Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 september 2007, 22:06   #21
duncan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: tijdenlijke plaats - weeral -
Berichten: 4.065
Standaard

volledig mee eens duveltje , ik heb hier altijd al een merkbaar gevoel gemerkt van partijdigheid .
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 22:11   #22
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik ben het daar 100% mee eens,maar soms moet je de moderators hun argumenten eens lezen,wel dan denk ik het mijne ervan hoor
Te snel word het driehoekje gevolgd,terwijl ze het dikwijls het driehoekje MISbruiken
Ik denk dikwijls dat te jonge moderators op het forum zitten
Sorry voor mijn eerlijkheid

duveltje382
Jonge gastjes zijn een bende goedgelovigaards! Deugen nergens voor, leve de gepensioneerden!
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 23:07   #23
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik ben het daar 100% mee eens,maar soms moet je de moderators hun argumenten eens lezen,wel dan denk ik het mijne ervan hoor
Te snel word het driehoekje gevolgd,terwijl ze het dikwijls het driehoekje MISbruiken
Ik denk dikwijls dat te jonge moderators op het forum zitten
Sorry voor mijn eerlijkheid

duveltje382
en ondanks dat alles loop je hier toch nog op dit forum rond. goho.
__________________
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 23:22   #24
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Vlaanderen Boven
Berichten: 10.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
en ondanks dat alles loop je hier toch nog op dit forum rond. goho.
en al bijna 2 jaar. gelukkig zijn die mods die hem buiten willen niet van de rapsten. zal hunne leeftijd zijn.
__________________

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 00:19   #25
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid
 
Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 1.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ach lief dat je dat hier zo zegt beste Kim,het duveltje382 mag niets posten,of ...
Eens te meer stellen Wij, Zijne Heerlijkheid, ons de vraag waarom het duveltje-weten-Wij-veel-hoeveel steeds over zichzelf in de derde persoon schrijft.

Sorry voor onze (H)eerlijkheid, modjes!!!!!!!!!!!!!

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 6 september 2007 om 00:20.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 12:20   #26
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Geachte,

U mag steeds iets melden, ook in andere posten.
Meestal zal ik echter niet ingrijpen voor de geviseerde zelf klaagt.
Sommigen vinden het immers net fijn om het bewijs van gebrek aan argumentatieve kracht dat een scheldkanon etaleert, te laten staan.

Onwettelijkheden daarentegen, zoals schending privacy of aanzetten tot geweld en discriminatie op raciale gronden worden altijd verwijderd.


Peter Johan
Bedankt voor de verduidelijking. Het viel me inderdaad op dat veel van die scheldpartijen schijnbaar zonder gevolg blijven staan. Terwijl ik soms opmerkingen van die graad lees dat ik geneigd zou zijn tot minstens een heel duidelijke waarschuwing moest ik moderator zijn. Daarom dat ik het me afvroeg.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 13:30   #27
Peter Johan
Parlementslid
 
Peter Johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 1.956
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Bedankt voor de verduidelijking. Het viel me inderdaad op dat veel van die scheldpartijen schijnbaar zonder gevolg blijven staan. Terwijl ik soms opmerkingen van die graad lees dat ik geneigd zou zijn tot minstens een heel duidelijke waarschuwing moest ik moderator zijn. Daarom dat ik het me afvroeg.
Geachte,

Als we eens heel objectief proberen zijn, dan kunnen we probleemloos stellen dat een geschreven verwijt in se heel onschuldig is: je kan er niet eens gehoorbeschadiging door oplopen. Het blijven lettertjes op papier of scherm. Dat is ook de reden waarom ik zeker op initiatief van derden weinig of geen actie onderneem. Ook al omdat een 'derde' een dubbelnick kan zijn die zichzelf eventjes in bescherming wil nemen, als u begrijpt wat ik bedoel.

Voelt iemand zich toch deerlijk gekwetst, dan kan hij toch vragen om een *knip* want laten we ook eerlijk zijn: een scheldwoord uit een tekst halen, doet weinig of geen afbreuk aan de mening die er in geuit wordt, voorzover die naast het schelden zelfs aanwezig is.

De enige echte reden waarom ik schelden als knipwaardig beschouw: het ontsiert het forum, en haalt het niveau naar beneden, meestal zonder toegevoegde waarde (wat weldegelijk kan: er bestaat immers ook prachtig literair scheldproza)

In weerwil van mijn redelijk grote tolerantie wil ik toch nog volgende waarschuwing meegeven: wanneer een notoir scheldorgel een terechte melding krijgt, dan ken ik echt geen genade, en dan zijn vorige esbattementen verzwarende omstandigheid om er definitief af te vliegen.
Hou er ook rekening mee dat een overwogen amnestie-maatregel geen mod-meerderheid vond. Eens eraf is definitief eraf.

Peter Johan

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 6 september 2007 om 13:30.
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2007, 13:33   #28
Peter Johan
Parlementslid
 
Peter Johan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 mei 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 1.956
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Hoe zit het met dreigen met geweld?
Geachte,

Dreigen met geweld is een stap verder dan het sterk afkeuren van iemands opinie.
Een bedreiging is een aantasting van iemands vrijheid om zonder angst te gaan en te staan waar hij wil.
Bedreigingen worden dan ook gewist en de dreiger gebanned.


Peter Johan
Peter Johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2007, 03:59   #29
Trajanu$
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 augustus 2007
Locatie: the united states and america
Berichten: 899
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tronca Bekijk bericht
U kan zulke zaken gewoon melden via het rode driehoekje, zodat wij kunnen ingrijpen indien we dit nodig achten. Het heeft weinig zin om een nieuwe thread te openen en alle aandacht te vestigen op een post die volgens u 'de schaame voorbij' is.

de wat?
Trajanu$ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2007, 08:52   #30
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan Bekijk bericht
Geachte,

Als we eens heel objectief proberen zijn, dan kunnen we probleemloos stellen dat een geschreven verwijt in se heel onschuldig is: je kan er niet eens gehoorbeschadiging door oplopen. Het blijven lettertjes op papier of scherm. Dat is ook de reden waarom ik zeker op initiatief van derden weinig of geen actie onderneem. Ook al omdat een 'derde' een dubbelnick kan zijn die zichzelf eventjes in bescherming wil nemen, als u begrijpt wat ik bedoel.
Dat is een goed punt. Aan die mogelijke dubbelnicks had ik niet eens gedacht. (Ik dacht dat het niet kon.)

Citaat:
Voelt iemand zich toch deerlijk gekwetst, dan kan hij toch vragen om een *knip* want laten we ook eerlijk zijn: een scheldwoord uit een tekst halen, doet weinig of geen afbreuk aan de mening die er in geuit wordt, voorzover die naast het schelden zelfs aanwezig is.

De enige echte reden waarom ik schelden als knipwaardig beschouw: het ontsiert het forum, en haalt het niveau naar beneden, meestal zonder toegevoegde waarde (wat weldegelijk kan: er bestaat immers ook prachtig literair scheldproza)
Hihi, dat klopt ook, helaas bedient men zich meestal niet met dat laatste. En ik zal er ook maar nergens een illustratie van geven op het forum.

Citaat:
In weerwil van mijn redelijk grote tolerantie wil ik toch nog volgende waarschuwing meegeven: wanneer een notoir scheldorgel een terechte melding krijgt, dan ken ik echt geen genade, en dan zijn vorige esbattementen verzwarende omstandigheid om er definitief af te vliegen.
Hou er ook rekening mee dat een overwogen amnestie-maatregel geen mod-meerderheid vond. Eens eraf is definitief eraf.

Peter Johan
En terecht.
Bedankt voor je uitgebreid antwoord.
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2007, 09:03   #31
Kortaf
Europees Commissaris
 
Kortaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2007
Locatie: Op tijd weg
Berichten: 7.588
Standaard

[Over prachtig scheldproza]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Hihi, dat klopt ook, helaas bedient men zich meestal niet met dat laatste. En ik zal er ook maar nergens een illustratie van geven op het forum.
Een tip: probeer eens erikpoupaert.

Je vindt zijn verzamelde werken via de ledenlijst. Ze zouden verplichte lectuur moeten zijn voor elke nieuweling op dit forum.
Kortaf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be