Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 november 2016, 04:32   #10361
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
trouwens graag eens bronvermelding voor deze statistiek...
Tabellen samengesteld uit de gepubliceerde jaren. De rankings kunt u controleren. Mocht u een fout tegenkomen, mijn excuses
http://www.transparency.org/

Hoe het werkt? In een land als bijv. de Oekraine werd een afdeling gevormd door Oekraners die corruptie bestrijden,
als wel ook een afdeling Amnesty International.
De ranking wordt bepaald uit de gegevens die aangeleverd worden door de eigen inwoners.

Laatst gewijzigd door Adrian M : 20 november 2016 om 04:34.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2016, 17:40   #10362
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

https://twitter.com/Tiramarit/status/801783272321728512

Citaat:
Poetin: Waar eindigt de Russische grens?
Jongen: Bij de Beringstraat.
Poetin: De Russische grens eindigt nergens.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2016, 01:46   #10363
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Tabellen samengesteld uit de gepubliceerde jaren. De rankings kunt u controleren. Mocht u een fout tegenkomen, mijn excuses
http://www.transparency.org/

Hoe het werkt? In een land als bijv. de Oekraine werd een afdeling gevormd door Oekraners die corruptie bestrijden, als wel ook een afdeling Amnesty International.
De ranking wordt bepaald uit de gegevens die aangeleverd worden door de eigen inwoners.
Ik vind deze gegevens nergens terug, enkel de corruption perception index.
Maar goed, ze erkennen wel dat Oekraïne uiterst corrupt is, en Rusland is inderdaad ook nog zeer corrupt, maar dat landen als Venezuela, Iran en Noord-Korea zo laag staan, daar heb ik m'n grootste twijfels bij. Hoe kunnen ze dat nu eigenlijk weten in het geval van Noord-Korea? Ik ben al in Iran geweest en niemand heeft ooit een fooi gevraagd. Dat was in landen als Egypte, Oekraïne, Georgië, Kyrgyzstan, Armenië, Indië, Kenya, Côte d'Ivoire, Uganda, Tanzanië, Mexico, Rusland, Colombië, om slechts degene te noemen waar ik al smeergeld moest betalen, wel anders. Oh ik vergeet nog EU-leden Polen en Roemenië. En in Napels zag ik hoe politieagenten smeergeld aannamen van iemand die illegaal sigaretten stond te verkopen.

En dat de golflanden weinig corrupt zouden zijn is ook uiterst betwistbaar.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2016, 01:56   #10364
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.252
Standaard

Overigens 3 maand op Cuba gewoond en niet een keer iemand die voor de overheid werkt die voorstelde om hen om te kopen. (wel allerlei mistoestanden georganiseerd door de bewoners zelf om toeristen op te lichten, echter deze waren als de dood voor de poltie, net als de prostituées). Dat is toch wel bijzonder in een ultra-corrupte regio, en als je weet hoe corrupt Cuba was onder batista.
Ik vergat in m'n lijst ook nog Tajikistan, Afghanistan (dat ik een dag bezocht vanuit Tajikistan, op die ene dag was ik al 100 euro kwijt aan de grenspolitie, maar toch de moeite om in een teletijdmachine te reizen van de jaren 70 ( Tajikistan) naar de middeleeuwen)
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2016, 23:17   #10365
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik vind deze gegevens nergens terug, enkel de corruption perception index.
Maar goed, ze erkennen wel dat Oekraïne uiterst corrupt is, en Rusland is inderdaad ook nog zeer corrupt, maar dat landen als Venezuela, Iran en Noord-Korea zo laag staan, daar heb ik m'n grootste twijfels bij. Hoe kunnen ze dat nu eigenlijk weten in het geval van Noord-Korea? Ik ben al in Iran geweest en niemand heeft ooit een fooi gevraagd. Dat was in landen als Egypte, Oekraïne, Georgië, Kyrgyzstan, Armenië, Indië, Kenya, Côte d'Ivoire, Uganda, Tanzanië, Mexico, Rusland, Colombië, om slechts degene te noemen waar ik al smeergeld moest betalen, wel anders. Oh ik vergeet nog EU-leden Polen en Roemenië. En in Napels zag ik hoe politieagenten smeergeld aannamen van iemand die illegaal sigaretten stond te verkopen.

En dat de golflanden weinig corrupt zouden zijn is ook uiterst betwistbaar.
Alle jaren vanaf 1995 zijn gepubliceerd en terug te vinden op de website
Uit deze jaren de tabellen samengesteld. Zoals ik aangaf mocht er onverhoopt een fout in een tabel staan, mijn excuses
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2016, 00:29   #10366
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Alle jaren vanaf 1995 zijn gepubliceerd en terug te vinden op de website
Uit deze jaren de tabellen samengesteld. Zoals ik aangaf mocht er onverhoopt een fout in een tabel staan, mijn excuses
De corruptie barstte in alle hevigheid los in de ex-Sovjet-Unie begin jaren 90, heeft enkele jaren geduurd voor ze dit doorhadden blijkbaar.
Of misschien wilden ze het niet zien, want in de beginjaren was Yeltsin een pro-westers figuur, die niets verkeerds kon doen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2016, 03:07   #10367
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De corruptie barstte in alle hevigheid los in de ex-Sovjet-Unie begin jaren 90, heeft enkele jaren geduurd voor ze dit doorhadden blijkbaar.
Of misschien wilden ze het niet zien, want in de beginjaren was Yeltsin een pro-westers figuur, die niets verkeerds kon doen.
In de beide tabellen vermeld het aantal ranks bij genoemde jaren
Er werd gestart in 1995. Totaal aantal ranks: 41
In 1996 werd Rusland vermeld. Totaal aantal ranks: 56
In de loop van jaren kwamen er steeds meer landen bij.
De gegevens worden aangeleverd door de afdelingen die zich in de landen vormen

Een land als bijv. Australië, aanvankelijk bovenin, keldert na verloop van tijd steeds verder naar beneden, naar plaats 13
1. Ofwel het land wordt meer corrupt
2. Andere landen worden minder corrupt
3. De afdeling in Australië gaat beter observeren en rapporteren
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2016, 14:03   #10368
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.252
Standaard

Tillerson wordt waarschijnlijk de nieuwe secretary of state (die het buitenlandse beleid van de VS grotendeels bepaald) van de VS. De ex-baas van Exxon Mobile staat bekend als een tegenstander van westerse sancties tegen Rusland en heeft begrip voor de Russische annexatie van de Krim, en wordt beschouwd als een vriend van Putin.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-38277072

Hopelijk worden de sancties nu vlug afgeschaft. Poroshenko geniet nog de populariteit van 1% van de Oekraïners. Als ook hun laatste bondgenoot het regime in de steek laat, is het wachten tot de laatste rat het schip verlaat. De overgrote meerderheid van Oekraïners heeft al lang door dat Maidan een enorme vergissing is, en hoopt nu dat een andere regering samen met Rusland vrede kan brengen in Donbas en terug economische groei.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 21:56   #10369
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De elites zitten niet in met de gewone werkmens, daarom hebben volksmenners succes.
Het is omgekeerd, hé: omdat volksmenners succes hebben, moeten de elites geen rekening houden met de gewone werkmens. Ze laten die gewoon bewerken door een volksmenner uit hun midden.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2016, 21:58   #10370
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Tillerson wordt waarschijnlijk de nieuwe secretary of state (die het buitenlandse beleid van de VS grotendeels bepaald) van de VS. De ex-baas van Exxon Mobile staat bekend als een tegenstander van westerse sancties tegen Rusland en heeft begrip voor de Russische annexatie van de Krim, en wordt beschouwd als een vriend van Putin.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-38277072

Hopelijk worden de sancties nu vlug afgeschaft. Poroshenko geniet nog de populariteit van 1% van de Oekraïners. Als ook hun laatste bondgenoot het regime in de steek laat, is het wachten tot de laatste rat het schip verlaat. De overgrote meerderheid van Oekraïners heeft al lang door dat Maidan een enorme vergissing is, en hoopt nu dat een andere regering samen met Rusland vrede kan brengen in Donbas en terug economische groei.
Juich! Tillerson van de oliemaffia...
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2016, 01:56   #10371
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Juich! Tillerson van de oliemaffia...
Tja... ik bekijk de zaak vanuit Russisch oogpunt. Liever pure zakenmannen dan liberale imperialisten die denken dat ze vanuit een zogezegd moreel superieur westers oogpunt in heel de wereld zich mogen bemoeien. Dan liever business...
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2016, 01:59   #10372
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het is omgekeerd, hé: omdat volksmenners succes hebben, moeten de elites geen rekening houden met de gewone werkmens. Ze laten die gewoon bewerken door een volksmenner uit hun midden.
Wat mij betreft liever Trump dan Hillary Clinton. Trump is evenmin goed voor het Amerikaanse voetvolk dat voor hem gestemd heeft, maar hopelijk heeft hij minder imperialistische ambities, of worden deze toch wat afgezwakt.
Ik ben geen Amerikaan, maar het buitenlandse beleid van Trump staat mij meer aan dan dat van Clinton of Obama.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2016, 08:56   #10373
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Tja... ik bekijk de zaak vanuit Russisch oogpunt. Liever pure zakenmannen dan liberale imperialisten die denken dat ze vanuit een zogezegd moreel superieur westers oogpunt in heel de wereld zich mogen bemoeien. Dan liever business...
Haha, dat je zoiets onbesechaamd kan zeggen terwijl die vuile smerige Russiche stinkzak Poetin de verkiezingen in Amerika boycot en Syrië platbombardeerdt.

Ze zouden die smerige stankkozak beter ineens kelen.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2016, 09:55   #10374
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Wat mij betreft liever Trump dan Hillary Clinton. Trump is evenmin goed voor het Amerikaanse voetvolk dat voor hem gestemd heeft, maar hopelijk heeft hij minder imperialistische ambities, of worden deze toch wat afgezwakt.
Ik ben geen Amerikaan, maar het buitenlandse beleid van Trump staat mij meer aan dan dat van Clinton of Obama.
Nochthans heeft Trump wel gezegd dat hij IS op zeer korte termijn zou 'uitroeien'.

Dat wil dus zeggen, als hij zijn woord houdt : grootschalige amerikaanse militaire operaties in Syrie en Irak, wat Obama dus bewust vermeden heeft de laatste jaren.

kijken hoe leuk je dat gaat vinden....

http://www.independent.co.uk/news/wo...-a7485936.html

Citaat:
Berlin 'attack': Donald Trump blames Isis and says they must be 'eradicated from the face of the earth'

“These terrorists and their regional and worldwide networks must be eradicated from the face of the earth, a mission we will carry out with all freedom-loving partners.”
Zien wat hij doet?

Laatst gewijzigd door parcifal : 20 december 2016 om 10:02.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2016, 11:37   #10375
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Haha, dat je zoiets onbesechaamd kan zeggen terwijl die vuile smerige Russiche stinkzak Poetin de verkiezingen in Amerika boycot en Syrië platbombardeerdt.

Ze zouden die smerige stankkozak beter ineens kelen.
Haha, dat hij zulke gevoelens oproept bij lui als U, doet mij veel plezier.
Lang leve Poetin!
Jij had liever gezien dat Rusland een derde wereldland was waar de VS en het Westen de dienst uitmaken, dankzij Poetin is dat niet zo. Daarom ook is hij geliefd in Rusland en gehaat door de elite in het Westen.
Hij heeft het plannetje van het Westen om Syrië om te vormen in jihadistan net als Libië doen mislukken, en ook Maidan bleek een grote ontgoocheling.

En ja, misschien hebben de Russen zich wel bemoeid met de Amerikaanse verkiezingen (enkel door smerigheid van Clinton openbaar te maken) dat mag wel eens, meestal is het omgekeerd, de VS die zich bemoeien met de verkiezingen in Rusland, (net als in zoveel andere landen) maar ja, dat mag zeker, want de VS heeft het heilige recht om zich in heel de wereld te moeien zeker?
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2016, 11:40   #10376
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nochthans heeft Trump wel gezegd dat hij IS op zeer korte termijn zou 'uitroeien'.

Dat wil dus zeggen, als hij zijn woord houdt : grootschalige amerikaanse militaire operaties in Syrie en Irak, wat Obama dus bewust vermeden heeft de laatste jaren.

kijken hoe leuk je dat gaat vinden....

http://www.independent.co.uk/news/wo...-a7485936.html



Zien wat hij doet?
Als de VS eindelijk gaan samenwerken met Rusland is Syrië, zal deze klus in geen tijd geklaard worden. Hopelijk gaat hij ook in Europa samenwerken met Rusland, wat in het voordeel is van ons allemaal, niet op de laatste plaats onze boeren, alleen voor uw schurkenregime in Oekraïne zou dat slecht nieuws zijn.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2016, 12:38   #10377
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.260
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Haha, dat hij zulke gevoelens oproept bij lui als U, doet mij veel plezier.
Lang leve Poetin!
Jij had liever gezien dat Rusland een derde wereldland was waar de VS en het Westen de dienst uitmaken, dankzij Poetin is dat niet zo. Daarom ook is hij geliefd in Rusland en gehaat door de elite in het Westen.
Hij heeft het plannetje van het Westen om Syrië om te vormen in jihadistan net als Libië doen mislukken, en ook Maidan bleek een grote ontgoocheling.

En ja, misschien hebben de Russen zich wel bemoeid met de Amerikaanse verkiezingen (enkel door smerigheid van Clinton openbaar te maken) dat mag wel eens, meestal is het omgekeerd, de VS die zich bemoeien met de verkiezingen in Rusland, (net als in zoveel andere landen) maar ja, dat mag zeker, want de VS heeft het heilige recht om zich in heel de wereld te moeien zeker?
Ze bemoeien zich nochtans ook op Europees grondgebied, zoals de Krim. Ja de VS zijn nog altijd heer en meester in het moeien, maar Rusland moet zeker niet onderdoen...

Voor mij zijn Russen en Amerikanen als twee druppels water.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2016, 13:43   #10378
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Tja... ik bekijk de zaak vanuit Russisch oogpunt.
Ja, dat klopt, maar dan moet je je hamer en sikkel wel vervangen door een Russische vlag. Hamer en sikkel staat voor "Proletariërs aller landen, verenigt u!", niet "Russische proletariërs, schaar u achter de Russische kapitalisten!".

Citaat:
Liever pure zakenmannen dan liberale imperialisten die denken dat ze vanuit een zogezegd moreel superieur westers oogpunt in heel de wereld zich mogen bemoeien. Dan liever business...
Rusland heeft inderdaad ook veel olie. Maar als alle olie wordt opgestookt, dan zullen Tillerson en de oligarchen rond Putin misschien wel goede zaken doen, maar het voortbestaan van de mensheid wordt wel bedreigd.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2016, 13:46   #10379
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik ben geen Amerikaan, maar het buitenlandse beleid van Trump staat mij meer aan dan dat van Clinton of Obama.
Dat zeiden ze ook van Bush toen hij aan de macht kwam, dat hij de "lesser evil" was omdat hij een meer isolationistische koers zou voeren en het eindelijk gedaan zou zijn met het "humanitaire" imperialisme van Bill Clinton. Welnu, we kregen meer imperialisme, niet minder. Nu zie je al dat Trump openlijk oorlog probeert te stoken met China, en hij is nog niet eens aan de macht!
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2016, 14:36   #10380
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ze bemoeien zich nochtans ook op Europees grondgebied, zoals de Krim. Ja de VS zijn nog altijd heer en meester in het moeien, maar Rusland moet zeker niet onderdoen...

Voor mij zijn Russen en Amerikanen als twee druppels water.
De Krim behoort al honderden jaren bij Rusland.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be