Dit is de band van Kobelco NV holding via Vivium met ING Recordbank Belgie
In deze factsheet wordt verwezen naar een financiële infofiche. Is deze ergens opvraagbaar ?
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 13:32   #128
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.618
Standaard

Het deze een citaat uit het verslag van de CBFA:

De groep Kobelco haalde aan dat “Kobli” een aanbod
van beleggingsinstrumenten was, gericht aan minder
dan 100 personen waardoor het krachtens artikel 3, § 2,
b) van de prospectuswet geen openbaar karakter had,
met als gevolg dat er geen prospectus gepubliceerd
hoefde te worden. Volgens de CBFA werden er evenwel
geen beleggingsinstrumenten aangeboden maar
loutere schuldvorderingen. Ook al hadden de “Koblis”
gekwalificeerd kunnen worden als beleggingsinstrumenten
in de zin van de prospectuswet, dan nog was
het weinig waarschijnlijk dat de groep Kobelco zich had
kunnen beroepen op artikel 3, § 2, b) van de prospectuswet.
Deze bepaling vindt immers enkel toepassing
als het aanbod van beleggingsinstrumenten aan minder
dan 100 personen wordt gericht. Welnu, indien (ten
minste) 80 personen hebben ingeschreven op Kobli, rijst
er een sterk vermoeden dat meer dan 100 personen
werden aangezocht. De ervaring toont namelijk aan dat
een groot deel van de beleggers die worden aangezocht
om in te tekenen op een belegging, hier niet op ingaan.
De Commissie heeft dit aspect evenwel niet verder onderzocht.
Zij was van oordeel dat zij over voldoende
elementen beschikte om te besluiten dat artikel 4 van
de bankwet was overtreden. Aangezien dit artikel strafrechtelijk
strafbaar is gesteld, heeft zij het dossier overgemaakt
aan de gerechtelijke autoriteiten.


Bron: Verslag van het directiecomité 2009 - 2010 van CBFA. Terug te vinden op de website van FSMA.

Wat mij betreft zou Record Bank N.V. beter een schikking treffen met de gedupeerden. Bij die schikking kunnen de gedupeerden al hun rechten van de "kobli-contracten" over dragen aan Record Bank N.V. in ruil voor een vergoeding. De bank kan dan zich partij stellen tegen de oplichters om zoveel mogelijk te recupereren.

Dit lijkt me een veel betere strategie dan een advocaat te mandateren om alle kritiek namens de gedupeerden van internet te halen. Het lijkt me nogal van de pot gerukt om te argumenteren dat de slachtoffers de feiten lasterlijk weergegeven. Zelfs de CBFA is van oordeel dat het om criminele activiteiten ging. De slachtoffers vertrouwden het bankfiliaal. Een bank kan geen criminele activiteiten toelaten in haar kantoren en kan in geen geval haar aansprakelijkheid van haar producten afwentelen op zelfstandige filiaalhouders.

Deze juridische procedures overtreffen mogelijk de levensverwachting van de gedupeerden. Zolang dat er geen uitspraken ten gronde zijn blijven deze historische feiten een belasting op het imago van Record Bank N.V..
__________________

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 juni 2016 om 13:38.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 13:36   #129
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Dat lijkt me zéér onwaarschijnlijk. Het zou dan om effecten aan toonder gaan. Als effecten aan toonder verscheurd worden verdwijnen ze niet zo maar.
Dan moet ééns praten met Kobelco gedupeerden van 2008.
Die hebben kobelco contracten juist ondertekend en paar maanden later werden die vervangen door een ander contract en looptijd en de vorige werden letterlijk verscheurd door filiaalhouder(s) dit verzin ik niet hoor.
Geen enkele kobelco gedupeerde heeft het vorig origineel contract nog in bezit .
Daarom heb ik altijd verwezen of die laatste kobelco contracten wel "echt" zijn?

Laatst gewijzigd door Deo : 6 juni 2016 om 13:43.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 13:51   #130
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Er is wel een verschil in Kobelco gedupeerden
Zij die in producten hebben belegd van Kobelco Holding NV(vb. bad verzekeringen)
En zij die geld verleend hebben aan Kobelco holding NV via Recordbank filiaalhouders
Nog een groep die mogelijk opgelicht zijn in de grijze zone van nakend faillissement van Kobelco Holding NV door filiaalhouder(s) na 3 maart 2008.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 13:57   #131
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Dan moet ééns praten met Kobelco gedupeerden van 2008.
Die hebben kobelco contracten juist ondertekend en paar maanden later werden die vervangen door een ander contract en looptijd en de vorige werden letterlijk verscheurd door filiaalhouder(s) dit verzin ik niet hoor.
Daarom heb ik altijd verwezen of die laatste kobelco contracten wel "echt" zijn?
Ik heb net het verslag van de CBFA van 2009-2010 gelezen. Ik vrees dat die "kobli contracten" een echt voorbeeld zijn van criminele praktijken. Ik heb zelf ook mindere ervaringen met een bank gehad en ga geen naïeve verwijten maken aan het adres van de slachtoffers.

Als je jezelf ook in een situatie bevindt kan je best zo snel mogelijk op zoek gaan naar getuigen en onmiddellijk klacht indienen tegen de persoon in die bank. Elke bank heeft een klachtprocedure. Ik stel dit helemaal niet als verwijt. Het is duidelijk dat de criminelen slachtoffers met een bepaald profiel zochten die veel vertrouwen hebben in hun bankfiliaal.
__________________
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2016, 17:08   #132
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
...............
Als je jezelf ook in een situatie bevindt kan je best zo snel mogelijk op zoek gaan naar getuigen en onmiddellijk klacht indienen tegen de persoon in die bank. Elke bank heeft een klachtprocedure. Ik stel dit helemaal niet als verwijt. Het is duidelijk dat de criminelen slachtoffers met een bepaald profiel zochten die veel vertrouwen hebben in hun bankfiliaal.
En wat als die bank deel uit maakt van een illegale constructie ?
Filiaalhouder= ik heb nooit enige belegging gedaan in eigen rekening of in van het kantoor voor deze mensen
Zijn Bank= die mensen hebben dat cash van de rekening gehaald
Bank is gewoon vergeten te melden dat zijn filiaalhouder de Recordrekening geplunderd heeft.
Het was een tactisch spel om die bewijsvoering bovenwater te krijgen, maar ze is er en rechtbank in Turnhout zal recht laten geschieden.
En hopelijk kan de heer R D uit Herentals zijn boeken dicht doen.
Want is nog altijd met mensen hun spaarcenten aan het spelen wel onder een andere Bank.

Het is door de schichtige instelling van NV Recordbank dat hun deelname aan de Kobelco affaire met hun goedkeuring was.
Alles van Kobelco en NV recordbank werd bannend ook als er een link was met hun filiaalhouder(s) dan vlogen die er uit.
Kobelco affaire was een gedoogbeleid van NV Recordbank, zolang zij er maar geen schade van had.

Laatst gewijzigd door Deo : 6 juni 2016 om 17:19.
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2016, 14:56   #133
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Vandaag een journalist over de vloer gekregen die onze zaak volledig zal opvolgen.
Heb hem stukken laten inkijken waar die van achterover viel.(figuurlijk)
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2016, 21:23   #134
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
[...] Dit lijkt me een veel betere strategie dan een advocaat te mandateren om alle kritiek namens de gedupeerden van internet te halen. Het lijkt me nogal van de pot gerukt om te argumenteren dat de slachtoffers de feiten lasterlijk weergegeven. Zelfs de CBFA is van oordeel dat het om criminele activiteiten ging. De slachtoffers vertrouwden het bankfiliaal. Een bank kan geen criminele activiteiten toelaten in haar kantoren en kan in geen geval haar aansprakelijkheid van haar producten afwentelen op zelfstandige filiaalhouders.[...]
Ik heb Recordbank niet meer gehoord na de weigering om deze topic weg te halen. Geen enkel idee of ze zich in een procedure zullen storten. Hopelijk niet, uiteraard. Want dit soort procedures heeft me al wat geld gekost. Teller staat nu op een €5000-tal euro's. Blijkbaar is het af en toe nodig om op te komen voor een recht om vrij te spreken.
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2016, 09:38   #135
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Ik heb Recordbank niet meer gehoord na de weigering om deze topic weg te halen. Geen enkel idee of ze zich in een procedure zullen storten. Hopelijk niet, uiteraard. Want dit soort procedures heeft me al wat geld gekost. Teller staat nu op een €5000-tal euro's. Blijkbaar is het af en toe nodig om op te komen voor een recht om vrij te spreken.
Ja Maarten, ik moet nog ongeveer 130.000 euro van de staat en mijn dossier is uiterst sterk, je kan stellen dat ik met 98 procent zekerheid zal winnen.
Toch ga ik hier op dit forum daarover niet al te veel berichten, je weet nooit wie dat hier leest en alles kan en zal tegen je gebruikt worden.
Ik zal hier wel komen feesten als het zover is .
Daarom vind ik dat datgene wat Deo hier doet niet altijd bijzonder verstandig.
Je bent veel te goed en soms, als ik dat mag zeggen, wat naief idealist.
Maar misschien is dat laatste wel nodig om dit forum te leiden.

Laatst gewijzigd door Pericles : 12 juni 2016 om 09:45.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2016, 09:59   #136
Maarten Malaise
Administrator
 
 
Maarten Malaise's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Locatie: 't Stad
Berichten: 1.860
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ja Maarten, ik moet nog ongeveer 130.000 euro van de staat en mijn dossier is uiterst sterk, je kan stellen dat ik met 98 procent zekerheid zal winnen.
Toch ga ik hier op dit forum daarover niet al te veel berichten, je weet nooit wie dat hier leest en alles kan en zal tegen je gebruikt worden.
Ik zal hier wel komen feesten als het zover is .
Daarom vind ik dat datgene wat Deo hier doet niet altijd bijzonder verstandig.
Je bent veel te goed en soms, als ik dat mag zeggen, wat naief idealist.
Maar misschien is dat laatste wel nodig om dit forum te leiden.
Idealist wel, naïef ... volgens mij niet. Toch (hopelijk) niet in deze. Tot op heden nog geen procedure verloren. Hopelijk blijft dat zo. Lastige is vooral de kosten die bij dergelijke procedures horen. Tegenwoordig krijg je nog iets terug ("de verliezer betaalt") maar dat dekt de onkosten niet. In de laatste kreeg ik een forfait van €1200 terug van de verliezer. Maar dat compenseert niet de ongeveer €2400 die de procedure heeft gekost.
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2016, 10:08   #137
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Idealist wel, naïef ... volgens mij niet. Toch (hopelijk) niet in deze. Tot op heden nog geen procedure verloren. Hopelijk blijft dat zo. Lastige is vooral de kosten die bij dergelijke procedures horen. Tegenwoordig krijg je nog iets terug ("de verliezer betaalt") maar dat dekt de onkosten niet. In de laatste kreeg ik een forfait van €1200 terug van de verliezer. Maar dat compenseert niet de ongeveer €2400 die de procedure heeft gekost.
Eigenlijk maakt dat de zaak nog een stuk treuriger want zelfs met absurde procedures kunnen ze (kapitaalkrachtigen) je op termijn compleet uitroken.
Je kan nooit winnen.

Laatst gewijzigd door Pericles : 12 juni 2016 om 10:09.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2016, 15:49   #138
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Idealist wel, naïef ... volgens mij niet. Toch (hopelijk) niet in deze. Tot op heden nog geen procedure verloren. Hopelijk blijft dat zo. Lastige is vooral de kosten die bij dergelijke procedures horen. Tegenwoordig krijg je nog iets terug ("de verliezer betaalt") maar dat dekt de onkosten niet. In de laatste kreeg ik een forfait van €1200 terug van de verliezer. Maar dat compenseert niet de ongeveer €2400 die de procedure heeft gekost.
Maarten, moest je ooit beslissen om een anonieme structuur op te zetten waarop geregistreerde forumleden een vrij te bepalen bijdrage kunnen/mogen storten ter delging van dergelijke juridische kosten zal ik één van de eersten zijn om mijn bijdrage te betalen.
Sommige dingen zijn te waardevol om er passief naar te zitten kijken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 13:56   #139
Deo
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 21 maart 2015
Berichten: 2.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
.......
Daarom vind ik dat datgene wat Deo hier doet niet altijd bijzonder verstandig. ........
Is het onverstandig de (uit)werking van Kobelco Holding NV en NV Recordbank bloot te leggen?
Ik lig daar niet wakker van, maar hun advocaat zou wel eens verantwoording kunnen afleggen aan CEO Recordbank omdat die alles in de kiem had kunnen smoren(minnelijke schikking) die kans heeft hij wel verkeken.
Nu ligt de schade op een 6 cijfers bedrag en had mss. voor NV Recordbank zo kunnen blijven.
Door dit topic is er bij NV Recordbank een alarmbelletje afgegaan omdat nieuwe claims zich aanbieden .
Deo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2016, 16:45   #140
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deo Bekijk bericht
Is het onverstandig de (uit)werking van Kobelco Holding NV en NV Recordbank bloot te leggen?
Ik lig daar niet wakker van, maar hun advocaat zou wel eens verantwoording kunnen afleggen aan CEO Recordbank omdat die alles in de kiem had kunnen smoren(minnelijke schikking) die kans heeft hij wel verkeken.
Nu ligt de schade op een 6 cijfers bedrag en had mss. voor NV Recordbank zo kunnen blijven.
Door dit topic is er bij NV Recordbank een alarmbelletje afgegaan omdat nieuwe claims zich aanbieden .
Dat kan ook natuurlijk. Het zwaard snijdt langs twee kanten.
Niettemin wens ik u veel succes.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be