Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 28 oktober 2017, 08:57   #541
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Muilkorf, wat ben jij een zaag geworden zeg.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 28 oktober 2017, 09:00   #542
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Muilkorf, wat ben jij een zaag geworden zeg.
Oei, schrijf ik niet wat je wilt horen misschien?
Ik heb die piste hier nog niet echt gezien.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline  
Oud 28 oktober 2017, 09:02   #543
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Oei, schrijf ik niet wat je wilt horen misschien?
Ik heb die piste hier nog niet echt gezien.
Als je hem dolblij wil maken, schrijf dan dat het allemaal de fout van de makakken is.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 28 oktober 2017, 09:10   #544
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Als je hem dolblij wil maken, schrijf dan dat het allemaal de fout van de makakken is.
Ik denk dat er hier een misverstand in het spel is.
Het is namelijk het minste van mijn zorgen of ik hier een of andere forumidioot blij zou maken of niet.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline  
Oud 28 oktober 2017, 11:49   #545
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
30 jaar in water....
Ja, legermateriaal.

Die munitiekisten is zowat het enige dat werkt in de ABL.

Natuurlijk, wat je daar ergens anders zegt, vanuit een bootje dat omhoog trekken is een ander paar mouwen.
__________________
Citaat:
Ta gueule!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 oktober 2017 om 11:51.
Xenophon is offline  
Oud 28 oktober 2017, 11:57   #546
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, legermateriaal.

Die munitiekisten is zowat het enige dat werkt in de ABL.

Natuurlijk, wat je daar ergens anders zegt, vanuit een bootje dat omhoog trekken is een ander paar mouwen.


En topkwaliteit ook, daar komt na 30 jaar geen druppeltje vocht in. Die taksgelden werden alvast goed besteed... toch een geruststellend feit, de instellingen functioneren (soms) naar behoren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 28 oktober 2017 om 12:27.
zonbron is offline  
Oud 28 oktober 2017, 12:22   #547
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Ik vind die makakken niet lief, Panda.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 28 oktober 2017, 13:07   #548
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Inderdaad, ik heb gisteren "De Afspraak op Vrijdag" gezien, en toch wel interessante zaken gehoord.

1) Het verhaal van baron de Bon Voisin is dus vals, en werd verspreid door de Staatsveiligheid van de jaren '80 (Staatsvuiligheid zou dus een beter woord geweest zijn).
Ze zouden achteraf aan de familie een fikse schadevergoeding betaald hebben.
2) Ze zouden wel meer van die verhalen verspreid hebben, ze speelden die door naar onderzoeksjournalisten, en die gaven dan elkaar gelijk, terwijl het uiteindelijk altijd van dezelfde onbetrouwbare bron kwam : de Staatsveiligheid.
3) Ook de piste van Vanden Boeynants zou helemaal nagetrokken geweest zijn, en daar zou niets van aan zijn.
4) Over de huidige vondsten zijn de journalisten, en Vandelanotte zeer kritisch, ook over de bekentenis.
"Een bekentenis is geen bewijs, en de doden kunnen niet meer spreken".

Als ik dat allemaal op een rijtje zet, dan begin ik mij af te vragen of er hier geen ander motief speelde.
Eventjes een gedurfde denkpiste.
Stel dat één of andere mainstream politieke partij vreest dat er teveel stemmen naar de extremen zullen gaan.
Het plan wordt bedacht om de bevolking wat te terroriseren, en om daarna de schuld in de schoenen van extreem-rechts (De Bende van Nijvel) of extreem-links (de CCC) te schuiven.
De Staatsveiligheid wordt ingezet om de mensen die de aanvallen zullen uitvoeren te rekruteren, en om allerlei valse geruchten te verspreiden.

Eén van de mensen die onlangs getuigden op TV, zei dat hij een tip gegeven had, en daarna het gevoel had dat zijn telefoon afgetapt werd, en hij voor zijn deur een donkere wagen zag staan met 2 mannen erin en een lichtje dat brandde.
Hij had het gevoel dat hij van dan af in de gaten gehouden werd.
Geens zegt dat het dossier gemanipuleerd werd.

Had de Staatsveiligheid de middelen om mensen te schaduwen, telefoontaps te doen?
Ik denk het wel.
Dus misschien is dat wel hetgeen men al al die jaren onder de mat probeert te vegen.
Per slot van rekening, de Bende van Nijvel wordt voortdurend aan extreem-rechts toegedicht, maar heeft die bende ook maar één keer een politieke boodschap verkondigd?
IS moet maar een scheet laten, en ze roepen Alloea Akbar.
Bij de Bende van Nijvel vallen 28 doden, en er is geen politieke boodschap, geen pamflet, niks.
Bedankt voor de verwijzing naar dat programma, ik heb het zonet bekeken en kan iedereen met interesse voor deze zaak aanraden dat ook te doen.
Het geeft stof tot denken...
Als wat rik van cauwelaert daar zegt idd volledig klopt, dan is de rol van de belgische staatsveiligheid in de maskerade achteraf van de bende aanvallen gewoon schandalig.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 28 oktober 2017, 13:12   #549
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bedankt voor de verwijzing naar dat programma, ik heb het zonet bekeken en kan iedereen met interesse voor deze zaak aanraden dat ook te doen.
Het geeft stof tot denken...
Als wat rik van cauwelaert daar zegt idd volledig klopt, dan is de rol van de belgische staatsveiligheid in de maskerade achteraf van de bende aanvallen gewoon schandalig.
Pfff...
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline  
Oud 28 oktober 2017, 13:15   #550
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.852
Standaard

Zou het kunnen dat dit gewoon een lancering is van de halloweentrend van het jaar? Als reus met een sjaal voor je gezicht en een zware hoornen bril naar zo'n feestje komen is eens wat anders dan die eeuwige zombies.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline  
Oud 28 oktober 2017, 13:16   #551
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bedankt voor de verwijzing naar dat programma, ik heb het zonet bekeken en kan iedereen met interesse voor deze zaak aanraden dat ook te doen.
Het geeft stof tot denken...
Als wat rik van cauwelaert daar zegt idd volledig klopt, dan is de rol van de belgische staatsveiligheid in de maskerade achteraf van de bende aanvallen gewoon schandalig.
Reportage gezien (youtube).
Het beleid vertegenwoordigt toch met zijn instellingen de wettelijkheid, he Panda?
Of hoor ik een barstje in je besluit tot stof & nadenken?
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 28 oktober 2017, 13:21   #552
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Reportage gezien (youtube).
https://www.youtube.com/watch?v=dwbS7JN4wSQ
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 28 oktober 2017, 13:31   #553
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Reportage gezien (youtube).
Het beleid vertegenwoordigt toch met zijn instellingen de wettelijkheid, he Panda?
Of hoor ik een barstje in je besluit tot stof & nadenken?
Natuurlijk is dat zo. En dat maakt net de vaststelling dat er af en toe toch zulke discfuncties door de mazen van het net geraken zo zuur en zo moeilijk om te slikken.
Ik zal nooit behoren tot de kliek die zich dan maar terugtrekt in nihilisme omdat de wereld niet perfect draait zoals we die plannen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 28 oktober 2017, 13:40   #554
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Natuurlijk is dat zo. En dat maakt net de vaststelling dat er af en toe toch zulke discfuncties door de mazen van het net geraken zo zuur en zo moeilijk om te slikken.
Ik zal nooit behoren tot de kliek die zich dan maar terugtrekt in nihilisme omdat de wereld niet perfect draait zoals we die plannen.
Mocht er ergens een competitie 'understatement van het jaar' bestaan, ik zou u grote winstkansen geven met deze inzending.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline  
Oud 28 oktober 2017, 14:19   #555
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Criminelen maakten grapjes over Russen, 'the plot thickens'...

https://www.hln.be/regio/affligem/-a...m-om~a031efbf/
Waarom wilden die gangsters jou dood?

“Ik werkte toen aan een drugsonderzoek. Meer dan waarschijnlijk waren er leden van het nationaal drugsbureau bij betrokken. Een man van de Bewakings- en Opsporingsbrigade (BOB) had dat eerder al gemeld aan zijn overste, maar er werd niet op gereageerd. Ik heb hem aangeraden om rechtstreeks naar de procureur te stappen en toen is de bom ontploft. Terwijl ze in het drugsbureau documenten - en vermoedelijk bewijsmateriaal - aan het verbranden waren, werd ik bij de procureur des konings geroepen. Hij heeft me aangesteld om het onderzoek in handen te nemen: ik moest dus mijn eigen collega’s ondervragen en controleren. Dat onderzoek werd langs alle kanten gemanipuleerd en gesaboteerd. Na die aanslag hebben ze mij ook van dat onderzoek gehaald. Plots was ik als slachtoffer ook betrokken partij.”
Weet je zeker dat Bouhouche en Beijer, beiden rijkswachters, de schutters waren?

“Ja. Beijer heeft dat in 2010 zelfs toegegeven, maar toen waren de feiten al verjaard. Hij zei me dat de aanslag in opdracht van de Russische geheime dienst gebeurd was. Daar geloof ik niets van. Ik heb hem wel gewaarschuwd: als hij ooit nog een voet op mijn grond zet, schiet ik hem neer.”
De man die nu genoemd wordt als de reus van de Bende van Nijvel, heb je die ooit gekend?

“Nee, maar was hij wel de reus? Michel Libert vertoont ook gelijkenissen met de robotfoto en hij is 1,90 meter groot. Er wordt gezegd dat de bende de staat wilde destabiliseren, maar is dat zo? In die tijd had je ook de CCC die aanslagen pleegde. Ik vermoed dat het een amalgaam is van misdaadbendes. En wie te veel wist, werd geliquideerd. Ik weet dat de nabestaanden willen weten wat er gebeurd is, maar ik vrees dat we dat nooit te weten gaan komen. Als men toen al geen deftig onderzoek kon voeren, zal dat nu ook niet meer lukken. Het is te laat.”

Lees het ganse ding via bovenstaande link.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 28 oktober 2017, 22:35   #556
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Dat waren 4 regels, waarvan 1 blanco. Djuutoch...

Ja maar hij heeft niet gezegd dat hij ging zwijgen.
Dus mag het braaksel doorgaan. Spijtig dat het geen politiek betrof.
Iedereen gooit af en toe wel eens met een steen over de haag.
Maar dan moet je er tegen kunnen als uw buurman niet meelacht als hij die steen op zijn kop krijgt.
Ik bezondig mij ook soms om met stenen te gooien maar dan moet men er wel om vragen. Anders doe ik het liever niet.
werkman is offline  
Oud 28 oktober 2017, 22:37   #557
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Dat waren 4 regels, waarvan 1 blanco. Djuutoch...

Ja maar hij heeft niet gezegd dat hij ging zwijgen.
Dus mag het braaksel doorgaan. Spijtig dat het geen politiek betrof.
Iedereen gooit af en toe wel eens met een steen over de haag.
Maar dan moet je er tegen kunnen als uw buurman niet meelacht als hij die steen op zijn kop krijgt.
Ik bezondig mij ook soms om met stenen te gooien maar dan moet men er wel om vragen. Anders doe ik het liever niet.
Maar een vriendelijk verzoek kan moeilijk geweigerd worden.
werkman is offline  
Oud 29 oktober 2017, 08:05   #558
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.617
Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=bMhn8woIgHI

__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 29 oktober 2017, 08:12   #559
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
3) Ook de piste van Vanden Boeynants zou helemaal nagetrokken geweest zijn, en daar zou niets van aan zijn.
bron?
mvd is offline  
Oud 29 oktober 2017, 08:16   #560
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Natuurlijk is dat zo. En dat maakt net de vaststelling dat er af en toe toch zulke discfuncties door de mazen van het net geraken zo zuur en zo moeilijk om te slikken.
Ik zal nooit behoren tot de kliek die zich dan maar terugtrekt in nihilisme omdat de wereld niet perfect draait zoals we die plannen.
Dat is dan het verschil: Ik wil de wereld niet verder verkloten. Gij hebt daar blijkbaar geen probleem mee. Eens 'Sociaal-list', altijd klote. 'Celavi*'.


* BTW: da's een bar in Singers, 57th floor.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be