Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 november 2017, 17:14   #481
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
En ik die dacht dat men in de zakenwereld

niet zonder relaties met belangen kon werken.
Dat was zo in de jaren zestig-tachtig dat men alle ambtenaren zonder problemen kon uitkopen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 17:23   #482
spherelike
Europees Commissaris
 
spherelike's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2006
Berichten: 6.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
En ik die dacht dat men in de zakenwereld

niet zonder relaties met belangen kon werken.
Er zijn nog een paar minder belangrijke aspecten in het zakendoen, zoals prijs, kwaliteit, duurzaamheid, milieuvriendelijk, levertermijn, ....

Diegenen die het hiermee niet kunnen halen proberen dan met "relaties"
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 17:32   #483
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat was zo in de jaren zestig-tachtig dat men alle ambtenaren zonder problemen kon uitkopen.
tenzij je het tegendeel kan bewijzen, is hier niemand uitgekocht.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 17:47   #484
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
tenzij je het tegendeel kan bewijzen, is hier niemand uitgekocht.
I know nothing, I am from Barcelona.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 18:54   #485
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Weer prijs

26 november 2017 Jongeren gooien stenen naar trein in Koekelberg…Intifada van het noorden is een feit!!!! Door jaren lang knuffel beleid
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 18:56   #486
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Er zijn nog een paar minder belangrijke aspecten in het zakendoen, zoals prijs, kwaliteit, duurzaamheid, milieuvriendelijk, levertermijn, ....

Diegenen die het hiermee niet kunnen halen proberen dan met "relaties"
Of door samen te heulen met de (ge)machtig(d)en tegen de belangen van hun medeburgers in...
Zo kennen we in ieder geval la Belgique...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 19:29   #487
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

interessant.

Esclavage en Lybie �* Bruxelles Kemi Seba crache les vérités face �* la foule
https://www.youtube.com/watch?v=ZUoES3-eCMs
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 19:35   #488
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Weer prijs

26 november 2017 Jongeren gooien stenen naar trein in Koekelberg…Intifada van het noorden is een feit!!!! Door jaren lang knuffel beleid
.. ik ben verdrietig ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 20:03   #489
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Relschoppers hebben zaterdagmiddag 25/11 vernielingen aangericht in vijf winkels in de Louizalaan in Brussel. Bij de tussenkomst van de politie raakte een agent zwaargewond. Hij liep een schedelbreuk op. Tien wagens werden beschadigd.

Intifada van het noorden is een feit!!!! Door jaren lang knuffel beleid
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 20:04   #490
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Ja zeg, stel nu dat bijvoorbeeld de Catalanen dat ook zouden willen doen
Et alors?
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 20:06   #491
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. ik ben verdrietig ..
Tja... als "WalloBruxer" is hetgeen in "la Capitale" gaande is voor jou natuurlijk wel een afgang. Want steeds meer Vlaams-"nazionaaltjes" en Vlaamse "niet-nazionaaltjes" stellen zich serieuze vragen bij de morele verantwoording van de niet-aflatende transfers richting "WalloBrux". Wat doen ze daar eigenlijk met ons geld? Niet veel zaaks als je de toestand van de Brusselse infrastructuur bekijkt. En zes politiekorpsen die ondermaats presteren gewoon omdat ze door de Brusselse franstalige politieke blaaskaken in hun werking steeds afgeremd en zelfs gesaboteerd worden. Het voorstel van OVLDer De Wael is in al zijn eenvoud zeer doeltreffend: gans de huidige zwik van zes politiezones gewoon samenvoegen en naar het Brussels Gewestelijk niveau onderbrengen. Les barons seraient-ils trop choqués?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 20:13   #492
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Club d'Elites de dimanch - lybie: des Migrant Noirs vendus aux enchères comme Esclaves
https://www.youtube.com/watch?v=9WNhAC2aFew
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 20:16   #493
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Club d'Elites de dimanch - lybie: des Migrant Noirs vendus aux enchères comme Esclaves
https://www.youtube.com/watch?v=9WNhAC2aFew
42 jaar dictatoriaal bewind onder Mouammar Kadhafi eist zijn tol.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 20:25   #494
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
42 jaar dictatoriaal bewind onder Mouammar Kadhafi eist zijn tol.
Dan moeten ze maar gaan betogen in het land van Mouammar Kadhafi. Niet bij ons.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 20:45   #495
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.285
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Et alors?
Dan moet burgemeester Close er zijn robocops massaal op loslaten, met de matrak.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 20:54   #496
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Het groene boekje.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
42 jaar dictatoriaal bewind onder Mouammar Kadhafi eist zijn tol.
Libië ligt in Afrika en Gaddafi voelde zich duidelijk verbonden met de hele bevolking van dat continent. Zijn verwachting dat de bevolkingsgroei onder de negers zou leiden tot een politieke verandering, blijkt achteraf echter naïef. Opvallend is wel dat de Al Qaida – NATO hooligans die Libië vorig jaar veroverden, onmiddellijk iedere neger uitriepen tot een huurling van Gaddafi. De meesten waren gastarbeiders, afkomstig uit de straatarme buurlanden, maar er waren ook Libische negers. Onder Gaddafi werden ze niet gediscrimineerd, maar in het “bevrijde” Libië zijn ze hun leven niet zeker. Wie niet wist te vluchten, werd gevangen, gemarteld en vermoord. De stad Tawergha, met 30.000 overwegend zwarte inwoners, werd zelfs volledig onbewoonbaar gemaakt!

Dat Gaddafi moest verdwijnen, heeft niet alleen te maken met de olierijkdom van Libië en de roofzucht van de Westerse oliemaatschappijen, maar ook met de manier waarop Gaddafi Afrika wilde verenigen tot een politiek blok, de Afrikaanse Unie. Dit was in strijd met de intenties van de NATO, die Afrika wil overheersen middels hun militaire organisatie AFRICOM. Uit een recent Engelstalig artikel, Libya, Africa and Africom, blijkt dat AFRICOM inmiddels aanwezig is in Oeganda, de Centraal Afrikaanse Republiek. Zuid Soedan en de Congo.
http://www.boublog.nl/2012/05/27/het...den-en-negers/
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 20:55   #497
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

Het begint meer en meer de spuigaten uit ter lopen in de zin van dat het van kwaad naar erger gaat.

Jongeren gooien stenen naar trein in Koekelberg

Citaat:
In het station Simonis in Koekelberg hebben enkele jongeren om iets voor 17 uur stenen naar een trein gegooid. De treinbestuurder reed toch door richting Brussel-Zuid, waar bleek dat de trein geen schade opgelopen had. Er vielen ook geen gewonden. In het treinstation vernielden de jongeren wel een bewakingscamera.
Als de Politici het nu nog steeds niet begrepen hebben dan weet ik het ook niet meer.

Op de lange duur denk je nog, moeten we de vijand echt met zijn eigen wapens gaan verslagen?

Laten wij ons tot de gelukkigen prijzen dat wij mensen op dat vlak de Middeleeuwen al lang achter ons hebben gelaten.

Maar toch is en blijft er weer maar eens en tot vervelens toe die eeuwige maar ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 21:03   #498
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Het groene boekje.



Libië ligt in Afrika en Gaddafi voelde zich duidelijk verbonden met de hele bevolking van dat continent. Zijn verwachting dat de bevolkingsgroei onder de negers zou leiden tot een politieke verandering, blijkt achteraf echter naïef. Opvallend is wel dat de Al Qaida – NATO hooligans die Libië vorig jaar veroverden, onmiddellijk iedere neger uitriepen tot een huurling van Gaddafi. De meesten waren gastarbeiders, afkomstig uit de straatarme buurlanden, maar er waren ook Libische negers. Onder Gaddafi werden ze niet gediscrimineerd, maar in het “bevrijde” Libië zijn ze hun leven niet zeker. Wie niet wist te vluchten, werd gevangen, gemarteld en vermoord. De stad Tawergha, met 30.000 overwegend zwarte inwoners, werd zelfs volledig onbewoonbaar gemaakt!

Dat Gaddafi moest verdwijnen, heeft niet alleen te maken met de olierijkdom van Libië en de roofzucht van de Westerse oliemaatschappijen, maar ook met de manier waarop Gaddafi Afrika wilde verenigen tot een politiek blok, de Afrikaanse Unie. Dit was in strijd met de intenties van de NATO, die Afrika wil overheersen middels hun militaire organisatie AFRICOM. Uit een recent Engelstalig artikel, Libya, Africa and Africom, blijkt dat AFRICOM inmiddels aanwezig is in Oeganda, de Centraal Afrikaanse Republiek. Zuid Soedan en de Congo.
http://www.boublog.nl/2012/05/27/het...den-en-negers/
"Mouammar Kadhafi était un des hommes les plus riches au monde. Sa fortune, provenant de l'extraction du pétrole et du gaz, était estimée �* 144 milliards d'euros, soit 200 milliards $, qu'il aurait sortis de Libye durant les trente années précédant sa chute. D'après le blog financier Celebrity Networth, il serait le huitième homme le plus riche de tous les temps".
Je moet mij niets proberen wijs te maken. Dictators zijn allemaal dezelfde. Zelf verrijking eerst.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 21:04   #499
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het begint meer en meer de spuigaten uit ter lopen in de zin van dat het van kwaad naar erger gaat.

Jongeren gooien stenen naar trein in Koekelberg



Als de Politici het nu nog steeds niet begrepen hebben dan weet ik het ook niet meer.

Op de lange duur denk je nog, moeten we de vijand echt met zijn eigen wapens gaan verslagen?

Laten wij ons tot de gelukkigen prijzen dat wij mensen op dat vlak de Middeleeuwen al lang achter ons hebben gelaten.

Maar toch is en blijft er weer maar eens en tot vervelens toe die eeuwige maar ...
Het vertoon van treinen en bewakingscamera's maakt die mensen agressief, je moet dat begrijpen...
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2017, 21:11   #500
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het begint meer en meer de spuigaten uit ter lopen in de zin van dat het van kwaad naar erger gaat.

Jongeren gooien stenen naar trein in Koekelberg



Als de Politici het nu nog steeds niet begrepen hebben dan weet ik het ook niet meer.

Op de lange duur denk je nog, moeten we de vijand echt met zijn eigen wapens gaan verslagen?

Laten wij ons tot de gelukkigen prijzen dat wij mensen op dat vlak de Middeleeuwen al lang achter ons hebben gelaten.

Maar toch is en blijft er weer maar eens en tot vervelens toe die eeuwige maar ...
Een aantal migranten uit een vluchtelingenkamp in Marokko hebben een vrouw aangerand. Het kamp stond snel in brand...
Bron: https://sceptr.net/2017/11/rellen-af...en-casablanca/
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 26 november 2017 om 21:13.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be