Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 juli 2006, 05:57   #1
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard mentaal minderwaardige spamzakken gewoon het forum afsmijten

er zit hier tegenwoordig weer veel te veel plebs dat helemaal niks inhoudelijks bijdraagt ( en moesten ze nu nog gevoel voor humor hebben )

jaja ik zet ze wel op mijn negeerlijst

als politics perse webspace willen verspillen om er hier een http://forum.zappybaby.be/nl/index.cfm? van te maken ?
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 juli 2006 om 05:59.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2006, 07:12   #2
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Bezoek het forum op http://forum.kingofbeggarsandfleas.be
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 12:21   #3
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

dient dit topic eigenlijk ook om bvb te vragen waarom bepaalde spamzakken die dit forum doen afglijden naar een www.zappybaby.be - niveau niet geband worden ?
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 augustus 2006 om 12:21.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 12:28   #4
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

dat de moderatie toelaat dat voor dergelijk inhoudsloos krapuul serene inhoudelijke posters zoals pelgrimforever en anderen "verjaagd" worden gaat mijns inziens te ver.

alles wat niet inhoudelijk is is spam
in het reglement staat dat veelvuldig spammen niet toegelaten is

regels die niet worden toegepast vervallen en zijn geen regels meer

dus ofwel de spamzakken bannen
of anders die regel afschaffen en politics.be tot een mentaal minderwaardig zappybaby.be forum laten verworden
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 augustus 2006 om 12:29.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 12:30   #5
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

'serene inhoudelijke posters'? U dus ook? De titel van deze topic spreekt u tegen. 'Mentaal minderwaardig', het zou zowaar afkomstig kunnen zijn uit het programma van de NSDAP!

edit: ach ja, even vergeten dat ik op uw banlijstje sta. Mensen met andere meningen zijn immers 'mentaal minderwaardig', en komen daar terecht.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 3 augustus 2006 om 12:31.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 12:36   #6
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Pelgrimforever vond ik nu niet direct het toonbeeld van een serene, inhoudelijke poster...

Laatst gewijzigd door Kim : 3 augustus 2006 om 12:36.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 12:37   #7
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Ik vond het ook niet bepaald een goed voorbeeld.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 13:04   #8
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Pelgrimforever vond ik nu niet direct het toonbeeld van een serene, inhoudelijke poster...
geef mij dan eens een voorbeeld van waar hij niet inhoudelijk was ? ik denk dat je stevig zal moeten zoeken. Bij andere vervuilers van dit forum is het echter stevig zoeken om iets inhoudelijks te vinden.

als pelgrimforever hierover dan zijn mening geeft hem strafpunten geven voor spammen is wel het toppunt. Terwijl men de systematische spamzakken gewoon de vrije hand laat.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 augustus 2006 om 13:06.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 13:09   #9
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Pelgrimforever vond ik nu niet direct het toonbeeld van een serene, inhoudelijke poster...
het gaat trouwens niet over zijn mening maar wel over de inhoudelijkheid. Zijn meningen vindt ik veelal te politiek correct en ben het er vaak niet mee eens. Maar ik ken pelgrimforever als een (ex)forumgenoot die hier is om inhoudelijk te discussieren en niet om te spammen.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 augustus 2006 om 13:10.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 13:32   #10
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

Wie gaat bepalen wie 'mentaal minderwaardige' spamzakken zijn en wie niet?

Wie gaat wie het recht ontzeggen om van dit forum gebruik te maken?

Waarom zijn het in hoofdzaak de 'verdraagzamen' die roepen om censuur en bans?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 13:37   #11
baarle
Eur. Commissievoorzitter
 
baarle's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2006
Locatie: waar mijn stella staat
Berichten: 8.427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
geef mij dan eens een voorbeeld van waar hij niet inhoudelijk was ?
Zijn zo goed als volledige oeuvre op politics.be. Het zal makkelijker zijn een post te vinden waarin hij eens wel inhoudelijk geweest is.

Ik heb het niet zo voor extremisten, maar als het niet anders kan, kan ik ze wel tolereren. Maar domme Beotiërs van extremisten, daar is geen tolerantie tegen opgewassen.
__________________
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 13:48   #12
SirGalahad_
Burgemeester
 
SirGalahad_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2003
Locatie: Little Britain
Berichten: 538
Standaard

em is z'n vriendje Perlgrim kwijt, staat er alleen voor en briest als een dolle stier in het rond...
Is wel plezierig ventje anders hoor...
SirGalahad_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 18:04   #13
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

ik denk dat vws hier bijna evenveel posters heeft als het Vb dus eenzaam voel ik me nog niet direct - en pelgrimforever is niet zozeer mijn vriendje - maar ik vindt zijn vertrek wel een verlies voor politics.be

en kijk doe er allemaal mee wat je wilt - ik heb mijn mening erover gezegd - mentaal minderwaardige spamzakken zijn in mijn ogen gewoon mensen die niet posten in een onderwerp omdat ze iets te vertellen hebben of te weerleggen hebben over het onderwerp maar wel over de starter ervan of over anderen die erin reageren.

ik heb al veel mensen die wel iets hebben aan te brengen en dus het forum kunnen verrijken zien vertrekken voor een paar mentaal minderwaardige spamzakken die aldus het forum verarmen - voor deze spamzakken is er een heel goed forum anders. Ik verwijs nogmaals naar www.zappybaby.be - in het biezonder het frustratieforum aldaar

ik kan overigens best aannemen dat pelgrimforever in antwoord op het aanhoudende gespam van de mentaal minderwaardigen even zelf ( en vooral op het laatste ) zijn zin voor inhoudelijkheid heeft verloren. Als de moderatie niet optreed tegen deze twee - drie mensen die het forum blijkbaar mogen verarmen dan is het een logische reactie om zelf ook de regels omtrent spamming niet al te ernstig meer te nemen. Zelf geef ik ook grif toe om als ik daar gewoon zin in heb deze mensen te gebruiken om mijzelf eens goed af te reageren. Na wat ze al meer dan een jaar naar mij toe doen terwijl daartegen nauwelijks wordt opgetreden vindt ik zelfs dat ik ronduit dat recht heb als ik daar eens behoefte aan heb.

geloven moeten jullie mij niet - wakker lig ik er persoonlijk niet van - het is niet mijn forum maar nogmaals ik heb het mijne gezegd

tot binnen veertien dagen allemaal want ik vertrek morgen op vakantie

doei
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 augustus 2006 om 18:10.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 18:13   #14
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Zeiken over de moderatie is in, blijkbaar.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 18:15   #15
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wie gaat bepalen wie 'mentaal minderwaardige' spamzakken zijn en wie niet?

Wie gaat wie het recht ontzeggen om van dit forum gebruik te maken?

Waarom zijn het in hoofdzaak de 'verdraagzamen' die roepen om censuur en bans?
ik ben trouwens tegen permanente bans, want dat is eigenlijk een beetje zoals een virtuele doodstraf( en ik ben tegen de doodstraf) . De mentaal minderwaardigen zouden dan ook na een jaar een nieuwe kans moeten krijgen - net zoals guderian, shizie, alcazar en vele andere niet mentaal minderwaardige die wel permanent werden gebannen.

dus mijn devies is sneller bannen omwille van inhoudsloosheid gewoon om het niveau niet te laten verzappyen maar met een maximumperiode van een jaar.

mensen kunnen namelijk bijleren.
soms hebben ze daar echter wat hulp bij nodig
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 18:44   #16
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.088
Standaard

En jij bent uiteraard de man die hulp kan bieden aan de minderwaardigen die het volgens jou nodig hebben om bij te leren?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 18:54   #17
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
En jij bent uiteraard de man die hulp kan bieden aan de minderwaardigen die het volgens jou nodig hebben om bij te leren?
ik ben daar idd een expert in . maar mod ben ik niet en mss maar goed ook. Ik heb de moderatie gewoon advies gegeven over het op peil houden van het inhoudelijkheidsniveau hier.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 19:12   #18
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Het verdwijnen van *knip*Pelgrim is geen slechte zaak voor dit forum.

Persoonlijke verwijten zijn overbodig.

mvg,
Arnold.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 19:37   #19
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Het verdwijnen van *knip*Pelgrim is geen slechte zaak voor dit forum.

Persoonlijke verwijten zijn overbodig.

mvg,
Arnold.
Arnold, met alle respect, maar dat was gewoon een verwijzing naar de onzin van pelgrimforever (steeds opnieuw zei hij: 'het VuilB').
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 19:38   #20
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

...<edit>

Ik vind het verdwijnen van het genie PelgrimForever geen slechte zaak.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 3 augustus 2006 om 19:43.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be