Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 22 juni 2008, 12:24   #1
«ProudToBeWhatIAm»
Provinciaal Gedeputeerde
 
«ProudToBeWhatIAm»'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2008
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
Berichten: 884
Standaard Ik heb een gele kaart gekregen :|


Reden persoonlijke aanval maar hoeveel gele kaarten voordat ik een roie krijg?

Mag ik soms met de rechter (moderator) onderhandelen of niet ?

Er staat ook totale punten (0)
Wa wil dat zeggen ??


__________________
«ProudToBeWhatIAm» is offline  
Oud 22 juni 2008, 14:02   #2
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» Bekijk bericht

Reden persoonlijke aanval maar hoeveel gele kaarten voordat ik een roie krijg?

Mag ik soms met de rechter (moderator) onderhandelen of niet ?

Er staat ook totale punten (0)
Wa wil dat zeggen ??


Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  3163087.jpg‎
Bekeken: 93
Grootte:  67,3 KB
ID: 34942  

__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline  
Oud 22 juni 2008, 14:04   #3
«ProudToBeWhatIAm»
Provinciaal Gedeputeerde
 
«ProudToBeWhatIAm»'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2008
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
Berichten: 884
Standaard

__________________

Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 22 juni 2008 om 14:05.
«ProudToBeWhatIAm» is offline  
Oud 22 juni 2008, 15:13   #4
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» Bekijk bericht

Gele kaart.

Reden persoonlijke aanval maar hoeveel gele kaarten voordat ik een roie krijg?
Ken je iets van voetbal ?
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline  
Oud 22 juni 2008, 15:14   #5
«ProudToBeWhatIAm»
Provinciaal Gedeputeerde
 
«ProudToBeWhatIAm»'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2008
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
Berichten: 884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ken je iets van voetbal ?
Kleintje! voetbal heeft niets met forum van politics.be te maken
__________________

Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 22 juni 2008 om 15:18.
«ProudToBeWhatIAm» is offline  
Oud 22 juni 2008, 16:45   #6
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» Bekijk bericht
Reden persoonlijke aanval maar hoeveel gele kaarten voordat ik een roie krijg?
Wanneer is er sprake van een persoonlijke aanval? Ik vind dat er de laatste tijd nogal vaak met die term gezwaaid wordt. Dus vraag ik me af wat daar onder verstaan wordt.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 22 juni 2008, 16:50   #7
moser
Europees Commissaris
 
moser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 3.711
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Wanneer is er sprake van een persoonlijke aanval? Ik vind dat er de laatste tijd nogal vaak met die term gezwaaid wordt. Dus vraag ik me af wat daar onder verstaan wordt.
ditto , het is een vrij subjectief begrip. Wanneer het iemand te heet onder de voeten wordt.... : "persoonlijke aanval".
moser is offline  
Oud 22 juni 2008, 17:06   #8
«ProudToBeWhatIAm»
Provinciaal Gedeputeerde
 
«ProudToBeWhatIAm»'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2008
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
Berichten: 884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Wanneer is er sprake van een persoonlijke aanval? Ik vind dat er de laatste tijd nogal vaak met die term gezwaaid wordt. Dus vraag ik me af wat daar onder verstaan wordt.
hangt af van welke definitie je aan "persoonlijke aanval" geeft. Als ik hier een foto van een sexy omma plaats en ik zeg tegen iemand dat ze zijn moeder (of iem. van wie hij houdt) is dan kan het volgens een bepaalde definitie "persoonlijke aanval" zijn.

Kortom: geen vrijheid van meningsuiting of tenminste beperkt want normaal gezien zou het wel kunnen mogen om bevoorbeeld tegen een forumlid(*) te zeggen oh klote *, ik ga u mama's kut pompen! stinkende aap; bol het af!

Sommige mensen zouden dit als "persoonlijke aanval" zien maar mensen die tegen vrijheid van meningsuiting zijn gaan naar moderator klagen
__________________

Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 22 juni 2008 om 17:12.
«ProudToBeWhatIAm» is offline  
Oud 22 juni 2008, 17:12   #9
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» Bekijk bericht
hangt af van welke definitie je aan "persoonlijke aanval" geeft. Als ik hier een foto van een sexy omma plaats en ik zeg tegen iemand dat ze zijn moeder (of iem. van wie hij houdt) is dan kan het volgens een bepaalde definitie "persoonlijke aanval" zijn.
Woordkeuze is één zaak, een persoonlijke aanval een andere. Je woordkeuze hoef ik niet te slikken, maar dat is mijn zaak.

Ik blijf erbij dat er een omschrijving nodig is van de notie "persoonlijke aanval".
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 22 juni 2008, 17:17   #10
«ProudToBeWhatIAm»
Provinciaal Gedeputeerde
 
«ProudToBeWhatIAm»'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2008
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
Berichten: 884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Woordkeuze is één zaak, een persoonlijke aanval een andere. Je woordkeuze hoef ik niet te slikken, maar dat is mijn zaak.

Ik blijf erbij dat er een omschrijving nodig is van de notie "persoonlijke aanval".
Ja.
Normaal zou dit internationaal moeten gebeuren maar of dit gaat gebeuren weet ik niet want het kan best zijn dat volgens iemand uit India "u koe stinkt" zeggen een persoonlijke aanval kan zijn .. maar dingen die voor imperialisten geen voordelen opbrengt vindt geen plaats in de discussies van VN!!
__________________
«ProudToBeWhatIAm» is offline  
Oud 22 juni 2008, 18:38   #11
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Woordkeuze is één zaak, een persoonlijke aanval een andere. Je woordkeuze hoef ik niet te slikken, maar dat is mijn zaak.

Ik blijf erbij dat er een omschrijving nodig is van de notie "persoonlijke aanval".
Ik vind dat eigenlijk vrij duidelijk, maar de moderatie bv is het daar niet altijd mee eens dus is het inderdaad wel een subjectief begrip.
Persoonlijk zou ik geneigd zijn te zeggen dat alles wat op de man speelt ipv op de bal een persoonlijke aanval is.
Iemands uitspraak afkeuren kan wel. Welke woordkeuze je daarbij gebruikt hangt af van je eigen smaak/stijl ... (ik denk niet dat iemand geband kan worden omdat zijn uitspraken van niet veel fatsoen getuigen zeg maar). Maar de persoon die die uitspraak heeft gedaan afkeuren op basis van die uitspraak, gaat m.i. te ver en is een persoonlijke aanval.
Als je twijfelt kan je op het driehoekje klikken en als de moderatie ingrijpt zijn ze het erover eens dat het om een persoonlijke aanval ging.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 22 juni 2008 om 18:40.
Groentje-18 is offline  
Oud 23 juni 2008, 07:28   #12
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Wat me gewoon opvalt, is dat de laatste weken de grens daarvoor willekeurig verschoven wordt.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 23 juni 2008 om 07:28.
Txiki is offline  
Oud 23 juni 2008, 08:51   #13
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door «ProudToBeWhatIAm» Bekijk bericht

Reden persoonlijke aanval maar hoeveel gele kaarten voordat ik een roie krijg?

Mag ik soms met de rechter (moderator) onderhandelen of niet ?

Er staat ook totale punten (0)
Wa wil dat zeggen ??


Uw evaluatiecijfer van uw berichten.
Another Jack is offline  
Oud 23 juni 2008, 09:06   #14
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter
 
roger verhiest's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 november 2007
Locatie: 2100 Meneghem
Berichten: 9.288
Standaard

In een wat enge definitie van het begrip zijn minstens 51 % van alle berichten op dit forum
te katalogizeren als "persoonlijke aanval". Zelf heb ik me er ooit aan bezondigt met ironische bedoelingen, ongelukkig genoeg bij iemand die "serieus" meende wat hij vertelde
en waarbij de woorden "nazizwijn" - die niet persoonlijk tegen hem gericht waren, toch in het verkeerde keelgat geschoten waren.

Er zijn dus sommige woorden/uitdrukkingen die je alhoewel passend in een ironische boutade, beter niet op dit Forum gebruikt. (nazizwijn is er een van).
__________________


Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline  
Oud 23 juni 2008, 10:22   #15
«ProudToBeWhatIAm»
Provinciaal Gedeputeerde
 
«ProudToBeWhatIAm»'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2008
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
Berichten: 884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Uw evaluatiecijfer van uw berichten.
is 0 dan een goie punt of wil da zeggen dat andere keer -1 een roie kaart wordt of wat precies?
__________________

Laatst gewijzigd door «ProudToBeWhatIAm» : 23 juni 2008 om 10:22.
«ProudToBeWhatIAm» is offline  
Oud 23 juni 2008, 10:22   #16
«ProudToBeWhatIAm»
Provinciaal Gedeputeerde
 
«ProudToBeWhatIAm»'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2008
Locatie: In een wereld waarin ze terrorisme veroorzaken om het te bestrijden met als doel = DUIDELIJK !!
Berichten: 884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
In een wat enge definitie van het begrip zijn minstens 51 % van alle berichten op dit forum
te katalogizeren als "persoonlijke aanval". Zelf heb ik me er ooit aan bezondigt met ironische bedoelingen, ongelukkig genoeg bij iemand die "serieus" meende wat hij vertelde
en waarbij de woorden "nazizwijn" - die niet persoonlijk tegen hem gericht waren, toch in het verkeerde keelgat geschoten waren.

Er zijn dus sommige woorden/uitdrukkingen die je alhoewel passend in een ironische boutade, beter niet op dit Forum gebruikt. (nazizwijn is er een van).
je hebt beetje gelijk
__________________
«ProudToBeWhatIAm» is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be