Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 29 mei 2012, 09:31   #21
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Wat een gezeur alweer. Er is geen enkele meerwaarde aan een draad over bannelingen. Wanneer mensen sterven, gaat het leven ook gewoon door. Wanneer forummers er af vliegen, tja, dan gaat het forumleven gewoon door.

Wie hier echt niet graag meer vertoeft, moet voor zichzelf maar de keuze maken: blijven of vertrekken. Of ietsje provocerender: aanpassen of oprotten.

En voor de rest: leg liever wat geld op den toog voor een rondje in het échte leven. Veel plezanter. Wie cafétips moet hebben, kom maar vragen.
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 29 mei 2012, 19:59   #22
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik trek me terug uit forum, omdat ik geen permban wil opgelegd krijgen van een mod als Pontifex die mij al twee keer bevestigd heeft dat hij daartoe de forumreglementen opzij schuift.

Ik vind dat forumleden zich moeten verzetten tegen een dergelijke willekeur.
Vandaag treft het mij, morgen jullie.
Het is zinloos te willen gelijk halen tegenover een moderatie. Het volstaat te weten en te beseffen. Ondertussen beseffen dat wie wel eens gelijk heeft nooit meer gelijk kan halen tegenover een moderatie. Je bent gewoonweg ondergeschikt aan wie aan de knopjes zit.

Ik heb wel respect voor initiatiefnemers die belangeloos een debatforum in leven willen en kunnen houden.

Feit is dat de objectieven van een forum al eens veranderen. Dit hebben we de laatste weken gemerkt. Ondanks de mooie woorden uit een forumreglement

Beste Eno2. Ik merk net als u dat een moderatie zich in alle bochten wringt. Maar laten we als volwassenen eerlijk blijven. Ik stel voor te doen zoals ik: reageer nog enkel waar het de moeite loont, maar verwacht geen kwaliteit.

Er bestaan ook nog andere prioriteiten in het leven.

En hoe meer draden er worden gesloten, hoe meer er worden geopend.

Rudy
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 29 mei 2012 om 20:29.
Rudy is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be