Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 september 2007, 12:45   #61
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Een idyllisch België? Wat bedoel je daarmee?
Begrijp je weer geen nederlands? Hij wil gewoon zeggen dat jouw natte droom een illusie is en nooit kan bewaarheid worden!
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2007, 12:50   #62
Hans1
Banneling
 
 
Hans1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 maart 2003
Locatie: BELGIE - BELGIQUE - BELGIEN - BELGIUM
Berichten: 15.869
Standaard

Wie zegt dat? Graag had ik een antwoord van Gentenaar want uw gebazel is mij reeds bekend onderhand.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2007, 12:59   #63
Miguelito
Minister
 
Miguelito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2004
Locatie: Puerto de la Cruz, Tenerife
Berichten: 3.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Wie zegt dat? Graag had ik een antwoord van Gentenaar want uw gebazel is mij reeds bekend onderhand.
Nederlands op zijn hans'
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Neem van me aan dat, als het nu verkiezingen worden, de NVA de weg opgaat van het VB. Te weten: pardoes de berg af. Wees daar maar zeker van
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2007, 15:29   #64
Gentenaar
Parlementsvoorzitter
 
Gentenaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Berichten: 2.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Wie zegt dat? Graag had ik een antwoord van Gentenaar want uw gebazel is mij reeds bekend onderhand.
tja, ik wil hier geen discussie rond dat woordje hoor,

wat ik in feite wil zeggen is dat ik geen affiniteit heb met de monarchie, met de Belgische elite, met de union minières en generale maatschappijen, met de De Croos en de Tindemansen, en ga zo maar verder.

Ik begrijp de mensen die graag veranderingen zouden zien in België, die de vastgeroeste posities van Vlamingen en Walen hekelen en die zich ergeren aan de wanpraktijken die in het verleden zijn gebeurd, maar anders dan de separatisten geloof ik dat deze dingen kunnen veranderd worden zonder het land te laten splitsen. Ik ben een internationalist, geen nationalist.

Net als de BUB'ers stel ik me vragen bij de polarisering die nu plaatsvindt tussen Vlamingen en Walen, ik vind dit een zeer gevaarlijke evolutie, maar ik denk tegelijk dat mijn ideaalbeeld van België nogal verschilt van het ideaalbeeld dat de mensen van de BUB hebben.
__________________
Gentenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2007, 15:59   #65
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gentenaar Bekijk bericht
tja, ik wil hier geen discussie rond dat woordje hoor,

wat ik in feite wil zeggen is dat ik geen affiniteit heb met de monarchie, met de Belgische elite, met de union minières en generale maatschappijen, met de De Croos en de Tindemansen, en ga zo maar verder.

Ik begrijp de mensen die graag veranderingen zouden zien in België, die de vastgeroeste posities van Vlamingen en Walen hekelen en die zich ergeren aan de wanpraktijken die in het verleden zijn gebeurd, maar anders dan de separatisten geloof ik dat deze dingen kunnen veranderd worden zonder het land te laten splitsen. Ik ben een internationalist, geen nationalist.

Net als de BUB'ers stel ik me vragen bij de polarisering die nu plaatsvindt tussen Vlamingen en Walen, ik vind dit een zeer gevaarlijke evolutie, maar ik denk tegelijk dat mijn ideaalbeeld van België nogal verschilt van het ideaalbeeld dat de mensen van de BUB hebben.
't Is te hopen voor die mensen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2007, 19:59   #66
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Sp-a en vld zijn evenzeer medeplichtig bij deze.
Zij hebben het ook mee goedgekeurd.
De VLD heeft haar kiezers belogen en bedrogen. Ik dacht dat de VLD destijds beweerde dat ze tégen vreemdelingenstemrecht waren? En ik dacht niet dat de achterban van de VLD diene snel-Belgwet zag zitten. Ik dacht dat de meeste kiezers van de VLD en de meeste Vlamingen tégen diene snel-Belgwet waren? De VLD loog en is onbetrouwbaar.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 september 2007, 21:44   #67
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
De VLD heeft haar kiezers belogen en bedrogen. Ik dacht dat de VLD destijds beweerde dat ze tégen vreemdelingenstemrecht waren? En ik dacht niet dat de achterban van de VLD diene snel-Belgwet zag zitten. Ik dacht dat de meeste kiezers van de VLD en de meeste Vlamingen tégen diene snel-Belgwet waren? De VLD loog en is onbetrouwbaar.
Idd.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be