Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 januari 2022, 18:06   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.609
Standaard (Rassenoorlog) Oudejaarsnacht: veel vooral allochtoon geweld

Onderwerp:
(Rassenoorlog) Oudejaarsnacht: veel vooral allochtoon geweld

Betoog:

1) In de eerste video hoor ik mensen in het Hindi praten en het is dus een opname in Antwerpen, dit grote pleintje had ik heel lang geleden nog gezien. Ik krijg toch het gevoel nu dat wij in heel Europa te maken hebben met een echte RASSENOORLOG en de strijd op straat gaat tussen de grootgeschapen negers, Afrikanen, als asielzoekers VERSUS de alhier geintegreerde Islamieten, en dit is een oude Historische VETE, dateert uit de periode van het Romeinse rijk. Het is een klassiek oorlogje tussen bronstige heterofiele mannetjes die vechten met elkaar om de schaarse maagden. Ik geloof nu sterker in het Apen Integratie Model vd Multikukeluku en ga dit nog verder moeten uitWERKEN.

2) Duidelijk is wel: de integratie is stopgezet en totaal mislukt van bijna alle niet blanke, etnische minderheden. Nu is het letterlijk ontaard in een klassieke rassenoorlog. Praktijk is het bewijs. Heb ik gelijk of niet?? Geef argumenten wat jij zelf hebt meegemaakt als blanke man??

3) Enige wat nu resteert is: hyperinflatie eurozone, ja dan komt er echt een bloedbad in de hele Eurozone denk ik, hongersnoden, lijden, vechten om brood, in alle betonnen jungles zal er dan oorlog komen als de euro keihard zal ploffen en devalueren. Aftellen nu totdat de Inflatiebom zal ploffen.

4) Dit Artikel uit reactnieuws.net is toch de harde waarheid. Bleed Europe to Death is het islamitische Jihad motto nu. De Trojaanse paardjes zijn nu echte lintblaasworm monstertjes geworden en willen hun superieure, blanke gastheren toch lekker doodbijten en verder opvreten. Dit noem je dus negatieve symbiose, hyper parasitair samenleven. De Linkse Politiek moet dus snel oprotten en in in een diep graf gemetseld worden voor langere tijd.


----------------------------------
https://reactnieuws.net/2022/01/01/o...chtoon-geweld/


Oudejaarsnacht: veel vooral allochtoon geweld
1 januari 2022 Hans De Groot Nieuws Leave a comment

Als er bij een betoging tegen de corona-dictatuur in Brussel een paar ruiten sneuvelen, dan gilt de leugenpers dagenlang over de ‘zware rellen’, uiteraard georganiseerd door ‘extreemrechts’; maar als er van oud op nieuw in gans West-Europa op grote schaal gevochten en vernield wordt, vooral door allochtonen, dan is dat volgens de leugenpers een ‘al bij al rustige nacht…’

Antwerpen

In Antwerpen keerden honderden allochtonen zich tegen de politie. Soms ook tegen elkaar: Turken en Marokkanen enerzijds en asielzoekers en illegalen anderzijds sloegen op elkaar in, want beide groepen lusten elkaar rauw. Vrouwen en meisjes werden aangerand.








https://reactnieuws.net/2022/01/01/o...chtoon-geweld/

---------------------------------
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2022, 21:04   #2
metten
Parlementslid
 
metten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juli 2006
Berichten: 1.779
Standaard

De Afrika cup gaat van start. Tijd voor nog wat rellen en plunderingen in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Winst of verlies, dat doet er niet toe.
__________________
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."
Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944)
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be