Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 juni 2008, 12:41   #41
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Maar wél dat ik heb gelachen met verkrachting?

Bruine apen, dat stond er wel degelijk.
Lachen is wat veel gezegd, "minimaliseren" is beter gekozen. Ik vraag me trouwens af mocht het jou zijn overkomen of je het dan ook zou afdoen als een fait divers. Je moet je eens inbeelden: je bent in Brussel voor werkgerelateerde zaken, je wandelt langs het Zuid-station en opeens vraagt er iemand aan je waar je hoofddoek is. Vervolgens begint hij je te verkrachten terwijl elke voorbijganger jou gewoon voorbijloopt en niemand iets doet. Zou je het dan ook omschrijven als een fait divers, als je bij de politie je verhaal doet?
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:43   #42
Pick Nick
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Berichten: 1.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
waarover maakte je je dan druk? Omdat we niet vriendelijk genoeg schreven over die verkrachters?

Trouwens ook in Noorwegen is het dus een echte plaag aan het worden. Daar verkrachten de verrijkers er maar op los (uiteraard enkel Zweedse meisjes). Ze mogen dat trouwens van hun heilig boekske: dat heet "alles wat hun rechterhand bezit" oorlogsbuit dus (ze wonen in dar al harb en de daar wonende vrouwen zijn dus voor hen rechtmatige oorlogsbuit).

Een interessant artikel hierover van iemand die het kan weten:

Oslo muslims six times more likely to rape

FJORDMAN - Rape in Oslo


en dan nog eens Zweden: Immigrant Rape Wave in Sweden

dus wat zei U nu weer?
Ik herinner me dat die Drosodinges het wel had over een "fait divers". Ik was die draad net aan het lezen en even gechokeerd als Boadica over de walgelijke manier van onder de mat vegen.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:45   #43
LastMohican
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 1.524
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
waarover maakte je je dan druk? Omdat we niet vriendelijk genoeg schreven over die verkrachters?

Trouwens ook in Noorwegen is het dus een echte plaag aan het worden. Daar verkrachten de verrijkers er maar op los (uiteraard enkel Zweedse meisjes). Ze mogen dat trouwens van hun heilig boekske: dat heet "alles wat hun rechterhand bezit" oorlogsbuit dus (ze wonen in dar al harb en de daar wonende vrouwen zijn dus voor hen rechtmatige oorlogsbuit).

Een interessant artikel hierover van iemand die het kan weten:

Oslo muslims six times more likely to rape

FJORDMAN - Rape in Oslo


en dan nog eens Zweden: Immigrant Rape Wave in Sweden

dus wat zei U nu weer?
[SARCASME] FOEI ! Die lieve Noordafrikanen die onze triestige Westerse gemeenschap ZO VEEL goeds bijbrengen zo in een slecht daglicht plaatsen !!! Ge moest U schamen ! [/SARCASME]

Beter van kop in zand te steken. Ze zijn zo lief meneer. Ziet er dan niemand dat dit enkel op een godsdienstoorlog kan uitdraaien op termijn als de lokale bevolking er eindelijk genoeg van gehad heeft ? Soit - Ik ben er klaar voor
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:45   #44
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Ik heb dat ook niet zien staan, en ik was net die draad aan het volgen.
Idd, ik ben vrij zeker dat dat er niet stond. Drosophila is blijkbaar weer eens aan het liegen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:47   #45
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Lachen is wat veel gezegd, "minimaliseren" is beter gekozen. Ik vraag me trouwens af mocht het jou zijn overkomen of je het dan ook zou afdoen als een fait divers. Je moet je eens inbeelden: je bent in Brussel voor werkgerelateerde zaken, je wandelt langs het Zuid-station en opeens vraagt er iemand aan je waar je hoofddoek is. Vervolgens begint hij je te verkrachten terwijl elke voorbijganger jou gewoon voorbijloopt en niemand iets doet. Zou je het dan ook omschrijven als een fait divers, als je bij de politie je verhaal doet?
Ik herhaal, want u kunt blijkbaar niet lezen: ik noch Rudy hebben beweerd dat verkrachting (deze noch enige andere) "een fait divers" is noch hebben we het anderszins geminimaliseerd. Wél heeft Rudy gesteld dat dergelijk bericht thuishoort in K&K bij gebrek aan een subforum 'faits divers' (Van Dale Groot Woordenboek der Nederlandse taal: "gemengde berichten").
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:49   #46
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Idd, ik ben vrij zeker dat dat er niet stond. Drosophila is blijkbaar weer eens aan het liegen.
Vraag het aan de mods!
Daarna ben ik bereid uw verontschuldigingen in ontvangst te nemen.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:51   #47
LastMohican
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 1.524
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ik herhaal, want u kunt blijkbaar niet lezen: ik noch Rudy hebben beweerd dat verkrachting (deze noch enige andere) "een fait divers" is noch hebben we het anderszins geminimaliseerd. Wél heeft Rudy gesteld dat dergelijk bericht thuishoort in K&K bij gebrek aan een subforum 'faits divers' (Van Dale Groot Woordenboek der Nederlandse taal: "gemengde berichten").
Fout. Dit is wel degelijk een bericht gerelateerd aan de problemen met immigratie en integratie. Oh - wacht, juist - er ZIJN helemaal geen problemen met immigratie en integratie.

Als er hier nu eens twee "witte" een "hoofddoekdraagster" hadden verkracht zou het kot te klein zijn en staond er in grote letters op alle voorpagina's RACISTISCHE VERKRACHTING.

Omgekeerd wordt het een "fait divers" op pagina 17 in de krant.

Tweederangsburgers in ons EIGEN land. Bah.
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:54   #48
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ik herhaal, want u kunt blijkbaar niet lezen: ik noch Rudy hebben beweerd dat verkrachting (deze noch enige andere) "een fait divers" is noch hebben we het anderszins geminimaliseerd. Wél heeft Rudy gesteld dat dergelijk bericht thuishoort in K&K bij gebrek aan een subforum 'faits divers' (Van Dale Groot Woordenboek der Nederlandse taal: "gemengde berichten").
Er stond letterlijk in dat dat "fait divers" er niet thuishoorde. Ik meende dat het Rudy was die het zo noemde, en jij bevestigde dat dat fait divers daar niet thuishoorde. Stellen dat een nieuwsbericht over een vrouw die verkracht is een "fait divers" is dat eigenlijk in K&K thuishoort zegt trouwens al genoeg.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:55   #49
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Vraag het aan de mods!
Daarna ben ik bereid uw verontschuldigingen in ontvangst te nemen.
Is niet nodig hoor, ik weet wat ik gelezen heb in die thread. Iemand anders in deze thread bevestigde trouwens al dat er nergens "bruine apen" stond in de verwijderde topic.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:56   #50
Pick Nick
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Berichten: 1.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Er stond letterlijk in dat dat "fait divers" er niet thuishoorde. Ik meende dat het Rudy was die het zo noemde, en jij bevestigde dat dat fait divers daar niet thuishoorde. Stellen dat een nieuwsbericht over een vrouw die verkracht is een "fait divers" is dat eigenlijk in K&K thuishoort zegt trouwens al genoeg.
Inderdaad, zo herinner ik het me ook. Vandaar ook de terechte verontwaardiging van tal van forummers die ervan getuige waren.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 12:56   #51
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
Fout. Dit is wel degelijk een bericht gerelateerd aan de problemen met immigratie en integratie.
Ten eerste moet u nog aantonen dat de daders geen Belgen zijn.
Ten tweede (en dat wordt al heel wat moeilijker) moet u aantonen dat verkrachting door 'eigen volk' niet voorkomt en nooit is voorgekomen.

D�*n mag het van mij blijven staan bij 'migratie en integratie'
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 13:02   #52
drosophila
Eur. Commissievoorzitter
 
drosophila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 oktober 2005
Locatie: Galaxias Kyklos
Berichten: 9.724
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Is niet nodig hoor, ik weet wat ik gelezen heb in die thread. Iemand anders in deze thread bevestigde trouwens al dat er nergens "bruine apen" stond in de verwijderde topic.
Kan de mod die de draad heeft verwijderd duidelijkheid scheppen a.u.b.? Ik word niet graag voor leugenaarster uitgemaakt.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 13:03   #53
LastMohican
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 1.524
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Ten eerste moet u nog aantonen dat de daders geen Belgen zijn.
Ten tweede (en dat wordt al heel wat moeilijker) moet u aantonen dat verkrachting door 'eigen volk' niet voorkomt en nooit is voorgekomen.

D�*n mag het van mij blijven staan bij 'migratie en integratie'
Als U met "Belgen" bedoelt hebben ze een Belgische identiteitskaart, dan waarschijnlijk wel. Neemt het feit niet weg dat het nog steeds importbelgen zijn. Die Belgische identiteitskaart wil trouwens niets meer zeggen - ze geven ze weg bij een tonnetje Dash. Belgen vragen niet aan een Belgisch meisje waarom ze geen kopvod aanheeft.

Worden er ook verkrachtingen door niet-Noordafrikanen gepleegd ? Zeker en vast. En die moeten ze dan voor mijn part ook tegen de muur zetten.

Hier is echter een TREND te merken waarbij deze jonge "verrijkers" iedere niet-burka-of-kopvod-dragende vrouw beschouwen als een hoer waarmee ze mogen doen wat ze willen.

Maar ze doen maar...vroeg of laat komt loontje om zijn boontje...
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 13:09   #54
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
een poco is een POlitiek COrrecteling.
Een rechtse reactionair dus.

Goed om weten.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 13:16   #55
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
Als U met "Belgen" bedoelt hebben ze een Belgische identiteitskaart, dan waarschijnlijk wel. Neemt het feit niet weg dat het nog steeds importbelgen zijn. Die Belgische identiteitskaart wil trouwens niets meer zeggen - ze geven ze weg bij een tonnetje Dash. Belgen vragen niet aan een Belgisch meisje waarom ze geen kopvod aanheeft.

Worden er ook verkrachtingen door niet-Noordafrikanen gepleegd ? Zeker en vast. En die moeten ze dan voor mijn part ook tegen de muur zetten.

Hier is echter een TREND te merken waarbij deze jonge "verrijkers" iedere niet-burka-of-kopvod-dragende vrouw beschouwen als een hoer waarmee ze mogen doen wat ze willen.

Maar ze doen maar...vroeg of laat komt loontje om zijn boontje...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Circe
zijt ge nu de Slag Om Brussel niet een beetje aan het overdrijven?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=106355&page=5

Mss, maar beide beginnen elkaar aan te vullen.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 13:37   #56
Linda
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Berichten: 1.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
waarom onze maatschappij zo mank loopt
Wat loopt er mank? Niet genoeg racisme naar je goesting?
Linda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 13:40   #57
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda Bekijk bericht
Wat loopt er mank? Niet genoeg racisme naar je goesting?
De vraag is alleen wie de racisten zijn??????
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 13:47   #58
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda Bekijk bericht
Wat loopt er mank? Niet genoeg racisme naar je goesting?
hoe moet ik dat nu weer begrijpen?

Is het omdat de daders moslims zijn dat we dit "fait divers" met de mantel der liefde moeten bedekken?

Of bedoelt U dat die gasten uit racisme vooral niet-islamitische vrouwen verkrachten?

wat zou uw reactie zijn als twee niet-moslimgasten een gehoofddoekte vrouw zouden verkrachten? Ineens de doodstraf of zo?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 13:55   #59
Pick Nick
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 juni 2008
Berichten: 1.202
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda Bekijk bericht
Wat loopt er mank? Niet genoeg racisme naar je goesting?
Dus omdat sommige Noord-Afrikanen beweren dat ze het slachtoffer zijn van racisme, moeten ze volgens jou ongehinderd hoofddoekloze vrouwen kunnen verkrachten.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2008, 14:12   #60
Haram
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 juni 2008
Locatie: Dar Al Harb
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat heb ik nochtans nergens zien staan in de oorspronkelijke thread.
En ik ook niet.
Haram is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be