Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 3 maart 2015, 22:52   #341
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zo ver is het dus gekomen : zolang het dus geen IS-ers zijn, is er voor u blijkbaar niks aan de hand.

Dat ze ghetto's maken (door autochtonen het beu te maken, dat ze weggaan, zoals ik dus), hele wijken naar hun hand zetten, in het Brusselse zijn 80% vd sociale woningen, door hen bewoond. Mijn moeder is verplicht om drie metrostations verder te gaan om nog een fatsoenlijke beenhouwer tegen te komen en niet die halal-rommel te moeten kopen. Het huis van mijn ouders zakte met 20% in waarde omdat door de islamitische aanwezigheid, geen Belgen nog interesse hebben om te kopen.School-kantines bereiden halal-maaltijden om hen toch maar terwille te zijn. Binnen één, maximum twee verkiezingen, heeft Anderlecht een islamitische burgemeester..................enz........enz.
Maar voor u is het allang goed als het geen IS-ers zijn of de wet overtreden.
Als ge interesse hebt, zet ik u eens ergens af om zo rond 22h00 om "de sfeer op te snuiven". Ik durf er gif op drinken dat ge om 22h10 in uw broek pist van de schrik.
En de politie of gemeentebestuur ??? Die zijn allang kontent als er geen rellen zijn.
En dat hoofddoekenverbod ??? Wordt mettertijd opgeheven, en werkgevers zullen met "zachte dwang" gepusht worden om rekening te houden met de ramadan.
Ge ziet, alles gaat goed, eh
Als de islam morgen bij wet tot staatsgodsdienst wordt uitgeroepen, dan staat Pandareus te juichen, wat enkel de wet telt, de rest is niet van belang.
Herr Oberst is offline  
Oud 3 maart 2015, 23:07   #342
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Dat is een mooie illusie dewelke je voor je voor je eigen gemoedsrust hebt opgebouwd .
De 40 misdadigers kunnen in hotel gaan vertoeven , hun symphatisanten mogen verder profiteren .
Sterker nog , mensen worden verplicht om extremisten in hun huis te laten .
Fuck , mensen die openbaar herkennen dat ze een sadistische pedofiel volgen , die mogen bij mij niet binnen . Hoe geven ze steun aan de grote pedofeet ?
Wel dat doen ze door een doek te dragen .
Qué ??? Welk hotel bedoel je dan wel ? dat moet je toch eens in detail uitleggen hoor.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 23:12   #343
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zoals elke blok creatuur zul je vermoedelijk tot het einde van je dagen dezelfde vragen blijven stellen. Hopeloos... En altijd opnieuw die geveinsde onwetendheid, dat spelletje van oorzaak en gevolg omdraaien. Om ziek van te worden.
Normale mensen weten sinds november 1992 dat het blok racistisch uitschot is en daarom zitten ze in een sanitaire kring.
Met die Pegida schijnvertoning illustreren jullie voor de elvendertigste keer dat dit een bijzonder goede beslissing was en dat die nog even actueel is als toen.

Het doet me wel plezier dat de andere partijen geen woord verspilden aan dit geanonimiseerde blokfeestje en dat ze het straal negeren. Verstandig. Zelfs de partij waarnaar het meeste gelonkt is om toch wat aandacht en actieve medewerking van te krijgen (n-va) heeft zich onthouden van alle commentaar.

Het blok is passé, obsolete, en zal uitsterven zoals alle nutteloze organismen.
Oei, de haat zit diep. Onmenselijk jihadistisch diep. Ik zou bijna medelijden krijgen. Of toch niet. Sommigen hier zouden nog liever een jihadist, met gestold maagdenbloed aan zijn penis, een tongkus geven dan een hand aan FDW. Hallucinant.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 3 maart 2015 om 23:19.
Lukkas is offline  
Oud 3 maart 2015, 23:17   #344
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zo ver is het dus gekomen : zolang het dus geen IS-ers zijn, is er voor u blijkbaar niks aan de hand.

Dat ze ghetto's maken (door autochtonen het beu te maken, dat ze weggaan, zoals ik dus), hele wijken naar hun hand zetten, in het Brusselse zijn 80% vd sociale woningen, door hen bewoond. Mijn moeder is verplicht om drie metrostations verder te gaan om nog een fatsoenlijke beenhouwer tegen te komen en niet die halal-rommel te moeten kopen. Het huis van mijn ouders zakte met 20% in waarde omdat door de islamitische aanwezigheid, geen Belgen nog interesse hebben om te kopen.School-kantines bereiden halal-maaltijden om hen toch maar terwille te zijn. Binnen één, maximum twee verkiezingen, heeft Anderlecht een islamitische burgemeester..................enz........enz.
Maar voor u is het allang goed als het geen IS-ers zijn of de wet overtreden.
Als ge interesse hebt, zet ik u eens ergens af om zo rond 22h00 om "de sfeer op te snuiven". Ik durf er gif op drinken dat ge om 22h10 in uw broek pist van de schrik.
En de politie of gemeentebestuur ??? Die zijn allang kontent als er geen rellen zijn.
En dat hoofddoekenverbod ??? Wordt mettertijd opgeheven, en werkgevers zullen met "zachte dwang" gepusht worden om rekening te houden met de ramadan.
Ge ziet, alles gaat goed, eh

Dus je gelooft echt dat die 227 kloothommels iets aan dat probleem gaan verhelpen ?
Zie je nu zelf niet in dat dit onnozel is ? Dat een bende ouwe pépé's hier hun theorieën over het avondland willen beleven tot ze het tijdelijke voor het eeuwige verwisselen kan ik begrijpen maar ga jij echt mee in die zever ?

Ook in mijn kleine stadje zijn er de laatste 25 jaar heelder straten en wijken 'ingenomen' door migranten.
In werkelijkheid zijn dat allemaal arbeiders die wanneer ze op pensioen gingen hun kleine maar knusse huisje verkochten aan een mooie prijs aan een marokkaan die de prijs wou betalen. Terwijl ze het aan de straatstenen niet kwijt raakten aan jonge autochtonen die zich véél te goed voelden om in een 'arbeidersbuurt' te gaan wonen.
En ja, zo geraken de vlaams blok verhalen populair hee...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 23:26   #345
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Als de islam morgen bij wet tot staatsgodsdienst wordt uitgeroepen, dan staat Pandareus te juichen, wat enkel de wet telt, de rest is niet van belang.
De gedachte dat er een staatsgodsdienst zou zijn of komen doet me al kotsneigingen krijgen.
Het is net de wet die ons moet vrijwaren van verplichting om die smeerlapperij te aanvaarden tegen onze zin. We hebben tientallen jaren nodig gehad om die rotte tsjeven buiten te krijgen. Het zal niet gemakkelijker zijn om de moslim toestanden tot dezelfde waarde en proportie te brengen : leuk als hobby thuis maar onbetekenend in het publieke leven.
Maar wat die halve zolen van het vlaams blok met een scherm van Pegida voor zich nu doen helpt niemand, is enkel van waarde binnen hun eigen kleine marginale groepje.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 23:32   #346
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Oei, de haat zit diep. Onmenselijk jihadistisch diep. Ik zou bijna medelijden krijgen. Of toch niet. Sommigen hier zouden nog liever een jihadist, met gestold maagdenbloed aan zijn penis, een tongkus geven dan een hand aan FDW. Hallucinant.
Ik heb geen last van jouw beperkingen. Wat maakt dat je denkt dat ik zelfs maar zou willen overwegen om een zwijn als PhDW een hand te geven ?
Die man is even veel waard als Fouad Belkacem, alleen is zijn carrièreplanning heel wat beter en zijn parlementair pensioen dat naakt heel wat interessanter dan de 12 jaar bak dat die andere strontzak krijgt.
Maar in de twee gevallen betalen wij als belastingbetaler die twee strontzakken hun rekening.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 3 maart 2015, 23:55   #347
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De gedachte dat er een staatsgodsdienst zou zijn of komen doet me al kotsneigingen krijgen.
Het is net de wet die ons moet vrijwaren van verplichting om die smeerlapperij te aanvaarden tegen onze zin. We hebben tientallen jaren nodig gehad om die rotte tsjeven buiten te krijgen. Het zal niet gemakkelijker zijn om de moslim toestanden tot dezelfde waarde en proportie te brengen : leuk als hobby thuis maar onbetekenend in het publieke leven.
Dat is nu net het punt: heeft men uw zogenaamde 'rotte tsjeven' kunnen indammen louter en alleen door wetten toe te passen? Heeft de Katholieke Kerk zo aan invloed verloren door de implementatie van één of ander koninklijk besluit? Natuurlijk niet, dat is in de eerste plaats gebeurd door een decennialange strijd op socio-cultureel niveau, waarna de wetten inzake euthanasie en dergelijke gevolgd zijn, niet omgekeerd. Wie de strijd niet wilt aangaan op dat niveau, riskeert dat de samenleving op den duur zo verandert dat de wetten net in het voordeel van een bepaalde groep worden aangepast. Kijk maar naar het hoofddoekenverbod, dat op alle vlakken terug op de helling staat, net omdat er in de publieke opinie veel te weinig stemmen zijn die er nog tegen durven opkomen en omdat de culturele hegemonie steeds meer bij de links-liberale 'kosmopolieten' berust.
Herr Oberst is offline  
Oud 3 maart 2015, 23:59   #348
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik heb geen last van jouw beperkingen. Wat maakt dat je denkt dat ik zelfs maar zou willen overwegen om een zwijn als PhDW een hand te geven ?
Die man is even veel waard als Fouad Belkacem, alleen is zijn carrièreplanning heel wat beter en zijn parlementair pensioen dat naakt heel wat interessanter dan de 12 jaar bak dat die andere strontzak krijgt.
Maar in de twee gevallen betalen wij als belastingbetaler die twee strontzakken hun rekening.
Even serieus: u kunt toch werkelijk niet zover heen zijn in uw rabiate anti-VB-obsessie dat u een (toegegeven) radicale politicus als Filip Dewinter op één lijn plaatst met een gestoorde islamextremist die tientallen, zo niet honderden jongeren heeft beïnvloed om in het Midden-Oosten de meest gruwelijke misdaden tegen de menselijkheid te plegen? Dat u het VB tot in het diepst van uw hart haat is uw goed recht, maar daarom moet u nog niet elk greintje aan intellectuele eerlijkheid overboord gooien?
Herr Oberst is offline  
Oud 4 maart 2015, 01:29   #349
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Volgens mij bewust, maar moeilijk te bewijzen, de toekomst zal het uitwijzen.
De grote leider scheert zijn onderdanen niet over dezelfde kam, dat is duidelijk, het poco gehalte bij De Wever is aan het groeien.
Hij meet inderdaad met twee maten en twee gewichten.
daiwa is offline  
Oud 4 maart 2015, 01:36   #350
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
227 mensen die zich op het Consciencepleintje bevonden.
Nu nog bewijzen wie wel en wie niet aan de betoging deelnam.
daiwa is offline  
Oud 4 maart 2015, 02:13   #351
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.741
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Wapper Bekijk bericht
Maak er werk van, hé daiwa.
Ik ga geen gas-boete geven.
Maar ik vraag mij wel af hoe men gaat bewijzen wie daar als betoger, wandelaar, toeschouwer of toerist was.
daiwa is offline  
Oud 4 maart 2015, 08:24   #352
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.766
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Dat is nu net het punt: heeft men uw zogenaamde 'rotte tsjeven' kunnen indammen louter en alleen door wetten toe te passen? Heeft de Katholieke Kerk zo aan invloed verloren door de implementatie van één of ander koninklijk besluit? Natuurlijk niet, dat is in de eerste plaats gebeurd door een decennialange strijd op socio-cultureel niveau, waarna de wetten inzake euthanasie en dergelijke gevolgd zijn, niet omgekeerd. Wie de strijd niet wilt aangaan op dat niveau, riskeert dat de samenleving op den duur zo verandert dat de wetten net in het voordeel van een bepaalde groep worden aangepast. Kijk maar naar het hoofddoekenverbod, dat op alle vlakken terug op de helling staat, net omdat er in de publieke opinie veel te weinig stemmen zijn die er nog tegen durven opkomen en omdat de culturele hegemonie steeds meer bij de links-liberale 'kosmopolieten' berust.
Moest links in Vlaanderen nu maar half zo hard strijden tegen de invloed van de islam als dat ze ooit tegen de invloed van het katholicisme gestreden heeft...
TheFourHorsemen is offline  
Oud 4 maart 2015, 08:29   #353
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wat snap je eigenlijk niet aan de manier van redeneren ?
We leven in een rechtstaat. In die rechtstaat is er niet alleen onze wet maar daarboven ook nog de EVRM. Die ons (gelukkig maar...) een aantal zaken waarborgt.
Net als 99,999% van de burgers van dit land ben ik van mening dat een misdadiger moet opgepakt worden, en berecht. Wil er ene een bank overvallen : den bak in. Wil er ene terrorisme daden stellen omdat hij ingebeelde opdrachten van Mo de profeet meent te hebben gekregen : den bak in. Wil hij vrouwen mishandelen : den bak in. Wil hij iemands recht op atheïsme, katholicisme (dat ik nochtans van walg) of eender wat beknotten : den bak in.
Moet je op straat komen voor deze evidenties ? Ja hallooooo...
Kwestie van een open deur nog wat meer open te stampen zeker ?

Wat jij niet schijnt te snappen is dat het niet mogelijk is om een godsdienst te verbieden in de EU en bij uitbreiding in alle landen die de EVRM onderschreven. Over wat lopen jullie dan eigenlijk te lullen ?

En wat nog zieliger is, is het opgefokte sfeertje van ultrarechtse partijen alsof dat elke moslim een IS'er is.

De wet, en niet de wet van de straat beschermt ons en waarborgt onze rechten. En bestraft misdadigers.

Ik merk op dat de wet, waar sommigen hier toch zo graag smalende opmerkingen over maken, er zojuist voor zorde dat meer dan 40 misdadigers een zware penale straf kregen.

Internationaal kijkt men daarvoor op naar ons. Dat kleine landje daar in europa dat je moet gaan zoeken op de kaart.
Maar we hebben het toch maar gedaan. Dankzij ons systeem. Onze rechtstaat.

Geen vox populi. En ook geen sharia terreur. Enkel de wet.

Ik weet niet hoe het voor jou zit, maar voor mij is dat als democraat voldoende.
Zo is dat, Pandareus!
En al dat de rest is appel aan mijn kloten (Tiense uitdrukking)!
Another Jack is offline  
Oud 4 maart 2015, 09:49   #354
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.866
Standaard

Pegida laat intussen weten dat enkele toevallige passanten zoals toeristen mee werden ingesloten en onterecht een GAS-boete zullen krijgen.

Dat zou inderdaad jammer zijn. Maar belangrijker: we kunnen eruit afleiden dat Pegida zelf erkent dat 227 nog een overschatting is van het aantal betogers.
dalibor is offline  
Oud 4 maart 2015, 10:41   #355
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.214
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Pegida laat intussen weten dat enkele toevallige passanten zoals toeristen mee werden ingesloten en onterecht een GAS-boete zullen krijgen.

Dat zou inderdaad jammer zijn. Maar belangrijker: we kunnen eruit afleiden dat Pegida zelf erkent dat 227 nog een overschatting is van het aantal betogers.
Het is eerder een doorzichtige poging om de gas ambtenaar te proberen beïnvloeden om niet alle demonstranten een boete uit te schrijven.

Komaan... toeristen, toevallige passanten...
Wie gaat er nu 'toevallig' tussen een demonstratie lopen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 4 maart 2015, 10:46   #356
Spitting Image
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 januari 2015
Berichten: 7.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het is eerder een doorzichtige poging om de gas ambtenaar te proberen beïnvloeden om niet alle demonstranten een boete uit te schrijven.

Komaan... toeristen, toevallige passanten...
Wie gaat er nu 'toevallig' tussen een demonstratie lopen.
Het was in eerste instantie tactisch dom om op het Conscienceplein te verzamelen: men kan nergens in Antwerpen gemakkelijker ingesloten geraken.
Spitting Image is offline  
Oud 4 maart 2015, 10:49   #357
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Het was in eerste instantie tactisch dom om op het Conscienceplein te verzamelen: men kan nergens in Antwerpen gemakkelijker ingesloten geraken.
Je gaat hier toch niet insinueren dat de Hoeders van het Vrije Avondland niet al te snugger zouden zijn?
Another Jack is offline  
Oud 4 maart 2015, 10:52   #358
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Het is eerder een doorzichtige poging om de gas ambtenaar te proberen beïnvloeden om niet alle demonstranten een boete uit te schrijven.

Komaan... toeristen, toevallige passanten...
Wie gaat er nu 'toevallig' tussen een demonstratie lopen.
Het is nu wel niet zo dat heel het Conscienceplein én omgeving verboden was voor de bevolking. Mensen die daar aanwezig waren kunnen dus moeilijk beboet worden omdat ze daar aanwezig waren.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 4 maart 2015, 10:53   #359
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dus je gelooft echt dat die 227 kloothommels iets aan dat probleem gaan verhelpen ?
Zie je nu zelf niet in dat dit onnozel is ? Dat een bende ouwe pépé's hier hun theorieën over het avondland willen beleven tot ze het tijdelijke voor het eeuwige verwisselen kan ik begrijpen maar ga jij echt mee in die zever ?
Ook in mijn kleine stadje zijn er de laatste 25 jaar heelder straten en wijken 'ingenomen' door migranten.
In werkelijkheid zijn dat allemaal arbeiders die wanneer ze op pensioen gingen hun kleine maar knusse huisje verkochten aan een mooie prijs aan een marokkaan die de prijs wou betalen. Terwijl ze het aan de straatstenen niet kwijt raakten aan jonge autochtonen die zich véél te goed voelden om in een 'arbeidersbuurt' te gaan wonen.
En ja, zo geraken de vlaams blok verhalen populair hee...
Ik weet het niet, maar wat ik WEL WEET, is dat de andere partijen (waaronder vooral de jouwe) verantwoordelijk zijn voor die situatie . Denk daar misschien even aan, alvorens anderen voor kloothommels uit te schelden.
__________________







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 4 maart 2015 om 10:54.
Zipper is offline  
Oud 4 maart 2015, 10:55   #360
Spitting Image
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 januari 2015
Berichten: 7.459
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Je gaat hier toch niet insinueren dat de Hoeders van het Vrije Avondland niet al te snugger zouden zijn?
Ik insinueer niets. Ik stel maar vast dat het vanuit tactisch standpunt niet geniaal was.

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 4 maart 2015 om 10:56.
Spitting Image is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be