Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 4 juni 2017, 17:51   #101
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBomb Bekijk bericht
Maar wat als het een gebod is en geen excuus?
Dat kan mij niet bommen (pun intended). Terroristen horen hier niet thuis, wat hun motieven ook zijn. Dat zij buitenlandse conflicten willen importeren is al helemaal onaanvaardbaar.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline  
Oud 4 juni 2017, 17:57   #102
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.970
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBomb Bekijk bericht
Helder.

Ik ben sterk van mening dat onze Europese samenleving nu meer dan ooit eendrachtig dient te zijn. Er is een massa misleiding gaande die het enkel maar zo ver kon drijven omdat we dat toelieten.
Bekijk Polen, zij zijn verenigd door het christelijke geloof.
Wat verenigt de rest van Europa nog?
Laat eender welk "geloof" er maar buiten
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 4 juni 2017, 18:17   #103
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Wat hebben de vrouwen hier mee te maken?
Bij Demper heeft alles met vrouwen te maken.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online  
Oud 4 juni 2017, 18:34   #104
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBomb Bekijk bericht
De koran zegt heel duidelijk de ongelovigen, joden en christenen te terroriseren, bestrijden, verminken, vermoorden.

Het is een gebod van Allah, geen excuus.
Dat kan mij niet bommen (pun intended). Terroristen horen hier niet thuis, wat hun motieven ook zijn. Dat zij buitenlandse conflicten willen importeren is al helemaal onaanvaardbaar.
Mij kan dat wel bommen. Alleen terroristen aanpakken is dweilen met de kraan open. We moeten de moskeeën sluiten en Europa de-islamiseren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBomb Bekijk bericht
Je kan het probleem maar oplossen als je naar de kern van het probleem gaat. Wat als het de koran is?
Wat als? Verkeer niet langer in onzekerheid! De inhoud van de koran is genoeg bekend en iedereen is vrij om hem te lezen:

http://www.clearquran.com

Hier enkele van de vele oproepen tot geweld uit de koran:

http://www.thereligionofpeace.com/pa.../violence.aspx
vanderzapig is offline  
Oud 4 juni 2017, 18:38   #105
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.970
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBomb Bekijk bericht
Mijn vraag blijft daarbij echter open staan.
Wat verbindt de rest van Europa nog? We zijn zo verdeeld.
Er is nooit enige verbondenheid geweest tussen de Europese landen. Gisteren niet, vandaag niet en morgen niet.
Heel de EU is één grote artificiële constructie, met geld als enige "verbondenheid".
Als er al één land is waarmee ik mij enigszins verbonden voel, is het Nederland.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 4 juni 2017, 18:54   #106
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBomb Bekijk bericht
Het verheugt mij te lezen dat de meeste hier reeds ontwaakt zijn. Op Twitter vocht ik tegen de bierkaai. Ik ga je links wel niet openen omdat ik een beetje bang van vervuilde websites. Hopelijk kan je daar begrip voor opbrengen?

Als de koran aanzet tot geweld, haat en moord kunnen we niet langer de ogen sluiten. Ik denk dat veelal moslims zich hier niet eens van bewust zijn. Daarom "moeten" we het voorbeeld geven en hen er attent op maken dat zoiets niet thuishoort in de verlichte maatschappij.
We "moeten" hen confronteren met deze teksten via dialoog in een open debat.
Het is hier het centrum van de wakkere mannen. Onze manschappen staan klaar om Jerusalem, Mekka en Medina te heroveren.
Dadeemelee is offline  
Oud 4 juni 2017, 18:55   #107
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Straks komen ze uitleggen wat we als goed terrorisme en wat als slecht terrorisme dienen te beschouwen.
Ik vraag het nog eens: de IRA was een terroristische bevrijdingsorganisatie die Noord-Ierland terug bij Ierland wou aansluiten.

Welke bevrijding streven de geboren Britten van vannacht na?

Gezien Duc er het IRA bij sleurt om moslimterrorisme te bagatelliseren is de vraag terecht.
Hij maakt de vergelijking, jij accrideert ze met je onnozele opmerking.
Gelieve je te onthouden van stompzinnig wishfull thinking zoals hierboven geïllustreerd en de eenvoudige vraag te beantwoorden.

Er is hier niemand die het over goed of slecht terrorisme heeft, zemel er dan ook niet over als een kirrende kleuter die zijn fopspeen krijgt.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 4 juni 2017 om 18:58.
Nierika is offline  
Oud 4 juni 2017, 18:57   #108
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Dubbel
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 4 juni 2017 om 18:58.
Nierika is offline  
Oud 4 juni 2017, 19:02   #109
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ik vraag het nog eens: de IRA was een terroristische bevrijdingsorganisatie die Noord-Ierland terug bij Ierland wou aansluiten.

Welke bevrijding streven de geboren Britten van vannacht na?

Gezien Duc er het IRA bij sleurt om moslimterrorisme te bagatelliseren is de vraag terecht.
Hij maakt de vergelijking, jij accrideert ze met je onnozele opmerking.
Gelieve je te onthouden van stompzinnig wishfull thinking zoals hierboven geïllustreerd en de eenvoudige vraag te beantwoorden.

Er is hier niemand die het over goed of slecht terrorisme heeft, zemel er dan ook niet over als een kirrende kleuter die zijn fopspeen krijgt.
Voor mij is alle terrorisme slecht. Of ik nu een islambom of een IRA bom op mijn kop krijg maakt voor mij of andere slachtoffers weinig uit.
Dadeemelee is offline  
Oud 4 juni 2017, 19:10   #110
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Haal de kaarsjes, krijtjes, bloemen, liedjes, het medeleven en de gespeelde verontwaardiging maar weer boven.
en de knuffels niet vergeten !
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline  
Oud 4 juni 2017, 19:11   #111
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBomb Bekijk bericht
Het verheugt mij te lezen dat de meeste hier reeds ontwaakt zijn. Op Twitter vocht ik tegen de bierkaai. Ik ga je links wel niet openen omdat ik een beetje bang van vervuilde websites. Hopelijk kan je daar begrip voor opbrengen?

Als de koran aanzet tot geweld, haat en moord kunnen we niet langer de ogen sluiten. Ik denk dat veelal moslims zich hier niet eens van bewust zijn. Daarom "moeten" we het voorbeeld geven en hen er attent op maken dat zoiets niet thuishoort in de verlichte maatschappij.
We "moeten" hen confronteren met deze teksten via dialoog in een open debat.
Dat zou enkele jaren geleden misschien nog gekund hebben.
Nu is de kanker van de politieke correctheid en de cultuur van de apologetiek al veel te ver doorgeschoven om er nog op terug te keren.
Ze zitten vast in het eigen grote gelijk, toegeven gaan ze nimmer doen.

Djimi had hier onlangs nog een goed idee geopperd:
Een jaar lang overal afficheren dat hoofddoeken niet verplicht zijn in de islam. Zou een goed begin zijn.
Alle buitenlandse imams moesten allang buiten gezwierd zijn, net als elke radicaal die de dubbele nationaliteit heeft of de nationaliteit nog niet heeft.

Op school had men allang de islam moeten fileren en de vele inconsistenties, de gewelddadige ontstaansgeschiedenis, de achterlijkheid van islamitische maatschappijen precies door het religieus karakter ervan en de onmenselijke natuur van de sharia moeten aanleren en persoonlijke ontplooiing daartegenover stellen.

In plaats daarvan zien we documentaires over radeloze leraren die in klassen met grote moslimpopulaties die geconfronteerd worden met leerlingen die " het is niet waar want het staat niet in de koran" lallen.

En dan maar met ogen groot van ontzetting en ongeloof na elke aanslag bloemetjes leggen en kaarsjes branden en bazelen over het niet uit elkaar laten halen van de maatschappij terwijl deze al decennialang gesegregeerd is...
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 4 juni 2017 om 19:12.
Nierika is offline  
Oud 4 juni 2017, 19:18   #112
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Voor mij is alle terrorisme slecht. Of ik nu een islambom of een IRA bom op mijn kop krijg maakt voor mij of andere slachtoffers weinig uit.
Daar gaat het niet over.

Wie zegt dat terrorisme van het IRA goed is???

Ik vraag je naar de reden van wat gisteren gebeurd is.

Van het IRA is donders goed geweten waarom ze deden wat ze deden.

Het totaal doelloze geweld van die smeerlappen van gisteren wordt hier door iemand op nihilistische wijze gelijkgesteld aan het geweld van het IRA.

Als je écht niet snapt dat dit 2 soorten terreur zijn van een totaal andere aard, wat niks te maken heeft met goed of slecht, dan weet ik écht niet wat er in dat hoofd van jou omgaat.

Duc vergelijkt appels met citroenen.

Maar je moet het willen inzien om het te kunnen toegeven.

Ik begin zo langzamerhand te vrezen dat sommige lieden echter gewoon niet capabel zijn om bepaalde zaken te kunnen evalueren.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 4 juni 2017, 19:27   #113
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Voor mij is alle terrorisme slecht. Of ik nu een islambom of een IRA bom op mijn kop krijg maakt voor mij of andere slachtoffers weinig uit.
PS: Kun je dit eigenlijk lezen zonder zelf in lach te schieten?

Als Belg beginnen over het krijgen van een IRA-bom op je kop...

Een organisatie die dood is en zelfs in zijn hoogdagen hoofdzakelijk op de Britse eilanden toesloeg of misschien wat Britse belangen (ben te lui om het te googelen en ik dek me liever in voor die mogelijk ene verdwaalde IRA-aanslag op een Brits café in Verweggistan).

Ook dit toont trouwens aan dat je niet weet waar je het over hebt.

Islamterrorisme is een totaal wereldwijd fenomeen.

Het IRA versus moslimterreur: appels met citroenen vergelijken dus, zoals ik al vruchteloos (nirt dat ik me illusies koesterde) probeer aan het verstand te brengen van Duc.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 4 juni 2017, 19:31   #114
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik zie de problemen goed genoeg. Wat ik ook zie is dat de oplossingen die sommigen hier aandragen niet alleen racistisch (nu gaat er weer iemand zeggen dat moslims geen ras zijn) maar ook gewoon onuitvoerbaar en bovendien zinloos zijn.
Moslims zijn geen ras.

Kritiek op de islam is niet racistisch tegenover moslims. Om dezelfde reden als dat kritiek op het nazisme niet racistisch is tegenover de toenmalige Duitsers.

Vandaag zitten we nog volop in de Chamberlain fase wat betreft de islam.

In de jaren '30 deed West-Europa hard haar best om nazi-Duitsland niet als de vijand te zien.

Zo leerde de Britse kroonprins Edward VIII zijn nichtje Elizabeth (nu QE II) de hitlergroet maken:



https://www.youtube.com/watch?v=xWB6ERMTt6s

Of wat vind je hiervan:



Bron

Ook nu worden mensen gestraft, deze keer wegens terechte kritiek op de islam, zoals bv Brigitte Bardot:
http://politiek.tpo.nl/2016/11/21/za...geert-wilders/

Want ook nu doen onze overheden hard hun best om de realiteit niet onder ogen te zien.

Ondertussen is het na WOII algemene kennis geworden dat er een rode draad loopt van het discours in "Mein Kampf" naar de uitroeiingskampen van de nazi's.

Hoe er een rode draad loopt van het discours in de koran naar de hedendaagse vormen van islam geweld is momenteel nog steeds "controversieel" en wordt niet serieus genomen in de mainstream media.
vanderzapig is offline  
Oud 4 juni 2017, 19:58   #115
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBomb Bekijk bericht
Ik ga je links wel niet openen omdat ik een beetje bang van vervuilde websites. Hopelijk kan je daar begrip voor opbrengen?
Bedoel je vervuild met malware of vervuild met "haat"?

Geen van die sites beantwoordt aan zo'n omschrijving.

http://www.clearquran.com is gemaakt door een vrome moslim. Het is gewoon de koran in verstaanbaar Engels en makkelijk te doorbladeren.

http://www.thereligionofpeace.com levert sterk gedocumenteerde kritiek op de islam en doet niet aan haatzaaierij. In hun eigen woorden:

Citaat:
Islam is an ideology - a set of ideas. It is not defined by what any Muslim wants it to be, but by what it is. No ideology is above critique - particularly one that explicitly seeks political and social dominance over every person on the planet. Neither is it entitled to human rights, which apply to individuals.

Muslims are individuals. We passionately believe that no Muslim should be harmed, harassed, stereotyped or treated any differently anywhere in the world solely on account of their status as a Muslim.
vanderzapig is offline  
Oud 4 juni 2017, 20:09   #116
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

De drie daders zijn inmiddels reeds uren geïdentificeerd maar toch worden de namen niet vrijgegeven...

Zou dat iets zeggen over hun graad van lone wolfship ?
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 4 juni 2017, 20:16   #117
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
PS: Kun je dit eigenlijk lezen zonder zelf in lach te schieten?

Als Belg beginnen over het krijgen van een IRA-bom op je kop...

Een organisatie die dood is en zelfs in zijn hoogdagen hoofdzakelijk op de Britse eilanden toesloeg of misschien wat Britse belangen (ben te lui om het te googelen en ik dek me liever in voor die mogelijk ene verdwaalde IRA-aanslag op een Brits café in Verweggistan).

Ook dit toont trouwens aan dat je niet weet waar je het over hebt.

Islamterrorisme is een totaal wereldwijd fenomeen.

Het IRA versus moslimterreur: appels met citroenen vergelijken dus, zoals ik al vruchteloos (nirt dat ik me illusies koesterde) probeer aan het verstand te brengen van Duc.
Dat gaat allemaal over dingen waar ik niks over gezegd heb. Wat ik gezegd heb is dat ik alle terreur slecht vind en dat het voor de slachtoffers niet uitmaakt welke terrorist het gedaan heeft.
Dadeemelee is offline  
Oud 4 juni 2017, 20:20   #118
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Mij kan dat wel bommen. Alleen terroristen aanpakken is dweilen met de kraan open. We moeten de moskeeën sluiten en Europa de-islamiseren.
Dat is ook mijn conclusie. Gutmenschen hebben echter de neiging om terreur weg te relativeren door de terroristen nobeler motieven toe te dichten dan ze eigenlijk hebben. Waarop ik zeg dat hun motieven mij eigenlijk niets kunnen schelen: terroristen raus! En als blijkt dat religieus fundamentalisme aan de basis ligt, dan moet dat ook aangepakt worden, desnoods met deportaties naar Zandbakistan.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline  
Oud 4 juni 2017, 20:25   #119
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat gaat allemaal over dingen waar ik niks over gezegd heb. Wat ik gezegd heb is dat ik alle terreur slecht vind en dat het voor de slachtoffers niet uitmaakt welke terrorist het gedaan heeft.
Neen maar voor de toekomstige slachtoffers kan het wel iets uitmaken.
De kans om met een islamitische terrorist te maken te krijgen in de komende maanden of jaren is vele ordes van grootte hoger dan om met een IRA terrorist ( of RAF of CCC enz...) te maken te krijgen.
Als er maatregelen genomen moeten worden heeft het dus geen zin om op zoek te gaan naar mogelijke IRA cellen maar moeten IS, Al Qeaida enz... cellen opgezocht worden.
En dus moet men gaan zoeken in de Islam gemeenschappen in steden van Engeland, Frankrijk en België.
Het relativeren van de islam factor hindert het onderzoek en mogelijk nodige acties, zoals huiszoekingen, uitzettingen, arrestaties.
Ga jij dus maar katholieke priesters in Noord Ierland monitoren op haatspeech ipv de moskeeën.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline  
Oud 4 juni 2017, 20:25   #120
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Dat is ook mijn conclusie. Gutmenschen hebben echter de neiging om terreur weg te relativeren door de terroristen nobeler motieven toe te dichten dan ze eigenlijk hebben. Waarop ik zeg dat hun motieven mij eigenlijk niets kunnen schelen: terroristen raus! En als blijkt dat religieus fundamentalisme aan de basis ligt, dan moet dat ook aangepakt worden, desnoods met deportaties naar Zandbakistan.
Ik zou ze liever levenslang opgesloten zien...
Another Jack is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be