Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 mei 2013, 15:37   #20421
Buitenwipper
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2013
Locatie: Kambuja
Berichten: 1.537
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Blijkbaar vond niemand van de media het belangrijk om na te gaan van welke religie deze daders zichzelf rekenen. Precies of de bevolking wil of mag dat niet weten,..

Paulus.
Wat als ze geen religie hebben? Atheïst of agnost er bij zetten?
Buitenwipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2013, 15:39   #20422
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Wat als ze geen religie hebben? Atheïst of agnost er bij zetten?
Is dat een probleem voor u?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2013, 15:51   #20423
Buitenwipper
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2013
Locatie: Kambuja
Berichten: 1.537
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Is dat een probleem voor u?

Paulus.
Ik heb het nog niet tegenkomen in de pers dat ze dat vermelden bij criminele feiten. En heel zelden welke religie ze aanhangen.

En gij doet alsof dat de gewoonte is en de media iets "verzwijgt".

Ziet hem al kwijlend hopen dat het moslims zijn.

Laatst gewijzigd door Buitenwipper : 16 mei 2013 om 15:52.
Buitenwipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2013, 16:00   #20424
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Ik heb het nog niet tegenkomen in de pers dat ze dat vermelden bij criminele feiten. En heel zelden welke religie ze aanhangen.
Dat is nu juist wat ik aanklaag. Ik zei:
Blijkbaar vond niemand van de media het belangrijk om na te gaan van welke religie deze daders zichzelf rekenen. Precies of de bevolking wil of mag dat niet weten,..

Citaat:
En gij doet alsof dat de gewoonte is en de media iets "verzwijgt".
Hoezo alsof? Je zegt juist zelf dat je het nog nooit tegengekomen hebt dat...

Citaat:
Ziet hem al kwijlend hopen dat het moslims zijn.
Scheelt er iets met jou of zo?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2013, 16:06   #20425
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Ik heb het nog niet tegenkomen in de pers dat ze dat vermelden bij criminele feiten. En heel zelden welke religie ze aanhangen.

En gij doet alsof dat de gewoonte is en de media iets "verzwijgt".

Ziet hem al kwijlend hopen dat het moslims zijn.
maar nee jong. Het zijn "asians" ...en neen, dat zijn geen Chinezen maar Pakistanen.

dus:

Citaat:
De politie en de sociale diensten hebben zich verontschuldigd voor het feit dat ze in gebreke zijn gebleven en voor kansen die ze hebben laten lopen, waardoor een bende mannen in Oxford zes jaar lang op een walgelijke manier misbruik konden maken van jonge meisjes. Toen de politie van Thames Valley in augustus 2006 voor de eerste keer op de hoogte werd gebracht van beschuldigingen van verkrachting en seksueel geweld tegen jongeren – en bij ten minste drie andere gelegenheden – ging die niet verder met de onderzoeken, nadat de doodsbange slachtoffers hun klacht in hadden getrokken.

Zeven mannen van Aziatische of Noord-Afrikaanse afkomst werden schuldig bevonden aan het ‘voorbereiden op’ seksuele handelingen van zes kwetsbare blanke meisjes, voordat ze hen door een ‘levende hel’ lieten gaan, waarin ze werden gedwongen om handelingen van “extreme verdorvenheid” te plegen.

In een zaak die schrijnende gelijkenissen vertoont met het Rochdale-schandaal, waarin meisjes tot seks werden gedwongen, werden zorgvuldig gekozen slachtoffers overladen met geschenken en volgestopt met alcohol en drugs, voordat ze onderworpen werden aan jaren van afschuwelijk misbruik.

De bende rekruteerde tussen mei 2004 en vorig jaar januari zijn slachtoffers uit de omgeving van Oxford, terwijl ze zich doelbewust richtten op kwetsbare meisjes.

Sommigen vielen op omdat ze alcohol dronken of spijbelend langs de Cowley Road van de stad liepen, terwijl anderen werden uitgekozen omdat ze in verzorgingshuizen woonden.

Als ze hen eenmaal onder controle hadden, dwongen de misbruikers de meisjes om seks te hebben, terwijl ze hen met extreem geweld bedreigden. Sommigen werden door een bende verkracht, terwijl anderen gedwongen werden om seks te hebben met mannen die daarvoor uit alle delen van het land kwamen.

Als de meisjes niet meewerkten, werden ze geslagen en verwond met brandende sigaretten. Een meisje werd zelfs gebrandmerkt met de initialen van haar misbruikers.

Toen een ander slachtoffer van 12 jaar zwanger raakte, werd ze gedwongen om een ​​gevaarlijke illegale abortus te ondergaan. Een ander werd mishandeld met seksspeeltjes om haar ‘voor te bereiden’ op een van de groepsverkrachtingen.

De politie werd voor het eerst in 2006 gewaarschuwd voor de activiteiten van de seksbende, toen een 14-jarige meisje klaagde dat ze tegen haar wil was vastgehouden door twee Aziatische mannen en was gedwongen om drugs in te nemen.

Zeven maanden later werd hetzelfde meisje door agenten in een park in Oxford gevonden. Ze zei dat ze was gedwongen om een ​​seksuele handeling te verrichten bij een van de verdachten, AkhtarDogar.

Dogar werd ondervraagd door de politie, maar ontkende dat hij het meisje verkracht had en de zaak werd geseponeerd toen het meisje haar klacht introk.

In hetzelfde jaar vertelde een ander 14-jarig meisje de politie dat ze was gedwongen om seks te hebben met meerdere mannen, maar opnieuw werd de zaak geseponeerd, toen ze te bang werd om aangifte te doen.

De politie werd opnieuw opgeroepen om naar een pension te komen, nadat een man 999 gebeld had en meldde dat hij bang was dat een prostituee in een aangrenzende kamer werd aangevallen.

Toen de politie aankwam vonden ze een 14-jarig meisje, dat klaagde dat ze was verkracht en geslagen, ineengedoken in de kelder. Ook zij trok haar klacht in en de zaak werd geseponeerd.

Maatschappelijk werkers beweerden dat ze de politie hadden gewaarschuwd, omdat ze zich zorgen maakten over een van de slachtoffers, die regelmatig was weggelopen uit haar verzorgingstehuis en vaak werd gezien in het gezelschap van oudere Aziatische mannen.

Een erge zaak kwam in de openbaarheid, toen de politie van de Thames Valley en de gemeente van het graafschap Oxfordshire zich verontschuldigden dat ze er niet in geslaagd waren om het patroon van misbruik eerder te ontdekken. De hoofdcommissaris van politie, Rob Mason, zei: “De politie van de Thames Valley en de sociale diensten van de gemeente van het graafschap Oxfordshire betreuren het dat deze handeling niet eerder werd geïdentificeerd en dat we te afhankelijk van het slachtoffer waren om door te gaan met de strafprocedure, en dat ze deze verschrikkelijke beproeving moesten doormaken”.

Joanna Simons, de gemeentelijke directeur van het graafschap Oxfordshire heeft ook haar excuses aangeboden aan de slachtoffers. Ze zei: “Het spijt ons heel erg dat we niet in staat waren om dit eerder te beëindigen. We stonden tegenover een bende sluwe criminelen. De meisjes dachten dat die hun vrienden waren”.

Jon Brown van het NSPCC zei dat degenen van wie verondersteld werden dat ze voor de meisjes zouden zorgen, hen hadden laten vallen.

“De barbaarse behandeling van de slachtoffers in deze zaak was bijna onvoorstelbaar ontaard en zoiets mag nooit weer gebeuren”.

“De meisjes werden in de steek gelaten door degenen die voor hen moesten zorgen en duidelijke tekenen van misbruik werden niet opgemerkt”.

De zaak is de nieuwste ‘high-profile’ rechtszaak, waarbij Aziatische bendes veroordeeld worden voor het aanvallen en misbruiken van kwetsbare blanke meisjes. Afgelopen mei werden acht mannen van Pakistaanse afkomst en een Afghaan veroordeeld voor mensenhandel en verkrachting van meisjes in de omgeving van Rochdale.

Vorige week werd een bende Aziatische mannen die in Shropshire tussen 2006 en 2009 kwetsbare blanke meisjes seksueel misbruikten, voor meer dan 50 jaar veroordeeld.

Mohammed Shafiq, de directeur van de Ramadhan Foundation, zei: “De meerderheid van de Aziaten van alle achtergronden verafschuwen deze misdrijven, deze criminelen hebben schande gebracht over zichzelf en hun gezin en over alle Aziatische gemeenschappen. We moeten gebruik maken van ons geloof om daadwerkelijk te kunnen vertellen hoe afschuwelijk deze misdaden zijn en dat ons geloof die verbiedt”.

Twee paar broers, Akhtar Dogar, 32, en Anjum Dogar, 31, en Mohammed Karrar, 38, en Bassam Karrar, 33, werden veroordeeld, evenals Kamar Jamil, 27, Assad Hussain, 32, en Zeeshan Ahmed, 27.

In de beklaagdenbank van de Old Bailey zijn gevechten uitgebroken, nadat twee andere verdachten – Mohammed Hussain, 25, en een man wiens de naam om wettelijke redenen niet genoemd mag worden – werden vrijgesproken.

Bron:

http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...-children.html

Vertaald uit het Engels door:

Wachteres

(voor www.ejbron.wordpress.com)
ge vraagt U toch af waarom ze hun eerstgeborene persé Mohammed willen noemen hé, dat schept zo van die vooroordelen hé.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 mei 2013 om 16:28.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2013, 16:07   #20426
Buitenwipper
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 maart 2013
Locatie: Kambuja
Berichten: 1.537
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat is nu juist wat ik aanklaag. Ik zei:
Blijkbaar vond niemand van de media het belangrijk om na te gaan van welke religie deze daders zichzelf rekenen. Precies of de bevolking wil of mag dat niet weten,..



Hoezo alsof? Je zegt juist zelf dat je het nog nooit tegengekomen hebt dat...



Scheelt er iets met jou of zo?

Paulus.
Vragen ze uberhaupt wel welke religie ge aanhangt bij de flikken? Ik denk het niet. Dan zegt de moslim tegen de flik dat het een christen is en dan bent gij niet content. En dan klaag je dat aan en eis je een leugendetector. Enz Enz Enz.
Buitenwipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2013, 16:14   #20427
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Blijkbaar vond niemand van de media het belangrijk om na te gaan van welke religie deze daders zichzelf rekenen. Precies of de bevolking wil of mag dat niet weten,..

Paulus.
Dit zijn de namen van de bende die ze eerder dit jaar oprolde en ik begin te vermoeden dat de VRT doet alsof het een nieuwe zaak is, maar dat dit de zelfden zijn. Alleen komt de zaak nu voor en zijn er meer feiten gekend.

The trial is now expected to last until May. .

The defendants, all in custody, are:

Kamar Jamil, 27, formerly of Aldrich Road, Oxford
Akhtar Dogar, 32, of Tawney Street, Oxford; and his brother Anjum Dogar, 30, of Tawney Street, Oxford
Assad Hussain, 32, of Ashurst Way, Oxford
Mohammed Karrar, 38, of Kames Close, Oxford; and his brother Bassam Karrar, 33, of Hundred Acres Close, Oxford
Mohammed Hussain, 24, of Horspath Road, Oxford
Zeeshan Ahmed, 27, of Palmer Road, Oxford
Bilal Ahmed, 26, of Suffolk Road, Maidenhead

Zouden ze vrouw en kinders hebben?

En twee koppels broers die zich niet generen om seks te hebben in één ruimte met een minderjarige. Alleen is maar alleen, zeker ? Het familie-aroma mag niet ontbreken.

Zeer fraaie Mohammedjes, Assaadjes, Ahmedjes.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2013, 16:19   #20428
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Ik heb het nog niet tegenkomen in de pers dat ze dat vermelden bij criminele feiten. En heel zelden welke religie ze aanhangen.

En gij doet alsof dat de gewoonte is en de media iets "verzwijgt".

Ziet hem al kwijlend hopen dat het moslims zijn.
Aan de namen, weet je uit welke richting de wind waait.

Allemaal opgevoed zonder lego en kleurboeken door uilskuikens van vrouwen onder de knoet gehouden door even domme vaders.

Ik zou de ouders van die venten erbij betrekken en eens een analyse willen doen van hun gedachtengoed, als er al een is.

Het lef om naar Engeland te komen hadden ze wel blijkbaar.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2013, 16:42   #20429
Paulus
Secretaris-Generaal VN
 
Paulus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Berichten: 22.119
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Vragen ze uberhaupt wel welke religie ge aanhangt bij de flikken? Ik denk het niet.
Ik denk het ook niet. Maar dat is ook niet nodig dacht ik.

Maar om misdaden te voorkomen, kan het geen kwaad om een profiel te maken van de daders dacht ik. Het is zelfs aangewezen.


Citaat:
Dan zegt de moslim tegen de flik dat het een christen is en dan bent gij niet content. En dan klaag je dat aan en eis je een leugendetector. Enz Enz Enz.
Zever...in pakjes.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2013, 17:01   #20430
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Pakistan, niet voor niets het land met bijna de zwaarste inteelt van alle moslim landen, het is echt niet toevallig dat daar de meeste misdadigers zitten.

.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
maar nee jong. Het zijn "asians" ...en neen, dat zijn geen Chinezen maar Pakistanen.

dus:

ge vraagt U toch af waarom ze hun eerstgeborene persé Mohammed willen noemen hé, dat schept zo van die vooroordelen hé.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2013, 10:49   #20431
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30516_00585335

Moslims!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2013, 10:50   #20432
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Ik kijk niet meer naar die filmpjes wegens te gortig, na die onthoofding is het me al duidelijk genoeg dat het achterlijke barbaren zijn zonder moreel besef. Die paar 'goeie' die hier rondlopen maken het verschil niet meer.
Het word tijd dat het gebruik van de uitdrukking "enkele rotte appels" omgezet word naar "enkele verse appels".
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2013, 10:53   #20433
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Ik heb het nog niet tegenkomen in de pers dat ze dat vermelden bij criminele feiten. En heel zelden welke religie ze aanhangen.

En gij doet alsof dat de gewoonte is en de media iets "verzwijgt".

Ziet hem al kwijlend hopen dat het moslims zijn.
Het zijn gewoonweg wederem moslims. Als je aan hem en aan iedereen vraagt, wat men zou willen...dan ga je niet horen dat men hoopt dat het weeral moslims zijn...nee, dan wenst iedereen dat moslims GEEN feiten meer plegen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2013, 10:58   #20434
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Vragen ze uberhaupt wel welke religie ge aanhangt bij de flikken? Ik denk het niet. Dan zegt de moslim tegen de flik dat het een christen is en dan bent gij niet content. En dan klaag je dat aan en eis je een leugendetector. Enz Enz Enz.
Niet onnozel doen e.
Als het over onderwerpen gaat over bv het probleem van zwaargewicht of de zoveelste schietpartij of vergeldingsactie tussen Israel en Palestina of weet ik veel wat...ga jij ook niet mekkeren dat ze erbij zetten dat het om amerikanen, Israeliers of Palestijnen gaat.
Als dat het feit is...is dat het feit, punt. Nu gaat het gewoonweg over moslims...PUNT!
Dat jij dat vervelend vind om welke reden dan ook. Dat is jouw probleem, maar feiten blijven feiten en mogen dan ook geweten zijn door iedereen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2013, 11:02   #20435
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwipper Bekijk bericht
Wat als ze geen religie hebben? Atheïst of agnost er bij zetten?
Leg mij eens uit hoe je een probleem gaat oplossen indien je niet mag benoemen bij wie en waar het probleem ligt?

Als uit onderzoek blijkt dat allochtonen moslim jongeren zonder diploma de scholen verlaten en zo later te moeilijk werk vinden...als dus volgens jou, dit niet mag gezegt worden...hoe ga je dan een oplossing kunnen vinden voor dit probleem?

En dat geld ook zo voor criminaliteit.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2013, 11:05   #20436
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30516_00585412

Heeft er iemand 2 pogingen nodig om te gokken?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2013, 11:07   #20437
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

http://www.nieuwsblad.be/article/det...30516_00585920

No explanation needed...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2013, 11:12   #20438
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
En die willen dan in de EU komen, spaar ons daarvan.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2013, 15:23   #20439
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Pakistan, niet voor niets het land met bijna de zwaarste inteelt van alle moslim landen, het is echt niet toevallig dat daar de meeste misdadigers zitten.

.
Ik zou ze geen lolly toevertrouwen...zo zien ze eruit.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2013, 16:15   #20440
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Men is het al gewoon e, hoewel sommigen het nog steeds niet willen zien natuurlijk.
Wijlen Pim Fortuyn zag het lang geleden wel al !

http://www.youtube.com/watch?v=deTKmGGZPWc

'' Dan wordt ik afgemaakt maar het probleem blijft'', profetische woorden van Pim Fortuyn.

Laatst gewijzigd door daiwa : 17 mei 2013 om 16:22.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be