Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 mei 2014, 09:49   #121
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Wanneer komt harriechristus terug? ik mag die gast wel.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 10:44   #122
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Wanneer komt harriechristus terug? ik mag die gast wel.
Ik mag hem ook maar ik kan me even goed inbeelden dat sommige mensen zijn microwezens gezeur beu zijn.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 12:53   #123
satiper
Minister-President
 
satiper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Berichten: 4.899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Ik mag hem ook maar ik kan me even goed inbeelden dat sommige mensen zijn microwezens gezeur beu zijn.
Dat kan, maar daar is toch een eenvoudige oplossing voor lijkt me.
Ik bedoel, wat je stoort, dat lees je toch gewoon niet?
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 12:58   #124
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
nou slecht neiuws jonges/ meissies:

harriechristus lijdt aan asperger syndroom, is ernstige autistische variant.
hij blijft dus gevangen in een soort denkraam en negeert alle andere stimuli door alles weg te denken. ik kende meerdere van zulke patienten en het is best triest.

zelf ben ik ook niet helemaal pluis hoor. ben een psychoot en allang viesbruin chemisch afval van gemeente delft. Nu bouwen zij eindelijk voor mij en Wieroe een luxe, vijfsterren gaskamer in Delft om ons op waardige wijze uit ons lijden te verlossen met een bloemetje en laatste roti met rattengif op kosten van de gemeente.

dewanand en wieroe
Ik vind dat van alle Nederlanders die hier posten, jij nog de meest normale bent.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 14:07   #125
maf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 juni 2007
Berichten: 615
Standaard

Dewanand is zo mogelijk nog een fantastischer Nederlander dan Harrie.

Citaat:
http://www.misdefinitie.nl/index.php...s=328&pagina=1
Dewanand is een extremistische Hindoefundamentalist die op basis van zijn geloof meent vele (slacht)offers te mogen brengen. Sinds de oprichting van zijn website wordt hij naar eigen zeggen beschouwd als een kasteloze paria. Het laagste van het laagste uitschot in de maatschappij.

Verschil tussen rechts en extremist.

Zodra u de website opent, laat Dewanand er geen twijfel over bestaan hoe zijn ideale wereld eruit ziet. Geen nikkers, geen joden, geen blanken en verder geen enkel ander ras dan Hindoestanen zijn toegestaan. Koeien mogen wel. Waarschijnlijk omdat hij ook nog iets te neuken wil hebben. Kijken we verder, dan valt onmiddellijk op dat de website vol staat met honderden teksten waar de honden geen brood van lusten. Rassenhaat, pleidooien voor genocide op zwarten, gedetailleerde beschrijvingen waarom bepaalde figuren dood moeten, vereering van Adolf Hitler en het verheerlijken van zijn actie in 2002 waarbij hij middels poederbrieven de hele Hindoegemeenschap in Nederland met de dood bedreigde. Dewanand bleek al in 2002 een extremist te zijn. Hij kreeg 8 maanden cel en werd als psychisch gestoorde een jaar in een kliniek behandeld.

Extremisten kunnen we missen als kiespijn. Doorgaans leveren ze alleen maar problemen op omdat de kans groot is dat ze hun gedachtegoed op een onaangename manier in de praktijk gaan brengen. Ze geven bovendien alles wat rechts is een slechte naam. Mensen zijn snel geneigd om dit soort idioten gelijk te stellen aan intelligente mensen die wel rationeel kunnen redeneren. Misschien vraagt u zich af waarom we in hemelsnaam aandacht besteden aan iemand die overduidelijk niet goed bij zijn hoofd is. Moeten we het niet gewoon negeren zoals iedereen dat doet zodat het weggestopt is in de donkerste hoekjes van het internet? Nee, dat is een domme angst- en paniekreactie. Hoe extreem het ook in uw ogen mag lijken: het is maar tekst. Tekst doet niks en dat willen we u graag laten zien. Bovendien kan de krankzinnigheid van de ander tot verrassende inzichten leiden. Ken uw vijand, zodat u weet of en hoe ze een reëel gevaar opleveren.
...Poederbrieven...verbannen van 13 forums...fantastische Nederlander...Verder heb ik niets tegen psychisch gestoorden, als ze maar genezen zijn, kunnen ze terug onder de mensen komen.

Laatst gewijzigd door maf : 7 mei 2014 om 14:14.
maf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 14:33   #126
maf
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 juni 2007
Berichten: 615
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Dat kan, maar daar is toch een eenvoudige oplossing voor lijkt me.
Ik bedoel, wat je stoort, dat lees je toch gewoon niet?
Als het je stoort, dan lees je het al.
maf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 17:59   #127
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Dat kan, maar daar is toch een eenvoudige oplossing voor lijkt me.
Ik bedoel, wat je stoort, dat lees je toch gewoon niet?
Enigszins wel. Men kan het vergelijken met Spam en dit is min of meer wat hij deed. Na verloop van tijd begint dit op de zenuwen te werken.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2014, 18:37   #128
Doge
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 maart 2014
Berichten: 1.576
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maf Bekijk bericht
Dewanand is zo mogelijk nog een fantastischer Nederlander dan Harrie.
...Poederbrieven...verbannen van 13 forums...fantastische Nederlander...Verder heb ik niets tegen psychisch gestoorden, als ze maar genezen zijn, kunnen ze terug onder de mensen komen.
Dewanand wil vooral confronteren en extreme ideeën openbaar bespreken, dat is ons recht. Probleem is dat het zo extreem is en veel tekst dat het maar lastig is om iets zinnigs over te zeggen.

Harrie is gewoon de max maar ik kan er ook niet tegen discussiëren, hij verdient erkend te worden als godsdienst omdat het niet erger is dan gelijk welk andere godsdienst. Dat is zijn grootte verdienste, ik zie het als een variant van het grote spaghetti monster.
Doge is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2014, 13:29   #129
eno2
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 juni 2004
Locatie: onder mijn wijnstok en vijgenboom
Berichten: 78.216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Dewanand wil vooral confronteren en extreme ideeën openbaar bespreken, dat is ons recht. Probleem is dat het zo extreem is en veel tekst dat het maar lastig is om iets zinnigs over te zeggen.

Harrie is gewoon de max maar ik kan er ook niet tegen discussiëren, hij verdient erkend te worden als godsdienst omdat het niet erger is dan gelijk welk andere godsdienst. Dat is zijn grootte verdienste, ik zie het als een variant van het grote spaghetti monster.
De Goden van de andere godsdiensten komen ons tenminste niet in levende lijve lastig vallen. Anders hadden we honderdduizend Harries. En kon ik direct van de kade springen met mijn rugzak vol stenen.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2014, 13:57   #130
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
De Goden van de andere godsdiensten komen ons tenminste niet in levende lijve lastig vallen. Anders hadden we honderdduizend Harries. En kon ik direct van de kade springen met mijn rugzak vol stenen.
Ik mis die ouwe gekkerd wel.
Zijn onzin opent meer de ogen dan menig ernstig anti-religieus discours.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2014, 12:03   #131
bf62
Gouverneur
 
bf62's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2004
Berichten: 1.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik mis die ouwe gekkerd wel.
Zijn onzin opent meer de ogen dan menig ernstig anti-religieus discours.
Harriechristus mist de macht van het getal. Je kan de grootste onzin verkondigen en verkopen als je voldoende volk achter je hebt staan.
__________________
The paradox - The secret - The solution
In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia
Het sprookjesbos!
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be