Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 april 2017, 18:28   #21
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat weet ik niet.
Ik ook niet.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2017, 18:29   #22
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Interesseert het je?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 12:27   #23
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.865
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat weet ik niet.
Laten we dat eens googelen voor de man die onze volgende generatie aan het opleiden is tot mondige en geïnformeerde burgers:

http://www.cie.ugent.be/jblommaert/blommaert_bk_2.htm

Citaat:
De vraag is of de islam wel in overeenstemming te brengen is met de liberale democratie en de vrijheid, de verdraagzaamheid, de verscheidenheid en het tegensprekelijke debat zonder dewelke geen open samenleving mogelijk is
Een half minuutje werk. Dat zijn dan 6 trollposts minder op je palmares van >62.000. Maar niemand gaat die 6 posts missen. De volgende 62.000 posts daarentegen worden dan weer inhoudelijk een ietsje sterker. En iedereen wordt daar beter van.

Laatst gewijzigd door vanderzapig : 27 april 2017 om 12:30.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 12:49   #24
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.865
Standaard

Wie duiten veil heeft voor de Standaard kan het volgende artikel lezen (ik dus niet):

Gwendolyn Rutten:
Citaat:
‘Ik zeg krak hetzelfde als Churchill, hé’
Gwendolyn gaat moeten uit haar doppen kijken want wie krak hetzelfde zegt als Churchill komt in aanvaring met de arm der wet:

Citaat:
28 Apr 2014

A candidate in the European elections has been arrested after making a speech quoting from a book by Winston Churchill about Islam.

Paul Weston, chairman of the far right Liberty GB party, was making the speech on the steps of Winchester Guildhall, Hampshire, on Saturday, when a member of the public complained to police and he was arrested.

He had been reading from Churchill's book The River War, written in 1899 while he was a British army officer in Sudan.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 17:55   #25
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.865
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Wie duiten veil heeft voor de Standaard kan het volgende artikel lezen (ik dus niet):
Oeps. Link vergeten:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170426_02853927
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 19:01   #26
Rahowa
Europees Commissaris
 
Rahowa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 juni 2013
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Gwendolyn Rutten wordt schijnbaar wakker.
Laat haar dan vlug inslapen dat liberaal tuig.Eerst het land vullen met allochtoons uitschot om de gegoede klasse goedkope werkkrachten ,en vooral een zeer goedkope kuisvrouw te geven,en dan zagen dat de haatbaarden zich niet aanpassen.
__________________
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2017, 22:45   #27
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Laten we dat eens googelen voor de man die onze volgende generatie aan het opleiden is tot mondige en geïnformeerde burgers:

http://www.cie.ugent.be/jblommaert/blommaert_bk_2.htm



Een half minuutje werk. Dat zijn dan 6 trollposts minder op je palmares van >62.000. Maar niemand gaat die 6 posts missen. De volgende 62.000 posts daarentegen worden dan weer inhoudelijk een ietsje sterker. En iedereen wordt daar beter van.
Ik niet hoor want van >62.000 keer gezwets wordt ik absoluut niet beter.
Van die 6 posts minder wordt ik wel gelukkiger.
Trouwens die 62.000 lees ik niet eens daarom.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 00:08   #28
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Het Westen superieur? Gwendolientje toch, moet gij uw mond niet gaan spoelen? Zo'n uitspraken verdelen de samenleving wel hé zeg.

Want Berlusconi was toch zo "foei" in 2001?
__________________
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984
Stultitiae is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2017, 00:26   #29
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Laat haar dan vlug inslapen dat liberaal tuig.Eerst het land vullen met allochtoons uitschot om de gegoede klasse goedkope werkkrachten ,en vooral een zeer goedkope kuisvrouw te geven,en dan zagen dat de haatbaarden zich niet aanpassen.
Goedkope werkkrachten?

Dat noemen ze wel de verrijking die voor ons pensioen moeten gaan werken hé. Kijk hier maar eens naar die fameuze verrijking, https://www.youtube.com/watch?v=mzcR...ature=youtu.be
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 06:57   #30
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.213
Standaard

Bij NMBS zijn er volgend jaar voor het eerst sociale verkiezingen. (Niet voor de belangrijkste organen natuurlijk) De derde grootste vakbond, de onafhankelijke is uitgesloten. De kleinste vakbond, de liberale, mag meedoen. Bij wet. Van een liberaal minister. Voorwaar. Onze liberale democratie is superieur.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 09:22   #31
Bob
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 oktober 2002
Berichten: 26.585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Bij NMBS zijn er volgend jaar voor het eerst sociale verkiezingen. (Niet voor de belangrijkste organen natuurlijk) De derde grootste vakbond, de onafhankelijke is uitgesloten. De kleinste vakbond, de liberale, mag meedoen. Bij wet. Van een liberaal minister. Voorwaar. Onze liberale democratie is superieur.
Lijkt mij eerder dat de democratie van de vakbond superieur is.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 16:08   #32
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.213
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Lijkt mij eerder dat de democratie van de vakbond superieur is.
De rode vakbond is tegen de kleine vakbonden omdat deze de verdeeldheid vergroten en uit de syndicale geschiedenis zou blijken dat ze meer kwaad berokkenen dan positief bijdragen. Maar ze zeggen dat ze tegen de manier zijn waarop ze van de sociale verkiezingen worden uitgesloten. Ik denk niet dat ze met een dubbele tong spreken. Over de belangrijkste zeteltjes wordt dan ook niet gestemd, die blijven volgens het geheime ledenaantal ingevuld door de twee grote bonden. De liberalen hebben zich zonder de nodige leden dmv politieke macht overal tussen gewrongen. Gwendolyn R. zou dus vooral haar mond moeten houden over de superioriteit van onze democratie.
Het feit dat dit de kleinere vakbonden kan gebeuren, bewijst dat ze noodzakelijk zijn. De drie grote vakbonden zijn politieke tentakels die dienen om de bevolking er onder te houden terwijl ze deze verarmen eerder dan dat de vakbonden een machtsinstrument zijn van de werkenden in het politieke gebeuren.
De vakbonden zitten dan ook vol compleet gestoorde idioten die geen flauw idee hebben waarmee ze bezig zijn. Enkel aan de top weten ze wat ze doen en ze verdienen er dik aan.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 mei 2017, 17:09   #33
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ja, ze denkt en praat soms te snel voor sommige mensen.

Zolang ze niet doddelt en minder wartaal verkondigt zoals gij zal ik haar proberen te verstaan. Begrijpen is soms wel moeilijk maar dat kan aan mij liggen.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be