Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 9 juni 2015, 15:50   #41
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Oproepen om "negers" met "clusterbommen" uit te roeien, betekent wel een racistisch en fascistisch gedachtengoed waarbij je bepaalde mensen als Untermenschen wegzet. En in een draad over een fascistische en racitische organisatie is het wel degelijk on topic om het over fascisme en racisme te hebben.

Dit doet Pandareus dan ook in een andere draad, en op mijn diagnose dat het hier om het allerwalgelijkste vorm van racisme en fascisme gaat, is hij nooit ingegaan. Dat ging ook moeilijk want zijn woorden zijn ondubbelzinnig:



Mijn verdict van toen blijft nog altijd geldig:
Als je citaten geeft van iemand, wil er dan de link bijzetten zodat controle kan gebeuren. En herlees je eigen schrijfsel : het citaat met de "negers" komt van Gipsy en niet van mij...

Graag rechtzetting.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 9 juni 2015 om 15:51.
Pandareus is offline  
Oud 9 juni 2015, 15:59   #42
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Zelf even opgezocht, Kallikles zal het te druk hebben.
http://forum.politics.be/showpost.ph...49&postcount=4

Graag rechtzetting.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 9 juni 2015, 16:16   #43
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Misschien zijn de mensen dat 'vreedzaam' verzet wel beu en hebben ze door dat dat toch geen flikker uithaalt.
Dat zal zeker mee gespeeld hebben alsook het verbod door De Wever, de verrader-arrivist.
Sukkelaar is offline  
Oud 9 juni 2015, 16:17   #44
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Op hun eerste betoging (niet toegelaten) hadden ze dezelfde 250 man. Het clubje is blijkbaar niet groter geworden.
Ik bekijk het positief : de wervende kracht van het vlaams blok is volkomen verleden tijd.
Je zou beter de verliezende kracht van NVA bekijken : na twee peilingen.
Sukkelaar is offline  
Oud 9 juni 2015, 16:22   #45
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Je zou beter de verliezende kracht van NVA bekijken : na twee peilingen.
Onzinnig antwoord, het gaat hier over betogingen waar ze geen volk naar toe krijgen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 9 juni 2015, 16:26   #46
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Onzinnig antwoord, het gaat hier over betogingen waar ze geen volk naar toe krijgen.
En is het daarom een onzinnig antwoord? Jawatte.
Sukkelaar is offline  
Oud 9 juni 2015, 16:31   #47
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
En is het daarom een onzinnig antwoord? Jawatte.
Resultaten van peilingen betreffende n-va hebben geen bal te maken met het onderwerp, het is dus onzinnig.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 9 juni 2015, 16:31   #48
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Oproepen om "negers" met "clusterbommen" uit te roeien, betekent wel een racistisch en fascistisch gedachtengoed waarbij je bepaalde mensen als Untermenschen wegzet. En in een draad over een fascistische en racitische organisatie is het wel degelijk on topic om het over fascisme en racisme te hebben.
sinds wanneer zijn negers dhimmies?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 9 juni 2015, 18:37   #49
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter
 
AVV.VVK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2014
Berichten: 2.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als je citaten geeft van iemand, wil er dan de link bijzetten zodat controle kan gebeuren. En herlees je eigen schrijfsel : het citaat met de "negers" komt van Gipsy en niet van mij...

Graag rechtzetting.
vecht dit liever uit met privéberichten, niet hier!
AVV.VVK is offline  
Oud 9 juni 2015, 19:29   #50
Troubadour
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 december 2013
Berichten: 1.567
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
waarschijnlijk vindt hij de algehele islamisering van Europa een goede zaak.
Kallikles is een conservatieve moslim, van het genre 'islamitisch marxisme'. Uiteraard vindt hij islamisering een goede zaak.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
en hier een schoolvoorbeeld van het typisch zwart-wit denken van rechts.
Eerder van uw naïviteit.
Troubadour is offline  
Oud 10 juni 2015, 05:06   #51
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Resultaten van peilingen betreffende n-va hebben geen bal te maken met het onderwerp, het is dus onzinnig.
Zeg jij. Ik heb er een andere mening over.
Sukkelaar is offline  
Oud 10 juni 2015, 10:31   #52
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
Kritisch denken???

Heeft u ooit al eens de letterlijke woorden van Allah gelezen?
Ik durf te wedden van niet, want u weet duidelijk helemaal niet waarover u spreekt als u het over de Islam* heeft.

*Islam, dat zijn dus geen mensen die zichzelf 'moslim' noemen, maar de ideologie zelf.
Kijk, je bewijst precies mijn punt: telkens wanneer je kritiek krijgt, of ergens faalt, begin je over moslims. Dat was precies wat de nazi's deden met de Joden: telkens er iets fout ging, was het de schuld van de Joden.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 10 juni 2015, 10:55   #53
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Kijk, je bewijst precies mijn punt: telkens wanneer je kritiek krijgt, of ergens faalt, begin je over moslims. Dat was precies wat de nazi's deden met de Joden: telkens er iets fout ging, was het de schuld van de Joden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 10 juni 2015, 11:13   #54
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter
 
AVV.VVK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2014
Berichten: 2.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Kijk, je bewijst precies mijn punt: telkens wanneer je kritiek krijgt, of ergens faalt, begin je over moslims. Dat was precies wat de nazi's deden met de Joden: telkens er iets fout ging, was het de schuld van de Joden.
Maar man toch, volgens mij heb jij het hier zo druk op dit forum dat je mijn bericht schuindoor hebt gelezen.
Herlees mijn bericht nog eens en zie dat ik uitdrukkelijk heb gezegd dat ik het NIET de mensen zijn die zich moslim noemen, maar WEL de Islam zelf.

En blijkbaar heb ik ook ergens gefaald terwijl ik hier nog maar 4 berichten of zo heb gezet...

tsjonge tsjonge tsjonge..
AVV.VVK is offline  
Oud 10 juni 2015, 11:33   #55
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
Maar man toch, volgens mij heb jij het hier zo druk op dit forum dat je mijn bericht schuindoor hebt gelezen.
Herlees mijn bericht nog eens en zie dat ik uitdrukkelijk heb gezegd dat ik het NIET de mensen zijn die zich moslim noemen, maar WEL de Islam zelf.

En blijkbaar heb ik ook ergens gefaald terwijl ik hier nog maar 4 berichten of zo heb gezet...

tsjonge tsjonge tsjonge..
dat onderscheid is voor politiek correcten niet duidelijk. Daarom dat kritiek op de islamitische ideologie en cultuur volgens hen ook ineens racistisch is.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 10 juni 2015, 12:10   #56
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
vecht dit liever uit met privéberichten, niet hier!
Ik krijg liever geen privéberichten van dit sujet, hoor. En er is geen nood aan debat: hij geeft toe dat Gipsy die uitspraken heeft gedaan, en hij ontkent niet dat hij heeft gereageerd met "Dat denk ik ook". "Dat denk ik ook" betekent in het Nederlands dat je het eens bent met wat gezegd is, in dat geval dat je het eens bent met die jubelende uitspraak over "negers" die "clusterbommen op hun raap krijgen".
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 10 juni 2015, 12:14   #57
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
Maar man toch, volgens mij heb jij het hier zo druk op dit forum dat je mijn bericht schuindoor hebt gelezen.
Herlees mijn bericht nog eens en zie dat ik uitdrukkelijk heb gezegd dat ik het NIET de mensen zijn die zich moslim noemen, maar WEL de Islam zelf.
Doet niet ter zake, hé. Je krijgt kritiek en begint dan direct over "islam". De discussie ging niet over islam, maar over extreem-rechts in Vlaanderen. Heel toepasselijk begin je dan onmiddellijk over islam, zoals de Nazi's meteen "Joods-maçonniek complot" riepen bij elke kritiek. Het ging dan ook zogezegd om het "Joodse denken" als ideologie...
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 10 juni 2015, 12:25   #58
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik krijg liever geen privéberichten van dit sujet, hoor. En er is geen nood aan debat: hij geeft toe dat Gipsy die uitspraken heeft gedaan, en hij ontkent niet dat hij heeft gereageerd met "Dat denk ik ook". "Dat denk ik ook" betekent in het Nederlands dat je het eens bent met wat gezegd is, in dat geval dat je het eens bent met die jubelende uitspraak over "negers" die "clusterbommen op hun raap krijgen".
Tenzij je plots tijdelijk onnozel was geworden toen wist je toen zeer goed dat ik antwoord gaf op de militaire aanpak door SA van de Houthi opstandelingen in Jemen, daar ging het over. Met name het gebruik van cluster bommen, die SA heeft en geen verdrag ondertekende om die niet te gebruiken. Ik heb de link gegeven, iedereen kan dat nalezen. De uitspraak over 'negers' is van Gipsy en dus voor zijn rekening. Ofwel blijft het tijdelijk fenomeen in jouw hoofd zich voordoen, ofwel doe je moedwillig alsof je het niet begrijpt. Ik denk dat Nierika gelijk heeft over jou : je bent een poseur.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 10 juni 2015, 13:22   #59
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter
 
AVV.VVK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2014
Berichten: 2.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Doet niet ter zake, hé. Je krijgt kritiek en begint dan direct over "islam". De discussie ging niet over islam, maar over extreem-rechts in Vlaanderen. Heel toepasselijk begin je dan onmiddellijk over islam, zoals de Nazi's meteen "Joods-maçonniek complot" riepen bij elke kritiek. Het ging dan ook zogezegd om het "Joodse denken" als ideologie...
Eeeeuuuhmm...

Het gaat hier over Pegida, volgens mij heeft dat wel met de Islam te maken?
AVV.VVK is offline  
Oud 10 juni 2015, 13:27   #60
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter
 
AVV.VVK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2014
Berichten: 2.320
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Doet niet ter zake, hé. Je krijgt kritiek en begint dan direct over "islam". De discussie ging niet over islam, maar over extreem-rechts in Vlaanderen. Heel toepasselijk begin je dan onmiddellijk over islam, zoals de Nazi's meteen "Joods-maçonniek complot" riepen bij elke kritiek. Het ging dan ook zogezegd om het "Joodse denken" als ideologie...
En dan nog, als je gelijk had, neemt dat het niet weg dat je een grove fout maakte zoals Circe het heeft verwoord.

En nog even over je Hitlervergelijking : Hitler gaf de Joden de schuld van zowat alles at fout liep met een onbekende reden.
Wij geven de Islam niet de fout van alles wat in het Westen fout loopt, maar zien de Islam zélf als één van de fouten in het Westen, en dat terwijl we er wél redenen voor hebben, namelijk de Koran.
AVV.VVK is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be