Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 september 2013, 11:42   #41
moestuin
Burger
 
Geregistreerd: 20 augustus 2013
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Arafat kreeg dezelfde prijs voor zijn terroristisch ouevre.
Zie je. Die prijs waar jij mee aan komt zetten is een kul argument. Rabin kreeg er ook een, en die had zijn strepen verdiend bij een terreur beweging. Vervolgens werd die terrorist met zijn nobel prijs voor de vrede afgeknalt door een andere terrorist. De namen van beiden wordt met trots door joden gescandeerd. Lekker bezig.

Citaat:
Awel, als U het zo stelt....
Ik stel het zo. Als men racistisch zwaar wordt onderdrukt dan is er nu eenmaal geen mogelijkheid om baan brekende ondekkingen te maken. Echt bizar dat ik voor jouw hierover een plaatje moet tekenen.

Citaat:
Ik verdedig niet de Israëlies.
Kom zeg. Je verdigt niet de Israëliërs, je verdedigd alleen Joodse Israeliërs met een apartheid ideologie.

Laatst gewijzigd door moestuin : 2 september 2013 om 12:01.
moestuin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 12:24   #42
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Maddox zijn natte droom is blijkbaar een holocaust op het Palestijnse volk.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 13:42   #43
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.254
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Maddox zijn natte droom is blijkbaar een holocaust op het Palestijnse volk.
Nope, geen natte droom, ik geniet niet van lijden en moord.
Ook viseer ik geen volk/ras an sich, tenzij je de grote hoop mensen die met moeite bruikbaar zijn om goed eten slechte stront te maken als volk/groep wil zien.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 13:46   #44
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce Bekijk bericht
Ik zou zeggen: laat de forumveldslagen maar beginnen:
http://www.national-anarchist.net/20...coca-cola.html



Ook los van de politieke alliantie die geclaimed wordt: is een corporatie zoals Mc Donald's wel nodig?
fastfood is m'n ding ni, maar ge moet alles een kans geven hé, uiteindelijk wt er blijkbaar altijd wel een positief argument gevonden
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 13:48   #45
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.254
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moestuin Bekijk bericht
Zie je. Die prijs waar jij mee aan komt zetten is een kul argument.
Voor U wel ja, omdat het niet in uw straatje past.
Citaat:
Rabin kreeg er ook een, en die had zijn strepen verdiend bij een terreur beweging.
Lood om oud ijzer nietwaar. Ook hier is het een dure lollie om de tranzies te sussen.
Hoe meet je "vrede"?
Echte wetenschap, waar de nobelprijs is voor ingesteld, gaat over herhaalbare proeven die meetbare resultaten geven.
Citaat:
Vervolgens werd die terrorist met zijn nobel prijs voor de vrede afgeknalt door een andere terrorist. De namen van beiden wordt met trots door joden gescandeerd. Lekker bezig.
De grootste hoop van de joden is dan ook alleen maar goed om van goed eten slechte stront te maken.
Citaat:
Ik stel het zo. Als men racistisch zwaar wordt onderdrukt dan is er nu eenmaal geen mogelijkheid om baan brekende ondekkingen te maken. Echt bizar dat ik voor jouw hierover een plaatje moet tekenen.
Worden de palestijnen dan overal onderdrukt? Want in WO2, wat U blijkbaar leuk vind, waren joodse wetenschappers instrumentaal in het manhattan project. Zonder die kwieten was de VS even ver geraakt als de Duitsers.
Eigenlijk is dat een reden om de joden te verketteren nietwaar, zonder joden geen 70 jaar kerntechnologie.
Citaat:
Kom zeg. Je verdigt niet de Israëliërs, je verdedigd alleen Joodse Israeliërs met een apartheid ideologie.
Als U dat zo wil zien.
Ik zie het eerder als het duidelijk maken dat de winnaars de geschiedenis schrijven.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 14:32   #46
Sean
Burgemeester
 
Geregistreerd: 5 april 2008
Berichten: 529
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moestuin Bekijk bericht
Zie je. Die prijs waar jij mee aan komt zetten is een kul argument. Rabin kreeg er ook een, en die had zijn strepen verdiend bij een terreur beweging. Vervolgens werd die terrorist met zijn nobel prijs voor de vrede afgeknalt door een andere terrorist. De namen van beiden wordt met trots door joden gescandeerd. Lekker bezig.
Nonsens, de ene nobelprijs is de andere niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moestuin Bekijk bericht
Ik stel het zo. Als men racistisch zwaar wordt onderdrukt dan is er nu eenmaal geen mogelijkheid om baan brekende ondekkingen te maken. Echt bizar dat ik voor jouw hierover een plaatje moet tekenen.
Als men de inhoud van religieus boek laat primeren of tracht te verkopen als wetenschap dan onderdrukt je vooral jezelf en diegene die je dwingt je dogma te volgen.
Echt bizar, racistisch eigenlijk, om het ontbreken van baanbrekende ontdekkingen op dat minuscule groepje Joden de schuiven

Laatst gewijzigd door Sean : 2 september 2013 om 14:58.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 14:36   #47
Calvinist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Locatie: Conservatief Nederland
Berichten: 821
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ill Duce Bekijk bericht
Ik zou zeggen: laat de forumveldslagen maar beginnen:
http://www.national-anarchist.net/20...coca-cola.html



Ook los van de politieke alliantie die geclaimed wordt: is een corporatie zoals Mc Donald's wel nodig?
Indien dit waar is ga ik elke dag Mc Donalds eten. Hoe sneller de pallies hun biezen pakken naar Jordanië hoe liever ik en De Here het hebben.

In het plan van God voor de toekomst, opdat de gehele wereld het licht van de Here Jezus zal leren kennen, zet God de volgende stappen:

1. De Israëlieten zullen vanuit de gehele wereld terugkeren naar het beloofde land en daar weer tot een eigen volk en natie worden.
2. Door de duivel geleid zullen de volkeren op aarde trachten het volk Israël uit te roeien.
3. God Zelf zal op een bijzondere wijze tussenbeide komen en Zijn volk en Zijn land redden uit de macht van de vijandige volken(palestijnen).
4. Er zal een grote geestelijke opwekking komen onder het volk van Israël.
5. Plotseling zal in deze tijd de Messias komen om Koning te worden in Jeruzalem en vanuit deze stad de gehele wereld te regeren en de wereld te brengen onder het beslag van Gods heilig Woord.
Calvinist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 14:47   #48
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moestuin Bekijk bericht

Ik stel het zo. Als men racistisch zwaar wordt onderdrukt dan is er nu eenmaal geen mogelijkheid om baan brekende ondekkingen te maken. Echt bizar dat ik voor jouw hierover een plaatje moet tekenen.

dus de gehele moslimwereld wordt racistisch onderdrukt, hilarisch!
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 16:01   #49
moestuin
Burger
 
Geregistreerd: 20 augustus 2013
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Worden de palestijnen dan overal onderdrukt?
Volgens mij worden ze zo'n beetje allemaal of onderdrukt dan wel zeer zwaar gediscrimineerd door de Joden of wonen ze in een ander land onder het predikaat vluchteling... doordat Joden ze etnisch hebben gezuiverd. En je doet erg je best om te doen als of je dat niet wist.

Citaat:
Want in WO2, wat U blijkbaar leuk vind, waren joodse wetenschappers instrumentaal in het manhattan project.
Ah ja.. echt wat "leuk". De joodse wetenschap heeft het grootste wapen voor massamoord ontwikkeld. Nou nou, wees er maar trots op. En het neemt nog steeds niet weg dat het gros niks voorstelde en compleet machteloos als domme schapen is afgeslacht.

Citaat:
Ik zie het eerder als het duidelijk maken dat de winnaars de geschiedenis schrijven.
De winnaars hebben helemaal geen macht meer over hun eigen geschiedschrijving. Gewoon lachwekkend dat je dat denkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean
Nonsens, de ene nobelprijs is de andere niet.
Het is een westers onderonsje. Zweden heeft er zelfs meer dan Rusland. Rusland, het land dat met alles voorop liep/loopt met de ruimtevaart, op de maanlanding na. Dat geloof je toch niet....
moestuin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 16:08   #50
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.254
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moestuin Bekijk bericht
Volgens mij worden ze zo'n beetje allemaal of onderdrukt dan wel zeer zwaar gediscrimineerd door de Joden of wonen ze in een ander land onder het predikaat vluchteling... doordat Joden ze etnisch hebben gezuiverd. En je doet erg je best om te doen als of je dat niet wist.
Omdat U iets beweerd is het nog steeds niet de waarheid.
Citaat:
Ah ja.. echt wat "leuk". De joodse wetenschap heeft het grootste wapen voor massamoord ontwikkeld. Nou nou, wees er maar trots op. En het neemt nog steeds niet weg dat het gros niks voorstelde en compleet machteloos als domme schapen is afgeslacht.
Dat geld voor elke "bevolkingsgroep", de hoofdmoot is alleen maar goed om van goed eten slechte stront te maken.

Citaat:
De winnaars hebben helemaal geen macht meer over hun eigen geschiedschrijving. Gewoon lachwekkend dat je dat denkt.
Ah, wie schrijft dan de geschiedenis? De verliezers?

Citaat:
Het is een westers onderonsje. Zweden heeft er zelfs meer dan Rusland. Rusland, het land dat met alles voorop liep/loopt met de ruimtevaart, op de maanlanding na. Dat geloof je toch niet....
De Sovjet Unie voorlopen met de space race. Yep, tot de VS eens de industriële spierballen liet rollen. En voor de rest, waarom zijn er zoveel "dissidenten" die de nobelprijs gekregen hebben, zelfs voor hun werk binnen de sovjet unie? Dat ze een andere nationaliteit hadden na hun "weglopen", dat is het enige.
Trouwens, jood is geen nationaliteit, da's een religieuze groep... Toch levert die groep meer "winnaars" voor dat westerse onderonsje dan enige andere groep binnen die westerse racisten. We zullen het maar steken op't verliezen van WO2 zeker?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 16:39   #51
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Maddox zijn natte droom is blijkbaar een holocaust op het Palestijnse volk.
De argumenten zijn op ?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 17:00   #52
moestuin
Burger
 
Geregistreerd: 20 augustus 2013
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Omdat U iets beweerd is het nog steeds niet de waarheid.
't valt niet te ontkennen. En je doet erg je best om te doen als of je dat niet wist.

Citaat:
Dat geld voor elke "bevolkingsgroep".......
Des te meer wanneer het collectief wordt onderdrukt / etnisch gezuiverd etc etc. Iets wat Israelische Joden al een dikke 60 jaar doen.

Citaat:
Ah, wie schrijft dan de geschiedenis? De verliezers?
GWB won van Iraq. Maar hij gaat toch echt de boeken in als een president die heeft gelogen over het WMD gevaar / verantwoordelijk is voor echt heel veel meer slachtoffers in Iraq dan 9-11 / en in zijn strijd tegen terrorism een enigszins stabiel land heeft omgetoverd in een terroristen bolwerk.

GWB, de grote winnaar, krijgt daar nul inbreng in. Daar gaat het om.


Citaat:
De Sovjet Unie voorlopen met de space race. Yep, tot de VS eens de industriële spierballen liet rollen.
Mijn punt is dat het kompleet belachelijk is dat een pisvlek ala Zweden met zijn saab meer van die prijzen heeft gehaald, dan Rusland met zijn Spoetnik, Laika, Joeri Gagarin, de Mir, en de eerste maanlanding (met een robot) op zijn naam heeft staan. Daarom is het gewoon een westers onderonsje.

Wees er maar trots op dat je vaak wint met een onderonsje... en dat Joden een groot aandeel hebben in het maken van 's werelds zwaarste massa vernietigingswapen. De maatstaven van succes waar jij mee aan komt zetten is echt bizar. Als of dat er uberhaupt iets toe doet.
moestuin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 17:12   #53
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.254
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moestuin Bekijk bericht
en dat Joden een groot aandeel hebben in het maken van 's werelds zwaarste massa vernietigingswapen.
En nog vele andere dingen. Jaloers?

Citaat:
De maatstaven van succes waar jij mee aan komt zetten is echt bizar. Als of dat er uberhaupt iets toe doet.
Die maatstaaf voor succes maakt dat het verderfelijke westen leeglopers en profiteurs aantrekt als een kaarsvlam motten, en toch kan het westen dat nog verwerken. En het is zeer waarschijnlijk een resultaat van die verafschuwde joden die met hun vingers in alle papjes en potjes zitten. Zoals de McDonalds connectie in deze draad duidelijk aangeeft.

Waarom krijgen we zo geen "gezever" over de MekkaDonalds connectie? het vetmesten en debiliseren van de decadente ongelovigen , en het gezond voeden van de moslims dmv van de halal regelgeving.
Hier nog een glas Mekka-cola. (zelfs voor frisdrank kunnen onze woestijnapen geen eigen naam bedenken)
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 17:40   #54
moestuin
Burger
 
Geregistreerd: 20 augustus 2013
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En nog vele andere dingen. Jaloers?
Trots zijn dat een bepaalde groep zijn bijdrage heeft geleverd aan de grootste massavernietigings wapen ter wereld, is net zo dom als trots zijn op het uitvinden van Xylon-B. Ik word daar niet echt jaloers op... nee.

Ik ben eerder jaloers op Carlos Slim. Rijkste man op Aard.
Etnisch 100% Libanees.

Citaat:
Die maatstaaf voor succes maakt dat het verderfelijke westen leeglopers en profiteurs aantrekt als een kaarsvlam motten, en toch kan het westen dat nog verwerken.
Volgens mij hebben wij toch echt die gastarbeirders zelf gehaald, zodat in westen een enrome economische opleving ontstond, en onze huisvrouwen lekker thuis konden niksen met de kids.

Laatst gewijzigd door moestuin : 2 september 2013 om 17:42.
moestuin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 17:41   #55
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Nope, geen natte droom, ik geniet niet van lijden en moord.
Ook viseer ik geen volk/ras an sich, tenzij je de grote hoop mensen die met moeite bruikbaar zijn om goed eten slechte stront te maken als volk/groep wil zien.
dit slaat op niet veel meer, man.

tijd voor een chill-pill.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2013, 20:10   #56
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.254
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
dit slaat op niet veel meer, man.

tijd voor een chill-pill.
Ah, mag ik anders kiezen voor de onvoorwaardelijke steun van mijn almachtige onzichtbare vriend.

Ik reageer namelijk nogal slecht op uw soort van pillekes, en dan word ik echt bloeddorstig.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be