Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 april 2012, 22:00   #21
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik voel me niet verplicht om Meneer Wilders en zijn PVV te beschermen.Niettemin wens ik even op te merken dat er in de Nederlandse volksvertegenwoordiging ruimschoots genoeg stemkracht aanwezig is/was om het kabinet Rutte te steunen in deze moeilijke dagen.Als het "Staatsbelang" primeert,dan is het onderscheid meerderheid/oppositie even niet belangrijk....toch?

Zie je,de "verantwoordelijke partijen" schieten zichzelf eerst in de voet en zouden dan jammeren op een kleine partij die het anders ziet en die eigenlijk genegeerd zou kunnen worden.Gedogen betekent NIET,"gegarandeerd" steunen.Dat was van in het begin duidelijk.

Waar zien we dat nog....cry-babies en baby-bashing
Inhoudelijk zijn de linkse partijen het volledig met PVV eens over de besparingspolitiek. Maar ze zitten nu wel allemaal te schreeuwen tegen diezelfde PVV. Ik begrijp Ollanders niet.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2012, 04:58   #22
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik maak aan die loser geen woorden vuil.
Europese linkse uilen en Europese rechtse zionfreaks...

Het is toch allemaal hetzelfde beste @Henri.

Donc ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 18:39   #23
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.867
Standaard

Wel...in ieder geval heeft de Nederlandse politiek,in een samenwerking uittredende regering en dito- oppositie,een besparingspakket van 12 miljard bijeen gefietst.......

Of...als politici het echt willen dan hoeft dat sullige onderscheid tussen regering/oppositie niet,maar doet men gewoon wat men denkt te moeten doen.En als daar al eens een wisselmeerderheid voor nodig is...wel,laat het dan zo zijn!

Dergelijke eendrachtigheid ziet men normaal enkel bij acute crisissen.Het ziet ernaar uit dat de huidige budgettaire situatie zo bezien wordt....

toch geen cry-babies,of niet langer dan voor een dag,die Nederlandse politici

Laatst gewijzigd door kelt : 27 april 2012 om 18:40.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 20:08   #24
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Europese linkse uilen en Europese rechtse zionfreaks...

Het is toch allemaal hetzelfde beste @Henri.

Donc ?
Ik zal m'n mening herzien.
Bij mensen als G. Wilders moest met het reproductieapparaat onklaar maken, dit om ons nageslacht te behoeden voor onherstelbare fouten en leed.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 20:30   #25
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik zal m'n mening herzien.
Bij mensen als G. Wilders moest met het reproductieapparaat onklaar maken, dit om ons nageslacht te behoeden voor onherstelbare fouten en leed.
Oei Henri , zie ik hier een voorstander van het Lebensborn project.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 20:37   #26
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Wilders: misschien wel de enige politicus die ik echt bewonder.
Hij heeft voor 98% de goeie ideeën, en ook de gave om ze grappig, maar duidelijk naar voor te brengen.
En zeker als vervolgde omwille van het uiten van een mening draagt hij mijn grote sympathie weg.
Ook zijn geniale, erudiete en humoristische raadsman Bram Moskowickz is mijn idool.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 20:39   #27
Munglik
Minister-President
 
Munglik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2012
Berichten: 4.305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Wilders: misschien wel de enige politicus die ik echt bewonder.
Hij heeft voor 98% de goeie ideeën, en ook de gave om ze grappig, maar duidelijk naar voor te brengen.
En zeker als vervolgde omwille van het uiten van een mening draagt hij mijn grote sympathie weg.
Ook zijn geniale, erudiete en humoristische raadsman Bram Moskowickz is mijn idool.


Dan toch liever deze man.
__________________
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 20:56   #28
Sjaax
Europees Commissaris
 
Sjaax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2006
Locatie: tussen het stemvee
Berichten: 7.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Wilders: misschien wel de enige politicus die ik echt bewonder.
Hij heeft voor 98% de goeie ideeën, en ook de gave om ze grappig, maar duidelijk naar voor te brengen.
En zeker als vervolgde omwille van het uiten van een mening draagt hij mijn grote sympathie weg.
Ook zijn geniale, erudiete en humoristische raadsman Bram Moskowickz is mijn idool.
Je bent een smiley vergeten. Deze: of deze:
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 21:31   #29
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

*De belangen van de bevolking interesseren me geen bal. Ik ben uitsluitend geïnteresseerd in de belangen van mijn kiezers.*

Dit soort opmerkingen zijn inderdaad vreemd , alleen zeggen dat enkel en alleen Wilders zo denkt is een leugen. Sterker nog zowat iedere politicus denkt zo.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 21:44   #30
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Je bent een smiley vergeten. Deze: of deze:
Neen hoor, ik ben bloedernstig.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 21:45   #31
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
*De belangen van de bevolking interesseren me geen bal. Ik ben uitsluitend geïnteresseerd in de belangen van mijn kiezers.*

Dit soort opmerkingen zijn inderdaad vreemd , alleen zeggen dat enkel en alleen Wilders zo denkt is een leugen. Sterker nog zowat iedere politicus denkt zo.
Ik gok er op dat Wilders hier verkeerd geciteerd wordt, of zijn uitspraak uit de context wordt getrokken.
Hij is natuurlijk nooit vies van een krasse 1-liner om de poco's te jennen...
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 21:54   #32
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
*De belangen van de bevolking interesseren me geen bal. Ik ben uitsluitend geïnteresseerd in de belangen van mijn kiezers.*
Ik zie geen enkel probleem met die uitspraak. Als verkozen politicus moet je zo veel mogelijk proberen te doen wat je belooft hebt aan je kiezers. Het "belang van de bevolking" is arrogant gelul van politici die denken dat ze beter begrijpen wat goed voor de kiezer dan de kiezer zelf.

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 27 april 2012 om 21:56.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 21:56   #33
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Ik zie geen enkel probleem met die uitspraak. Als verkozen politicus moet je zo veel mogelijk proberen te doen wat je belooft hebt aan je kiezers. Het "belang van de bevolking" is arrogant gelul van politici die denken dat ze beter snappen dan de kiezer wat goed voor hen is.
Jij hebt helemaal gelijk, Wilders had het alleen wat meer genuanceerd moeten brengen. Dit klinkt zo naar, weetje wel.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2012, 21:58   #34
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Jij hebt helemaal gelijk, Wilders had het alleen wat meer genuanceerd moeten brengen. Dit klinkt zo naar, weetje wel.
och ja, dan eindig je weer eens met een politicus die geen zin durft uitspreken die niet eerst is goedgekeurd door zijn communicatiemanager.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2012, 00:53   #35
Dazi Martina
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 866
Standaard

Wat een zielige vertoning is dat draadje weeral. Weeral komen de antisemieten en hun eurabia vriendjes als C.H.U.D.S uit de smerige riolen gekropen om de pro-Israelische denkbeelden van Geert Wilders door het slijk te sleuren. Geert is dom geweest door het ploffen van het kabinet. Na het zuur van Balkenende krijgt Nederland nu het vitriool met de Kunduz coalitie. Dat ik teleur gesteld ben in de PVV dat is al lang geen geheim meer maar die zielige Jodenhaat van die boerenmaatschappij ''Vlaenderen'' en haar pensenkermissen daar hebben deftige mensen zoals ik geen boodschap aan.
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2012, 23:25   #36
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Inhoudelijk zijn de linkse partijen het volledig met PVV eens over de besparingspolitiek. Maar ze zitten nu wel allemaal te schreeuwen tegen diezelfde PVV. Ik begrijp Ollanders niet.
Inderdaad. Ze moeten weten wat ze willen.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2012, 23:42   #37
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Wilders: misschien wel de enige politicus die ik echt bewonder.
Hij heeft voor 98% de goeie ideeën, en ook de gave om ze grappig, maar duidelijk naar voor te brengen.
En zeker als vervolgde omwille van het uiten van een mening draagt hij mijn grote sympathie weg.
Ook zijn geniale, erudiete en humoristische raadsman Bram Moskowickz is mijn idool.
Zo zie ik 't ook.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 00:52   #38
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Oei Henri , zie ik hier een voorstander van het Lebensborn project.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 09:51   #39
Sjaax
Europees Commissaris
 
Sjaax's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2006
Locatie: tussen het stemvee
Berichten: 7.237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Een wat minder voor de hand liggende verklaring is dat Wilders echt gelooft, zoals Breivik, in de tsunami van moslims die het Westen bedreigt. Zijn strijd heeft tot nog toe nauwelijks iets opgeleverd. Daarvoor zit Nederland te vast in allerlei EU-afspraken. Nu probeert hij wellicht iets geheel anders. Zijn boek ‘Marked for Death: Islam’s War Against the West and Me’ is vooral op de Amerikaanse markt gericht en niet op Nederland. Vooral met hulp uit de VS met zijn streng christelijke groeperingen zou hij dan hopen een dam te kunnen opwerpen tegen de verbreiding van de islam.
Ik geloof hoe langer hoe meer in dit scenario.

Bart Jan Spruyt stelde eveneens vast dat Wilders grote prioriteit de strijd tegen de islam is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart Jan Spruyt
Elseviercolumnist Bart Jan Spruyt kan evenmin als andere waarnemers „in het hoofd van Wilders kijken”, maar heeft wel een vermoeden van wat er speelt. „Mensen vergeten soms dat Wilders ook nog op een ander bord schaakt dan dat van de Nederlandse economie. De grote prioriteit van deze man, die al jaren*lang persoonlijke beveiliging heeft, blijft de internationale strijd tegen de radicale islam.”

Het kan goed zijn dat de PVV-leider met dit laatste thema zó bezet is –op 1 mei presenteert hij in de VS zijn nieuwste boek–, dat het Catshuis voor hem bijna bijzaak is geworden, stelt Spruyt. „Hij is verzot op Amerika. Ik zou er niet van opkijken als hij daar uiteindelijk –net als Hirsi Ali– definitief heen wil. Het is een van de weinige landen waar er voor hem nog toekomst is.
Het laatste half jaar was Wilders minder met de anti-jihad bezig. Waarom? Hij merkte dat hij in de EU niets kon bereiken tegen de islam. Strengere immigratiewetten werden niet toegelaten. Als de EU het obstakel is, dan ga je vechten tegen de EU. Het laatste half jaar heeft hij zich in Nederland vooral daarop gericht. Maar waarschijnlijk realiseerde hij dat vechten tegen de EU ook een heilloze onderneming is en bovendien een grote omweg betekende in de anti-jihad. Zo zal hij inschatten dat hij in de VS meer kans heeft met behulp van de grote populatie aan christelijk fundamentalisten aldaar. De VS is tenslotte 'God's country', samen met Israël.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2012, 23:05   #40
Dazi Martina
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 866
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Zo zal hij inschatten dat hij in de VS meer kans heeft met behulp van de grote populatie aan christelijk fundamentalisten aldaar. De VS is tenslotte 'God's country', samen met Israël.
De aanwezigheid en de stille verarabisering van onze samenleving is inderdaad een groot complot geweest op bevel van diezelfde die nu aan het Schumanplein de lakens uitdelen. Wilders heeft op tijd ingezien dat islamisering symptomen zijn van een ziekte die de "europese unie"' heet..
Dazi Martina is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be