Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Persmededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite.
Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 april 2012, 22:50   #1
Politics.be
Redactie
 
 
Politics.be's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2004
Berichten: 28.704
Standaard Kliniek voor snurken en apneu: Wie is de grootste snurker van Vlaanderen 2012?

Vorig jaar heeft de Kliniek voor Snurken en Apneu de eerste zoektocht gedaan naar de grootste snurker van Vlaanderen.Met een echte winnaar als resultaat.

Nick Simons, de grootste snurker van Vlaanderen 2011 produceerde een snurkgeluid met een gemeten piek van maar liefst 90db, vergelijkbaar met een straaljager op 1500 meter hoogte.
In 2012 start de Kliniek voor Snurken en Apneu een nieuwe zoektocht, met als uiteindelijke doel een ‘’snurkvrij Vlaanderen’’.

Vlaanderen telt meer dan 2 miljoen chronisch snurkers, die voor heel wat geluidsoverlast zorgen.
De Hinderwet burengerucht grenst al aan 65 decibel.
Zoals in 2011 aangetoond kan een snurkgeluid dit ver overtreffen. Logisch dan ook dat snurken een zeer groot sociaal probleem is.

De Grootste snurker van Vlaanderen krijgt een gratis snurkbehandeling.
Oproep:
Bent u of uw partner een harde snurker, meldt u dan nu aan en bewijs dat u of uw partner de grootste snurker van Vlaanderen is.
Stuur de geluidsopname (Mp3) of filmpje van uzelf of uw snurkende partner naar [email protected] en maak kans op een geheel gratis en op maat gemaakte snurkbeugel tegen het snurkprobleem.

Grootste snurker 2011.
Nick Simons Grootste snurker van Vlaanderen 2011: ‘’Ik heb vorig jaar de twijfelachtige eer gekregen als grootste snurker aangemerkt te worden.
Toch ben ik blij dat mijn vrouw en dochter mij opgegeven hebben. Sinds ik de snurkbeugel gebruik is er geen enkel snurkgeluid te bemerken en dat terwijl ik toch zo’n 90db produceerde.’’

Zie de voorwaarden op: www.snurken.be

Bron: politics.be
Politics.be is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be