Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 oktober 2017, 20:43   #41
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Duh. Maar gemeenteverkiezingen zijn wel een indicator voor een jaar later.
Het gaat er om of er in het zuiden coalities gevormd gaan worden met de PTB. En ja, de lokale verkiezingen zijn een goede barometer.

Als men de PTB 'links' laat liggen kan dat wel eens onvoorspelbare gevolgen hebben voor het jaar erna. Indien er wel coalities gevormd gaan worden, kan dat gevolgen hebben voor de kiesintenties in Vlaanderen
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2017, 21:30   #42
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Het gaat er om of er in het zuiden coalities gevormd gaan worden met de PTB. En ja, de lokale verkiezingen zijn een goede barometer.

Als men de PTB 'links' laat liggen kan dat wel eens onvoorspelbare gevolgen hebben voor het jaar erna. Indien er wel coalities gevormd gaan worden, kan dat gevolgen hebben voor de kiesintenties in Vlaanderen
Als er met de marxisten op de een of andere manier geregeerd word wat onmogelijk is, zal dat alleen zijn om het sjoemel merk België te redden ten nadele van de bevolking.

Vlaanderen midden – rechts en Wallonië marxistisch met uitzaaiingen naar Brussel zal de mensen en bedrijven die leven/werken op Vlaamse bodem leegzuigen tot op het bod.

Om de eenvoudige reden dat midden – rechts economisch bewind onmogelijk te verenigingen is met marxisten economische bewind door het dictatoriale DNA van de marxisten!

De mensen die leven op Vlaamse bodem ieder voor zich persoonlijk zal moeten opboksen tegen het financieel leegzuigen van de parasiterende marxisten massa in Wallonië en zodoende ook Brussel!

Water en vuur kan niet verenigd worden in een economisch eerlijk werkende regering, punt uit!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be