Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 december 2023, 13:16   #41
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik heb er geen enkel probleem mee dat mijn wagen aan de stekker hangt terwijl ik in mijn bed lig. Deze nacht was hij een 6 tal uur bezig en ik heb daar echt mijn slaap niet voor gelaten hoor. Deze morgen stond hij dan op 80% en ik ben weer goed voor een kleine 400 km met deze temperaturen. Eind deze week zal ik hem dan wel weer eens inpluggen. Aangezien ik nooit meer langs een tankstation moet passeren is mijn rijbereik in de praktijk onbeperkt.
2
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 15:58   #42
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als je maar wat rond de kerktoren bolt is dat inderdaad voldoende.
De gemiddelde Benzinewagen rijdt 10,000 km per jaar. De gemiddelde diesel rijdt 20,000 km per jaar. Voor al die wagens is dat geen enkel probleem. Er zullen natuurlijk wel mensen zijn die dagelijks meer dan 400 km rijden maar veel zullen dat er niet zijn. Je mag nu natuurlijk beweren dat ik rond de kerktoren bol omdat ik geen 400 km per dag rij, maar dat klopt natuurlijk niet. ALs je 400 km per dag moet bollen dan ben je zowieso inefficient bezig en lijkt het me straf dat je er mee zou zitten dat je eens 15 minuten moet staan laden, want je hecht duidelijk geen enkele waarde aan je tijd als zoveel wil verschijten aan je auto.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 19 december 2023 om 15:59.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 16:01   #43
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik bol een paar keer per jaar 1000km/dag. Dat noemen ze vakantie.

Voor de rest van't jaar gebruik ik voornamelijk mijn E-strandstoel (€.27 per kilometer, dank U voor die €200 per maand, en gratis laden op't werk, mijn accu is een mooie kleine flight/camera case, valt niet op als die aan't laden is) op wielen of motorscooter.

Alleen voor het transport van grotere dingen neem ik de wagen. (zoals vandaag, pak maar eens 2m² aan 10mm dikke plaat mee)
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 19 december 2023 om 16:02.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 16:03   #44
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Wat ik me gisteren afvroeg toen ik een jonge gast in een elektrische auto keihard en onhoorbaar zag optrekken: wat gaat dat geven als de batterijen beter worden en het opladen sneller, als men maw niet meer zo naar verbruik hoeft te kijken, als men er mee gaat rijden zoals men met plofwagens doet (want voorlopig rijdt men voorzichtig met die wagens om het verbruik te rekken) ? Veiliger gaat het er niet op worden.
Het zijn bommen die mijns inziens niet geschikt zijn voor beginnende chauffeurs. Ik zou eens moeten kijken of ik het vermogen kan beperken, maar ik weet wel dat ik de maximum snelheid kan beperken als ik iemand anders met mijn wagen laat rijden. Ik kan mensen via hun gsm toegang geven tot mijn wagen. Ze kunnen er dan mee rijden en ik kan zeggen dat het niet sneller mag dan 120 bijvoorbeeld. Of ik ook de PK's kan beperken, weet ik niet, maar dat lijkt me wel wenselijk te zijn als ik mijn kinderen er ooit mee laat rijden...
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 16:13   #45
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Je kan met een moderne ECS (electronic speed controller) alles controleren. Top snelheid en acceleratie curve.

Maar dat klinkt niet goed voor de idioten die in Plaid willen optrekken in het dagelijkse verkeer.
Dus is het de vraag, in welk subscreen op die breedbeeld TV in de wagen kan je dat allemaal instellen?
En is de logica ervan door een ingenieur of een app-designer in elkaar gestoken?
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 16:26   #46
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het zijn bommen die mijns inziens niet geschikt zijn voor beginnende chauffeurs. Ik zou eens moeten kijken of ik het vermogen kan beperken, maar ik weet wel dat ik de maximum snelheid kan beperken als ik iemand anders met mijn wagen laat rijden. Ik kan mensen via hun gsm toegang geven tot mijn wagen. Ze kunnen er dan mee rijden en ik kan zeggen dat het niet sneller mag dan 120 bijvoorbeeld. Of ik ook de PK's kan beperken, weet ik niet, maar dat lijkt me wel wenselijk te zijn als ik mijn kinderen er ooit mee laat rijden...
Ik neem wel aan dat de meeste krachte EVs een soort Chill Mode hebben, alvast een eco-mode of super-eco? Zoals bij ICEs?

De acceleratietijd zal dan meer dan verdubbelen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg main-qimg-9913f559e38163a02fb4c40b51063b93-lq.jpg‎ (35,1 KB, 9x gelezen)
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 december 2023 om 16:32.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 16:41   #47
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Ik neem wel aan dat de meeste krachte EVs een soort Chill Mode hebben, alvast een eco-mode of super-eco? Zoals bij ICEs?

De acceleratietijd zal dan meer dan verdubbelen.
Ja natuurlijk hebben die dat. IK vraag me alleen af of ik het kan beperken via de app. Nog niet nagekeken eigenlijk. Op die manier kan mijn zoon/dochter het niet zelf verhogen als ik hen een sleutel geef via hun telefoon. De max snelheid kan ik beperken, maar weet niet of ik dat ook kan met het vermogen op dit moment.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 19 december 2023 om 16:42.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 16:56   #48
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Je kan met een moderne ECS (electronic speed controller) alles controleren. Top snelheid en acceleratie curve.

Maar dat klinkt niet goed voor de idioten die in Plaid willen optrekken in het dagelijkse verkeer.
Dus is het de vraag, in welk subscreen op die breedbeeld TV in de wagen kan je dat allemaal instellen?
En is de logica ervan door een ingenieur of een app-designer in elkaar gestoken?
Beide denk ik...

In de regel van standaard mode naar Chill mode: doet tot 10% elec sparen en acceleratie gaat meer dan 2 maal trager.

Alle Performance of Plaid versies hebben nog een soort sport mode en track mode
https://www.tesla.com/ownersmanual/m...FFA60C530.html

Track mode voor op circuit:
Citaat:
https://www.tesla.com/ownersmanual/m...70F5506FD.html

Track Mode

Track Mode is alleen beschikbaar op Model 3 Performance-auto's. Deze modus is bedoeld om de stabiliteitscontrole, Tractie Controle, regeneratief remmen en koelsystemen aan te passen om de prestaties en handling te verbeteren wanneer op afgesloten circuits wordt gereden. Track Mode verbetert de wendbaarheid door slim gebruik te maken van de motoren, het regeneratief remmen en het normale bedrijfsremsysteem. Als deze modus is ingeschakeld, werkt het koelsysteem op een hogere capaciteit wanneer er sportief wordt gereden en daarna, zodat de voertuigsystemen beter bestand zijn tegen de extra warmteontwikkeling.
Bepaalde grote Tesla hebben wslk nog extra andere benamingen de Insane en de Drag Strip Mode:

https://www.tesla.com/ownersmanual/m...21B6F731D.html

https://www.tesla.com/ownersmanual/m...0A76629A8.html

Allemaal hebben ze een Chill Mode.

Ook sinds de EVs er zijn hebben de meeste plofautomerken hun acceleratietijden van 0-100 kmu uit hun advertentie-reklames geschapt, lol (kan ook "politiek-correcte" oorzaak hebben)

Edit: Porsche heeft ze alvast nog op hun website staan
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 december 2023 om 17:08.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 20:37   #49
Den beer van b
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 februari 2020
Berichten: 216
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zeer zeker. Onder andere een half uurtje wachten/slapen om weer 150km te kunnen doen.
150 km haal ik met een snellader van 270 kw binnen op 8 minuten, maar heb op 1 jaar tijd slechts 6 keer aan de snellader gestaan (op 30.000 km)
Als je kan laden op je werkplek zou ik niet twijfelen om een EV aan te schaffen maar als je enkel thuis of onderweg kan laden en je woont dan nog 10 hoog, dan ben je beter met een benzine/diesel want de nodige infrastructuur ontbreekt inderdaad.
Den beer van b is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 22:35   #50
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den beer van b Bekijk bericht
150 km haal ik met een snellader van 270 kw binnen op 8 minuten, maar heb op 1 jaar tijd slechts 6 keer aan de snellader gestaan (op 30.000 km)
Als je kan laden op je werkplek zou ik niet twijfelen om een EV aan te schaffen maar als je enkel thuis of onderweg kan laden en je woont dan nog 10 hoog, dan ben je beter met een benzine/diesel want de nodige infrastructuur ontbreekt inderdaad.
@ Skobelev zal het wel over zijn Dacia Spring hebben.
Of zou het toch een Fiatje 500e zijn?
Citaat:
https://ev-database.org/nl/auto/1285...tchback-42-kWh
Snellaadvermogen (max) 85 kW DC

Snellaadtijd (24->188 km) 25 min
Voor de evolutie van de laadinfrastructuur (en evolutie EV) is het jaarlijks laadonderzoek in Nederland interessant, waar gemiddeld maar 9% van de totale kilometers aan een snellaadpaal bijgeladen wordt.
Citaat:
https://www.rvo.nl/sites/default/fil...k%207-9-23.pdf

Samenvatting

Laadgedrag algemeen (paragraaf 3.3)

• De EV-rijder geeft aan nog steeds vooral thuis op te laden. In
2023 wordt volgens de deelnemers 46% van de kilometers bij
een privé laadpaal thuis geladen, 6% bij het stopcontact thuis,
<1% bij een stopcontact elders, 19% bij openbare laadpalen in de
buurt, 6% bij openbare laadpalen elders, 13% op het werk en 9%
bij de snellader onderweg.

• Mensen die geen privé laadvoorziening hebben, laden 55%
van de kilometers op bij een openbare laadpaal in de buurt.
Ook wordt er door deze groep bijna twee keer zoveel gebruik
gemaakt van laadpalen op het werk.

• EV-rijders die meer recent zijn gestart met elektrisch rijden,
laden minder vaak op bij een privé laadpaal thuis omdat ze
minder vaak de mogelijkheid hebben die te installeren. In
plaats daarvan wordt meer gebruik gemaakt van openbaar
laden. 46% van de EV-rijders die in 2023 begonnen met
elektrisch rijden heeft thuis een laadpaal, tegenover 74% van de
EV-rijders die al voor 2018 elektrisch reed.

• De meeste deelnemende EV-rijders betalen zelf voor hun laadkosten.
In 30% van de gevallen betaalt de werkgever alle kosten.

• De EV-rijder heeft gemiddeld twee of drie laadpassen én laadapps
tot zijn beschikking. EV-rijders die in 2023 zijn begonnen met
elektrisch rijden hebben gemiddeld minder laadpassen en
laadapps dan mensen die al langer in een EV rijden.

• 69% van de respondenten heeft bewust gekozen voor een
specifieke laadpas. Hierbij was dekking van de laadpas
(ook internationaal) het belangrijkste aspect, gevolgd door de
laagste kosten.

• EV-rijders zijn over het algemeen bereid snel over te stappen
naar een andere laadpasaanbieder. Al bij een tariefverlaging
van 10% geeft 50% aan over te willen stappen.

• De meeste EV-rijders (60-61%) hebben een vast patroon
(op dagen dat ze hun auto opladen) waarop ze hun auto aan
de laadpaal zetten en er weer weghalen. Er is een kleine piek
qua starttijd bij aankomst op het werk ’s ochtends, en grotere
pieken bij thuiskomst en bij ingaan van het daltarief. De
auto’s worden meestal in de ochtend weggehaald bij de lader
(bij weggaan van huis), en er is een kleine piek te zien om 17:00
(bij weggaan van werk).

• 31% van de EV-rijders geeft aan een duurder stroomcontract
te hebben, bijna 40% daarvan (12% van de totale groep
deelnemers) kiest er daarom voor vaker openbaar te laden.
Ondertussen heeft 77% van de respondenten zonnepanelen.
Citaat:
• 77% van de respondenten heeft zonnepanelen. Dit is een toename
ten opzichte van vorig jaar, toen 68% van de EV-rijders aangaf
hierover te beschikken. Die toename is mede te verklaren door de
grote toename van zonnepanelen op woningen in 2022 van 30%.
De geburen zullen blij zijn dat hun omvormer niet meer uitvalt bij overspanning.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 19 december 2023 om 22:59.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2023, 23:27   #51
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Of geen bekabeling in de straat hebt die laadpalen aankan, noch parkeerplaats aan de juiste kant van't straat om een eigen EV te laden. 'k Krijg al commentaar als ik mijn Ebike buiten laad.
Inderdaad.

Micele gaat er zomaar vanuit dat iedereen de mogelijkheid heeft thuis op te laden.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 07:08   #52
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den beer van b Bekijk bericht
150 km haal ik met een snellader van 270 kw binnen op 8 minuten, maar heb op 1 jaar tijd slechts 6 keer aan de snellader gestaan (op 30.000 km)
Als je kan laden op je werkplek zou ik niet twijfelen om een EV aan te schaffen maar als je enkel thuis of onderweg kan laden en je woont dan nog 10 hoog, dan ben je beter met een benzine/diesel want de nodige infrastructuur ontbreekt inderdaad.
150km haal ik op twee minuten en in zo een 3000 benzinestations in België. Er is er zelfs eentje op 50m van mijn deur. 1200km op 4 miniuten. een kleine 70l benzine en nog eens 70l LPG. Die laatste is wat moeilijker te vinden.
Nope, (voorlopig) zeker geen EV.
Daarenboven zijn de meeste modellen nog eens spuuglelijk der bovenop.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 07:09   #53
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Inderdaad.

Micele gaat er zomaar vanuit dat iedereen de mogelijkheid heeft thuis op te laden.
Met de straatwerken voor de deur, ten voordele van de fiets-snelweg zijn er 4 parkeerplaatsen verdwenen , en 1 is omgezet naar gehandicaptenparkeerplaats. Niet slecht bezig, Stad Vilvoorde. Dat samen met 30 verdwenen plaatsen in de Lange Molenstraat, 40 plaatsen aan de kerk, en nog een hoop straatmeubilair willekeurig neergegooid, zien we een steeds versnellende spiraal wildparkeerders en van verdwijnende "oudgediende winkels".

Zeer nuttig, die 500Kw+ Dragsters met frunk&trunk. Ze mogen nog wel in't stad rijden, tegen 30km/u, maar kunnen nergens parkeren.
En is steeds minder reden om in't stad te komen.
De winkels verdwijnen of gaan over in kebabzaak White Widow included, of Vapeshop White Nights, Pizzakeet Day&Night met 15 electroscooters voor de deur, maar met 3 dozen massapizza aan de deur als de 2 wekelijkse ophaling voorbij komt.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 07:10   #54
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
@ Skobelev zal het wel over zijn Dacia Spring hebben.
Of zou het toch een Fiatje 500e zijn?


Voor de evolutie van de laadinfrastructuur (en evolutie EV) is het jaarlijks laadonderzoek in Nederland interessant, waar gemiddeld maar 9% van de totale kilometers aan een snellaadpaal bijgeladen wordt.


Ondertussen heeft 77% van de respondenten zonnepanelen.

De geburen zullen blij zijn dat hun omvormer niet meer uitvalt bij overspanning.
Wat een BS is dit nu weer. Als de buren hun panelen uitvallen ben jij(?) met uw EV gaan werken en hangt hij bijgevolg niet aan het infuus.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 07:23   #55
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik kijk buiten, en voorspel weer een gewelde dag voor opbrengst van zonnepanelen.
Mijn warmtepomp gaat weer heerlijk steenkoolstroom uit Duitsland mogen vreten.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 08:10   #56
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard

Elektrogate, toch maar even lezen:

https://gocar.be/nl/autonieuws/elekt...go_daily_nl_v2
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 08:38   #57
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het zijn bommen die mijns inziens niet geschikt zijn voor beginnende chauffeurs. Ik zou eens moeten kijken of ik het vermogen kan beperken, maar ik weet wel dat ik de maximum snelheid kan beperken als ik iemand anders met mijn wagen laat rijden. Ik kan mensen via hun gsm toegang geven tot mijn wagen. Ze kunnen er dan mee rijden en ik kan zeggen dat het niet sneller mag dan 120 bijvoorbeeld. Of ik ook de PK's kan beperken, weet ik niet, maar dat lijkt me wel wenselijk te zijn als ik mijn kinderen er ooit mee laat rijden...
Dat kan ik met mijne diesel ook.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 08:40   #58
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Inderdaad.

Micele gaat er zomaar vanuit dat iedereen de mogelijkheid heeft thuis op te laden.
Is dat dan niet zo?
Iemand die in een appartement van 10 hoog woont, heeft toch een parkeergarage hé. Effe inpluggen en het is OK, bollen maar.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 09:08   #59
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Is dat dan niet zo?
Iemand die in een appartement van 10 hoog woont, heeft toch een parkeergarage hé. Effe inpluggen en het is OK, bollen maar.
De dichtsbijzijnde parkeerplaats voor mij is aan de overkant van de straat. Oh, toch niet, daar is maandag een gehandicaptenparkeerplaats van gemaakt.

Dus 6 meter meer naar rechts.

En het politiereglement geeft aan dat er geen elektriciteitsdraad over de openbare weg mag liggen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2023, 09:20   #60
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Is dat dan niet zo?
Iemand die in een appartement van 10 hoog woont, heeft toch een parkeergarage hé. Effe inpluggen en het is OK, bollen maar.
Halt, stop, niet elk appartementsgebouw laat toe om in de kelder uw EV op te laden hoor.

Als er dat 100 zouden doen gaan ze een wat dikkere kabel moeten leggen...
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be