Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 augustus 2013, 03:41   #21
OilOnFire_
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 14 juli 2013
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Er zullen bronnen zijn die de rebellen (of wat dan ook) voorzien van wapens en munitie.
Wie die specifieke bronnen zijn zal in zekere kringen wel bekend zijn en de toevloed te doen opdrogen zal zeker geen optie zijn.
Wapens en munitie in het M-O blijkt even gemakkelijk voorhanden te zijn als condooms bij Durex.

Laat ze het maar uitvechten en hou je buiten de zaak. De mensheid in dat deel van de wereld is bepaaldelijk niet aan uitsterven toe.
Wel spijtig!, willen we het algemeen geweld terugdringen!!
__________________
Handtekening
DE MENSELIJKE WAARDIGHEID NOGMAALS AAN HET WERK!
OilOnFire_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 03:54   #22
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
laat die beiden sekten elkaar maar uitmoorden doen ze al meer dan 1000 jaar daar (wel spijtig steeds voor de onschuldigen)
Inderdaad, ik had het niet beter kunnen zeggen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 06:52   #23
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dus omdat ze vijand zijn van de USA en Israel zijn ze goed?
Zo eenvoudig kan het leven blijkbaar zijn voor sommigen...
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2013, 00:15   #24
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce Bekijk bericht
Verdomme, wie heeft weer LSD in Max zijn drinkwater gedaan?
Jij beweert dat je van LSD te pakken een moordzuchtige religieuze fanatiekeling word ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2013, 01:07   #25
Ill Duce
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 augustus 2013
Berichten: 1.540
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Jij beweert dat je van LSD te pakken een moordzuchtige religieuze fanatiekeling word ?
Neen. LSD is een geestverruimer. Maar: bij personen waarvan hun gedachtengang gevoed wordt door angst kan LSD wel nare bijwerkingen hebben.

Max lijk wel zo iemand.
Ill Duce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2013, 13:26   #26
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce Bekijk bericht
Neen. LSD is een geestverruimer. Maar: bij personen waarvan hun gedachtengang gevoed wordt door angst kan LSD wel nare bijwerkingen hebben.

Max lijk wel zo iemand.
Ik zie hem toch nog zo snel niet trippen. Max is een Vlaamsche bierdrinker, geen gebruiker van geestverruimende middelen.
Van den alcool kan je ook zot worden hoor.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 21:52   #27
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ik vraag mij na 9/11, Afghanistan en Irak af of die Amerikanen die gasbom niet smeten. De TV beelden toen Kerrie zijn speech gaf zaten ook zo vernuft aan mekaar gelijmd. Alsof ze echte beelden hebben van waar de raket is afgeschoten. Dan ieders gevoelige snaar raken door een vader met dode kinderen te tonen. Ik ben mij bewust van welk onheil er zal uitbreken bij een militaire interventie. Extremisme zal het "godganse" Midden-Oosten domineren en wij zullen ons blauw betalen om het in bedwang en daar te houden. Dat is toch wat ze willen? Industrie voor oorlogwapens, technologie, etc...
Het moet een ieder toch opgevallen zijn dat hier politieke belangen aan het spel zijn en wereldvrede niet het einddoel is, integendeel. Hoeveel van de Westerse propaganda gaat de mens nog slikken?
We zijn op een haar na van een nucleaire ramp verwijderd. De mensheid hoeft zich niet meer veilig te stellen, we zijn genoeg in aantal. De wereld daarentegen, daar hebben we er maar een van.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 21:52   #28
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ik vraag mij na 9/11, Afghanistan en Irak af of die Amerikanen die gasbom niet smeten. De TV beelden toen Kerrie zijn speech gaf zaten ook zo vernuft aan mekaar gelijmd. Alsof ze echte beelden hebben van waar de raket is afgeschoten. Dan ieders gevoelige snaar raken door een vader met dode kinderen te tonen. Ik ben mij bewust van welk onheil er zal uitbreken bij een militaire interventie. Extremisme zal het "godganse" Midden-Oosten domineren en wij zullen ons blauw betalen om het in bedwang en daar te houden. Dat is toch wat ze willen? Industrie voor oorlogwapens, technologie, etc...
Het moet een ieder toch opgevallen zijn dat hier politieke belangen aan het spel zijn en wereldvrede niet het einddoel is, integendeel. Hoeveel van de Westerse propaganda gaat de mens nog slikken?
We zijn op een haar na van een nucleaire ramp verwijderd. De mensheid hoeft zich niet meer veilig te stellen, we zijn genoeg in aantal. De wereld daarentegen, daar hebben we er maar een van.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 23:14   #29
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Zo in vol oorlogsgebied zal het allicht wel kinderspel zijn om een raket en lanceerplatform in uw heuptasje weg te steken.
Waar koop je die dingen tegenwoordig? Ebay?
2 saringas raketten te koop met lanceerplatform, bieden maar?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2013, 00:59   #30
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik vraag mij na 9/11, Afghanistan en Irak af of die Amerikanen die gasbom niet smeten. De TV beelden toen Kerrie zijn speech gaf zaten ook zo vernuft aan mekaar gelijmd. Alsof ze echte beelden hebben van waar de raket is afgeschoten. Dan ieders gevoelige snaar raken door een vader met dode kinderen te tonen. Ik ben mij bewust van welk onheil er zal uitbreken bij een militaire interventie. Extremisme zal het "godganse" Midden-Oosten domineren en wij zullen ons blauw betalen om het in bedwang en daar te houden. Dat is toch wat ze willen? Industrie voor oorlogwapens, technologie, etc...
Het moet een ieder toch opgevallen zijn dat hier politieke belangen aan het spel zijn en wereldvrede niet het einddoel is, integendeel. Hoeveel van de Westerse propaganda gaat de mens nog slikken?
We zijn op een haar na van een nucleaire ramp verwijderd. De mensheid hoeft zich niet meer veilig te stellen, we zijn genoeg in aantal. De wereld daarentegen, daar hebben we er maar een van.
Er wordt er eentje wakker....

Net alsof in de rist voorgaande oorlogen géén politieke belangen en een hang naar overheersing van die verscheidene grote politieke ego's was gemoeid.....

Geld,macht,invloed,geloof en fanatisme...

Laat ze er maar op los gooien,en dat de laatste maar het licht uit doet...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be