Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 juli 2004, 23:05   #1
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard Dubbele nicks

Niets is erger voor een forum dan dubbele nicks.

Je weet wel, iemand die iets controversiëels post. Bijvoorbeeld, dat wasknijpers verboden moeten worden, en opeens lijkt half het forum daar branderig voor gevonden te zijn waardoor men een niet-representatieve populariteit schept voor een bepaalde mening.

Dit is dan meestal ook de bedoeling van dubbele nicks.

Ik weet niet wat de huidige maatregelen zijn hiertegen, maar misschien zou het wel mooi zijn moest dit forum actief optreden tegen elke vorm van nick-dubbeling door te bannen en de nicks te verwijderen. Uiteraard, er bestaat geen full-proof systeem hiertegen, zelfs niet IP-controle of een cookie-controle systeem. Maar in de gevallen dat het toch opgemerkt wordt, zou de moderator-slag in de nek ongenadig moeten zijn.


Zodoende dat een populaire anti-wasknijper beweging, toch met enige betrouwbaarheid, evenveel verschillende leden heeft als nicks.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2004, 23:27   #2
Rock Against Communism
Gouverneur
 
Rock Against Communism's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2004
Berichten: 1.337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Niets is erger voor een forum dan dubbele nicks.

Je weet wel, iemand die iets controversiëels post. Bijvoorbeeld, dat wasknijpers verboden moeten worden, en opeens lijkt half het forum daar branderig voor gevonden te zijn waardoor men een niet-representatieve populariteit schept voor een bepaalde mening.

Dit is dan meestal ook de bedoeling van dubbele nicks.

Ik weet niet wat de huidige maatregelen zijn hiertegen, maar misschien zou het wel mooi zijn moest dit forum actief optreden tegen elke vorm van nick-dubbeling door te bannen en de nicks te verwijderen. Uiteraard, er bestaat geen full-proof systeem hiertegen, zelfs niet IP-controle of een cookie-controle systeem. Maar in de gevallen dat het toch opgemerkt wordt, zou de moderator-slag in de nek ongenadig moeten zijn.


Zodoende dat een populaire anti-wasknijper beweging, toch met enige betrouwbaarheid, evenveel verschillende leden heeft als nicks.
Please geen IP controle ik zit ook met mijn broer op dezelfde IP bij telenet denk ik, allé das gesplitst via een router ofzo, dusja...
__________________
[size=4][/size]
Rock Against Communism is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be