Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 augustus 2013, 18:56   #1
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard Islamitische prostituees

Ik vraag me af of er in streng Islamitische landen ook hoeren zijn.
Of is dat daar niet nodig?
En als ze er zijn, hoe ziet een klant dan dat "het waar" z'n geld waard is onder die burka?
__________________
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 19:02   #2
Ill Duce
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 augustus 2013
Berichten: 1.540
Standaard

Tuurlijk. Wat dacht je nu? Neem nu de golfstaten, tijdens de ramadan is de doorsnee moslim bezig met het vasten, terwijl de elite zich te buiten gaat aan drank, coke en schandknapen.
Ill Duce is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 19:04   #3
Dennis
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 januari 2012
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
En als ze er zijn, hoe ziet een klant dan dat "het waar" z'n geld waard is onder die burka?
Misschien gebruiken ze wel de 'cruchless burka' uit het onderstaande humoristische filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=4_QhF5HYdS4
Dennis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 19:08   #4
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce Bekijk bericht
Tuurlijk. Wat dacht je nu? Neem nu de golfstaten, tijdens de ramadan is de doorsnee moslim bezig met het vasten, terwijl de elite zich te buiten gaat aan drank, coke en schandknapen.
Weet ik veel, uiteindelijk mogen die x-aantal vrouwen hebben, en zijn ze die beu, motten ze die wat af, en verkrachten ze gewoon het buurmeisje.
Ok ok, ik stigmatiseer wat, maar het is wel een serieuze vraag
__________________
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 19:11   #5
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Bekijk bericht
Misschien gebruiken ze wel de 'cruchless burka' uit het onderstaande humoristische filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=4_QhF5HYdS4
hehehehe za-lig
Thanks for that
__________________
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 19:11   #6
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Ik vraag me af of er in streng Islamitische landen ook hoeren zijn.
Of is dat daar niet nodig?
En als ze er zijn, hoe ziet een klant dan dat "het waar" z'n geld waard is onder die burka?
Ik vrees dat het ginds enkel hoeren zijn.

Voor langere tijd

- normaal moeten de mannen een bruidsschat betalen om de vagina van de vrouw te behouden voor eigen gebruik.
- zijn ze haar beu, dan is het "taleq taleq taleq" en daarna koopt hij een nieuwe
- hij kan er vier tegelijk kopen

Voor korte tijd:
dan noemen ze het "tijdelijk" huwelijk.
- duurder voor ongebruikte modellen
- minder kosten voor eten en drinken, maar wel beperkt in tijd.
- in Thailand kan je zo - helemaal volgens de islamitische wet - een vrouw kopen voor de duur van je verblijf, je koopt haar eten en drinken en ze noemen dat dan tijdelijk huwelijk.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 augustus 2013 om 19:12.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 19:14   #7
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik vrees dat het ginds enkel hoeren zijn.

Voor langere tijd

- normaal moeten ze een stuk betalen om hun vagina te kunnen behouden voor eigen gebruik.
- zijn ze haar beu, dan is het "taleq taleq taleq" en daarna koopt hij een nieuwe
- hij kan er vier tegelijk kopen

Voor korte tijd:
dan noemen ze het "tijdelijk" huwelijk.
- duurder voor ongebruikte modellen
- minder kosten voor eten en drinken, maar wel beperkt in tijd.
- in Thailand kan je zo - helemaal volgens de islamitische wet - een vrouw kopen voor de duur van je verblijf, je koopt haar eten en drinken en ze noemen dat dan tijdelijk huwelijk.
Sorry Circe, maar ik snap er weinig van.
Dus ze moeten betalen om hun vagina voor zichzelf te houden?
Wat is Taleq?

En bij zo'n tijdelijk huwelijk, dan kan je maar eenmaal tijdelijk zijn, anders word je een "gebruikt model"
__________________
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 19:16   #8
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Sorry Circe, maar ik snap er weinig van.
Dus ze moeten betalen om hun vagina voor zichzelf te houden?
Wat is Taleq?

En bij zo'n tijdelijk huwelijk, dan kan je maar eenmaal tijdelijk zijn, anders word je een "gebruikt model"
nee, ze betalen de vrouw voor het exclusieve gebruik van h�*�*r vagina hé. Door het aanvaarden van dat bedrag heeft ze geen zeggingschap meer over haar eigen vagina, want dan wordt ze gestenigd.
Zijn ze de vrouw beu, dan hoeven ze maar driemaal "ik verstoot je" (= taleq) te zeggen en ze kan gaan.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 19:22   #9
plakker
Minister
 
plakker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2010
Berichten: 3.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
nee, ze betalen de vrouw voor het exclusieve gebruik van h�*�*r vagina hé. Door het aanvaarden van dat bedrag heeft ze geen zeggingschap meer over haar eigen vagina, want dan wordt ze gestenigd.
Zijn ze de vrouw beu, dan hoeven ze maar driemaal "ik verstoot je" (= taleq) te zeggen en ze kan gaan.
Amai, proficiat
Wat een vredige cultuur...
Vandaag was ik in Gent, en zag daar wel meerdere gesluierde dames.
Wij zaten daar op een terrasje een "strop van gent" te drinken, en zagen zo'n dame langslopen in een lang gordijn.
Nu goed, van kop tot teen bedekt.
Die man ernaast had een t-shirtje met korte mouwkes en een korte broek met sandalen aan.
We vroegen ons eigenlijk af of die mensen daar niet eens zelf over nadenken.
Eens nadenken van: "hmmm, eigenlijk is wat wij doen niet correct"
Ik weet nu niet of die mensen hier wonen he, maar ik ben er van bewust dat zij ook een brein hebben, ook zelfstandig kunnen denken, en diep van binnen ook wel kritisch zijn.
Dan moeten die daar toch ook over nadenken?

Nu ja, ik wijk af...
__________________
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 19:53   #10
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
D'ARTOIS's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 januari 2006
Berichten: 11.569
Standaard

Onveranderlijk lopen de Arabische heren rond in trainingspakken met sandalen. Een cultuur meegenomen uit hun thuisgebieden en naadloos overgedragen aan de mannelijke jeugd, pooiertjes en loverboys in de dop.

De dames zijn een stuk beter gekleed - dat varieert van traditionele Marokkaanse kleding tot zeer modieuze creaties zoals die in de duurdere warenhuizen te vinden zijn. Veel gould en glitter, maar dat past ze wel.
Auto's: BMW en Golf. Voornamelijk.

Gezien de kledij van de mannen zijn ze onveranderlijk werkloos. De jongens treden in hun voetsporen.
__________________
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert.
Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 20:09   #11
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

In Iran zijn er alleszins. Vrouwen die uit armoede, om hun kinderen in leven te houden, zich prostitueren.

Er was daar toch een paar jaar geleden een seriemoordenaar die allemaal prostituees als slachtoffers koos en toen ie gepakt werd beweerde dat Allah hem in een visioen had opgedragen die vrouwen te vermoorden.

Omdat ze niet zeker waren of hij loog werd hij vrijgesproken, maar toen uit onderzoek bleek dat hij de vrouwen ook verkracht had alvorens hen te vermoorden, werd hij terecht gesteld. Niet voor de moorden, wel voor het hebben van buitenechtelijke seks.

Ik verzin het niet, is zelfs een documentaire over gemaakt...
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 20:35   #12
openeye
Gouverneur
 
openeye's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2010
Berichten: 1.339
Standaard

http://www.xnxx.com/video467745/bashayer_bahrain
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 20:50   #13
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Ik heb een scoop: mensen in moslimlanden zijn geen aliens, maar zijn mensen van vlees en bloed zoals wij. Er zijn daar dus allerlei soorten mensen bij, zoals overal: misdadigers en brave familievaders, prostituees en verpleegsters, psychopaten en vlijtige studenten.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2013, 20:53   #14
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik heb een scoop: mensen in moslimlanden zijn geen aliens, maar zijn mensen van vlees en bloed zoals wij. Er zijn daar dus allerlei soorten mensen bij, zoals overal: misdadigers en brave familievaders, prostituees en verpleegsters, psychopaten en vlijtige studenten.
Is een prostituee een slechte moslima?
Nietzsche is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 00:49   #15
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Is een prostituee een slechte moslima?
volgens mij niet. Zolang ze telkens een tijdelijk huwelijk afsluit is er niks aan de hand.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 02:25   #16
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Amai, proficiat
Wat een vredige cultuur...
Vandaag was ik in Gent, en zag daar wel meerdere gesluierde dames.
Wij zaten daar op een terrasje een "strop van gent" te drinken, en zagen zo'n dame langslopen in een lang gordijn.
Nu goed, van kop tot teen bedekt.
Die man ernaast had een t-shirtje met korte mouwkes en een korte broek met sandalen aan.
We vroegen ons eigenlijk af of die mensen daar niet eens zelf over nadenken.
Eens nadenken van: "hmmm, eigenlijk is wat wij doen niet correct"
Ik weet nu niet of die mensen hier wonen he, maar ik ben er van bewust dat zij ook een brein hebben, ook zelfstandig kunnen denken, en diep van binnen ook wel kritisch zijn.
Dan moeten die daar toch ook over nadenken?

Nu ja, ik wijk af...
En waarom moeten die mensen denken dat ze iets verkeerd doen door voor een bepaalde kledingstijl te kiezen? Volgens mij snort er wat aan jouw brains.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 02:28   #17
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik heb een scoop: mensen in moslimlanden zijn geen aliens, maar zijn mensen van vlees en bloed zoals wij. Er zijn daar dus allerlei soorten mensen bij, zoals overal: misdadigers en brave familievaders, prostituees en verpleegsters, psychopaten en vlijtige studenten.
Ja tuurlijk. Moslims zijn een ras apart zoals bepaalden hier constant neerschrijven. Plakker stelt een vraag, circe zal wel even komen zwaaien met taleq taleq taleq en zo hoeft plakker en menig forummer zelf geen moeite te doen om na te denken. Wat kan het leven toch zo eenvoudig zijn.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 02:36   #18
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Is een prostituee een slechte moslima?
Daar mag een moslim niet over oordelen. Niemand weet bijvoorbeeld hoe groot de graad van imaan (geloof) van zo een persoon is.

Een bekende hadith zegt dat er ooit een prostituee was die een dorstige hond te drinken gaf en dat zij door deze daad het paradijs zal bereiken en omgekeerd is er een hadith die overlevert dat er een zeer gelovige vrouw was die haar religie praktiseerde terwijl het vuur haar verblijfplaats zou worden. Toen de mensen vroegen aan de Profeet Mohammed (vzmh) hoe zoiets kon zei hij dat deze laatste vrouw heel gemeen was voor haar kat en de dierenrechten aan haar laars lapte. Om je maar een voorbeeld te geven van hoe verwerpelijk het wel niet is om te oordelen over het geloof van iemand....
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 02:48   #19
The_Belgian_Kurd
Provinciaal Statenlid
 
The_Belgian_Kurd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik vrees dat het ginds enkel hoeren zijn.

Voor langere tijd

- normaal moeten de mannen een bruidsschat betalen om de vagina van de vrouw te behouden voor eigen gebruik.
- zijn ze haar beu, dan is het "taleq taleq taleq" en daarna koopt hij een nieuwe
- hij kan er vier tegelijk kopen

Voor korte tijd:
dan noemen ze het "tijdelijk" huwelijk.
- duurder voor ongebruikte modellen
- minder kosten voor eten en drinken, maar wel beperkt in tijd.
- in Thailand kan je zo - helemaal volgens de islamitische wet - een vrouw kopen voor de duur van je verblijf, je koopt haar eten en drinken en ze noemen dat dan tijdelijk huwelijk.
Even één ding rechtzetten: het is "talaq" niet "taleq" . Talaq betekent scheiden, niet verstoten. Voor de rest Prima.
__________________
“Any little group can become famous by taking hostages or planting bombs,” he once wrote, “whereas liberation movements which abstain from terrorism are generally ignored, like the Kurdish movement”
The_Belgian_Kurd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2013, 02:56   #20
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
suqar_7loe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2010
Locatie: België
Berichten: 16.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Even één ding rechtzetten: het is "talaq" niet "taleq" . Talaq betekent scheiden, niet verstoten. Voor de rest Prima.
Voor de rest prima? Dan moet jij toch dringend die Qoran-en hadithboeken eens openslaan vrees ik.
__________________
Citaat:
“Bij God, hij is geen echte gelovige voor wiens onheil zijn buren zich niet veilig voelen” (Mohammed vzmh)
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be