Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Is Bart De Wever een volksverrader ?
1. Ja. 11 50,00%
2. Neen. 9 40,91%
3. Een beetje volksverader. 3 13,64%
4. Een beetje veel volksverrader. 3 13,64%
5. Teveel een volksverrader. 6 27,27%
6. Geen flauw idee/geen mening. 3 13,64%
7. Deze vraag mag niet gesteld worden. 9 40,91%
8. Prins Laurent for president. 5 22,73%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 september 2016, 19:26   #41
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
http://doorbraak.be/nl/nieuws/hoe-ik...gant-meer-werd

over hoe we met z'n allen ingepakt en belazerd worden door die 'Vlaamse' media...
"De PS blijft mordicus vasthouden aan de Belgische structuren."

Wat een geluk dat de MR dat niet doet, Jean-Pierre.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2016, 20:11   #42
Zeus
Europees Commissaris
 
Zeus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2012
Locatie: het beloftevolle land
Berichten: 6.875
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik vind dat er hier wel een verschil is. Bert deed het om de haverklap, en bewust om stemmen te ronselen.
Bij Bart gebeurde het bij een vraag die hij totaal niet verwacht had, en een zeer gevoelige snaar raakte.
Vraag me ook niet om te veel over mijn vader te vertellen of mijn gemoed schiet vol. Vooral de herinnering aan de aftakeling door kanker, dat is een rot ervaring.
Citaat:
Bij Bart gebeurde het bij een vraag die hij totaal niet verwacht had, en een zeer gevoelige snaar raakte.
Denk jij nu echt De Wever voor zijn plezier op zondag een uur lang familieverhaaltjes gaat zitten vertellen?

Hij wist dat zijn partij op hetzelfde moment onder vuur zou komen te liggen in de 7de dag omwille van Vuye en de desastreuze begrotingscijfers. Dan is het handig dat het nieuws van die middag wordt gedomineerd door uw kunstmatig gefabriceerde waterlanders, met een zielig verhaaltje op de achtergrond.
__________________
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan"
Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas"
Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw"
Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2016, 08:14   #43
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Denk jij nu echt De Wever voor zijn plezier op zondag een uur lang familieverhaaltjes gaat zitten vertellen?

Hij wist dat zijn partij op hetzelfde moment onder vuur zou komen te liggen in de 7de dag omwille van Vuye en de desastreuze begrotingscijfers. Dan is het handig dat het nieuws van die middag wordt gedomineerd door uw kunstmatig gefabriceerde waterlanders, met een zielig verhaaltje op de achtergrond.


"Bij wenende ministers en partij voorzitters moeten de tranen meestal de argumenten vervangen. Beetje zielig allemaal."

22-1-2012
Vlaams parlementslid Eric Van Rompuy (CD&V) stoort zich aan de emotionele manier waarop Vlaams minister Philippe Muyters gereageerd heeft op het nieuwe mailincident. "Zijn traantjes maken op mij weinig indruk", zo staat vandaag te lezen op zijn blog. "En na Bert Anciaux kunnen we de 'drama queen' missen in de Vlaamse politiek. Van Rompuy haalt ook uit naar N-VA-voorzitter Bart De Wever.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ma-queen.dhtml

Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 27 september 2016 om 08:14.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2016, 08:19   #44
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
"Bij wenende ministers en partij voorzitters moeten de tranen meestal de argumenten vervangen. Beetje zielig allemaal."

22-1-2012
Vlaams parlementslid Eric Van Rompuy (CD&V) stoort zich aan de emotionele manier waarop Vlaams minister Philippe Muyters gereageerd heeft op het nieuwe mailincident. "Zijn traantjes maken op mij weinig indruk", zo staat vandaag te lezen op zijn blog. "En na Bert Anciaux kunnen we de 'drama queen' missen in de Vlaamse politiek. Van Rompuy haalt ook uit naar N-VA-voorzitter Bart De Wever.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ma-queen.dhtml
Als iemand zijn mond mag houden is het wel Eric van Rompuy met zijn T-shirt op de fietstocht in de Vlaamse rand die hij met zijn partij zo verkocht heeft voor een bord linzensoep...
En als iemand altijd de dramaqueen wil uithangen is het hijzelf met zijn zogezegde verontwaardiging over de verkeerde zaken... Daar waar hij zou moeten verontwaardigd zijn, daar geeft hij niet thuis...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2016, 08:41   #45
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Als iemand zijn mond mag houden is het wel Eric van Rompuy met zijn T-shirt op de fietstocht in de Vlaamse rand die hij met zijn partij zo verkocht heeft voor een bord linzensoep...
En als iemand altijd de dramaqueen wil uithangen is het hijzelf met zijn zogezegde verontwaardiging over de verkeerde zaken... Daar waar hij zou moeten verontwaardigd zijn, daar geeft hij niet thuis...
Maar had jij tijdens die fietstocht ook de hypocriete Nieuwe Vreemdelingen Alliantie verkozenen gezien, die actie voerden tegen het verkocht akkoord, om jouw woorden te gebruiken, dat.....zij zelf mee hebben goedgekeurd


De N-VA hinkt op twee gedachten. Ze kraakte het Vlinderakkoord af, maar blijft wel in de Vlaamse regering om het uit te voeren. 'Een moeilijk moment', geeft voorzitter Bart De Wever toe.

http://www.standaard.be/cnt/053h0221
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2016, 08:44   #46
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Maar had jij tijdens die fietstocht ook de hypocriete Nieuwe Vreemdelingen Alliantie verkozenen gezien, die actie voerden tegen het verkocht akkoord, om jouw woorden te gebruiken, dat.....zij zelf mee hebben goedgekeurd


De N-VA hinkt op twee gedachten. Ze kraakte het Vlinderakkoord af, maar blijft wel in de Vlaamse regering om het uit te voeren. 'Een moeilijk moment', geeft voorzitter Bart De Wever toe.

http://www.standaard.be/cnt/053h0221
Inderdaad een heel moeilijk moment om erger te voorkomen; met dank aan de Vlaamse overlopers, die voor de verkiezingen naar de kiezer gegaan waren voor meer Vlaanderen en die na de zesde regeringsmisvorming tegen Vlaanderen ineens allemaal unitaire partijen waren geworden...

Over het bedriegen van zijn kiezers gesproken kan dat wel tellen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2016, 08:47   #47
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

[quote=marie daenen;8248034]Inderdaad een heel moeilijk moment om erger te voorkomen; met dank aan de Vlaamse overlopers, die voor de verkiezingen naar de kiezer gegaan waren voor meer Vlaanderen en die na de zesde regeringsmisvorming tegen Vlaanderen ineens allemaal unitaire partijen waren geworden...

Over het bedriegen van zijn kiezers gesproken kan dat wel tellen...[/QUOTE]

Maar dat bedrog is NIET zichtbaar met een gele bril op je neus
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2016, 08:51   #48
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

[quote=vrijzinnige;8248038]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Inderdaad een heel moeilijk moment om erger te voorkomen; met dank aan de Vlaamse overlopers, die voor de verkiezingen naar de kiezer gegaan waren voor meer Vlaanderen en die na de zesde regeringsmisvorming tegen Vlaanderen ineens allemaal unitaire partijen waren geworden...

Over het bedriegen van zijn kiezers gesproken kan dat wel tellen...[/QUOTE]

Maar dat bedrog is NIET zichtbaar met een gele bril op je neus
Ik heb totaal geen gele bril op mijn neus nodig om te zien hoe de alle Vlaamse overloperspartijen die de zesde staatsmisvorming mee onderhandeld hebben, ineens, tegen hun stemadvies voor de verkiezingen, allemaal plots unitaire partijen zijn geworden en luidkeels 'Leven België' scanderen.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2016, 08:59   #49
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

[quote=marie daenen;8248041]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht

Ik heb totaal geen gele bril op mijn neus nodig om te zien hoe de alle Vlaamse overloperspartijen die de zesde staatsmisvorming mee onderhandeld hebben, ineens, tegen hun stemadvies voor de verkiezingen, allemaal plots unitaire partijen zijn geworden en luidkeels 'Leven België' scanderen.
NOGMAALS Marie, met inbegrip van de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie !
Want als Vlaams nationalistische partij hadden deze de mogelijkheid om NIET akkoord te gaan en de VB en LDD oppositie te steunen bij hun belangen conflicten, iets wat zij NIET deden.
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2016, 08:55   #50
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Denk jij nu echt De Wever voor zijn plezier op zondag een uur lang familieverhaaltjes gaat zitten vertellen?

Hij wist dat zijn partij op hetzelfde moment onder vuur zou komen te liggen in de 7de dag omwille van Vuye en de desastreuze begrotingscijfers. Dan is het handig dat het nieuws van die middag wordt gedomineerd door uw kunstmatig gefabriceerde waterlanders, met een zielig verhaaltje op de achtergrond.
Ik vraag me soms toch af hoe erg het gesteld is met de mensheid om geen greintje respect te tonen voor een man die onverwacht een vraag krijgt en dat daarbij een gevoelige snaar geraakt wordt.

Hij is tenslotte vanbinnen ook maar een mens, net zoals u en ik. Ik zou in zijn positie al lang gebroken zijn geweest. Als mens respecteer ik hem, ook al heb ik er in 2014 voor gekozen de naïeve kudde niet te volgen.

Politiek ben ik dan misschien niet akkoord met Bart De Wever, maar ik heb wel de integriteit en het respect voor mijn medemens om daar niet op te gaan bashen.

Ik merk op dat bij de linksdenkenden onder ons het wederzijds respect dan ook wat zoek is. Zij die het hardst staan te brullen voor gelijkheid en rechten - en vanaf dat er een beetje schaduw over iemands lichaam valt "racisme" brullen - zijn blijkbaar zelf de grootste hypocrieten, en gaan vanaf iemand staat de wankelen gauw nog even een duw geven... Deze mensen sluiten dan volgens mij ook perfect aan bij de ondertussen bekende hypocriete linkse politieke partijen.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.

Laatst gewijzigd door IJsboer : 28 september 2016 om 08:56.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2016, 15:26   #51
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik vraag me soms toch af hoe erg het gesteld is met de mensheid om geen greintje respect te tonen voor een man die onverwacht een vraag krijgt en dat daarbij een gevoelige snaar geraakt wordt.

Hij is tenslotte vanbinnen ook maar een mens, net zoals u en ik. Ik zou in zijn positie al lang gebroken zijn geweest. Als mens respecteer ik hem, ook al heb ik er in 2014 voor gekozen de naïeve kudde niet te volgen.

Politiek ben ik dan misschien niet akkoord met Bart De Wever, maar ik heb wel de integriteit en het respect voor mijn medemens om daar niet op te gaan bashen.

Ik merk op dat bij de linksdenkenden onder ons het wederzijds respect dan ook wat zoek is. Zij die het hardst staan te brullen voor gelijkheid en rechten - en vanaf dat er een beetje schaduw over iemands lichaam valt "racisme" brullen - zijn blijkbaar zelf de grootste hypocrieten, en gaan vanaf iemand staat de wankelen gauw nog even een duw geven... Deze mensen sluiten dan volgens mij ook perfect aan bij de ondertussen bekende hypocriete linkse politieke partijen.
Die vraag heb ik mij ook gesteld ijsboer, toen De Wever weigerde om de uitspraken van Vic Van Aelst en Karim Van Overmeire te veroordelen !
Neem daarbij zijn weigering om de extreem rechtse hooligan aanval op het beursplein te veroordelen, en zijn "eigen racistische Berber uitspraken !
Want racisme is relatief volgens de man waar jij medelijden en respect voor vraagt, en....dan wil ik het nog niet hebben over zijn vraag voor een wijziging van de universele rechten van de mens
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2016, 15:32   #52
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Denk jij nu echt De Wever voor zijn plezier op zondag een uur lang familieverhaaltjes gaat zitten vertellen?

Hij wist dat zijn partij op hetzelfde moment onder vuur zou komen te liggen in de 7de dag omwille van Vuye en de desastreuze begrotingscijfers. Dan is het handig dat het nieuws van die middag wordt gedomineerd door uw kunstmatig gefabriceerde waterlanders, met een zielig verhaaltje op de achtergrond.
Uit onverdachte bron in De Morgen:
http://www.demorgen.be/opinie/hoe-er...eren-b98de294/

Hoe erg is het gesteld met de wereld wanneer men mensen ervan verdenkt het verdriet over de dood van hun vader te exploiteren?

"Ik zie overal een roep om authenticiteit, om eerlijkheid. De weinige keren dat het dan gebeurt, zijn er meteen idioten die denken daar iets achter te moeten zoeken. Wie zich kwetsbaar opstelt, in eender welke omstandigheid, zou moeten kunnen rekenen op een beetje mededogen. Of minstens op een soort delicate beleefdheid, die zich ver houdt van cynisme. Het vergt moed om eerlijk en open te zijn. In plaats van er schamper over te doen, zou dat met de gepaste sereniteit mogen benaderd worden. Meer is het niet."

Laatst gewijzigd door Wapper : 28 september 2016 om 15:34.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2016, 16:48   #53
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik vraag me soms toch af hoe erg het gesteld is met de mensheid om geen greintje respect te tonen voor een man die onverwacht een vraag krijgt en dat daarbij een gevoelige snaar geraakt wordt.

Hij is tenslotte vanbinnen ook maar een mens, net zoals u en ik. Ik zou in zijn positie al lang gebroken zijn geweest. Als mens respecteer ik hem, ook al heb ik er in 2014 voor gekozen de naïeve kudde niet te volgen.

Politiek ben ik dan misschien niet akkoord met Bart De Wever, maar ik heb wel de integriteit en het respect voor mijn medemens om daar niet op te gaan bashen.

Ik merk op dat bij de linksdenkenden onder ons het wederzijds respect dan ook wat zoek is. Zij die het hardst staan te brullen voor gelijkheid en rechten - en vanaf dat er een beetje schaduw over iemands lichaam valt "racisme" brullen - zijn blijkbaar zelf de grootste hypocrieten, en gaan vanaf iemand staat de wankelen gauw nog even een duw geven... Deze mensen sluiten dan volgens mij ook perfect aan bij de ondertussen bekende hypocriete linkse politieke partijen.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2016, 16:50   #54
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Die vraag heb ik mij ook gesteld ijsboer, toen De Wever weigerde om de uitspraken van Vic Van Aelst en Karim Van Overmeire te veroordelen !
Neem daarbij zijn weigering om de extreem rechtse hooligan aanval op het beursplein te veroordelen, en zijn "eigen racistische Berber uitspraken !
Want racisme is relatief volgens de man waar jij medelijden en respect voor vraagt, en....dan wil ik het nog niet hebben over zijn vraag voor een wijziging van de universele rechten van de mens
Hewel het enige dat je hier bewijst is wat ijsboer juist komt te vertellen...
zinnen uit hun context trekken om zogezegd te bewijzen wat niet is...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2016, 17:30   #55
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.379
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Uit onverdachte bron in De Morgen:
http://www.demorgen.be/opinie/hoe-er...eren-b98de294/

Hoe erg is het gesteld met de wereld wanneer men mensen ervan verdenkt het verdriet over de dood van hun vader te exploiteren?

"Ik zie overal een roep om authenticiteit, om eerlijkheid. De weinige keren dat het dan gebeurt, zijn er meteen idioten die denken daar iets achter te moeten zoeken. Wie zich kwetsbaar opstelt, in eender welke omstandigheid, zou moeten kunnen rekenen op een beetje mededogen. Of minstens op een soort delicate beleefdheid, die zich ver houdt van cynisme. Het vergt moed om eerlijk en open te zijn. In plaats van er schamper over te doen, zou dat met de gepaste sereniteit mogen benaderd worden. Meer is het niet."
Ze zijn zo lief voor BDW, wat zit daar achter?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2016, 17:44   #56
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Hewel het enige dat je hier bewijst is wat ijsboer juist komt te vertellen...
zinnen uit hun context trekken om zogezegd te bewijzen wat niet is...
Wat is er dan ONJUIST aan mijn reactie Marieke ?

Die vraag heb ik mij ook gesteld ijsboer, toen De Wever weigerde om de uitspraken van Vic Van Aelst en Karim Van Overmeire te veroordelen !
Neem daarbij zijn weigering om de extreem rechtse hooligan aanval op het beursplein te veroordelen, en zijn "eigen racistische Berber uitspraken !
Want racisme is relatief volgens de man waar jij medelijden en respect voor vraagt, en....dan wil ik het nog niet hebben over zijn vraag voor een wijziging van de universele rechten van de mens
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2016, 18:44   #57
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Wat is er dan ONJUIST aan mijn reactie Marieke ?

Die vraag heb ik mij ook gesteld ijsboer, toen De Wever weigerde om de uitspraken van Vic Van Aelst en Karim Van Overmeire te veroordelen !
Neem daarbij zijn weigering om de extreem rechtse hooligan aanval op het beursplein te veroordelen, en zijn "eigen racistische Berber uitspraken !
Want racisme is relatief volgens de man waar jij medelijden en respect voor vraagt, en....dan wil ik het nog niet hebben over zijn vraag voor een wijziging van de universele rechten van de mens
Volgens mij hebt u last van haatorgasmes. Deed het deugd?
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2016, 18:53   #58
vrijzinnige
Banneling
 
 
Geregistreerd: 27 april 2015
Berichten: 6.892
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Volgens mij hebt u last van haatorgasmes. Deed het deugd?
Mijn vraag was niet waar ik last van heb of had, maar wel wat er ONJUIST is of was in mijn reactie
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2016, 19:51   #59
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Mijn vraag was niet waar ik last van heb of had, maar wel wat er ONJUIST is of was in mijn reactie
Baarlijke nonsens en onzin zijn niet te catalogeren als juist/onjuist
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2016, 19:55   #60
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Mijn vraag was niet waar ik last van heb of had, maar wel wat er ONJUIST is of was in mijn reactie
Daar is al honderden keren met jou over gediscuteerd en zijn jouw redeneringen al honderden keren weerleg.
Genoeg is genoeg...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be