Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 februari 2012, 23:28   #21
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Je bent hier aan 't pleiten voor censuur: alleen 'juiste' (volgens jouw criteria toch, of niet?) informatie in de pers, anders onmiddelijk beroepsverbot.

Ik ben er trouwens niet verwonderd over.

Mocht jouw partij ooit de macht krijgen komt dat er.

Kan je misschien eens aangeven waar iemand als officiële spreekbuis van mijn partij zoiets zegt of waar dat in ons partijprogramme of beginselen staat te lezen? Allebei in te zien op de webstek van mijn partij...

Ik heb de wet niet uitgevonden die stelt dat journalisten hun FEITEN moeten controleren...
Censuur is er pas wanneer je verbiedt bepaalde zaken openbaar te maken. Niet wanneer je aandringt op de volle waarheid...

Dat jij het verschil niet kan maken tussen 'subjectief juist' en opzettelijk zware deontologische fouten maken door bewust belangrijke informatie achter te houden verbaast mij dan weer niet...

En wie de publieke media bewust misbruikt voor desinformatie verdient inderdaad zijn vergunning als journalist te verliezen. Er is een verschil tussen het verkondigen van een mening (die niet afgewogen dient te worden) en het opzettelijk verspreiden van leugens.

Zoals steeds moet ik vaststellen dat jij je naam wel degelijk gestolen hebt...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 03:37   #22
tarantula
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Met andere woorden is de islam in het algemeen een orlog aan het voorbereiden tegen de westerse wereld .
De islam is een boek. Als je wil vechten tegen een boek, dan moet je met een ander boek voor de proppen komen. Waar is jouw andere boek?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Toegeven aan een godsdienst en gemeenschap die ten koste van alle miserie en ellende enkel overheersing tot doel hebben.
Een boek dat jou wil overheersen? Sinds wanneer is een boek daartoe in staat?
tarantula is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 14:21   #23
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tarantula Bekijk bericht

Een boek dat jou wil overheersen? Sinds wanneer is een boek daartoe in staat?
Stel die vraag anders eens aan die pakweg anderhalf miljard wiens leven er totaal door gedomineerd wordt.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 14:36   #24
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Toon mij aan dat de Westerling dat nu echt wil steunen... ?
Toon mij eens aan welke waarden de islam heeft , die een toegevoegde waarde zijn voor Europa . en niet culinair of een andere waarde .

Wel vredespatroon en kapasiteit tot onderhandelen hebben ze in hun landen ?

Welk economisch patroon hanteren ze waar we met zen allen beter van kunnen worden ?

Welke ruimte is er binnen de Islam voor andere culuren en geloofsovertuigingen ?

Ga eens naar iran of pakistan enz en tracht eens aan het tempo dat men in België hanteerd om moskeen te bouwen , daar kerken te bouwen . je zal wel anders piepen

Ga eens naar die landen en bouw er eens scholen voor de meisjes en leer hun vrijheden en waarden als in west Europa ? Hoe lang denk je te leven ?
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 14:56   #25
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tarantula Bekijk bericht
De islam is een boek. Als je wil vechten tegen een boek, dan moet je met een ander boek voor de proppen komen. Waar is jouw andere boek?

Een boek dat jou wil overheersen? Sinds wanneer is een boek daartoe in staat?
Er zijn al boekenverbrandingen geweest he
eerst de boeken, dan de mensen
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 14:56   #26
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Toon mij eens aan welke waarden de islam heeft , die een toegevoegde waarde zijn voor Europa . en niet culinair of een andere waarde .

Wel vredespatroon en kapasiteit tot onderhandelen hebben ze in hun landen ?

Welk economisch patroon hanteren ze waar we met zen allen beter van kunnen worden ?

Welke ruimte is er binnen de Islam voor andere culuren en geloofsovertuigingen ?

Ga eens naar iran of pakistan enz en tracht eens aan het tempo dat men in België hanteerd om moskeen te bouwen , daar kerken te bouwen . je zal wel anders piepen

Ga eens naar die landen en bouw er eens scholen voor de meisjes en leer hun vrijheden en waarden als in west Europa ? Hoe lang denk je te leven ?
Op al uw vragen: Waarom?
Ik wil best discussiëren over islam binnen europa, maar wat "daar" gebeurt zijn mijn zaken niet.
Het ging over de vraag of de westerlingen de overname door de (radicale) islam steunen.

Nihilisme is geen partij voor een religie. De vraag is dus niet hoe sterk de Islam is, laat staan de radicale. De vraag is hoe sterk we nu staan met onze individualistische religievernietiging. Met onze "liberale" vrijheden. De overtuiging dat die leegte de islam zal opzuigen is fout gebleken. Dus ofwel vullen we het zelf op ofwel vult bv de islam het op. Bijvoorbeeld zeg ik dus, want de Islam is niet het enige vulmiddel.
Got ist tot ... wass nun? zegt u dat iets?
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 24 februari 2012 om 15:01.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 15:05   #27
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tarantula Bekijk bericht
De islam is een boek. Als je wil vechten tegen een boek, dan moet je met een ander boek voor de proppen komen. Waar is jouw andere boek?

Een boek dat jou wil overheersen? Sinds wanneer is een boek daartoe in staat?
Heb je nog ander nonsens stellingen . het is een gedrag van een groep mensen die de stellingen uit dat boek toepassen . en zelf toepassen in een interpretatie richting die haat ipv vrede brengt .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 15:08   #28
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Op al uw vragen: Waarom?
Ik wil best discussiëren over islam binnen europa, maar wat "daar" gebeurt zijn mijn zaken niet.
Het ging over de vraag of de westerlingen de overname door de (radicale) islam steunen.

Nihilisme is geen partij voor een religie. De vraag is dus niet hoe sterk de Islam is, laat staan de radicale. De vraag is hoe sterk we nu staan met onze individualistische religievernietiging. Met onze "liberale" vrijheden. De overtuiging dat die leegte de islam zal opzuigen is fout gebleken. Dus ofwel vullen we het zelf op ofwel vult bv de islam het op. Bijvoorbeeld zeg ik dus, want de Islam is niet het enige vulmiddel.
Got ist tot ... wass nun? zegt u dat iets?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 15:14   #29
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

Ik heb niets tegen de islam op zich .Ik heb alleen een probleem met de imigratie van mensen die voor ze een beschaaft vredelievend Europa binnen komen , zich niet bekwamen om hier mee te draaien in ons patroon . Bijdragen tot een sociaal stelsel en vrede bewaren . zich bekwamen en een toegevoegde waarde bieden .

Indien ze naar hier komen als importeur van de haat , gebalde vuisten , oorlog en geweld , dan hoeft het voor niet . dat ze eerst eens in hun regio tonen wat ze waard zijn .

Wie kan er nu voor zijn dat alle problemen en oorlog van al die islamitische landen ook naar EU overkomt ?

Het enige wat momenteel aan het integreren is , is het volgende . een tienvoud van een conflict als in de regio Israel -Plestina .

Is dat uw ideale toekomstpersectief ?
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 15:20   #30
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Op al uw vragen: Waarom?
Ik wil best discussiëren over islam binnen europa, maar wat "daar" gebeurt zijn mijn zaken niet.
Het ging over de vraag of de westerlingen de overname door de (radicale) islam steunen.

Nihilisme is geen partij voor een religie. De vraag is dus niet hoe sterk de Islam is, laat staan de radicale. De vraag is hoe sterk we nu staan met onze individualistische religievernietiging. Met onze "liberale" vrijheden. De overtuiging dat die leegte de islam zal opzuigen is fout gebleken. Dus ofwel vullen we het zelf op ofwel vult bv de islam het op. Bijvoorbeeld zeg ik dus, want de Islam is niet het enige vulmiddel.
Got ist tot ... wass nun? zegt u dat iets?
Waarom?
Omdat de wereld elke dag kleiner wordt.
Omdat het afwijzen van verantwoordelijkheid op eender welk niveau en schaal een actie is met konsekwenties.

Laat mij dat laatste verduidelijken.
Wanneer heeft jou afwijzen van verantwoordelijkheid geen impact meer?
Wanneer in het huis van je buren een 11jarig meisje verkracht wordt en daarna gestenigd omdat ze verkracht werd?
Wanneer dat gebeurt in de wijk naast de jouwe?
Het dorp naast het jouwe?
De provincie naast het jouwe?
Het land naast het jouwe?
Het gebeurt in Azië of Afrika?
Worden de mensenrechten van de meisjes in de voornoemde volgorde dan steeds maar kleiner omdat ze niet jou buurmeisje zijn?

En wat dat opzuigen betreft. De voorzitter en oprichter van de eerste echte Belgische Moslimpartij was een bekeerde Belg.
Zijn zoon werd nadien medeoprichter en leider van de PJM.
In de meest radicale islamkringen in Europa vindt men steeds weer hier opgegroeide en hoogopgeleide jongeren en... bekeerde Westerlingen.
Bij de meeste aanslagen die hier gepleegd werden en of verijdeld zijn de organisatoren en daders meer wel dan niet mensen uit die groepen.
De grootste en meest fanatieke aanhangersgroep van de radicale islam in België (en dat geldt voor de rest van West Europa evenzo) bestaat uit 'jongeren' van de tweede of latere generaties. Vaker wel dan niet gelieerd aan georganiseerde misdaad om hun kringen van geld en werkingsmiddelen te voorzien.
Indien er geen 'opzuigen' was... hoe verklaart u dit dan?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 15:26   #31
revoleto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 augustus 2011
Berichten: 992
Standaard

No my dear brother

Am I responsible for the actions of others?

Of course not

The basic problem
Is not the correct application of the teachings of Islam

Chaos occur in western countries and Muslim together

This is because a lot of people take the road away from the teachings of God and the prophets and messengers

This is the cause of all problems and societies in the world

The teachings of Islam and the Constitution is a method for organizing life in this world, as well as prepare for life after death

See me
Theft - murder - adultery - rape - divorce - family disintegration ---
These crimes are forbidden in the teachings of God
These crimes occur in all countries of the world
But
Proportion of these crimes is very high in the countries of the West for Islamic countries
- Western countries infringe on the rights and lands, killing millions of people
And you have Iraq and Palestine ---

If people follow the teachings of God and applied it to what happened all that


So do not look at the bad examples in life because they are everywhere
But
See and search the reasons for the increasing number of entrants and the converts to Islam
Despite the fierce and unjust war on Islam...

--I hope to be honest with yourself before others

Are the Arabs have stocked several war
And killed millions of people of Iraq and Palestine

Unduly


--Must apply the rules of Islamic religious to myself and to my transactions with others
And speak with respect and high morals with others
And help any person in need of assistance, whether Muslim or non-Muslim
Because the Islamic law the right of the Holy Qur'an and the Hadith
Telling me that
Honest sincere man loves all people
God says in the Holy Qur'an
159. And by the Mercy of Allah, you dealt with them gently. And had you been severe and harsh-hearted, they would have broken away from about you; so pass over (their faults), and ask (Allah's) Forgiveness for them; and consult them in the affairs. Then when you have taken a decision, put your trust in Allah, certainly, Allah loves those who put their trust (in Him).


--Customs and cultures very different from the Islamic teachings
error in the correct application of the methodology of Islamic

Islam is innocent of the States' policies

http://www.youtube.com/watch?v=5J-9d...eature=related
revoleto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 15:28   #32
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tarantula Bekijk bericht
De islam is een boek. Als je wil vechten tegen een boek, dan moet je met een ander boek voor de proppen komen. Waar is jouw andere boek?

Een boek dat jou wil overheersen? Sinds wanneer is een boek daartoe in staat?
De islam is geen boek maar een ideologie.
En dan niet de ideologie van Allah, maar die van een gestoorde massamoordenaar, terrorist en pedofiel die dan nog heel trots al die eigenschappen als zijnde correct en prijzenswaardig orakelde.
Mohammed was de naam...

Wie bewust een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter als voorbeeld neemt en de verspreiding van diens ideeën ondersteunt verdient geen plaats in de Westerse samenleving...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 15:28   #33
Klarekijk
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 november 2010
Berichten: 7.057
Standaard

De Islam staat de ontwikkeling van zijn eigen volk in de weg . PUNT
en dat was 100 jaar geleden in mindere mate ook zo bij het Christendom .

Maar de Islam is een religie die zijn volk verplicht te denken in terme van een boek en het individu belet om te evolueren a rato van zijn opleiding of levenservaring .
De vrijheid om vrij te denken is zelfs taboe . men mag zelf misdaden begaan in de naam van God . hoe kan je dat beschaving noemen of erger nog , onze beschaving , de vrijheid waar wij zo hebben voor geleden en gevochten , er door laten beinvloeden is even erg als je eigen kind drugs geven .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 15:31   #34
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
ho, maar ik heb geen last van de afrikaanse overbevolking en aanverwante hongersnoden hoor: zolang ze ginder maar blijven verhongeren en niet naar hier komen eten vragen, is alles in orde voor mij. Voor jou toch ook zeker hé,
Typisch.. NIMBY heet dat....

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 februari 2012 om 16:01.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 15:42   #35
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door revoleto Bekijk bericht
No my dear brother

Am I responsible for the actions of others?

Of course not

The basic problem
Is not the correct application of the teachings of Islam

Chaos occur in western countries and Muslim together

This is because a lot of people take the road away from the teachings of God and the prophets and messengers

This is the cause of all problems and societies in the world

The teachings of Islam and the Constitution is a method for organizing life in this world, as well as prepare for life after death

See me
Theft - murder - adultery - rape - divorce - family disintegration ---
These crimes are forbidden in the teachings of God
These crimes occur in all countries of the world
But
Proportion of these crimes is very high in the countries of the West for Islamic countries
- Western countries infringe on the rights and lands, killing millions of people
And you have Iraq and Palestine ---

If people follow the teachings of God and applied it to what happened all that


So do not look at the bad examples in life because they are everywhere
But
See and search the reasons for the increasing number of entrants and the converts to Islam
Despite the fierce and unjust war on Islam...

--I hope to be honest with yourself before others

Are the Arabs have stocked several war
And killed millions of people of Iraq and Palestine

Unduly


--Must apply the rules of Islamic religious to myself and to my transactions with others
And speak with respect and high morals with others
And help any person in need of assistance, whether Muslim or non-Muslim
Because the Islamic law the right of the Holy Qur'an and the Hadith
Telling me that
Honest sincere man loves all people
God says in the Holy Qur'an
159. And by the Mercy of Allah, you dealt with them gently. And had you been severe and harsh-hearted, they would have broken away from about you; so pass over (their faults), and ask (Allah's) Forgiveness for them; and consult them in the affairs. Then when you have taken a decision, put your trust in Allah, certainly, Allah loves those who put their trust (in Him).


--Customs and cultures very different from the Islamic teachings
error in the correct application of the methodology of Islamic

Islam is innocent of the States' policies

http://www.youtube.com/watch?v=5J-9d...eature=related

Am I responsible for the actions of others?

Of course not


No you are not. But you are definitly responsible for your own actions. And for the lack theirof.
If you decline to help the child which is beeing raped in your neighbours house you are responsible for her suffering!
Refusing responability is an act witch consequences...

The basic problem
Is not the correct application of the teachings of Islam
Theft - murder - adultery - rape - divorce - family disintegration ---
These crimes are forbidden in the teachings of God

I presume you mean Allah in this context.
And you are not right in doeing so.
The word of the kuran is the word of Allah weighed and filtered trough the mind of a massmurderer, terrorist and childmolester.
Furthermore you are wrong because you deliberatly refrain from admitting that in the same kuran indeed murder, slavery, childmolesting and so on are presumed to be the will of Allah.
In short, you are lying by deliberatly ommitting the truth as you well know it!

En om af te sluiten zou je de elementaire beleefdheid mogen hebben om hier in het Nederlands te schrijven in plaats van in het Engels de dikke nek uit te hangen.
Taalkennis is niet gelijk aan wijsheid...
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.

Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 24 februari 2012 om 15:43.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 15:51   #36
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Waarom?
Omdat de wereld elke dag kleiner wordt.
Omdat het afwijzen van verantwoordelijkheid op eender welk niveau en schaal een actie is met konsekwenties.

Laat mij dat laatste verduidelijken.
Wanneer heeft jou afwijzen van verantwoordelijkheid geen impact meer?
Wanneer in het huis van je buren een 11jarig meisje verkracht wordt en daarna gestenigd omdat ze verkracht werd?
Wanneer dat gebeurt in de wijk naast de jouwe?
Het dorp naast het jouwe?
De provincie naast het jouwe?
Het land naast het jouwe?
Het gebeurt in Azië of Afrika?
Worden de mensenrechten van de meisjes in de voornoemde volgorde dan steeds maar kleiner omdat ze niet jou buurmeisje zijn?
Ja maar. Ga je soevereiniteit gaan negeren voor anderen?
Al wat naast mijn deur gebeurt gebeurt ook onder ons beleid natuurlijk.
Grenzen zijn misschien relatief of tijdelijk, maar ze niet respecteren is ook jezelf rechten ontnemen.
En als dat meisje hier illegaal is? Moet ze dan eerst weer teruggestuurd worden? Of moet ze eerst een aanklacht indienen?
Of is zo een meisje net de eerste om de radicale tradities weg te willen?

Citaat:
En wat dat opzuigen betreft. De voorzitter en oprichter van de eerste echte Belgische Moslimpartij was een bekeerde Belg.
Zijn zoon werd nadien medeoprichter en leider van de PJM.
In de meest radicale islamkringen in Europa vindt men steeds weer hier opgegroeide en hoogopgeleide jongeren en... bekeerde Westerlingen.
Bij de meeste aanslagen die hier gepleegd werden en of verijdeld zijn de organisatoren en daders meer wel dan niet mensen uit die groepen.
De grootste en meest fanatieke aanhangersgroep van de radicale islam in België (en dat geldt voor de rest van West Europa evenzo) bestaat uit 'jongeren' van de tweede of latere generaties. Vaker wel dan niet gelieerd aan georganiseerde misdaad om hun kringen van geld en werkingsmiddelen te voorzien.
Indien er geen 'opzuigen' was... hoe verklaart u dit dan?
Lees nog eens goed: het vrije liberale nihilisme waar we hier zo voor "gevochten" hebben, is niet in staat de (radicale) islam op te zuigen. Onder andere de Islam vult het lege net weer op.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 24 februari 2012 om 15:53.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 15:58   #37
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Kan je misschien eens aangeven waar iemand als officiële spreekbuis van mijn partij zoiets zegt of waar dat in ons partijprogramme of beginselen staat te lezen? Allebei in te zien op de webstek van mijn partij...

Ik heb de wet niet uitgevonden die stelt dat journalisten hun FEITEN moeten controleren...
Censuur is er pas wanneer je verbiedt bepaalde zaken openbaar te maken. Niet wanneer je aandringt op de volle waarheid...

Dat jij het verschil niet kan maken tussen 'subjectief juist' en opzettelijk zware deontologische fouten maken door bewust belangrijke informatie achter te houden verbaast mij dan weer niet...

En wie de publieke media bewust misbruikt voor desinformatie verdient inderdaad zijn vergunning als journalist te verliezen. Er is een verschil tussen het verkondigen van een mening (die niet afgewogen dient te worden) en het opzettelijk verspreiden van leugens.

Zoals steeds moet ik vaststellen dat jij je naam wel degelijk gestolen hebt...
Nee man, je houdt hierboven een nauwelijks verholen pleidooi voor censuur en beroepsverbod.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 16:19   #38
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
De islam is geen boek maar een ideologie.
En dan niet de ideologie van Allah, maar die van een gestoorde massamoordenaar, terrorist en pedofiel die dan nog heel trots al die eigenschappen als zijnde correct en prijzenswaardig orakelde.
Mohammed was de naam...

Wie bewust een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter als voorbeeld neemt en de verspreiding van diens ideeën ondersteunt verdient geen plaats in de Westerse samenleving...
De bijbel staat bol van de gestoorde massamoordenaars, terroristen en pedofielen.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 16:34   #39
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Typisch.. NIMBY heet dat....
OK volgende keer dat ze aan de deur komen bedelen zal ik ze naar jou sturen.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 16:35   #40
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Steben's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2006
Locatie: Zulte - temidden de Vloanders
Berichten: 17.903
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
OK volgende keer dat ze aan de deur komen bedelen zal ik ze naar jou sturen.
Ah, ik dacht dat je de deur gewoon toesmeet. Nu ga je extra moeite moeten doen.
__________________
Baarle Werkgroep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duupje
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be